Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.


Idd, maar trouwens wie zegt dat hij ringoot en crispyn(kweet nu niet of dieje fit was) niet gewoon gespaard heeft voor zondag ,alhoewel hij zei dat hij niet ging roteren.Ik zelf zou tegen ronse met de basisploeg spelen,maar als er spelers vermoeid zijn moet ge ze niet laten starten zondag.

Correct, ringoot had 120 min in de benen, is nog jong, maar vooral heeft een zeer zware blessure gehad. Er al eens bij stilgestaan dat BVR hem bvb idd uit voorzorg niet heeft laten starten en dan is het kiezen voor je bank en dan kan je hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij met Kestens (polyvalent), Podevijn (zowel links als rechts op de flank) en Ewout (hoe zou het verlopen met Wouter tijdens de wedstrijd) kiest voor hen ipv voor Niels. Ringoot is 20, kan shotten, moet nog regelmaat in zijn spel krijgen en verder moet je daar niets gaan achterzoeken. Wat moet Brecht zeggen, van basisspeler vorig jaar, naar 18de man. Een seizoen is lang en je gaat ze nodig hebben en BVR is clever genoeg en weet verdomme zeer goed wat hij doet. Gezien hoe scherp de bankzitters invielen, een teken dat het snor zit. ;)

_________________
geer'n bè


19 Aug 2010, 16:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
panoleon schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.


Idd, maar trouwens wie zegt dat hij ringoot en crispyn(kweet nu niet of dieje fit was) niet gewoon gespaard heeft voor zondag ,alhoewel hij zei dat hij niet ging roteren.Ik zelf zou tegen ronse met de basisploeg spelen,maar als er spelers vermoeid zijn moet ge ze niet laten starten zondag.

Correct, ringoot had 120 min in de benen, is nog jong, maar vooral heeft een zeer zware blessure gehad. Er al eens bij stilgestaan dat BVR hem bvb idd uit voorzorg niet heeft laten starten en dan is het kiezen voor je bank en dan kan je hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij met Kestens (polyvalent), Podevijn (zowel links als rechts op de flank) en Ewout (hoe zou het verlopen met Wouter tijdens de wedstrijd) kiest voor hen ipv voor Niels. Ringoot is 20, kan shotten, moet nog regelmaat in zijn spel krijgen en verder moet je daar niets gaan achterzoeken. Wat moet Brecht zeggen, van basisspeler vorig jaar, naar 18de man. Een seizoen is lang en je gaat ze nodig hebben en BVR is clever genoeg en weet verdomme zeer goed wat hij doet. Gezien hoe scherp de bankzitters invielen, een teken dat het snor zit. ;)


En dan wordt er van glen coppens al niet eens meer gesproken,onze kern is groot en we zullen iedereen nodig hebben.Maar voor een ding zou ik geen compassie hebben,den eersten die zijn ongenoegen uit in de krant meteen laten vertrekken of hem met de miniemen laten meespelen.
En het belangrijkste wat van renterghem ook doet ,hij heeft 99/100keer gelijk.


19 Aug 2010, 16:43
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Gistere inderdaad fantastische wedstrijd gezien. En dan zegge da we ni kopbalsterk zijn, 3 van de 5 goals me de kop is volges mij dan ni slecht :lol:
En ja gistere Van Mieghem uitfluite was gewoonweg onmogelijk want die 2 keer da hij den bal raakte was dem den bal al trug kwijt vooraleer het fluitconcert kon beginne.
Bij Geel als centrale verdediger, bij ons centraal opt middeveld en nu bij Deinze in de spits en het lukt nog ni, ik vrees da zen carriere stillekes aan mag afgerond worre :)
Merci iendracht het was dik in orde !!! :EA:

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


19 Aug 2010, 17:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Gisteren een schitterende opener gezien, wat veel goeds voor de toekomst doet vermoeden. Maar hier zo nadrukkelijk al over den titel bezig zijn, vind ik toch zéér voorbarig.
Eerst zondag ons terug proberen kwalificeren voor een galamatch in den beker.
In de competitie zouk pas met de winterstop nen balans opmaken. Er zijn zeker verschillende ploegen die sterker zijn dan het Deinze van gisteren.

Maar van mij mogen ze zeker gerust op dit elan doorgaan :EA:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


19 Aug 2010, 18:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
ze gaan er niet elke keer zo gemakkelijk invliegen.de 3 eerste kansen waren binnen.


19 Aug 2010, 19:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
We mogen het niet te makkelijk oppakken , een goede moraal is ook goed , maar kan ook leiden tot overmoed en daar moeten we voor opletten


19 Aug 2010, 19:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
gweninho schreef:
We mogen het niet te makkelijk oppakken , een goede moraal is ook goed , maar kan ook leiden tot overmoed en daar moeten we voor opletten


Wij mogen overmoed hebben zolang de spelers maar geconcentreerd blijven :D
Trouwens ik zeg al van voor de seizoensstart dat we kampioen gaan spelen,dus gebaseert op de match van gisteren is het bij mij al niet.


19 Aug 2010, 19:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Een heel goede match van ons gisteren met een subliem aanvalsduo.

driemaal een bal panklaar gelegd door Wouter Moreels, echt klasse.

Niemand viel echt uit de toon, en de match was na 20 minuten gespeeld.

Er was op Zaventem al beterschap maar gisteren was de prestatie echt af.

Zo een 5-1 schept natuurlijk meteen verwachtingen. Ik vermoed dat het in Hamme al dun door de broek loopt voor de moment... :EA:


19 Aug 2010, 19:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
El Corredor schreef:
Een heel goede match van ons gisteren met een subliem aanvalsduo.

driemaal een bal panklaar gelegd door Wouter Moreels, echt klasse.

Niemand viel echt uit de toon, en de match was na 20 minuten gespeeld.

Er was op Zaventem al beterschap maar gisteren was de prestatie echt af.

Zo een 5-1 schept natuurlijk meteen verwachtingen. Ik vermoed dat het in Hamme al dun door de broek loopt voor de moment... :EA:

bedoel je dan nog een fase buiten zijn 2 assists, en zoja, welke?
was alleszins prachtig om hem zo te zien spelen :juij: :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


19 Aug 2010, 19:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Was die kans van Gallucci ook ni op zijne voorzet?


19 Aug 2010, 19:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Olensen iendrachter schreef:
Gistere inderdaad fantastische wedstrijd gezien. En dan zegge da we ni kopbalsterk zijn, 3 van de 5 goals me de kop is volges mij dan ni slecht :lol:
En ja gistere Van Mieghem uitfluite was gewoonweg onmogelijk want die 2 keer da hij den bal raakte was dem den bal al trug kwijt vooraleer het fluitconcert kon beginne.
Bij Geel als centrale verdediger, bij ons centraal opt middeveld en nu bij Deinze in de spits en het lukt nog ni, ik vrees da zen carriere stillekes aan mag afgerond worre :)
Merci iendracht het was dik in orde !!! :EA:


Bij SK Deinze wisten de supporters wel degelijk dat Alain niet geliefd was in Aalst.
Straks begin ik de foto's te plaatsen en wat de supporters van de staantribune " K " NIET konden zien,
was dat er een groot spandoek omhoog hing, om Alain op te peppen. :wow:

Om deze tekst te weten moet je later op deze avond de fotosite eens bezoeken . :D

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2010, 19:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Onderkroiper schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Gistere inderdaad fantastische wedstrijd gezien. En dan zegge da we ni kopbalsterk zijn, 3 van de 5 goals me de kop is volges mij dan ni slecht :lol:
En ja gistere Van Mieghem uitfluite was gewoonweg onmogelijk want die 2 keer da hij den bal raakte was dem den bal al trug kwijt vooraleer het fluitconcert kon beginne.
Bij Geel als centrale verdediger, bij ons centraal opt middeveld en nu bij Deinze in de spits en het lukt nog ni, ik vrees da zen carriere stillekes aan mag afgerond worre :)
Merci iendracht het was dik in orde !!! :EA:


Bij SK Deinze wisten de supporters wel degelijk dat Alain niet geliefd was in Aalst.
Straks begin ik de foto's te plaatsen en wat de supporters van de staantribune " K " NIET konden zien,
was dat er een groot spandoek omhoog hing, om Alain op te peppen. :wow:

Om deze tekst te weten moet je later op deze avond de fotosite eens bezoeken . :D

Theeft nie veel geholpen he :plat:
Al ne gansen dag ben ik aan het na genieten van gisteren :)
Hopelijk meer van dat :love: :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


19 Aug 2010, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Onderkroiper schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Gistere inderdaad fantastische wedstrijd gezien. En dan zegge da we ni kopbalsterk zijn, 3 van de 5 goals me de kop is volges mij dan ni slecht :lol:
En ja gistere Van Mieghem uitfluite was gewoonweg onmogelijk want die 2 keer da hij den bal raakte was dem den bal al trug kwijt vooraleer het fluitconcert kon beginne.
Bij Geel als centrale verdediger, bij ons centraal opt middeveld en nu bij Deinze in de spits en het lukt nog ni, ik vrees da zen carriere stillekes aan mag afgerond worre :)
Merci iendracht het was dik in orde !!! :EA:


Bij SK Deinze wisten de supporters wel degelijk dat Alain niet geliefd was in Aalst.
Straks begin ik de foto's te plaatsen en wat de supporters van de staantribune " K " NIET konden zien,
was dat er een groot spandoek omhoog hing, om Alain op te peppen. :wow:

Om deze tekst te weten moet je later op deze avond de fotosite eens bezoeken . :D


http://www.kmskdeinze.be/seizoen/wedstr ... 9&pagina=1

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Aug 2010, 20:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
ik ben er nog altijd ni goed van, zo'n match jongens, gewoon perfect. We waren gewoon twee klassen sterker. BVR zal er wel voor zorgen dat de spelers niet overmoedig worden. Een dikke proficiat aan de ganse wedstrijdkern, aan BVR en de supporters natuurlijk, de sfeer was zeer goed ! :EA:

_________________
Iendracht 4ever.


19 Aug 2010, 20:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Kvraag mij af hoeveel volk der was veur onzen 1sten match, iemand een idee?


19 Aug 2010, 21:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst