Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
SERRE schreef:
Knappe wedstrijd gezien die even minder was na de rust maar daarna opnieuw opleefde. Wouter en Laurent waren outstanding! De Schutter speelde een berepartij en is nu al niet meer weg te denken centraal achterin. Zat overal tussen en kuiste alles op.
Voor de rest alweer een dikke chapeau voor BVR voor wat hij hier stilaan neerpoot. De ploeg stond er vandaag en dat is het enige wat telt. Al de rest is larie en apekool.
Nu verder doen!

Ploeg stond er vandaag echt wel als een blok. De Schutter was zondag al zeer goed... onder impuls van Flippo is die op 1 voorbereiding tijd omgeschoold tot CV.
Op Zaventem kon je hem nog op 1 foutje betrappen, maar gisteren was het echt af.
Enkel doorschuiven wanneer het moest, niet niet te diep gaan doordekken, op tijd de bal inleveren, sober en secuur spelen, kortom Klasse. (y)
Als Niels zo blijft groeien op die positie dan zal het voor Brecht zeer moeilijk worden.
Verheyden en Van Damme, die hebben nog nooit zo goed geklikt dan gisteren.
Cousin en Preben hadden wat last van zenuwen maar die kwamen er gaandeweg ook door.
En als zelfs een invaller nog goed kan zijn voor 2 assists dan weet ge dat de plaatskes zeer duur zullen zijn.
Nog vergeten: blijkbaar staan we fysiek al heel ver, die van Deinze waren na 10 minuten al op hun adem aan het trappen ?


Ik denk wel dat we aanstaande zondag bij de aankomst in ons stadion de loopgraven al gaan zien liggen

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2010, 11:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bram schreef:
SERRE schreef:
Knappe wedstrijd gezien die even minder was na de rust maar daarna opnieuw opleefde. Wouter en Laurent waren outstanding! De Schutter speelde een berepartij en is nu al niet meer weg te denken centraal achterin. Zat overal tussen en kuiste alles op.
Voor de rest alweer een dikke chapeau voor BVR voor wat hij hier stilaan neerpoot. De ploeg stond er vandaag en dat is het enige wat telt. Al de rest is larie en apekool.
Nu verder doen!

Ploeg stond er vandaag echt wel als een blok. De Schutter was zondag al zeer goed... onder impuls van Flippo is die op 1 voorbereiding tijd omgeschoold tot CV.
Op Zaventem kon je hem nog op 1 foutje betrappen, maar gisteren was het echt af.
Enkel doorschuiven wanneer het moest, niet niet te diep gaan doordekken, op tijd de bal inleveren, sober en secuur spelen, kortom Klasse. (y)
Als Niels zo blijft groeien op die positie dan zal het voor Brecht zeer moeilijk worden.
Verheyden en Van Damme, die hebben nog nooit zo goed geklikt dan gisteren.
Cousin en Preben hadden wat last van zenuwen maar die kwamen er gaandeweg ook door.
En als zelfs een invaller nog goed kan zijn voor 2 assists dan weet ge dat de plaatskes zeer duur zullen zijn.
Nog vergeten: blijkbaar staan we fysiek al heel ver, die van Deinze waren na 10 minuten al op hun adem aan het trappen ?


Ik denk wel dat we aanstaande zondag bij de aankomst in ons stadion de loopgraven al gaan zien liggen


Dat heeft ook wel te maken met het waanzinnige tempo dat Moreels en Depoitre ontwikkelen in de beginminuten.
Dat eerste doelpunt was daar het perfecte voorbeeld van.


19 Aug 2010, 11:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
chunga schreef:
Ook prachtig om zien hoe op het einde Cousin onze Flippo nog een paar keer door stak daar op links. Fysiek duidelijk nog altijd bij de beteren (y)
Inderdaad, ook opgevallen.
Ik denk dat er veel rechtsbacks content zijn dat diene zijn flanken niet meer moet afdwijlen.
Buiten onze doelpunten trouwens nog een paar schitterende combinaties opgezet, ik herinner mij een fase voorzet van op links met Cousin, Depoitre met het doorsteken naar Moreels waarop die laatste de bal ineens op de slof pakt, maar de bal in het zijnet jaagt. En Cousin ook iemand die vanop afstand eens durft trappen, die eene bal zag ik echt al binnen gaan :wow: .

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2010, 12:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bram schreef:
chunga schreef:
Ook prachtig om zien hoe op het einde Cousin onze Flippo nog een paar keer door stak daar op links. Fysiek duidelijk nog altijd bij de beteren (y)
Inderdaad, ook opgevallen.
Ik denk dat er veel rechtsbacks content zijn dat diene zijn flanken niet meer moet afdwijlen.
Buiten onze doelpunten trouwens nog een paar schitterende combinaties opgezet, ik herinner mij een fase voorzet van op links met Cousin, Depoitre met het doorsteken naar Moreels waarop die laatste de bal ineens op de slof pakt, maar de bal in het zijnet jaagt. En Cousin ook iemand die vanop afstand eens durft trappen, die eene bal zag ik echt al binnen gaan :wow: .


Ik dacht eerst dat hij binnen zat ;) het was gezichtsbedrog :D

Ook begon de wedstrijd met een mooie aktie van OPC (y) , die mannen van Deinze zullen dat niet gewoon zijn.

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2010, 12:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Hugo schreef:
Een dikke proficiat aan de ganse spelersgroep en technische staf. :worship:
Den Iendracht speelde voetbal van een andere planeet. :wow:
Deze overwinning zal ook een hart onder de riem steken bij onze mensen van het bestuur, die toch een pluim verdienen om deze spelersgroep bijeen te houden en nog in de breedte te versterken.
Ik ben vandaag jarig en heb me sinds lang nog nooit zo happy gevoeld, zit den Iendracht daar misschien voor iets tussen? :lol:
Het is nu aan ons om als één blok achter onze ploeg te blijven staan en ik ben er zeker van als we dit buitenaards voetbal kunnen blijven spelen, binnenkort de tribunes zullen vollopen, wat onze club alleen maar ten goede kan komen.
Merci Iendracht! :worship: :EA:



Proficiat Hugo :dancing:

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2010, 12:23
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mar 2010, 16:44
Berichten: 88
Leeftijd: 30
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Proficiat iendracht voor de sterke collectieve prestatie. Als we zoe spelen zullen er moar weinig ploegen winnen vant joar tegen oos... :EA:
Maar niet beginnen zweven want volgende maand kunnen we ier weer op den trainer zijn kap zitten, zo is voetbal nu eenmaal :D


19 Aug 2010, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Een dikke proficiat aan de ganse spelersgroep en technische staf. :worship:
Den Iendracht speelde voetbal van een andere planeet. :wow:
Deze overwinning zal ook een hart onder de riem steken bij onze mensen van het bestuur, die toch een pluim verdienen om deze spelersgroep bijeen te houden en nog in de breedte te versterken.
Ik ben vandaag jarig en heb me sinds lang nog nooit zo happy gevoeld, zit den Iendracht daar misschien voor iets tussen? :lol:
Het is nu aan ons om als één blok achter onze ploeg te blijven staan en ik ben er zeker van als we dit buitenaards voetbal kunnen blijven spelen, binnenkort de tribunes zullen vollopen, wat onze club alleen maar ten goede kan komen.
Merci Iendracht! :worship: :EA:



Proficiat Hugo :dancing:



Proficiat

_________________
www.spionkoplede.com


19 Aug 2010, 13:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Een dikke proficiat aan de ganse spelersgroep en technische staf. :worship:
Den Iendracht speelde voetbal van een andere planeet. :wow:
Deze overwinning zal ook een hart onder de riem steken bij onze mensen van het bestuur, die toch een pluim verdienen om deze spelersgroep bijeen te houden en nog in de breedte te versterken.
Ik ben vandaag jarig en heb me sinds lang nog nooit zo happy gevoeld, zit den Iendracht daar misschien voor iets tussen? :lol:
Het is nu aan ons om als één blok achter onze ploeg te blijven staan en ik ben er zeker van als we dit buitenaards voetbal kunnen blijven spelen, binnenkort de tribunes zullen vollopen, wat onze club alleen maar ten goede kan komen.
Merci Iendracht! :worship: :EA:



Proficiat Hugo :dancing:

Hugo ook van mij een dikke proficiat met uw 56 ste verjaardag. :drank:


19 Aug 2010, 13:15
Duivelke

Lid geworden op: 18 Aug 2010, 21:37
Berichten: 30
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Sirtaki op tafel gedanst + 5 talloeiren rond gezwierd !!! Had er willen bij zijn!
Een dikke proficiat aan heel de ploeg !!!
Vanuit het hete Griekenland, Iendracht veroit!!! :EA:


19 Aug 2010, 13:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
geren boi schreef:
Sirtaki op tafel gedanst + 5 talloeiren rond gezwierd !!! Had er willen bij zijn!
Een dikke proficiat aan heel de ploeg !!!
Vanuit het hete Griekenland, Iendracht veroit!!! :EA:


:plat: :plat: :jepla

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Aug 2010, 13:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bedankt mannen, wat een fijne dag en wie nu den Iendracht durft af te breken wordt levenslang verbannen uit het PC-stadion. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Aug 2010, 13:42
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Proficiat Hugo


19 Aug 2010, 14:00
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Enig minpuntje aan onze schitterende avond was dat we alweer als een bende onnozelaars langs dat plein moesten vertrekken om dan gewoon terug te lopen langs het straat. Wat is het nut? :wadde:


19 Aug 2010, 14:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
voetbalfanaat schreef:
Proficiat Hugo


Thanks (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Aug 2010, 14:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Grappig wedstrijdverslag op de off site van Deinze. Wel objectief! Chapeau!

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


19 Aug 2010, 14:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst