Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
de clerus schreef:
Grappig wedstrijdverslag op de off site van Deinze. Wel objectief! Chapeau!


Van damme kreeg zelfs geel in de 0de minuut volgens dat verslag :D
Ze bedoelen wss de gele kaart voor kestens in de 80ste minuut.


19 Aug 2010, 14:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Verslag
Malheur !

K.M.S.K. Deinze kreeg met een verplaatsing naar het Pierre Cornelis stadion meteen een aartsmoeilijke opdracht voorgeschoteld, om de competitie 2010-2011 in te zetten. V.C. Eendracht Aalst 2002 steekt het immers niet onder stoelen of banken … men wil zondermeer naar de tweede nationale afdeling ! Na de uitschakeling in de derde ronde van de “Cofidis Cup”, waardoor het een eventuele tweede opeenvolgende -financieel interessante- verplaatsing naar de Ajuinenstad miste, was het uitkijken of oranje-zwart zich zou herpakken. Dat was allerminst het geval en men mag zowaar spreken van een “Malheur” dat het team van Franky Dekenne overkwam, want al uitgeteld na een goede twintig minuten spel. Toen al hadden we de hoofding van dit verslag ‘gespot’. Rechts van de zittribune, achter het doel langs de stadskant, viel ons een grote boarding op … “Malheur” … publiciteit voor een Belgisch bier van de Brouwerij De Landtsheer uit Buggenhout. We geven, voor de kenners, direct mee dat de 6 / 10 / 12 staat voor het alcoholgehalte van drie van die bieren, want ze brouwen er nog andere.

De vertaling van dit Franse woord wordt verwerkt in het verslag van de wedstrijd … met V.C. Eendracht Aalst 2002 aan de aftrap. “Ellende” … de wedstrijd, en de competitie, kon niet slechter beginnen voor S.K. Deinze. Nadat een staalhard schot van Damien Galluci toch wel ver naast zoefde (3e), leverde skipper Mathias Velghe een foute pas af op het middenveld. De rijzige Laurent Depoitre, nog twijfelachtig voor de wedstrijd, betrok op links Wouter Moreels in de actie, die Steven Mestdagh voorbij stevende en voorzette ; aan de tweede paal staat de doorgelopen Laurent DEPOITRE helemaal alleen om rustig hoog binnen te koppen, voorbij een reactieloze (machteloze ?) Sören Van de Moortele … “Malheur” dus want … 6e 1 - 0. S.K. Deinze kan daar niets tegenover stellen. De diepe ballen bereiken hun bestemming niet en keren steevast terug omdat het oranje middenveld zich ook laat wegspelen. Nadat Sören Van de Moortele van op de rechter aanvallende flank, en uit een scherpe hoek, nog eens op de proef werd gesteld (14e) … opnieuw “onheil”. “O jee, wat een ramp”, tot tweemaal toe zelfs !

Een voorzet van Damien Galluci belandt op de linkerflank, van waar Wouter Moreels opnieuw voor doel brengt. De helemaal vrijstaande Olivier DE CASTRO kopt krachtig, rechts van een statische Van de Moortele, in de hoek … 16e 2 - 0. Opnieuw van op die linker aanvallende flank, de verdedigende rechtse van Deinze dus, doet nu Bob Cousin zijn ding. Perfecte center en kopbal van Depoitre naar de rechter hoek ; Sören Van de Moortele grabbelt naar de bal maar krijgt hem niet onder controle en met een volley-sliding werkt Laurent DEPOITRE de bal tegen de touwen … 22e 3 - 0. Rechts van ons schittert het publiciteitspaneel “Malheur” in al zijn glorie, terwijl aan de andere kant “Begrafenissen Arijs” voor K.M.S.K. Deinze nog meer van toepassing zou zijn, want “den Iendracht” meteen op rozen zowaar afgewerkt aan 100 %. Frederik Declercq heeft de eer om voor de bezoekers een eerste schot op doel te plaatsen. Van ver en laag in de linker hoek, Kevin Van den Noortgaete gaat goed naar de hoek (29e). Ineens meegeven dat de “Oilstse” portier heel de wedstrijd door ook secuur en attent is in het luchtruim.

De Ajuinen dreigen nog tweemaal. Eerst onderschept Sören Van de Moortele een laag centerschot van Olivier De Castro (33e) , terwijl hij een poging van Damien Galluci in hoekschop verwerkt nà een center van diezelfde De Castro (37e). Meteen de tweede en … de laatste … corner van de partij voor de thuisploeg !!! Even voor de rust loopt Timothy Van de Wouwer door op een verre bal maar kopt te stil over de uitgekomen Van den Noortgaete, zodat die makkelijk kan recupereren (40e). Rechts van ons, in de linker hoek, het scorebord … 3 - 0, meteen ook de ruststand ; boven de andere hoek … “Malheur” … in één woord de eerste helft van K.M.S.K. Deinze samengevat. Hoe zou dat bier eigenlijk smaken ? In de gegeven omstandigheden ongetwijfeld bitter !

Franky Dekenne had voor de tweede helft Samspon Twum ingebracht voor Alain Van Mieghem, die op dat middenveld toch wat “verzoop” en die bovendien bij ieder balbezit duchtig door de Aalsterse supporters op de korrel werd genomen. Wat er tijdens het verblijf van Alain bij de Ajuinen juist gebeurd is, daar hebben wij het raden naar. Nu dient onmiddellijk gezegd dat Sampson nog altijd op zoek is naar zijn “forme” van in het begin van dit kalenderjaar, of is zijn Afrikaanse vakantie hem slecht bekomen ? Eendracht Aalst ving de tweede helft aan met twee pogingen van Wouter Moreels. Het eerste (verre) schot ging rechts van het doel (49e), de tweede dichte poging in het linker zijnet (50e). Het stamboeknummer 90 ging daarna meer behouden spelen en het oranje team kwam daardoor meer in het spel en combineerde beter. Het feit dat Frederik Declercq centraal in het middenveld ging opereren en dirigeren was daar niet vreemd aan. Er volgden ook doelpogingen. Gauthier Lauwers probeerde het van ver, een meter naast (51e).
Een beetje links, centraal voor doel, mocht Frederik DECLERCQ een vrijschop nemen. Vanop 25 meter netjes in de kruising … 56e 3 - 1. Had voor de rust ook gekund, maar na een ingestudeerd nummertje in de muur. Het leek ons dat de Aalstenaars hun ogen wat traanden … van al die Ajuin !? Toch probeert Bob Cousin het van net buiten de 16-meter met een listige “valler”, net over (58e). Had in de volgende tien minuten het oranje-team de aansluitingstreffer kunnen lukken … ? Maar Papa Ngom Meïsa probeerde steevast om Samspon Twum centraal aan te spelen, het centrale Aalsterse duo Niels De Schutter en Predrag Filipovic hield de deur gesloten. Men probeert het dan maar van ver … Pieter De Wulf (gestart ipv de gekwetste Bastiaan Gheysen) probeert het van ver… over (59e), en naast (68e). Daar tussenin (62e) Lauwers in de vlucht, laag en naast. Verder kwam men niet, op enkele hoekschoppen nà … verhouding over heel de wedstrijd 2/5 in het voordeel van Deinze…. Nana Osei-Berkoe werd dan ingebracht voor Timothy Van de Wouwer (73e). “Berkoetje” hebben we daarna niet meer gezien, acteerde ook op de linkerflank, beetje uit ons zicht, en bovendien niet van de grootste. Daar bovenop “Malheur” … we nippen nog eens aan het biertje. “De Iendracht” herpakt zich en gaat terug “veroit”. De ingekomen (64e) Jens Podevijn zet zich door op links, slalomt langs de rechtse verdedigende D-flank en zet voor. Nog voor de aanvang van de wedstrijd merkte iemand ons op dat de rechterkant van S.K. Deinze “te pakken was”. Men gebruikte wél een ander woord. Sören Van de Moortele met een ‘slap’ handje erbij en de rebound wordt in de vlucht door Laurent DEPOITRE tegen de netten gekatapulteerd … 74e 4 - 1.

S.K. Deinze probeert het blazoen nog wat op te kalefateren, “sursaut d’orgueil” zoals men dat in de taal van Molière pleegt te omschrijven. Na een hoekschop van Frederik Declercq trapt Frédéric Dindeleux over en naast (78e) ; mikt Frederik Declercq zijn vrijschop nu laag naar de linkerhoek, maar Van den Noortgaete gaat uitstekend plat (80e) en laat Papa Ngom Meïsa de bal lopen voor Gauthier Lauwers die, vrij en links voor doel, in de vlucht naast trapt (82e). Het “onheil” is nog niet voorbij voor de bezoekers, zij moeten de “Malheur” tot op de (al dan niet) bittere bodem ledigen. De moe gestreden Joeri Pardo kan niet beletten dat op de linker verdedigende kant Jens Podevijn knap inzet. Centraal kopt Bob COUSIN hard in … 84e 5 - 1. Waar was het kopbalsterke centrale duo van S.K. Deinze in deze partij ? Laat ons stellen dat ze gewoonweg niet van de grond raakten ! Trouwens, oranje-zwart ontsnapte in de slotminuten nog aan een zwaardere afstraffing. Nadat de degelijk leidende Oostendenaar Filip Wille het eindsignaal heeft gefloten klinkt het clublied “Iendracht Veroit” door de luidprekers. Bij de uitlating van de stadion omroeper … “5-1 tegen een titelkandidaat” … hebben we onze bedenking. Wellicht had hij te veel “ Malheur ” gedronken !
Marcel Dingemans.







© KMSK Deinze Webteam, http://www.kmskdeinze.be, contact


19 Aug 2010, 14:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Prachtige match gezien en ook al een toffe sfeer voor een woensdagavond.
:EA: :EA: :EA: :banana: :banana: :banana:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


19 Aug 2010, 15:31

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 17:52
Berichten: 5
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Blijf het nog steeds toch zeer raar vinden dat Ringoot gisteren ineens zelfs niet meer bij de 15 was.

Hij stond de laatste paar wedstrijden steeds vast achterin op links. Ik weet uit goede bron dat hij helemaal niet licht geblesseerd was en zeer ontgoocheld was en vol onbegrip.


Ik snap niet goed wat BVR hiermee wil bereiken... Preben heeft het zeker niet slecht gedaan, maar dat helemaal terzijde. Als ge dit bij oudere spelers zomaar begint te doen zonder uitleg dan komen er vodden van.

Voor de rest zeer knappe prestatie van de hele groep, en daarenboven nog een paar sublieme individuele prestaties. Als den iendracht zo voesj doet gaan ze van de jaar heel ver geraken!


19 Aug 2010, 15:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Piens schreef:
Blijf het nog steeds toch zeer raar vinden dat Ringoot gisteren ineens zelfs niet meer bij de 15 was.

Hij stond de laatste paar wedstrijden steeds vast achterin op links. Ik weet uit goede bron dat hij helemaal niet licht geblesseerd was en zeer ontgoocheld was en vol onbegrip.


Ik snap niet goed wat BVR hiermee wil bereiken... Preben heeft het zeker niet slecht gedaan, maar dat helemaal terzijde. Als ge dit bij oudere spelers zomaar begint te doen zonder uitleg dan komen er vodden van.

Voor de rest zeer knappe prestatie van de hele groep, en daarenboven nog een paar sublieme individuele prestaties. Als den iendracht zo voesj doet gaan ze van de jaar heel ver geraken!


Van renterghem zal zijn redenen wel gehad hebben zeker.


19 Aug 2010, 15:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Piens schreef:
Blijf het nog steeds toch zeer raar vinden dat Ringoot gisteren ineens zelfs niet meer bij de 15 was.

Hij stond de laatste paar wedstrijden steeds vast achterin op links. Ik weet uit goede bron dat hij helemaal niet licht geblesseerd was en zeer ontgoocheld was en vol onbegrip.


Ik snap niet goed wat BVR hiermee wil bereiken... Preben heeft het zeker niet slecht gedaan, maar dat helemaal terzijde. Als ge dit bij oudere spelers zomaar begint te doen zonder uitleg dan komen er vodden van.

Voor de rest zeer knappe prestatie van de hele groep, en daarenboven nog een paar sublieme individuele prestaties. Als den iendracht zo voesj doet gaan ze van de jaar heel ver geraken!


Ringoot is zelf toch maar nog een jaar of 21-22 dacht ik, dus zo oud is die nog niet hoor.


19 Aug 2010, 15:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Gilles schreef:
Piens schreef:
Blijf het nog steeds toch zeer raar vinden dat Ringoot gisteren ineens zelfs niet meer bij de 15 was.

Hij stond de laatste paar wedstrijden steeds vast achterin op links. Ik weet uit goede bron dat hij helemaal niet licht geblesseerd was en zeer ontgoocheld was en vol onbegrip.


Ik snap niet goed wat BVR hiermee wil bereiken... Preben heeft het zeker niet slecht gedaan, maar dat helemaal terzijde. Als ge dit bij oudere spelers zomaar begint te doen zonder uitleg dan komen er vodden van.

Voor de rest zeer knappe prestatie van de hele groep, en daarenboven nog een paar sublieme individuele prestaties. Als den iendracht zo voesj doet gaan ze van de jaar heel ver geraken!


Ringoot is zelf toch maar nog een jaar of 21-22 dacht ik, dus zo oud is die nog niet hoor.


Hij bedoelt alsge het zelfde lapt met bv verheyden als met ringoot gaat die hem niet zo makkelijk laten afschepen.


19 Aug 2010, 15:45

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 17:52
Berichten: 5
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Inderdaad, dat is exact wat ik bedoelde :)


19 Aug 2010, 15:50
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Gaan we er wèèr aan beginnen, BVR zet iemand UIT de ploeg en t'is weer direct van,"waarom doet hij dat?" Hij zal wel weten waar hij mee bezig is zeker, toch als je de uitslag van gisteren bekijkt. En ja, ik was er ook niet, maar of god of klein pierke nu gisteren speelden, (dat blijft voor mij gelijk) ze wonnen toch en hoe?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Aug 2010, 15:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Ja,als je gisteren de reserven zag :wow: Potjes,denys en kestens allemaal spelers die in gelijk welke ploeg in derde zeker zouden spelen en dan heb je nog een Ringoot,Brecht,Yambo en Crispijn.
Ja de plaatsen zullen zeer duur zijn dit seizoen,hopelijk komen alle pappies & mammies hier elke week niet zagen dat hun ukkie niet heeft mogen meespelen. :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Aug 2010, 16:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2010, 16:15
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bram schreef:
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.


Idd, maar trouwens wie zegt dat hij ringoot en crispyn(kweet nu niet of dieje fit was) niet gewoon gespaard heeft voor zondag ,alhoewel hij zei dat hij niet ging roteren.Ik zelf zou tegen ronse met de basisploeg spelen,maar als er spelers vermoeid zijn moet ge ze niet laten starten zondag.


19 Aug 2010, 16:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.


Idd, maar trouwens wie zegt dat hij ringoot en crispyn(kweet nu niet of dieje fit was) niet gewoon gespaard heeft voor zondag ,alhoewel hij zei dat hij niet ging roteren.Ik zelf zou tegen ronse met de basisploeg spelen,maar als er spelers vermoeid zijn moet ge ze niet laten starten zondag.

Ja tuurlijk, 't zijn 5 matchen op 14 dagen tijd.... zelfs als ge niet voor rotatie zijt (waarin ik hem kan begrijpen) dan nog is de kans klein dat ge 5 keer met uw zelfde ploeg 90 minuten zult spelen zeker ?
't is natuurlijk goed dat een speler ontgoocheld is als hij naast de ploeg valt, maar 't mag niet zodanig erg worden dat ge daarmee de sfeer verziekt (of van bij de eerste keer gaat blijten in de gazetten). Langs de andere kant is in 4de klasse wel gebleken dat eens ge in die roes van overwinningen terecht komt, ge amper nog geklaag hoort.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2010, 16:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bram schreef:
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.


Bwah ik weet niet - ik vind het niet slecht dat iedereen wordt gebruikt. Stel dat BVR nu vier maand met dezelfde had gespeeld en je moet er dan - door blessure of schorsing - plots twee wisselen door twee die totaal geen competitieritme hebben, dan heb je ook een probleem. Nu betrek je iedereen en voelt iedereen zich deel van het team. En vooral: doordat ze weten dat iedereen kan worden gebruikt, is niemand zeker van zijn plaats, en kan de aandacht dus niet verslappen en moet elke speler elke week scherp zijn... Vorig seizoen heeft Troch ook drie - vier maand op de bank gezeten en dat lukte toen ook wonderwel, dus waarom zou dat nu dan problemen geven...

De enige die misschien "recht" heeft om vol onbegrip toe te kijken momenteel, is Brecht omdat hij vorig seizoen eerste keus was en nu zelfs ni op de bank geraakt...

Bovendien lijkt Preben me iets sneller te zijn dan Niels en gaf dat misschien de doorslag om tegen de snelle Ngom te spelen gisteren. Daarnaast is zijn inspelen direct, op maat en op snelheid en kon het middenveld meteen iets met die bal. Hoe hij daar da balletje over die middenvelder lepelt bijvoorbeeld, hallo...

En die concurrentie is er hé en gelukkig - liever zo'n kern als de onze nu, dan een met vijfentwintig man zoals twee jaar geleden waar er amper 6 op een bal konden sjotten...

En als Ringoot al vol onbegrip moet reageren, wat moet een Crispijn dan zeggen? Toch ook een revelatie van de voorbereiding, deed niks verkeerd tot nu toe en zat er ook ni bij... Wees gerust, ze zullen allemaal hun kansen wel krijgen. Gisteren 1ste speeldag en meteen 2 gele kaarten, in de beker ook al 4 gele kaarten na de match op Woluwe-Zaventem... het kan dus rap keren...


19 Aug 2010, 16:33
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bram schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Dat is het nadeel hé, ook het grootste gevaar dat schuilt in onze ploeg.
't is nog vroeg, maar ik denk dat we enkel onszelf kunnen nekken.


Idd, maar trouwens wie zegt dat hij ringoot en crispyn(kweet nu niet of dieje fit was) niet gewoon gespaard heeft voor zondag ,alhoewel hij zei dat hij niet ging roteren.Ik zelf zou tegen ronse met de basisploeg spelen,maar als er spelers vermoeid zijn moet ge ze niet laten starten zondag.

Ja tuurlijk, 't zijn 5 matchen op 14 dagen tijd.... zelfs als ge niet voor rotatie zijt (waarin ik hem kan begrijpen) dan nog is de kans klein dat ge 5 keer met uw zelfde ploeg 90 minuten zult spelen zeker ?
't is natuurlijk goed dat een speler ontgoocheld is als hij naast de ploeg valt, maar 't mag niet zodanig erg worden dat ge daarmee de sfeer verziekt (of van bij de eerste keer gaat blijten in de gazetten). Langs de andere kant is in 4de klasse wel gebleken dat eens ge in die roes van overwinningen terecht komt, ge amper nog geklaag hoort.

Bij mij, gaat het niet om dene of gene speler, bij mij gaat het om de ploeg, de club èn de resultaten. En als blijkt dat BVR resultaten behaald met een ploeg zonder eventuele favorieten van mij, wat dan nog :wadde: , t' gaat hem om de punten...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Aug 2010, 16:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst