Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
jamie schreef:
Ik kan maar zeggen wat hij me zei, hij had graag gebleven maar door omstandigheden... heb geen uitleg gevraagd, Franck is toch nen heel vriendelijke gast hé altijd vriendelijk en ne goeie sjotter als je het mij vraagt.


Dat is inderdaad een heel beschaafd en vriendelijk persoon.
Waar speelt hij nu?


26 Aug 2010, 17:07
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
De foto's worden deze avond laat gepost maar ik postte reeds een foto van Etienne D'Hooge van Hamme.
Ook de groepsfoto plaatste ik, alleen maar omdat ik deze outfit toch mooi vind.

Afbeelding

Afbeelding



atletico alosta. :worship:


26 Aug 2010, 17:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
jamie schreef:
er was wel wat wrevel bij onze fans op de zittribune ivm de inkomprijs van 12Euro voor jonge kinderen, ik heb even een mailtje gestuurd naar VW Hamme om te vragen of het echt nodig is meer te vragen dan op anderlecht voor onze jonge fans, dit is een vorm avn geldafzetterij als je het mij vraagt.

Voorts toffe avond gehad, een pot leuke voetbal met een meer dan verdiende winnaar, aanhouden nu want er zitten heel veel goeie ploegen in de reeks.

En, mochten jullie er nog aan twijfelen, de echo klonk zeker tot aan de overkant.

Ik heb gesproken met Kevin Franck en Marijn Steurs, ze zaten tegen ons op de tribune, beide heel veel spijt dat ze niet meer bij aalst spelen, we hebben werkelijk een fantastische club, we moeten echt naar tweede klasse en dringend als je het mij vraagt.

Ik betaalde (gezien de regen) vr een overdekte staanplaats (€10), ne x da we binne waren werd da ni meer gecontroleerd waardoor ge eig me een ticketje van 8euro ook gemakkelijk overdekt kon gaan staan. Ma bon, de sfeer in de tribune was echt ongelofelijk goed en hiervoor heb ik meer as 10 euro over ze :)


26 Aug 2010, 19:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
jamie schreef:
er was wel wat wrevel bij onze fans op de zittribune ivm de inkomprijs van 12Euro voor jonge kinderen, ik heb even een mailtje gestuurd naar VW Hamme om te vragen of het echt nodig is meer te vragen dan op anderlecht voor onze jonge fans, dit is een vorm avn geldafzetterij als je het mij vraagt.

Voorts toffe avond gehad, een pot leuke voetbal met een meer dan verdiende winnaar, aanhouden nu want er zitten heel veel goeie ploegen in de reeks.

En, mochten jullie er nog aan twijfelen, de echo klonk zeker tot aan de overkant.

Ik heb gesproken met Kevin Franck en Marijn Steurs, ze zaten tegen ons op de tribune, beide heel veel spijt dat ze niet meer bij aalst spelen, we hebben werkelijk een fantastische club, we moeten echt naar tweede klasse en dringend als je het mij vraagt.

Ik betaalde (gezien de regen) vr een overdekte staanplaats (€10), ne x da we binne waren werd da ni meer gecontroleerd waardoor ge eig me een ticketje van 8euro ook gemakkelijk overdekt kon gaan staan. Ma bon, de sfeer in de tribune was echt ongelofelijk goed en hiervoor heb ik meer as 10 euro over ze :)

Heb ook 10 euro betaald, voor 2 euro wou ik geen enkel risico nemen dat ik toch in de regen zou moeten staan.
Merci Iendracht voor weer een fantastische avond :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


26 Aug 2010, 19:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
De foto's op de site van Hamme staan online:

http://picasaweb.google.com/dhooge.etie ... 9199160402


26 Aug 2010, 19:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Petroe69 schreef:
De foto's op de site van Hamme staan online:

http://picasaweb.google.com/dhooge.etie ... 9199160402

schoon fotokes! dienen moet oek e schoein machien emmen ze onderkroiper.
Die fantastische save van VDN opt einde vd 1ste helft is echt prachtig gefotografeerd (in 3 of 4 foto's)


26 Aug 2010, 19:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
En hier het wedstrijdverslag van TV Oost. Met wat een massa volk waren we toch gisteren als je die beelden ziet.

http://www.tvoost.be/nl/2010-08-26/hamm ... gen-aalst/


26 Aug 2010, 19:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Afbeelding

As da nie schuun is, onze vriend mag ter uk ne keer opstaan hé!!! :juij:


26 Aug 2010, 19:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Petroe69 schreef:
En hier het wedstrijdverslag van TV Oost. Met wat een massa volk waren we toch gisteren als je die beelden ziet.

http://www.tvoost.be/nl/2010-08-26/hamm ... gen-aalst/


Let vooral op het achtergrondgeluidje bij de eerste goal.
Ik veronderstel wel dat dat een applaus is, alléja, zeker bennek nie :)


26 Aug 2010, 19:46
Duivelke

Lid geworden op: 18 Aug 2010, 21:37
Berichten: 30
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Gisteren dus voor het eerst onze ploeg in de competitie aan het werk gezien en het moet gezegd dit is een sterk blok, met een tactisch hoog niveau.Deze ploeg hoort niet in derde te spelen en ik wil langs deze weg ons bestuur bedanken om zo'n ploeg bij elkaar gekregen te hebben. Het was vorig jaar reeds een heel mooi seizoen, maar dit jaar wordt het vast en zeker een topper.
Dus nogmaals oprecht bedankt Iendracht! :EA:


26 Aug 2010, 20:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
mooie wedstrijd maar voor mij met een zure nasmaak.

Hamme: 3 kinderen (5,8,9 jaar) was = 36€ voor de zittribune.

zelfs op Anderlecht, Lokeren of Brugge betaal je zoveel niet.

Een Club moet ergens zijn geld verdienen maar volgens mijn bescheiden mening niet op de rug van kinderen.

Bedankt EA voor uw kindvriendelijkheid. :EA:


26 Aug 2010, 22:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Nog een nabeschouwing (site Hamme):

(Nog) geen onderscheiding
maar zeker niet gebuisd…


Wat voorspeld was, is uitgekomen. De eerste thuiswedstrijd van het nieuw seizoen is voor onze Vigor Wuitens een zwaar examen geworden. Na afloop geen punten voor het finaal rapport aan het eind van het seizoen. Maar nu gaan beweren dat de VWH in haar eerste ernstige toets gebuisd is, zou de nieuwe Vigor-formatie veel onrecht aandoen. Wat zij in de eerste speelhelft heeft laten zien, verdient zonder meer een positieve quotering. Sterker, het was van het beste dat sinds lang in Hamme te zien was! Ondanks de handicap van een scheidsrechter die vooral zichzelf in de kijker wilde fluiten, en bovendien kennelijk onder de indruk was van een luidruchtige Aalsterse Twaalfde Man.

Naar waardeverhouding in de toets van de dag, is het cijferverdict (0-3) te zwaar, al valt op de overwinning van Eendracht Aalst niets af te dingen. Zij was verdiend. Als de ploeg van Bart Van Renterghem op haar huidig elan doorgaat, dan stevent zij als een geoliede machine regelrecht op de titel af. Zonder dat er een eindronde aan te pas komt.

In het Vigor-kamp waren er over het geheel van de wedstrijd zeker een aantal minpunten die de Technische Staf niet zullen ontgaan zijn. Een voorname, het resultaat bepalende tekortkoming is te situeren bij de moeite die achteraan wordt ondervonden om de rangen gesloten te houden. Ook de samenhang van het geheel laat trouwens nog wat te wensen over waardoor de omschakeling minder vlot verloopt dan wenselijk is. Maar wat nu nog niet is, kan komen. Zeker als men er rekening mee wil houden dat door het uitvallen van titularissen aan de ploegopstelling die de trainer tijdens de voorbereiding voor ogen had, al heel wat diende gesleuteld te worden.

Positief is intussen zeker dat meerdere nieuwe spelers zich in gunstige zin doen opmerken. Niet in het minst de jongste aanwinst Jochen Sucaet, die zeer veel bij de bal was. Ook Joachim De Wilde, die een late en dus korte invalbeurt kreeg, verraste in aangename zin. (wp)


26 Aug 2010, 23:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Petroe69 schreef:
De foto's op de site van Hamme staan online:

http://picasaweb.google.com/dhooge.etie ... 9199160402

schoon fotokes! dienen moet oek e schoein machien emmen ze onderkroiper.
Die fantastische save van VDN opt einde vd 1ste helft is echt prachtig gefotografeerd (in 3 of 4 foto's)


Inderdaad Etienne D'Hooghe heeft een reflexcamera en jammerlijk voor jullie zal je met mijn "amateurfotokes" moeten tevreden zijn als het een avondmatch is. :cry: :cry:
Het probleem is dat mijn toestel steeds probeert scherp te stellen en dit niet het geval is met een reflexcamera. Maar ondanks zijn meer professioneel toestel kreeg ik deze namiddag mail dat hij ook vele mislukte foto's had. Ik heb een selectie foto's deze middag gedownload en zal ze met zijn toestemming alsook op de fotosite zetten net zoals ik dat reeds vorig jaar deed. :rolandjen:

De sfeerfoto's naast het veld zijn wel goed gelukt dus als 2 cameramannen de handen in elkaar slaan is de kans groter dat er geslaagde foto's zijn. :hug:
Eerst iets eten en dan post ik de foto's :wave:

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Aug 2010, 23:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
De rest van de foto's zal voor morgenvroeg zijn :wow:

Hier foto van de Aalsterse twaalfde man waarvan ze in het verslag spraken op de Hamse website :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Aug 2010, 1:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
ajoin_bart schreef:
Petroe69 schreef:
De foto's op de site van Hamme staan online:

http://picasaweb.google.com/dhooge.etie ... 9199160402

schoon fotokes! dienen moet oek e schoein machien emmen ze onderkroiper.
Die fantastische save van VDN opt einde vd 1ste helft is echt prachtig gefotografeerd (in 3 of 4 foto's)


Inderdaad Etienne D'Hooghe heeft een reflexcamera en jammerlijk voor jullie zal je met mijn "amateurfotokes" moeten tevreden zijn als het een avondmatch is. :cry: :cry:
Het probleem is dat mijn toestel steeds probeert scherp te stellen en dit niet het geval is met een reflexcamera. Maar ondanks zijn meer professioneel toestel kreeg ik deze namiddag mail dat hij ook vele mislukte foto's had. Ik heb een selectie foto's deze middag gedownload en zal ze met zijn toestemming alsook op de fotosite zetten net zoals ik dat reeds vorig jaar deed. :rolandjen:

De sfeerfoto's naast het veld zijn wel goed gelukt dus als 2 cameramannen de handen in elkaar slaan is de kans groter dat er geslaagde foto's zijn. :hug:
Eerst iets eten en dan post ik de foto's :wave:

(y)


27 Aug 2010, 8:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst