Hamme - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Hamme - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Patje schreef:
de clerus schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik verschiet ervan dat er nog niemand dit vermeld heeft, want wat een klucht op Hamme.
Twee ingangsprijzen voor overdekt 10 Euro en niet-overdekt 8 Euro.
Eens binnen kon je gemakkelijk met je ticket niet-overdekt op de overdekte staanplaatsen staan. :wadde:


Wist ik nog van vorig seizoen en heb toen ook 10 eur betaald en er werd dan ook niet gecontroleerd. Dus 8 euro en overdekt :). Nadien wel achter de goal.

Ja, idd, TV Oost ik vraag mij echt af waar die mannen hun artistieke opleiding hebben gekregen. 'De talrijk opgekomen supporters', 5 man. Of misschien staat daar anders niemand. Kan ook :p


Begin dan maar al te sparen voor in 2e klasse. Antwerp-KRBFC. Inkom 20 euro, 4 euro voor nen hamburger


Tja, een bezoek aan het museum kost nu éénmaal wat geld.


27 Aug 2010, 13:17
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Michaël schreef:
we moeten op de meeste plaatsen meer betalen omdat ze overal opslaan maar ... we krijgen er voorlopig ook veel voor terug (van onze eigen spelers wel te verstaan :) )

ik heb eind vorig seizoen een lidkaart van OPC online besteld en met een overschrijving betaald.
NIETS gekregen en geen antwoord op mijn mails ...


Euh ja, lidkaarten zijn er niet meer he, dat is hier al eens gepost geweest dat ons dat meer kost dan opbrengt.
Die mails en de rekening ben ik echter niet verantwoordelijk voor dus daar wist ik niets van.


Heb PM gehad
is in orde .. merci :)


27 Aug 2010, 13:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Nog geen tijd gehad om te reageren na de match op Hamme en kga da dus nu doen he :D
Met enkele opeenvolgende corners konden we direct druk zetten op hun doel maar echt gevaar leverde het nie op. De eerste echte kans was wel voor hen met die kopbal van Van Der Heyden die door Van Den Noortgaete afgeweerd wordt. Nadien waren wij er dicht bij na die vrije trap van Cousin. We klimmen dan op voorsprong nadat Gallucci een hoekschop in doel verlengt maar net voor de rust ontsnappen we aan de gelijkmaker dankzij een cruciale redding van Van Den Noortgaete. Dus met een kleine voorsprong de rust in, al had het ook een gelijke stand kunnen zijn want bij Hamme zat het vrij goe in mekaar vond ik. Ze lieten ons niet opbouwen van achteruit door meteen druk te zetten op onze centrale verdedigers maar die losten dat met veel klasse op door enkel in te spelen als het kon en anders gewoon terug te spelen op onze keeper, meer moet da nie zijn!!! Wij scoorden voor de rust en zij niet, da was het verschil voor de pauze.
Bij het begin van de tweede helft gaat uw eerste kans dan binnen en dan zitte eigenlijk in ne zetel. Schitterende assist trouwens van Cousin en al even mooi afgewerkt door Wouter Moreels. Nadien kregen zij eigenlijk een soortgelijke kans maar hun speler schoot voorlangs en dus geen aansluitingstreffer. Na de 0-3 van Ken van Damme was het gewoon een kwestie van de match uit te spelen en geen averij meer op te lopen op gebied van blessures en kaarten.
De overwinning was dan ook verdiend maar als ge in een goede periode zit, gaat alles toch een beetje mee ook. Van Den Noortgaete die op een cruciaal moment de gelijkmaker verhindert door de bal tegen de paal te duwen, uw eerste kans die meteen binnen gaat na de rust waardoor ze toch meteen ne klop kregen, ... Als ge in de hoek zit waar de klappen vallen, dan draait da ongetwijfeld anders uit. Maar goe, tis nu zo niet en misschien dwing je da beetje meeval ook gewoon zelf af.
Nu thuis tegen Bornem de positieve spiraal verder zetten :EA:


27 Aug 2010, 13:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Als je de nabeschouwing leest van Hamme op hun website zal het weer aan de scheids hebben gelegen? :zzz:
Ze konden gewoon ni beter dan ons mannen te vloeren, omdat ze geen antwoord hadden.
En VLJA schrijft in de gazet dat de betere kansen voor Hamme waren de eerste helft, ik heb er 2 geteld, kopbal recht op onze keeper en dan diene bal op de paal. :wadde:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


27 Aug 2010, 16:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
inderdaad, nog een 3de kans ook wel dat schot voorlangs.
Het waren 3 goeie kansen, maar ook wel de enigen.

En dat ze de scheids tegen hadden, nja fouten maken was de enige manier om Depoitre aan banden te leggen, gelijk ze daar op hingen zeg :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


27 Aug 2010, 17:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Bram schreef:
inderdaad, nog een 3de kans ook wel dat schot voorlangs.
Het waren 3 goeie kansen, maar ook wel de enigen.

En dat ze de scheids tegen hadden, nja fouten maken was de enige manier om Depoitre aan banden te leggen, gelijk ze daar op hingen zeg :hmm:


Ik vond de scheids een goede en neutrale wedstrijd fluiten :)
Verdiend gewonnen op naar de volgende.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


27 Aug 2010, 17:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Waar de eerste helft nog min of meer gelijk opging, hebben we de tweede helft écht wel naar onze hand gezet. Onder leiding van een sterke Cousin, maakte we de thuisploeg af.

In de eerste helft was er een sublieme Van Den Noortgaete nodig (man wat is het lang geleden dat we zo een sterke doelman hadden), op een kopbal van Vierstraete.

Het duo Filipovic-De Schutter was subliem, Moreels deed meer dan zijn job op rechts, kwam er zelfs een aantal keer voetballend heel sterk uit, alleen de linksback ontgoochelde mij andermaal. Alle “gevaar” van Hamme kwam over rechts. Delclef maakt menige onnodige fout, verdedigde te ver van zijn man. Weinig initiatief aan de bal. Ik heb op Ringoot gekreft, maar die is verdedigend toch merkbaar beter.

Soit, niettemin een heel sterke tweede helft waar we blijk gaven van veel maturiteit. Het laatste kwartier heeft Hamme de bal niet meer gehad.

Er is nog absoluut geen reden voor overdreven euforie, er komen immers nog meer dan 30 !! matchen, maar als je dit iedere week kan brengen, dan ga je er niet ver af zijn.

Sint-Niklaas bijvoorbeeld startte vorig jaar met 6 op 6, maar verloor nadien 3x op een rij.

Dit is de verdienste van gans de ploeg, inclusief technische staf die de criticasters (waaronder mezelf ;) ) lik op stuk geven. (y)


27 Aug 2010, 18:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Waar de eerste helft nog min of meer gelijk opging, hebben we de tweede helft écht wel naar onze hand gezet. Onder leiding van een sterke Cousin, maakte we de thuisploeg af.

In de eerste helft was er een sublieme Van Den Noortgaete nodig (man wat is het lang geleden dat we zo een sterke doelman hadden), op een kopbal van Vierstraete.

Het duo Filipovic-De Schutter was subliem, Moreels deed meer dan zijn job op rechts, kwam er zelfs een aantal keer voetballend heel sterk uit, alleen de linksback ontgoochelde mij andermaal. Alle “gevaar” van Hamme kwam over rechts. Delclef maakt menige onnodige fout, verdedigde te ver van zijn man. Weinig initiatief aan de bal. Ik heb op Ringoot gekreft, maar die is verdedigend toch merkbaar beter.

Soit, niettemin een heel sterke tweede helft waar we blijk gaven van veel maturiteit. Het laatste kwartier heeft Hamme de bal niet meer gehad.

Er is nog absoluut geen reden voor overdreven euforie, er komen immers nog meer dan 30 !! matchen, maar als je dit iedere week kan brengen, dan ga je er niet ver af zijn.

Sint-Niklaas bijvoorbeeld startte vorig jaar met 6 op 6, maar verloor nadien 3x op een rij.

Dit is de verdienste van gans de ploeg, inclusief technische staf die de criticasters (waaronder mezelf ;) ) lik op stuk geven. (y)


Om op Delclef te reageren . Delclef speelde niet zo goed als tegen Deinze maar dit kwam omdat Cousin zijn rechtsback liet lopen en hij altijd 2voeten te kort kwam bij de inspeelpass van de hammeverdedigers , hierdoor kwam Delclef alleen te staan tegen 2 waardoor hij werd voorbijgelopen of de fout maakte.


27 Aug 2010, 18:57
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Michaël schreef:
we moeten op de meeste plaatsen meer betalen omdat ze overal opslaan maar ... we krijgen er voorlopig ook veel voor terug (van onze eigen spelers wel te verstaan :) )

ik heb eind vorig seizoen een lidkaart van OPC online besteld en met een overschrijving betaald.
NIETS gekregen en geen antwoord op mijn mails ...

Ik heb ook al twee jaar na elkaar gestort, maar nooit bevestiging gekregen dat mijn geld goed aangekomen was. Ik veronderstel dat je sowieso 'lid' bent als je overschrijft?


27 Aug 2010, 20:12
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Michaël schreef:
we moeten op de meeste plaatsen meer betalen omdat ze overal opslaan maar ... we krijgen er voorlopig ook veel voor terug (van onze eigen spelers wel te verstaan :) )

ik heb eind vorig seizoen een lidkaart van OPC online besteld en met een overschrijving betaald.
NIETS gekregen en geen antwoord op mijn mails ...


Euh ja, lidkaarten zijn er niet meer he, dat is hier al eens gepost geweest dat ons dat meer kost dan opbrengt.
Die mails en de rekening ben ik echter niet verantwoordelijk voor dus daar wist ik niets van.


Ik ben ook opnieuw lid en die lidkaarten hoeft voor mij ook niet, een mailtje met de bevestiging dat je lid bent van het OPC is voldoende volgens mij, wat mij wel interesseert zijn de acties die het OPC voert tijdens het seizoen en op dat gebied hebben ze ons nog nooit ontgoocheld.
Proficiat mannen, ik kijk al uit naar jullie volgende actie. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Aug 2010, 20:43
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
:iendracht: :EA: :iendracht:


Laatst gewijzigd door voetbalfanaat op 28 Aug 2010, 0:51, 5 keer totaal gewijzigd.



27 Aug 2010, 21:08
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Waar de eerste helft nog min of meer gelijk opging, hebben we de tweede helft écht wel naar onze hand gezet. Onder leiding van een sterke Cousin, maakte we de thuisploeg af.

In de eerste helft was er een sublieme Van Den Noortgaete nodig (man wat is het lang geleden dat we zo een sterke doelman hadden), op een kopbal van Vierstraete.

Het duo Filipovic-De Schutter was subliem, Moreels deed meer dan zijn job op rechts, kwam er zelfs een aantal keer voetballend heel sterk uit, alleen de linksback ontgoochelde mij andermaal. Alle “gevaar” van Hamme kwam over rechts. Delclef maakt menige onnodige fout, verdedigde te ver van zijn man. Weinig initiatief aan de bal. Ik heb op Ringoot gekreft, maar die is verdedigend toch merkbaar beter.

Soit, niettemin een heel sterke tweede helft waar we blijk gaven van veel maturiteit. Het laatste kwartier heeft Hamme de bal niet meer gehad.

Er is nog absoluut geen reden voor overdreven euforie, er komen immers nog meer dan 30 !! matchen, maar als je dit iedere week kan brengen, dan ga je er niet ver af zijn.

Sint-Niklaas bijvoorbeeld startte vorig jaar met 6 op 6, maar verloor nadien 3x op een rij.

Dit is de verdienste van gans de ploeg, inclusief technische staf die de criticasters (waaronder mezelf ;) ) lik op stuk geven. (y)

(y) Zelfkennis is het begin van de wijsheid... ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


27 Aug 2010, 21:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Nog effe onze bankzitters en andere kernspelers bedanken. Die mensen zijn even goed als de 11 die aan de wedstrijd beginnen.

Weet dat we jullie evenveel in ons hart dragen als de andere ! (y) :juij: :banana:


27 Aug 2010, 22:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Nog effe onze bankzitters en andere kernspelers bedanken. Die mensen zijn even goed als de 11 die aan de wedstrijd beginnen.

Weet dat we jullie evenveel in ons hart dragen als de andere ! (y) :juij: :banana:

(y) :worship: :EA:


28 Aug 2010, 5:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Hamme - Eendracht Aalst
BEELDEN HAMME-E.A OPhttp://www.iendrachtoiljst.be Met dank aan Pascal E.A Tv. :EA:


28 Aug 2010, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst