Eendracht Aalst - Bornem - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 Eendracht Aalst - Bornem 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Moreels was terecht ontevreden.BVR wil iedereen tevreden stellen maar krijgt week na week meer misnoegden.Niet enkel Wouter maar ook Denijs -die moet spelen op een positie die hem niet ligt-,Kestens en Potje zijn niet content.Delclef is ontstellend zwak maar mag blijven staan omdat zijn papa lid is van de technische staf.Bij Wetteren stond hij reeds 8 maand aan de de zijlijn wegens onvoldoende.Potjes kan die positie veel beter invullen maar hij moet vegeteren op de bank.[/quote]
Bij mijn weten werd Ewout ingebracht om wat meer balvastheid te krijgen op het middenveld. Als je dan ziet hoe hij invalt, tja dan heb je volgens mij weinig eisen te stellen. Bewijs eerst op he terrein dat je je plaats waardig bent en dan mag je iets gaan eisen. Er zijn hier ondertussen reeds voldoende post verschenen over het spelsysteem en daar waar BVR heeft ingezien dat het spelen in ruit, vierkant en andere figuren niet lukt en terug is gekeerd naar de succesvolle basis van vorig jaar, vraag je nu om Ewout te plaatsen op zijn favoriete plaats. :wadde: Wat betreft Preben, idd gisteren was het wat minder, maar de wedstrijden daarvoor heeft hij meer dan behoorlijke wedstrijden gespeeld en de insinuaties dat hij moet spelen omdat Willy lid is van de technische staf :lol: :lol: sorry maat, Willy is materiaalmeester en BVR hpudt daar totaal geen rekening mee. Gisteren na de wedstrijd was hij bvb nog bezig met Ringoot en het was niet om hem af te breken ;)[/quote]
Ewout brengen ipv.van W Moreels om meer balvastheid te krijgen is toch moeilijk te volgen.Met Wouter haal je je meest balvaste speler van het veld.En Ewout komt inderdaad op een plaats en systeem dat hem niet ligt.
En Preben had het woensdag ook al moeilijk maar gisteren was het nog veel erger.Misschien heeft BVR ook zijn conclusies getrokken en kiest hij opnieuw voor Ringoot.


30 Aug 2010, 12:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
panoleon schreef:
Ajoinenfan schreef:
seg, ik krijg het hier over mij maar dat zijn dan wel mannen van den eendracht zélf he die dat lopen te zeggen. :?

Ik zou toch ook graag de naam van die jeugdtrainer weten, zijne C4 ligt al klaar :D


En 50zweepslagen der bovenop :D
Komaan é ajoinenfan dieje naam of namen ,rotte appels dienen zo snel mogelijk verwijderd te worden. :D
En nu niet afkomen met ik wil dieje mens niet in een slecht daglicht stellen é,dat heeft hij zelf al gedaan.


30 Aug 2010, 12:21
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Iendrachter90 schreef:
panoleon schreef:
Ajoinenfan schreef:
seg, ik krijg het hier over mij maar dat zijn dan wel mannen van den eendracht zélf he die dat lopen te zeggen. :?

Ik zou toch ook graag de naam van die jeugdtrainer weten, zijne C4 ligt al klaar :D


En 50zweepslagen der bovenop :D
Komaan é ajoinenfan dieje naam of namen ,rotte appels dienen zo snel mogelijk verwijderd te worden. :D
En nu niet afkomen met ik wil dieje mens niet in een slecht daglicht stellen é,dat heeft hij zelf al gedaan.


zal het aan mijne pa vragen (twas 'zijn' buurtfeest he. die wonen in de wijk aan de Zandberg, hof somergem) maar heb idd precies niet veel goesting om diejen zijnen naam hier te gaan zetten. weet ge wat ? de volgende supportersvergadering zet ge dat maar op het 'te vragen' lijstje aan het bestuur. mijn pointe was en is dat het van iemand van de club zelf kwam en dat ik dat niet vind kunnen. nu, dat een Lambrecht een sponsor als De Dijcker zou proberen te benaderen wil ik nog geloven...


30 Aug 2010, 12:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Een zuinige zege is het enige wat we dienen te onthouden en dat we 9/9 hebben. Hopelijk blijft de rest van het seizoen ook zo en spelen we op ons 1 been kampioen...

Voor de rest moeten er hier wat minder complotten gemaakt/gezocht worden.


30 Aug 2010, 12:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Ace schreef:
Een zuinige zege is het enige wat we dienen te onthouden en dat we 9/9 hebben. Hopelijk blijft de rest van het seizoen ook zo en spelen we op ons 1 been kampioen...

Voor de rest moeten er hier wat minder complotten gemaakt/gezocht worden.

Dat vind ik ook, en een trainer die wint heeft altijd gelijk. :EA: :EA: :EA:


30 Aug 2010, 12:48
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2010, 13:40
Berichten: 26
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Mijn mening na de match van gisteren gezien te hebben : Er zat weinig fut in 'Den Iendracht'.
Ze hebben geluk dat Depoitre een goal maakt en we daardoor 9/9 halen, want anders was het maar een flauwe bedoeling geweest.

Wat ik zeer flauw vind, is dat er direct jongens worden afgebroken omdat ze een mindere match spelen.
Voor hen moet het dan ook demotiverend zijn om dit forum te lezen. Heb hier al mensen horen zeggen dat Delclef speelt omdat vader materiaalmeester is. Eerlijk gezegd denk ik dat de trainer nog steeds naar de kwaliteiten van de spelers kijkt en niet wat de functie van hun vader is.

Kortom, zwakke match gezien, maar we scoren & zo halen we 9/9.
Op naar de volgende!


30 Aug 2010, 12:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Kdenk da de spelers volwassen genoeg zijn om zelf te weten wanneer ze goed en minder goed spelen . Gisteren was het gewoon geen champagnevoetbal akkoord , maar Bornem speelde met 9man achter de bal , terwijl zowel Hamme als Deinze ons lieten voetballen


30 Aug 2010, 12:58
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Feb 2010, 21:21
Berichten: 13
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Positief is de 9 op 9. Vorig jaar was het een pak minder. Positief is ook de bredere kern, al kan dat zeker tot ongenoegen leiden bij sommige spelers. Gisteren ging het niet zo vlot als op Hamme, dat zal nog gebeuren. En natuurlijk heeft iedereen een andere kijk op het spelletje. Ik begrijp ook niet altijd de keuzes van de trainer. Maar hij staat elke dag in de groep, en ziet/weet dingen die wij niet zien.

Voor mij was Ringoot aan het groeien en vind ik hem beter dan Delclef. Die speelt tegen zijn voet, lijkt mij te traag en voetbalt te vaak achteruit. De vervanging van Wouter vond ik ook bizar, want zoals hier reeds geschreven: hij is balvast en duikt zeer goed de ruimte in. Dus met 1-0 op het bord en de mogelijkheid dat er voor de tegenstander altijd een appel uit de lucht kan vallen. Denys is niet altijd gelukkig in zijn acties en staat niet op zijn beste plaats, vraag is: waar moet ge hem op dit moment zetten? Hij wisselt mindere dingen af met dan soms erg doelrijpe acties, zoals in Zaventem, waar hij zijn verdediger eerst op snelheid pakt bij het doelpunt dat eruit voortvloeit. Iedere speler heeft zijn kwaliteiten en gebreken, maar er staat onder BVR wel meer een blok dan in de voorbije jaren. Sommigen individuen zijn meer constant, anderen eerder wisselvallig. Hout vasthouden dat het zo blijft, met weinig blessures (in de eerste plaats Flipo, want dat is een echte kapitein op en naast het veld en met zijn ervaring is hij niet weg te denken uit de as van de verdediging. Maar ook heeft hij niet het eeuwige leven, hopelijk wordt hij dit seizoen bekroond met de overgang naar tweede) en niet te veel schorsingen. Hopelijk staat Crispijn terug snel in de kern, want hij heeft een neus voor goals en kan de ploeg veel diensten bewijzen als er op een dag geen bal ingaat. De ploeg staat vandaag min of meer, met De Castro als hij opnieuw fit is. Het seizoen is nog lang en ons ploeg is nog lang geen kampioen. Liever dat dan weer eens die eindronde, maar remember Boom vorig jaar. Bijna heel een jaar op kop en dan toch via de eindronde moeten doorstoten. Mij maakt het niet uit, als den Iendracht er in slaagt naar tweede te gaan. Voor alle supporters, het liefst via den titel!


30 Aug 2010, 13:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Sylvain schreef:
Mijn mening na de match van gisteren gezien te hebben : Er zat weinig fut in 'Den Iendracht'.
Ze hebben geluk dat Depoitre een goal maakt en we daardoor 9/9 halen, want anders was het maar een flauwe bedoeling geweest.

Wat ik zeer flauw vind, is dat er direct jongens worden afgebroken omdat ze een mindere match spelen.
Voor hen moet het dan ook demotiverend zijn om dit forum te lezen. Heb hier al mensen horen zeggen dat Delclef speelt omdat vader materiaalmeester is. Eerlijk gezegd denk ik dat de trainer nog steeds naar de kwaliteiten van de spelers kijkt en niet wat de functie van hun vader is.

Kortom, zwakke match gezien, maar we scoren & zo halen we 9/9.
Op naar de volgende!


just. ALs er 1 ding is dat ge met zekerheid kunnen zeggen, dan is dat BVR weet met wat hem bezig is en met wie dat hij te doen heeft. Delclef zal zeker zijn kwaliteiten hebben, maar ze zijn er nog niet volledig uitgekomen.
Volgens velen MOEST Troch spelen vanwege verplichtingen van een zogenaamde sponsor. Kijk nu waar hem zit.
Dus van da verhaalke van de materiaalmeester geloof ik echt totaal niks van.
Anders kunt ge het gaan doortrekken en zeggen dat Kevin VDN zijn neef, de buur is van familie van de slager waar De Brueckere zijn vlees gaat halen en dat hij daarom in de goal moet staan. :crazy:


30 Aug 2010, 13:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Inderdaad, en het is 'maar' materiaalmeester é. Had hij u nog sportief directeur of manager geweest, met alle respect voor die mens zijn functie binnen EA uiteraard. Maar ge kunt dan op de duur ook iemand gaan opstellen omdat zijn moeder helpt in de kantine.


30 Aug 2010, 13:23
Online
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 912
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Sylvain schreef:
Mijn mening na de match van gisteren gezien te hebben : Er zat weinig fut in 'Den Iendracht'.
Ze hebben geluk dat Depoitre een goal maakt en we daardoor 9/9 halen, want anders was het maar een flauwe bedoeling geweest.

Wat ik zeer flauw vind, is dat er direct jongens worden afgebroken omdat ze een mindere match spelen.
Voor hen moet het dan ook demotiverend zijn om dit forum te lezen. Heb hier al mensen horen zeggen dat Delclef speelt omdat vader materiaalmeester is. Eerlijk gezegd denk ik dat de trainer nog steeds naar de kwaliteiten van de spelers kijkt en niet wat de functie van hun vader is.

Kortom, zwakke match gezien, maar we scoren & zo halen we 9/9.
Op naar de volgende!


het was mischien wat minder maar wat jullie allemaal vergeten is dat de keper van bornem nico baert de eerste helft twee gemaakte goals over zijn doel duuwde.en bornem is een ploeg die weinig goals maakt maar er ook weinig binnenlaat en het moet toch altijd geen 2 of 3 goals verschil zijn zolang we maar winnen en we kampioen worden met 1 punt of 10 punten verschil zal mij een zorg wezen :EA: :EA:


30 Aug 2010, 13:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Zienaa schreef:
Inderdaad, en het is 'maar' materiaalmeester é. Had hij u nog sportief directeur of manager geweest, met alle respect voor die mens zijn functie binnen EA uiteraard. Maar ge kunt dan op de duur ook iemand gaan opstellen omdat zijn moeder helpt in de kantine.

Wat ze ook doet :D

_________________
geer'n bè


30 Aug 2010, 13:46
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
De sfeer is goed in de groep en de uitslagen zijn prima, en opeens verschijnen er hier mensen op het forum die onrust willen stoken door allerlei verhalen en verzinsels de lucht in te sturen.
Ik vraag mij af wie hier achter zit, in ieder geval van dergelijke supporters of dubbelspionnen moet ik serieus :kots: :kots:
En wat onze voorzitter betreft, waar ik enorm veel respect voor heb, die wil hier iets neerzetten op den Iendracht en is daar ondertussen goed mee bezig.
Nadat hij hier een hoop stront moest opkuisen heeft hij nog extra inspanningen gedaan om de ploeg samen te houden en te versterken, geloven jullie dan dat hij nu den Iendracht de rug zou toe keren? :crazy:
Verder kan ik de onruststokers gerust stellen, de sfeer in de groep is opperbest als nimmer tevoren.
Echte Iendrachtsupporters houden zich bezig met de ploeg aan te moedigen in de plaats van onrust te stoken, gelukkig staat de grote meerderheid van onze superfans achter de ploeg en deze mensen hebben geen boodschap aan al die leugens en verhalen.
Het is leuk om openlijk op het forum te discussieren over alles wat onze club aangaat waaronder o.a. het wel of niet opstellen van bepaalde spelers, maar het is toch niet de bedoeling om de spelersgroep te distabiliseren of bepaalde mensen te kwetsen, zoals sommigen hier gebruik willen van maken.
Enfin, langs deze weg wil ik het bestuur, spelersgroep en technische staf feliciteren met de tot nu toe behaalde resultaten, het is weer fijn om in het Pierre Cornelisstadion te vertoeven. :worship: :EA:
Merci Iendracht, Ronse here we come. :iendracht:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Aug 2010, 13:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
voorbijganger schreef:
Sylvain schreef:
Mijn mening na de match van gisteren gezien te hebben : Er zat weinig fut in 'Den Iendracht'.
Ze hebben geluk dat Depoitre een goal maakt en we daardoor 9/9 halen, want anders was het maar een flauwe bedoeling geweest.

Wat ik zeer flauw vind, is dat er direct jongens worden afgebroken omdat ze een mindere match spelen.
Voor hen moet het dan ook demotiverend zijn om dit forum te lezen. Heb hier al mensen horen zeggen dat Delclef speelt omdat vader materiaalmeester is. Eerlijk gezegd denk ik dat de trainer nog steeds naar de kwaliteiten van de spelers kijkt en niet wat de functie van hun vader is.

Kortom, zwakke match gezien, maar we scoren & zo halen we 9/9.
Op naar de volgende!


just. ALs er 1 ding is dat ge met zekerheid kunnen zeggen, dan is dat BVR weet met wat hem bezig is en met wie dat hij te doen heeft. Delclef zal zeker zijn kwaliteiten hebben, maar ze zijn er nog niet volledig uitgekomen.
Volgens velen MOEST Troch spelen vanwege verplichtingen van een zogenaamde sponsor. Kijk nu waar hem zit.
Dus van da verhaalke van de materiaalmeester geloof ik echt totaal niks van.
Anders kunt ge het gaan doortrekken en zeggen dat Kevin VDN zijn neef, de buur is van familie van de slager waar De Brueckere zijn vlees gaat halen en dat hij daarom in de goal moet staan. :crazy:


Laat het duidelijk wezen dat BVR den besten trainer is dat wel in jaren gehad hebben. De selectie van Declef is uiteraard geen vriendjespolitiek en die jongen zal zeker kwaliteiten hebben maar toch vind ik Ringoot een betere optie. Mor zolang alles goed gaat geen reden tot klagen, 'k heb gisteren zelden gevaar gezien voor ons eigen doel.

Nogmaals bedankt aan de spelers, den trainer & het bestuur. Ik ben er zeker van, dit wordt een prachtig seizoen;

_________________
Afbeelding


30 Aug 2010, 13:56
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bornem was een ploeg met een zeer goede organisatie, gaan zeker nog punten pakken volgens mij. En hun keeper was gisteren ook wel goed!

Echt veel kansen hebben we niet gezien van Bornem maar de laatste 10min kruipen we iets teveel naar achter vind ik, zonder problemen weliswaar.

Delclef kwam vandaag tekort en is er paar keer afgelopen, maar ik geef hem nog wat krediet. Al vind ik Ringoot ook net iets beter!

Denys vond ik maar zwak invallen eigenlijk.

En hoe zit het nu met Crispijn? Zou dit toch graag is op de bank zien starten.

Deze wedstrijd was wat minder maar zoals hier al eerder gezegd: nu winnen we zo'n wedstrijden, vorig jaar had dit ons punten kunnen kosten.


30 Aug 2010, 14:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst