Eendracht Aalst - Bornem - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - Bornem 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
gweninho schreef:
Timoilsjt schreef:
Fanatix schreef:

Laat het duidelijk wezen dat BVR den besten trainer is dat wel in jaren gehad hebben. De selectie van Declef is uiteraard geen vriendjespolitiek en die jongen zal zeker kwaliteiten hebben maar toch vind ik Ringoot een betere optie. Mor zolang alles goed gaat geen reden tot klagen, 'k heb gisteren zelden gevaar gezien voor ons eigen doel.

Nogmaals bedankt aan de spelers, den trainer & het bestuur. Ik ben er zeker van, dit wordt een prachtig seizoen;


Er was inderdaad weinig gevaar voor ons doel, maar dat komt omdat Flippo/De schutter tot 3-4 keer toe de Declef zijn manneke hebben afgestopt omdat hij Declef was voorbijgewandeld gelek da ge 't ziet bij de preminiemen... Het is uiteraard de taak van Flippo/De schutter om in zulke situaties de boel op te kuisen, maar 'k peis toch dat ze liever 2 flanken hebben zoals bij B. Moreels gisteren, waar den tegenstander amper passeert... Ringoot lijkt mij momenteel een betere optie, als je ziet hoe die speelde (de laatste matchen dat hij van BVR mocht meedoen). Vooral omdat Ringoot ook nog eens zijn lengte mee heeft, wat tegen ploegen met gestalte (zoals Bornem) geen overbodige luxe is in onze kleine kern (qua gestalte).
Declef kan ne gralek goeie speler zijn, maar het komt er voorlopig nog onvoldoende uit.

Nu mag er hier op 't forum niks gezegd worden over de matige prestaties van Declef, Galluci,... en de vervanging van W. Moreels, omdat we met 9/9 op kop staan, maar hadden we gisteren punten laten liggen tegen Bornem was 't forum waarschijnlijk te klein... Den trainer heeft tot eenieders ergernis Verheyden 't seizoen laten starten in de basiself ondanks zijn zwakke prestaties in de voorbereidingsmatchen, maar door dat geschonken vertrouwen speelt Verheyden opnieuw op niveau, en wilt iedereen hem nu in de ploeg houden (terecht vind ik persoonlijk). Laten we hopen dat BVR met Declef hetzelfde doel op 't oog heeft, en er opnieuw in slaagt.

Zondag op naar Ronse voor een 12 op 12. :EA:


Bornem was dan wel een grote ploeg , maar veel kopkansen hebben die mannen niet gehad . Tis ni omdaje groot zijt daje van u gestalte kunt gebruik maken eh . Hamme is ook een redelijk grote ploeg qua gestalte , maar Galucci scoort daar wel me de kop zoals hij zijn meeste goals maakt , terwijl hij meestal de kleinsten van tplein is


Yep, daar heb je gelijk in. Maar Galluci heeft een enorme sprongkracht die zijn gebrek aan gestalte ruimschoots compenseert. Delclef heeft die sprongkracht niet, waardoor hij tegen grotere spelers weinig kopbalduels wint.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Aug 2010, 14:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Sylvain schreef:
Bakkie schreef:
Iendrachter90 schreef:

Awel de broer van den bakker van jonathan yombo :D


Is dat den diene nie dat de zondag de broodjes levert op den Iendracht,zijn broer zou ook een contract krijgen,omdat ze zo content zijn van dat bruin brood :plat:


Amai, wat een niveau hier op dat forum .
Ik zei enkel mijn mening over die post dat delclef meespeelt omdat zijn vader materiaalmeester is en jullie trekken het allemaal in het belachelijke.
Da bewijst nog maar eens dat de meesten op dit forum hun niveau wel laag bij de grond is


Laat u niet doen eh Sylvain.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Aug 2010, 14:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Timoilsjt schreef:
gweninho schreef:
Timoilsjt schreef:

Er was inderdaad weinig gevaar voor ons doel, maar dat komt omdat Flippo/De schutter tot 3-4 keer toe de Declef zijn manneke hebben afgestopt omdat hij Declef was voorbijgewandeld gelek da ge 't ziet bij de preminiemen... Het is uiteraard de taak van Flippo/De schutter om in zulke situaties de boel op te kuisen, maar 'k peis toch dat ze liever 2 flanken hebben zoals bij B. Moreels gisteren, waar den tegenstander amper passeert... Ringoot lijkt mij momenteel een betere optie, als je ziet hoe die speelde (de laatste matchen dat hij van BVR mocht meedoen). Vooral omdat Ringoot ook nog eens zijn lengte mee heeft, wat tegen ploegen met gestalte (zoals Bornem) geen overbodige luxe is in onze kleine kern (qua gestalte).
Declef kan ne gralek goeie speler zijn, maar het komt er voorlopig nog onvoldoende uit.

Nu mag er hier op 't forum niks gezegd worden over de matige prestaties van Declef, Galluci,... en de vervanging van W. Moreels, omdat we met 9/9 op kop staan, maar hadden we gisteren punten laten liggen tegen Bornem was 't forum waarschijnlijk te klein... Den trainer heeft tot eenieders ergernis Verheyden 't seizoen laten starten in de basiself ondanks zijn zwakke prestaties in de voorbereidingsmatchen, maar door dat geschonken vertrouwen speelt Verheyden opnieuw op niveau, en wilt iedereen hem nu in de ploeg houden (terecht vind ik persoonlijk). Laten we hopen dat BVR met Declef hetzelfde doel op 't oog heeft, en er opnieuw in slaagt.

Zondag op naar Ronse voor een 12 op 12. :EA:


Bornem was dan wel een grote ploeg , maar veel kopkansen hebben die mannen niet gehad . Tis ni omdaje groot zijt daje van u gestalte kunt gebruik maken eh . Hamme is ook een redelijk grote ploeg qua gestalte , maar Galucci scoort daar wel me de kop zoals hij zijn meeste goals maakt , terwijl hij meestal de kleinsten van tplein is


Yep, daar heb je gelijk in. Maar Galluci heeft een enorme sprongkracht die zijn gebrek aan gestalte ruimschoots compenseert. Delclef heeft die sprongkracht niet, waardoor hij tegen grotere spelers weinig kopbalduels wint.


Helemaal just , dr zijn dr weinig die zo klein zijn als Damien en toch zo een kracht hebbe om te springen , ook ne Sonck had/heeft(?) da


30 Aug 2010, 14:56
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2010, 13:40
Berichten: 26
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Iendrachter90 schreef:
Sylvain schreef:
Bakkie schreef:

Is dat den diene nie dat de zondag de broodjes levert op den Iendracht,zijn broer zou ook een contract krijgen,omdat ze zo content zijn van dat bruin brood :plat:


Amai, wat een niveau hier op dat forum .
Ik zei enkel mijn mening over die post dat delclef meespeelt omdat zijn vader materiaalmeester is en jullie trekken het allemaal in het belachelijke.
Da bewijst nog maar eens dat de meesten op dit forum hun niveau wel laag bij de grond is


Zkr teveel zuurpruimen gegeten man.Tgoh zeg,we proberen hier gewoon wat ludiek te reageren en gij begint over niveau te kreften. :D

Ge kunt er dan mss bijzetten da het om te lachen is, wnt uw bericht was ook maar zuur zé. Niks van smileyken bij ofzo :lol:


30 Aug 2010, 14:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Sylvain schreef:
Iendrachter90 schreef:
Sylvain schreef:

Amai, wat een niveau hier op dat forum .
Ik zei enkel mijn mening over die post dat delclef meespeelt omdat zijn vader materiaalmeester is en jullie trekken het allemaal in het belachelijke.
Da bewijst nog maar eens dat de meesten op dit forum hun niveau wel laag bij de grond is


Zkr teveel zuurpruimen gegeten man.Tgoh zeg,we proberen hier gewoon wat ludiek te reageren en gij begint over niveau te kreften. :D

Ge kunt er dan mss bijzetten da het om te lachen is, wnt uw bericht was ook maar zuur zé. Niks van smileyken bij ofzo :lol:


Kzou mijn posts nog is herbekijken er staat altijd :D bij.
Ik weet wie daje gij zetj ,dieje uit chris en co sylvain van genechten? :D :D
(enja das om te lachen,kben ni serieus é).


30 Aug 2010, 15:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
't al wel zeker :offtopic:

overmeiren begint 't school terug (y)

_________________
If you never try, you'll never know


30 Aug 2010, 15:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bram schreef:
't al wel zeker :offtopic:

overmeiren begint 't school terug (y)


Bij mij eje pech ze dan,kem gedaan met school :D
Maja idd we zullen weer on topic gaan.


30 Aug 2010, 15:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bram schreef:
't al wel zeker :offtopic:

overmeiren begint 't school terug (y)


Doe der mij nog is aan herinneren (n)


30 Aug 2010, 15:02
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Als ik dat hier allemaal lees, ik zou nog gaan denken dat sommigen hier met weemoed terugdenken aan de periode onder VDH...Amai we halen 9 op 9 met een doelpuntensaldo van 9goals en amper èèn tegen. We brachten, zelfs volgens onze tegenstanders hèèl goed voetbal, we hebben een kern waar andere jaloers op zijn(ook de woorden van onze tegenstanders) we hebben een bestuur dat zijn ambitie niet onder stoelen of banken steekt (dat zag je aan de transfers) èn toch is het hier voor enkelen wèèr niet goed. Ook ik heb spelers die ik graag of minder graag bezig zie, maar als er die niet bijloopt en we winnen toch, wat dan nog :wadde: t' zijn de punten die tellen he. Ik las hier "t'is te hopen dat onze ruime kern zijn nut bewijst" zeg :crazy: komaan he, wat wil je dan een kern van 15 man??? Mijn pa komt al 65!! jaar zien en die zei me gisteren nog, jong ze mogen hier k'weet niet wat verwezenlijken er zijn er hier altijd die alles en iedereen afbreken... Awel dàt hangt nu eens mijn kl...uit zie.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


30 Aug 2010, 15:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
gweninho schreef:
Timoilsjt schreef:
gweninho schreef:

Bornem was dan wel een grote ploeg , maar veel kopkansen hebben die mannen niet gehad . Tis ni omdaje groot zijt daje van u gestalte kunt gebruik maken eh . Hamme is ook een redelijk grote ploeg qua gestalte , maar Galucci scoort daar wel me de kop zoals hij zijn meeste goals maakt , terwijl hij meestal de kleinsten van tplein is


Yep, daar heb je gelijk in. Maar Galluci heeft een enorme sprongkracht die zijn gebrek aan gestalte ruimschoots compenseert. Delclef heeft die sprongkracht niet, waardoor hij tegen grotere spelers weinig kopbalduels wint.


Helemaal just , dr zijn dr weinig die zo klein zijn als Damien en toch zo een kracht hebbe om te springen , ook ne Sonck had/heeft(?) da


En Sandjon had da ook. Dienen had zo 'n dikke kuiten dat em zelfs zijn kousen ni kost optrekken :)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


Laatst gewijzigd door Timoilsjt op 30 Aug 2010, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Aug 2010, 15:04
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2010, 13:40
Berichten: 26
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Iendrachter90 schreef:
Sylvain schreef:
Iendrachter90 schreef:

Zkr teveel zuurpruimen gegeten man.Tgoh zeg,we proberen hier gewoon wat ludiek te reageren en gij begint over niveau te kreften. :D

Ge kunt er dan mss bijzetten da het om te lachen is, wnt uw bericht was ook maar zuur zé. Niks van smileyken bij ofzo :lol:


Kzou mijn posts nog is herbekijken er staat altijd :D bij.
Ik weet wie daje gij zetj ,dieje uit chris en co sylvain van genechten? :D :D
(enja das om te lachen,kben ni serieus é).

Wss staje gij in de staantribune, dus sowieso dae mij ni kent.
Ik zit neer, ben dan ook al né mens met ouderdom hé.
& toch, Iendracht till I die :)


30 Aug 2010, 15:04
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2010, 13:40
Berichten: 26
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
DavidSeal schreef:
Als ik dat hier allemaal lees, ik zou nog gaan denken dat sommigen hier met weemoed terugdenken aan de periode onder VDH...Amai we halen 9 op 9 met een doelpuntensaldo van 9goals en amper èèn tegen. We brachten, zelfs volgens onze tegenstanders hèèl goed voetbal, we hebben een kern waar andere jaloers op zijn(ook de woorden van onze tegenstanders) we hebben een bestuur dat zijn ambitie niet onder stoelen of banken steekt (dat zag je aan de transfers) èn toch is het hier voor enkelen wèèr niet goed. Ook ik heb spelers die ik graag of minder graag bezig zie, maar als er die niet bijloopt en we winnen toch, wat dan nog :wadde: t' zijn de punten die tellen he. Ik las hier "t'is te hopen dat onze ruime kern zijn nut bewijst" zeg :crazy: komaan he, wat wil je dan een kern van 15 man??? Mijn pa komt al 65!! jaar zien en die zei me gisteren nog, jong ze mogen hier k'weet niet wat verwezenlijken er zijn er hier altijd die alles en iedereen afbreken... Awel dàt hangt nu eens mijn kl...uit zie.


En das iets waar ik ook ni tegen kan. Maar alsge dan is reageert op een bericht, wordt het telkens in tbelachelijke getrokken. Naar mijn weten heeft nochtans iedereen recht op een eigen mening maar ja


30 Aug 2010, 15:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
DavidSeal schreef:
Als ik dat hier allemaal lees, ik zou nog gaan denken dat sommigen hier met weemoed terugdenken aan de periode onder VDH...Amai we halen 9 op 9 met een doelpuntensaldo van 9goals en amper èèn tegen. We brachten, zelfs volgens onze tegenstanders hèèl goed voetbal, we hebben een kern waar andere jaloers op zijn(ook de woorden van onze tegenstanders) we hebben een bestuur dat zijn ambitie niet onder stoelen of banken steekt (dat zag je aan de transfers) èn toch is het hier voor enkelen wèèr niet goed. Ook ik heb spelers die ik graag of minder graag bezig zie, maar als er die niet bijloopt en we winnen toch, wat dan nog :wadde: t' zijn de punten die tellen he. Ik las hier "t'is te hopen dat onze ruime kern zijn nut bewijst" zeg :crazy: komaan he, wat wil je dan een kern van 15 man??? Mijn pa komt al 65!! jaar zien en die zei me gisteren nog, jong ze mogen hier k'weet niet wat verwezenlijken er zijn er hier altijd die alles en iedereen afbreken... Awel dàt hangt nu eens mijn kl...uit zie.
Spelers en supporters op zich lijken mij het probleem nog niet als ik het hier allemaal lees....

Een oproep aan de mensen die van hun eigen toch al niet weten dat ze er niet mee om kunnen: blijf hier weg want voor ge het weet is de speler waarvoor ge het beste voor hebt de weg op van een De Veirman, Aelbrecht of noem maar op....
't begint met wat extra punten op de mvdm meer te geven (wat brengt dat trouwens op ? )en voor ge het weet zitten we met een verziekte discussie gelijk deze.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Aug 2010, 15:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bram schreef:
DavidSeal schreef:
Als ik dat hier allemaal lees, ik zou nog gaan denken dat sommigen hier met weemoed terugdenken aan de periode onder VDH...Amai we halen 9 op 9 met een doelpuntensaldo van 9goals en amper èèn tegen. We brachten, zelfs volgens onze tegenstanders hèèl goed voetbal, we hebben een kern waar andere jaloers op zijn(ook de woorden van onze tegenstanders) we hebben een bestuur dat zijn ambitie niet onder stoelen of banken steekt (dat zag je aan de transfers) èn toch is het hier voor enkelen wèèr niet goed. Ook ik heb spelers die ik graag of minder graag bezig zie, maar als er die niet bijloopt en we winnen toch, wat dan nog :wadde: t' zijn de punten die tellen he. Ik las hier "t'is te hopen dat onze ruime kern zijn nut bewijst" zeg :crazy: komaan he, wat wil je dan een kern van 15 man??? Mijn pa komt al 65!! jaar zien en die zei me gisteren nog, jong ze mogen hier k'weet niet wat verwezenlijken er zijn er hier altijd die alles en iedereen afbreken... Awel dàt hangt nu eens mijn kl...uit zie.
Spelers en supporters op zich lijken mij het probleem nog niet als ik het hier allemaal lees....

Een oproep aan de mensen die van hun eigen toch al niet weten dat ze er niet mee om kunnen: blijf hier weg want voor ge het weet is de speler waarvoor ge het beste voor hebt de weg op van een De Veirman, Aelbrecht of noem maar op....
't begint met wat extra punten op de mvdm meer te geven (wat brengt dat trouwens op ? )en voor ge het weet zitten we met een verziekte discussie gelijk deze.


Ik snap gewoon niet dat alles hier zo serieus wordt genomen,sommigen voelen zich veel te rap aangevallen .En dat delclef speelt ipv ringoot dat is om sportieve redenen en al zkr niet omdat de papa materiaalmeester is é jogens. :D


30 Aug 2010, 15:13
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Wedstrijdverslag
Zoals vooraf kon verwacht worden, heeft KSV Bornem op de 3de speeldag voor het eerst de wet van de sterkste moeten ondergaan. Dit Eendracht Aalst is vermoedelijk dé titelkandidaat in 3de A, wat meteen ook impliceert dat KSVB een verdienstelijke wedstrijd speelde in Aalst. Hoewel gesteund door een indrukwekkende ‘12de man’ waren de Ajuinen in het eerste halfuur niet beter dan een goed meespelend Bornem. Na 30 minuten was de hoekschoppenverhouding zelfs 1-6 (!), wat het suggereren van ‘afbraakvoetbal’ door sommige Aalsterse supporters toch enigszins tegenspreekt. Dat er weinig gevaar (een kopbal van Wouter Koppen over en een schot van Wesley Vanbelle over) uit voortkwam, is wél waar. Op aangeven van Bart Ghyselinck kwam Stijn De Wilde nog het dichtst bij een degelijke kans maar doelman Van de Noortgaete greep in. Aan de overzijde moest Nico Baert in dat eerste halfuur eens gepast in de voeten gaan van Depoitre en een schot van Wouter Moreels in hoekschop duwen. In de slotminuten van de eerste helft was het dan echt wel warm voor het doel van KSV Bornem. Een afgeweerde hoekschop werd hernomen door Brecht Moreels maar Baert duwde de knal weer in hoekschop. Even later werd een Aalsterse aanval besloten met een kopbal van Gallucci onder de lat, maar opnieuw bokste Baert in hoekschop. Tot slot pareerde Nico ook nog een schot van Wouter Moreels. Bij een 0-0 ruststand mocht KSVB dus tevreden terugblikken.

Eendracht Aalst zette na de pauze de druk van kort voor de rust gewoon verder. Al in de 4’ draaide Depoitre weg van Wouter Koppen maar Baert duwde zijn schot in hoekschop. Het was maar uitgesteld want even later trok Wouter Moreels voor van op rechts en Depoitre devieerde de bal in de verste lage hoek (1-0). KSVB reageerde met schoten van Stijn Dekeukeleire en Tom Peeters die over doel gingen. Dan was het weer de beurt aan Nico Baert om eerst een afgeweken bal van Depoitre in hoekschop te duwen, en vervolgens een kopbal van Podevyn onder de lat weg te halen. Een schuiver van Denys duwde hij ook nog in hoekschop. Aalst haalde vermoedelijk zijn niveau van de vorige weken niet, want ondanks enig overwicht stond het nog altijd maar 1-0. In de slotminuten kwam Bornem nog enkele keren opzetten: Van de Noortgaete moest een schot van de ingekomen Tom Ytebrouck stoppen, en na een hoekschop van Ytebrouck kon Jente Van Ongeval onvoldoende zijn hoofd tegen de bal zetten. Al kon KSV Bornem dus geen uitgespeelde doelkansen meer afdwingen, toch haalde men bij Aalst opgelucht adem bij het eindsignaal.

Er mag echter geen twijfel over bestaan dat die nipte zege verdiend was, maar KSVB hoeft niet te blozen voor deze nederlaag. Het kan zich troosten met de gedachte dat het voor veel volk op verplaatsing een groot deel van de match gelijke tred heeft gehouden met de beste ploeg van de reeks. Dat Aalst zijn minste wedstrijd speelde, zal allicht ook te maken gehad hebben met de tegenstand van Bornem. Dat sommige supporters het op het forum van ‘Den Iendracht’ over negatief ‘afbraakvoetbal’ hebben, wordt daar gelukkig tegengesproken door meerdere anderen die KSV Bornem ‘helemaal geen slechte ploeg’ vonden of ‘Bornem niet zo negatief vonden spelen, maar begrip hadden voor hun wat voorzichtige houding’, of vonden dat ’als ze de bal hadden, ze tenminste probeerden er iets goed mee aan te vangen’. Het laat geen twijfel dat dit Eendracht Aalst, vooral op eigen terrein, dit seizoen nog veel ploegen over de vloer zal krijgen die stukken negatiever zullen komen acteren dan KSVB.

Bij de Bornemse supporters zullen er zijn die vooral verwijzen naar die magere 1 op 9 na 3 speeldagen. Belangrijker is echter hoé er werd gespeeld: overdonderend baas op Wielsbeke (maar verloren, oké), de meeste doelkansen tegen Kapellen (maar al bij al vrede met het gelijkspel), en nu 1-0 verloren op titelfavoriet Aalst na een voortreffelijke prestatie. Dat zondag vooral de verdedigers zich in de kijker konden spelen, is maar normaal. Doelman Baert en het centraal verdedigersduo Koppen – Van Ongeval mogen dan ook terugblikken op een sterke partij, want weinig ploegen hebben een aanvallersduo zoals Depoitre (al 7 goals in beker + competitie !) – Moreels. Maar ook de Bornemse middenvelders en aanvallers hebben hard gewerkt in een poging om voor een verrassing te zorgen. Dat het niet gelukt is, tot daar aan toe. In theorie is het niet in Aalst dat een kleine club als Bornem zijn punten moet gaan rapen. Het zal nu vooral zaak zijn van niet voortijdig te panikeren (er blijven nog 31 (!) wedstrijden), maar rustig verder te bouwen op het voetbal dat tot nog toe vertoond werd. Als KSVB eens kan winnen, zou het ons niet verwonderen dat ‘we’ daar snel weg geraken onderaan.

die lezen ons forum duidelijk :D en kan er mij voor de rest eigenlijk volledig in vinden.


30 Aug 2010, 15:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst