Eendracht Aalst - Bornem - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - Bornem 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
voorbijganger schreef:
1 ding is hier wel vergeten te zeggen.
De Gallucci krijgt daar nen bal recht in zen gezicht vanop nen meter ofzo. Hij ligt daar 2 minuten en er komt genen dokter opt plein. Twas zelfs de keeper van de andere ploeg da kwam kijken. (tis daar zelfs nog nen foto van, onderkroiper?)
En Damien is denk ik genen dat tijd wilt rekken, zeker niet als het 0-0 staat.
Alle ja, kvond da zeer merkwaardig want voor hetzelfde geld, lag hij daar helemaal K.O.
Of is dat in 3de klasse anders? Dat een draagberry (is da er eigenlijk wel? vorig jaar met potjes zijn oogkas hebben spelers hem zelf afgevoerd) en dokter niet direct een plein opmogen?

Nie da ik voorstander ben van dokters direct op een plein te roepen voor tminste da ze op de grond liggen, ma ergens moet ook nog gezond verstand primeren e.


Inderdaad de medische staf stond klaar om op het plein te komen en kregen géén toestemming van de ref tot bij Damien te komen. Ik heb hier ook foto van maar spijtig iets onscherp en hierdoor niet geplaatst op de fotosite. Deze fase was wel heel in het begin van de wedstrijd en Damien bleef zeker niet liggen omdat hij dat daar lekker vertoeven vond. :hmm:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Aug 2010, 9:17
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37
Berichten: 62
Locatie: hofstade Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Zienaa schreef:
Inderdaad, en het is 'maar' materiaalmeester é. Had hij u nog sportief directeur of manager geweest, met alle respect voor die mens zijn functie binnen EA uiteraard. Maar ge kunt dan op de duur ook iemand gaan opstellen omdat zijn moeder helpt in de kantine.

t'is misschien raar, maar zijn moeder heeft nog in de kantine gewerkt, en op de zandberg...:-)))

_________________
mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar


31 Aug 2010, 10:29
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
MAFFIOSI schreef:
Zienaa schreef:
Inderdaad, en het is 'maar' materiaalmeester é. Had hij u nog sportief directeur of manager geweest, met alle respect voor die mens zijn functie binnen EA uiteraard. Maar ge kunt dan op de duur ook iemand gaan opstellen omdat zijn moeder helpt in de kantine.

t'is misschien raar, maar zijn moeder heeft nog in de kantine gewerkt, en op de zandberg...:-)))



Hmmm...dat verandert natuurlijk de zaken aanzienlijk. Zou er toch iets van aan zijn van dat gerucht?
:plat:


31 Aug 2010, 12:06
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
lowieken84 schreef:
Heb zonet (bijna) alle forumreacties van de match van gisteren gelezen. Heb deze match jammer genoeg nie kunnen zien, daar ik momenteel in Zweden aan't werk ben (schandalig, maar misschien toch een geldig excuus, in elk geval met veel spijt in 't hart).

Volgens mij ister op da buurtfeest van Iendracht4-ever zijne pa gewoon gigantisch veel gezopen en zijn de vermelde geruchten ontstaan zo ongeveer tussen 5 en 6 uur 's morgens, zo ergens tussen het moment dat den derde en de vierde in coma gezopen piewie afgevoerd werd naar het ASZ.

En we mogen echt ons eigen spelers nie afschieten omdat ze mogelijk eens een mindere match hebben gespeeld. Zelfs de grote ploegen en de grootste spelers, spelen mindere matchen. En na 3 spetterende matchen op korte tijd (in beker en comp.) vind ik dat zeker veroorloofd.

(ivm match verkocht tegen Boom door de spelers: ik denk dat veel gasten financiëel voor hun carrière een veel betere zaak zouden gedaan hebben als EA naar 2de zou gepromoveerd zijn).

:EA: :EA: :EA:



dat denk ik ook. Wij waren toen gewoon veel sterker en jullie hebben ons toen zwaar onderschat omwille van de 1-3 winst bij ons en dat onze spits Glouftsis en enkele andere zich niet meer konden opladen voor de eindronde. Wij hopen dat jullie snel in 2e komen.
Ondertussen kregen wij van Lommel een droge 0-5 om de oren. Nooit onderliggen maar Lommel 300 % efficiënt, ook het verlies op Antwerp 2-1 had ook nooit mogen gebeuren. Nu dus 3 op 9 zonder dat we ergens onder lagen. Ja, je moet leergeld betalen in 2e en kunnen toegeven dat de andere net iets beter waren (vooral op afwerking).

KRBFC-fan for-ever


31 Aug 2010, 16:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Patje schreef:
lowieken84 schreef:
Heb zonet (bijna) alle forumreacties van de match van gisteren gelezen. Heb deze match jammer genoeg nie kunnen zien, daar ik momenteel in Zweden aan't werk ben (schandalig, maar misschien toch een geldig excuus, in elk geval met veel spijt in 't hart).

Volgens mij ister op da buurtfeest van Iendracht4-ever zijne pa gewoon gigantisch veel gezopen en zijn de vermelde geruchten ontstaan zo ongeveer tussen 5 en 6 uur 's morgens, zo ergens tussen het moment dat den derde en de vierde in coma gezopen piewie afgevoerd werd naar het ASZ.

En we mogen echt ons eigen spelers nie afschieten omdat ze mogelijk eens een mindere match hebben gespeeld. Zelfs de grote ploegen en de grootste spelers, spelen mindere matchen. En na 3 spetterende matchen op korte tijd (in beker en comp.) vind ik dat zeker veroorloofd.

(ivm match verkocht tegen Boom door de spelers: ik denk dat veel gasten financiëel voor hun carrière een veel betere zaak zouden gedaan hebben als EA naar 2de zou gepromoveerd zijn).

:EA: :EA: :EA:



dat denk ik ook. Wij waren toen gewoon veel sterker en jullie hebben ons toen zwaar onderschat omwille van de 1-3 winst bij ons en dat onze spits Glouftsis en enkele andere zich niet meer konden opladen voor de eindronde. Wij hopen dat jullie snel in 2e komen.
Ondertussen kregen wij van Lommel een droge 0-5 om de oren. Nooit onderliggen maar Lommel 300 % efficiënt, ook het verlies op Antwerp 2-1 had ook nooit mogen gebeuren. Nu dus 3 op 9 zonder dat we ergens onder lagen. Ja, je moet leergeld betalen in 2e en kunnen toegeven dat de andere net iets beter waren (vooral op afwerking).

KRBFC-fan for-ever


tot noste joar, in twiede ! :rolandjen:

_________________
Iendracht 4ever.


31 Aug 2010, 17:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Op dit moment is er weinig reden tot kritiek. 9 op 9, we spelen nog beker.

De manier van spelen is leuk om naar te kijken. Tegen Bornem was het inderdaad minder, maar slecht? In de verste verte niet, Bornem heeft buiten wat schoten uit de backlijn geen kans gehad. Ik herinner mij de twee degradaties nog, dat waren soms rampen van matchen.

Maar als er één speler slecht speelt of uit de toon valt, dan mag dat gezegd worden. Als ze niet tegen kritiek kunnen dat ze dan voor nen eersteprovincialer gaan spelen hé zeg.

Om daar nu complottheorieën achter te zoeken, dat is dan weer een brug te ver.

Hopen op 12 op 12 tegen Ronse, want ik wil nor twedde!


31 Aug 2010, 18:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
El Corredor schreef:
Op dit moment is er weinig reden tot kritiek. 9 op 9, we spelen nog beker.

De manier van spelen is leuk om naar te kijken. Tegen Bornem was het inderdaad minder, maar slecht? In de verste verte niet, Bornem heeft buiten wat schoten uit de backlijn geen kans gehad. Ik herinner mij de twee degradaties nog, dat waren soms rampen van matchen.

Maar als er één speler slecht speelt of uit de toon valt, dan mag dat gezegd worden. Als ze niet tegen kritiek kunnen dat ze dan voor nen eersteprovincialer gaan spelen hé zeg.

Om daar nu complottheorieën achter te zoeken, dat is dan weer een brug te ver.

Hopen op 12 op 12 tegen Ronse, want ik wil nor twedde!


Dat vind ik ook. (y)

_________________
Afbeelding


31 Aug 2010, 22:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Onderkroiper schreef:
Ons stadion werd bezocht door fan van Grimsby Town FC
Aan Mariner om een woordje uitleg te geven :rolandjen:

Afbeelding

Afbeelding


awel Yves

Grimsby is een ploeg waar we met Eendrachtsupporters met een minibusje al 4 keer naartoe zijn geweest. De Grimsby fans heten de Mariners (vandaar ook mijn nickname op 't forum) We hebben daar ondertussen al heel wat volk leren kennen en de hoop is dat er dit seizoen eens supporters van Engeland de trip naar aalst maken om een match mee te pikken en dus de link tussen de 2 clubs verder uit te bouwen. Via hun forum heb ik begrepen dat er schot in de zaak aan het komen is. De supporter die zondag aanwezig was was toevallig, die moest voor zijn werk een weekend in brussel zijn en wou dan per se zondag de match in Aalst meepikken, en het is hem goed bevallen moet ik zeggen want hij zei zeker nog eens terug te komen.

_________________
www.spionkoplede.com


01 Sep 2010, 10:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Nu weten we weeral iets meer over deze verbroedering (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Sep 2010, 11:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
In hoeveelste spelen die mannen in Engeland, Mariner?


01 Sep 2010, 14:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Gilles schreef:
In hoeveelste spelen die mannen in Engeland, Mariner?



Vorig jaar gezakt uit Division 2, conference nu

_________________
www.spionkoplede.com


01 Sep 2010, 14:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Beelden goal tegen Bornem op
http://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.A Tv.
:EA:


01 Sep 2010, 14:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
vantjen schreef:
Beelden goal tegen Bornem op
http://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.A Tv.
:EA:


merci ! (y)

_________________
Iendracht 4ever.


01 Sep 2010, 17:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Mariner schreef:
Gilles schreef:
In hoeveelste spelen die mannen in Engeland, Mariner?



Vorig jaar gezakt uit Division 2, conference nu


Met wat komt dat overeen hier? 4e?


01 Sep 2010, 17:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Mariner schreef:
Gilles schreef:
In hoeveelste spelen die mannen in Engeland, Mariner?



Vorig jaar gezakt uit Division 2, conference nu


Valt da te vergelijken met onze 3de klasse?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


01 Sep 2010, 17:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst