Ronse - EA - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Ronse - EA 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
[quote="DT"]Ik vond het zondag in zijn geheel allemaal wat minder moet ik zeggen. Ongelooflijk veel balverlies - zelfs zonder druk op de man met bal - zeker in de eerste helft. Akkoord dat het andere ballen zijn maar het tempo lag heel laag en dan zo'n passes versturen, was toch wel triestig om aan te zien. De eerste helft was echt niet goed en ik vond Ronse ook allesbehalve super... Hebben in het uitverdedigen enorm staan klungelen en we konden er zelf nauwelijks van profiteren... Raar ook dat de meer verdedigende spelers bij ons de hen geboden ruimte niet benutten en zelfs indien ze niet worden onder druk gezet, gewoon stoppen en de bal blind naar voor keilen - zeker in de eerste helft heel bizar om zien... De kansen voor Ronse - enkel in de eerste helft, tweede helft niks - kwamen er ook na fouten bij ons, eerder dan door goed spel van Ronse...

Ander groot manco is momenteel het gebrek aan automatismen op rechts - Galucci kwam er wat beter door in de tweede helft, maar in de eerste helft had hij het zeker niet onder de markt met zijn directe tegenstander... en Brecht komt nooit over Damien wat het moeilijk maakt een ploeg te overvleugelen. Bovendien vond ik Brecht heel onzeker spelen, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.

De tweede helft was beter - snellere balcirculatie, sneller de diepte opzoeken ook en meer variatie. Alleen: onze spitsen werden goed uit de match gehouden en onze flanken konden niet echt het verschil maken. Ik had Jens sneller laten invallen want het ontbrak wat aan schwung vond ik - niet onlogisch na de opeenvolging van wedstrijden...

Maar ondanks het mindere spelpeil krijgen we toch nog een aantal echt grote mogelijkheden om te scoren zoals Laurent die in de eerste helft alleen op doel mag afgaan na - weer eens - dom uitverdedigen bij Ronse en die scrimmages na een aantal stilstaande fases in de tweede helft (alleen durven we precies niet hard op die bal trappen en waren het - op die kopbal van Niels na - allemaal rollertjes)... Die bal van Verheyden - die ik toch weer degelijk vond spelen en in de tweede helft ook aanvallend goed uit de verf kwam - was echt niet makkelijk hoor - bal gaat over de keeper en zowel Ewen als een speler van Ronse glijden naar de bal... van richten of voetplaatsing is geen sprake meer dan en is het hopen dat hij goed valt/geraakt wordt, maar dat was niet het geval...

Vervanging Wouter door Denys kon ik wel begrijpen - Wouter zat niet goed in de wedstrijd, had al een paar serieuze tikken moeten incasseren en je zag zijn frustratie wel wat groeien ook door het aangaan van enkele onmogelijke dribbelnummers... Dan kan je wel wachten op een mogelijke flits die er misschien nog zat aan te komen of je kan meteen proberen reageren met Denys nog een halfuur te geven... BVR opteerde voor het laatste, maar door de wissel van Brecht door Kestens moest er weer wat geschoven worden, waardoor we de vibe van het eerste kwartier van de tweede helft toch wel weer kwijt waren...

Al bij al: een punt bij Ronse is niet slecht maar ik zie die ploeg toch niet echt potten breken, moet ik eerlijk bekennen...

En die "spreekkoren"? Komaan mensen, was enkel een wederreactie op de gezangen van Ronse - zoiets is van alle tijden en het blijft voetbal hé dus zo politiek correct moet het toch ook allemaal niet? Was trouwens ook niet systematisch of constant aan een stuk ook hé dus niet overdrijven zou ik zeggen... Of voelt het merendeel van de katholieken hier zich nu zwaar aangepakt omdat die van Ronse - Jezus is een pedofiel aan het zingen waren??[/quote

Gij hebt gewoonweg verstaan wat ze zongen :D
Gehebt wel een punt en in het nieuwsblad maken ze er dit af : de sfeer neigde naar de waalse kant en wallonie heeft aalst nog nooit gelegen of hoe ze in het nieuwsblad een reden zoeken voor onze niet winst :D


07 Sep 2010, 10:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Ronse - EA
Vervanging Wouter door Denys kon ik wel begrijpen - Wouter zat niet goed in de wedstrijd, had al een paar serieuze tikken moeten incasseren en je zag zijn frustratie wel wat groeien ook door het aangaan van enkele onmogelijke dribbelnummers... Dan kan je wel wachten op een mogelijke flits die er misschien nog zat aan te komen of je kan meteen proberen reageren met Denys nog een halfuur te geven... BVR opteerde voor het laatste, maar door de wissel van Brecht door Kestens moest er weer wat geschoven worden, waardoor we de vibe van het eerste kwartier van de tweede helft toch wel weer kwijt waren...

Al bij al: een punt bij Ronse is niet slecht maar ik zie die ploeg toch niet echt potten breken, moet ik eerlijk bekennen... quote]

Tegen dit Ronse moet je voor 3 punten gaan en dat doe je niet door(telkens) Wouter naar de kant te halen op het ogenblik dat er meer ruimte komt.Met Laurent en Wouter heb je veel meer kans om de match in je voordeel te beslissen.Desnoods zet je een Crispyn op de bank en breng je die in om de boel open te breken.Je kan Wouter dan naar de flank brengen waar hij een beslissende voorzet kan geven.
Als je Denijs inbrengt doe het dan in het middenveld en je zal hem en de ploeg daar een dienst mee bewijzen.
Toegegeven de wissel met Kestens had inderdaad geen enkele zin buiten het feit dat Kristof wat speelminuten krijgt.


07 Sep 2010, 12:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
lolo4ever schreef:
Vervanging Wouter door Denys kon ik wel begrijpen - Wouter zat niet goed in de wedstrijd, had al een paar serieuze tikken moeten incasseren en je zag zijn frustratie wel wat groeien ook door het aangaan van enkele onmogelijke dribbelnummers... Dan kan je wel wachten op een mogelijke flits die er misschien nog zat aan te komen of je kan meteen proberen reageren met Denys nog een halfuur te geven... BVR opteerde voor het laatste, maar door de wissel van Brecht door Kestens moest er weer wat geschoven worden, waardoor we de vibe van het eerste kwartier van de tweede helft toch wel weer kwijt waren...

Al bij al: een punt bij Ronse is niet slecht maar ik zie die ploeg toch niet echt potten breken, moet ik eerlijk bekennen... quote]

Tegen dit Ronse moet je voor 3 punten gaan en dat doe je niet door(telkens) Wouter naar de kant te halen op het ogenblik dat er meer ruimte komt.Met Laurent en Wouter heb je veel meer kans om de match in je voordeel te beslissen.Desnoods zet je een Crispyn op de bank en breng je die in om de boel open te breken.Je kan Wouter dan naar de flank brengen waar hij een beslissende voorzet kan geven.
Als je Denijs inbrengt doe het dan in het middenveld en je zal hem en de ploeg daar een dienst mee bewijzen.
Toegegeven de wissel met Kestens had inderdaad geen enkele zin buiten het feit dat Kristof wat speelminuten krijgt.


Had wel zin:brecht moreels had krampen en werd daarom gewisseld.Denys voor verheyden brengen zou idd een veel slimmere zet zijn,maar ik zie het van renterghem niet vlug doen.Khoop alleszins dat de castro zondag fit is dat we nog is nen back hebben die tenminste mee naar voor gaat,daar ligt ook een klein beetje het probleem van galucci,die had 2man op zich zondag.


07 Sep 2010, 12:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Ronse - EA
DT schreef:
En die "spreekkoren"? Komaan mensen, was enkel een wederreactie op de gezangen van Ronse - zoiets is van alle tijden en het blijft voetbal hé dus zo politiek correct moet het toch ook allemaal niet? Was trouwens ook niet systematisch of constant aan een stuk ook hé dus niet overdrijven zou ik zeggen... Of voelt het merendeel van de katholieken hier zich nu zwaar aangepakt omdat die van Ronse - Jezus is een pedofiel aan het zingen waren??


Er zijn er blijkbaar die enkel maar horen,wat ze willen horen :hmm: ik ben blij dat het je het poste (y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Sep 2010, 17:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
wouter eraf halen bij een 0 - 0 is echt dom , zeker als je er dan iemand opbrengt die middenvelder is. ik weet dat bvr een boontje heeft voor ewen maar hij moet stilaan ewout een eerlijke kans geven op het midden .we kopen een middenvelder die probleemloos in 2 de meedraait die aanbiedingen krijgt uit eerste maar bij ons enkel in de spits of op rechts mag spelen.wat daar de bedoeling van bvr is? ewen die slecht bezig was vervangen door ewout was voor mij meer logischer geweest. dat wouter het op zijn zenen kreeg was maar normaal , wat voor kutballen die hij samen met depoitre heeft gekregen is gewoon niet te tellen.


07 Sep 2010, 17:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
witteken schreef:
wouter eraf halen bij een 0 - 0 is echt dom , zeker als je er dan iemand opbrengt die middenvelder is. ik weet dat bvr een boontje heeft voor ewen maar hij moet stilaan ewout een eerlijke kans geven op het midden .we kopen een middenvelder die probleemloos in 2 de meedraait die aanbiedingen krijgt uit eerste maar bij ons enkel in de spits of op rechts mag spelen.wat daar de bedoeling van bvr is? ewen die slecht bezig was vervangen door ewout was voor mij meer logischer geweest. dat wouter het op zijn zenen kreeg was maar normaal , wat voor kutballen die hij samen met depoitre heeft gekregen is gewoon niet te tellen.


Diejen zever mag toch ook is gedaan gaan zijn ze. Op den duur zie ik het verschil niet meer tussen zulke uitspraken en "de sponsor wil dat troch speelt"
BVR weet wat hij doet en met wat & met WIE hij bezig is.
Dat ewen vaak speelt zal wel een reden hebben. Niemand van ons zit dagelijks in de kleedkamer bij die mannen, dus 'over boontje voor elkaar' gaan spreken is echt wel verkeerd dan om te zeggen. Straks gaat men hier nog gaan rondzeggen dat BVR en Ewen ook al samen onder den douche staan.

Wel bizar dat ewaut in de spits loopt rond te springen ipv op het middenveld, waar hij blijkbaar altijd heeft gespeeld. Maar zoals gezegd, da zal ook wel een reden hebben. Just lijk dat Filipovic ineens CV werd.


07 Sep 2010, 17:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
voorbijganger schreef:
witteken schreef:
wouter eraf halen bij een 0 - 0 is echt dom , zeker als je er dan iemand opbrengt die middenvelder is. ik weet dat bvr een boontje heeft voor ewen maar hij moet stilaan ewout een eerlijke kans geven op het midden .we kopen een middenvelder die probleemloos in 2 de meedraait die aanbiedingen krijgt uit eerste maar bij ons enkel in de spits of op rechts mag spelen.wat daar de bedoeling van bvr is? ewen die slecht bezig was vervangen door ewout was voor mij meer logischer geweest. dat wouter het op zijn zenen kreeg was maar normaal , wat voor kutballen die hij samen met depoitre heeft gekregen is gewoon niet te tellen.


Diejen zever mag toch ook is gedaan gaan zijn ze. Op den duur zie ik het verschil niet meer tussen zulke uitspraken en "de sponsor wil dat troch speelt"
BVR weet wat hij doet en met wat & met WIE hij bezig is.
Dat ewen vaak speelt zal wel een reden hebben. Niemand van ons zit dagelijks in de kleedkamer bij die mannen, dus 'over boontje voor elkaar' gaan spreken is echt wel verkeerd dan om te zeggen. Straks gaat men hier nog gaan rondzeggen dat BVR en Ewen ook al samen onder den douche staan.

Wel bizar dat ewaut in de spits loopt rond te springen ipv op het middenveld, waar hij blijkbaar altijd heeft gespeeld. Maar zoals gezegd, da zal ook wel een reden hebben. Just lijk dat Filipovic ineens CV werd.


bij filipovic werkte het direct . bij ewout weet je van in de voorbereiding dat hij geen spits is,en toch blijft bvr hem in de spits zetten. dat je niet geloofd dat bvr een boontje heeft voor ewen moet jij weten , maar dan moet je mij eens zeggen waarom hij er nooit eens wordt afgehaald en waarom ewout nog nooit op zijn (ewen) plaats heeft mogen spelen?waarom durft hij ewen en ewout het niet onder elkaar laten uitvechten voor een plaats centraal ? nu moet je niet afkomen met " omdat de trainer weet waar hij mee bezig is" want dat zou gezever zijn.


07 Sep 2010, 17:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ronse - EA
Het is toch wel duidelijk dat Ewen een heel ander type speler is dan Wouter ?
Ewen is een diesel, altijd al geweest (bij ons toch). Zijn seizoensbegin is altijd al moeizaam geweest, maar ge weet dat het een type speler is met een grote motor en eens die aanslaat....
Wouter is frêle en kan gerust wat bescherming tegen zichzelf en potige ploegen zoals Ronse gebruiken. Ook al zijn er die het niet graag lezen, ik vind dat hij niet zo fris oogt. Zoiets zie je ook direkt aan Galucci, die manier van bewegen, schokkend met de schouders en kop in de grond is die jongens hun manier van spelen niet. Ze zullen er wel door komen, daar heb ik geen schrik van, maar laat ze dat op een rustige manier doen.
Van alle trainers de laatste jaren is Van Renterghem vooral op gebied van begeleiding toch wel van het beste wat hier al heeft rond gelopen... zeker op dat vlak heb ik groot ertrouwen in die man.

Wat ik wel kan begrijpen is dat hij niet gelukkig is met zijn vervanging door Ewout die eigenlijk in de compititie nog op geen enkel moment iets kunnen tonen heeft. Ik vond hem in de voorbereiding nochtans enkele keren mooie dingen laten tonen (oa. tegen Anderlecht) maar vanaf het er om begon te spannen forceert hij het wat te veel.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Sep 2010, 18:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ronse - EA
Bram schreef:
Het is toch wel duidelijk dat Ewen een heel ander type speler is dan Wouter ?
Ewen is een diesel, altijd al geweest (bij ons toch). Zijn seizoensbegin is altijd al moeizaam geweest, maar ge weet dat het een type speler is met een grote motor en eens die aanslaat....
Wouter is frêle en kan gerust wat bescherming tegen zichzelf en potige ploegen zoals Ronse gebruiken. Ook al zijn er die het niet graag lezen, ik vind dat hij niet zo fris oogt. Zoiets zie je ook direkt aan Galucci, die manier van bewegen, schokkend met de schouders en kop in de grond is die jongens hun manier van spelen niet. Ze zullen er wel door komen, daar heb ik geen schrik van, maar laat ze dat op een rustige manier doen.
Van alle trainers de laatste jaren is Van Renterghem vooral op gebied van begeleiding toch wel van het beste wat hier al heeft rond gelopen... zeker op dat vlak heb ik groot ertrouwen in die man.

Wat ik wel kan begrijpen is dat hij niet gelukkig is met zijn vervanging door Ewout die eigenlijk in de compititie nog op geen enkel moment iets kunnen tonen heeft. Ik vond hem in de voorbereiding nochtans enkele keren mooie dingen laten tonen (oa. tegen Anderlecht) maar vanaf het er om begon te spannen forceert hij het wat te veel.

Ik heb ook het gevoel dat Wouter nog wat op zoek is naar z'n beste vorm. Maar niet vergeten dat hij vorig seizoen ook wat tijd nodig had. Mààr eens hij hem gevonden had :wow: . Dus nog even geduld, vermoed ik.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Sep 2010, 18:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ronse - EA
Bram schreef:
Het is toch wel duidelijk dat Ewen een heel ander type speler is dan Wouter ?







Wat ik wel kan begrijpen is dat hij niet gelukkig is met zijn vervanging door Ewout die eigenlijk in de compititie nog op geen enkel moment iets kunnen tonen heeft. Ik vond hem in de voorbereiding nochtans enkele keren mooie dingen laten tonen (oa. tegen Anderlecht) maar vanaf het er om begon te spannen forceert hij het wat te veel.


Zonder uw intermezzo klinkt uw repliek al veel beter.


07 Sep 2010, 18:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ronse - EA
witteken schreef:
wouter eraf halen bij een 0 - 0 is echt dom , zeker als je er dan iemand opbrengt die middenvelder is. ik weet dat bvr een boontje heeft voor ewen maar hij moet stilaan ewout een eerlijke kans geven op het midden .we kopen een middenvelder die probleemloos in 2 de meedraait die aanbiedingen krijgt uit eerste maar bij ons enkel in de spits of op rechts mag spelen.wat daar de bedoeling van bvr is? ewen die slecht bezig was vervangen door ewout was voor mij meer logischer geweest. dat wouter het op zijn zenen kreeg was maar normaal , wat voor kutballen die hij samen met depoitre heeft gekregen is gewoon niet te tellen.


Vond ik helemaal niet... Nam in de tweede helft iets meer het aanvallend verdelende spel over van Van Damme en dat lukte zeker in het eerste kwartier een pak beter dan de hele eerste helft toen Ken eerder de fourier was...

Bovendien wil precies iedereen Denys in de plaats van Ewen zien: wel, dan ga je zelf meer goals binnenkrijgen vrees ik en als dan Wouter of Depoitre (of beiden) hun dagje niet hebben, is dat gegarandeerd een verliesmatch... Nu haal je toch nog een punt... En het hadden er - met iets meer scherpte voor doel - opnieuw drie kunnen zijn...

Als wij spelen met twee echte flanken, Depoitre en Moreels vooraan en dan nog eens Denys op het middenveld, dan heb je enkel Van Damme als echt verdedigend denkende middenvelder om te recupereren... Tegen ploegen die zich met 9 of 10 man komen ingraven, is dat om problemen vragen... zeker als De Castro zijn plaats weer gaat innemen op de rechtsback... Voor de mensen die een scenario als in vierde verwacht hadden van onze ploeg: forget it, het wordt een lang en zwaar seizoen...

Heb het al vaak gezegd: eens onze ploeg op voorsprong komt, is de buit binnen - daar kan je nu zo goed als zeker van zijn... Hoe langer die voorsprong uitblijft, maken we echter steeds meer de moeilijkere keuze waardoor het spel stroever en stroever gaat verlopen... Misschien de Sam eens op de bank posteren voor als Depoitre / Wouter eens wat minder draait?


07 Sep 2010, 18:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ronse - EA
Voor mij was Van Damme de beste man op het veld en Verheyden heeft ook wel zijn kwartiertje gehad zoals DT opmerkt.Persoonlijk vind ik dat veel te weinig en Verheyden lijkt me vooral het verlengstuk van BVR op het terrein als je hem verbaal bezig ziet.
Maar dat hij als defensieve middenvelder onmisbaar is,vind ik een brug te ver.Depoitre recupereert tweemaal zoveel ballen op het middenveld als Verheyden.En wat Verheyden aan balrecuperatie kan moet Denijs beslist ook kunnen.En daarenboven is Denijs aanvallend beter.
Laat Verheyden starten maar geef hem op zijn minst eens de kans aan Denijs om zijn waarde op die plaats te bewijzen.
Niet dat ik er echt op reken dat het zover zal komen.Dat is me al lang duidelijk.


07 Sep 2010, 19:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
Al onze reservespelers enzo hadden blijkbaar vrijdag/zaterdag al tegen berlare gespeeld en daar werd denys uitgespeeld als rechtsmidden.Zelfs daar mag hij niet op zijn eigenlijke plaats spelen.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 07 Sep 2010, 19:57, 2 keer totaal gewijzigd.



07 Sep 2010, 19:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Ronse - EA
DT schreef:
witteken schreef:
wouter eraf halen bij een 0 - 0 is echt dom , zeker als je er dan iemand opbrengt die middenvelder is. ik weet dat bvr een boontje heeft voor ewen maar hij moet stilaan ewout een eerlijke kans geven op het midden .we kopen een middenvelder die probleemloos in 2 de meedraait die aanbiedingen krijgt uit eerste maar bij ons enkel in de spits of op rechts mag spelen.wat daar de bedoeling van bvr is? ewen die slecht bezig was vervangen door ewout was voor mij meer logischer geweest. dat wouter het op zijn zenen kreeg was maar normaal , wat voor kutballen die hij samen met depoitre heeft gekregen is gewoon niet te tellen.


Vond ik helemaal niet... Nam in de tweede helft iets meer het aanvallend verdelende spel over van Van Damme en dat lukte zeker in het eerste kwartier een pak beter dan de hele eerste helft toen Ken eerder de fourier was...

Bovendien wil precies iedereen Denys in de plaats van Ewen zien: wel, dan ga je zelf meer goals binnenkrijgen vrees ik en als dan Wouter of Depoitre (of beiden) hun dagje niet hebben, is dat gegarandeerd een verliesmatch... Nu haal je toch nog een punt... En het hadden er - met iets meer scherpte voor doel - opnieuw drie kunnen zijn...

Als wij spelen met twee echte flanken, Depoitre en Moreels vooraan en dan nog eens Denys op het middenveld, dan heb je enkel Van Damme als echt verdedigend denkende middenvelder om te recupereren... Tegen ploegen die zich met 9 of 10 man komen ingraven, is dat om problemen vragen... zeker als De Castro zijn plaats weer gaat innemen op de rechtsback... Voor de mensen die een scenario als in vierde verwacht hadden van onze ploeg: forget it, het wordt een lang en zwaar seizoen...

Heb het al vaak gezegd: eens onze ploeg op voorsprong komt, is de buit binnen - daar kan je nu zo goed als zeker van zijn... Hoe langer die voorsprong uitblijft, maken we echter steeds meer de moeilijkere keuze waardoor het spel stroever en stroever gaat verlopen... Misschien de Sam eens op de bank posteren voor als Depoitre / Wouter eens wat minder draait?

Daar hebt ge volledig gelijk in.


07 Sep 2010, 19:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:
[/quote]
Pff wa ne zever. Als er gezongen wordt van vuile zwerten, "zot van bananen" of oerwoudgeluiden gemaakt worden, komde hier toch ook ni zagen opt forum? Nu dat er eens gelachen wordt met de moslims ist alarm alarm, want er mag me iedereen gelachen worden, maar ni me de moslims hé. Ik heb in ieder geval eens goe gelachen toen ik da hoorde.
En iedereen die hier persé Denijs in de ploeg wilt.. We staan 2e met 10op12 en hebben al 2 zware verplaatsingen achter de rug. Waarom zou je ineens Verheyden (die in mijn ogen zeker nie slecht speelt) nr de kant halen voor een Denijs die nog niet veel laten zien heeft?
Ik heb vertrouwen in BVR en tot hier toe heeft hij bewezen dat hij da zeker verdient! :EA: :EA:


07 Sep 2010, 20:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst