Ronse - EA - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Ronse - EA 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ronse - EA
ik was er zondag niet bij dus ik weet niet wat er al dan niet gezongen werd.

Maar laat da nu toch een rusten en kijk naar nu zondag!! dat is het enige wat volgens mij nu telt, stoppen met op elkaars kap te zitten en ons ploeg steunen!

_________________
Anti fusieclub!


09 Sep 2010, 9:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:
Wat zit de sfeer tussen de supporters onderling toch goed é zeg :D
Nu versta ik wel waarom sommige mensen hun leeftijd niet bekend maken, kzou ook niet durven zeggen dat ik 40jaar ben en alleen maar onnozelheden kan vermelden.Rasistische uitspraken zondag=Neen,sommigen kwamen in de buurt,maar kunnen niet onder de noemer racisme gecatalogeerd worden.


Snapte nu waarom de sfeer ewa verminderd? We komen me mekander al nimmer overeen , laat staan daje ng 1 "bende" gaat vormen


De ploeg draait, de bestuur doet zen werk en tis allang geleden dat we nog is een match me inzet hebben verloren (boom nie meegerekend)
We moeten toch op iet kunnen kakken zeker?. Want stelt u voor, een forum waar da just positieve zaken worden gezegd, kan toch uk nie e.:)


09 Sep 2010, 10:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Ronse - EA
voorbijganger schreef:
gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:
Wat zit de sfeer tussen de supporters onderling toch goed é zeg :D
Nu versta ik wel waarom sommige mensen hun leeftijd niet bekend maken, kzou ook niet durven zeggen dat ik 40jaar ben en alleen maar onnozelheden kan vermelden.Rasistische uitspraken zondag=Neen,sommigen kwamen in de buurt,maar kunnen niet onder de noemer racisme gecatalogeerd worden.


Snapte nu waarom de sfeer ewa verminderd? We komen me mekander al nimmer overeen , laat staan daje ng 1 "bende" gaat vormen


De ploeg draait, de bestuur doet zen werk en tis allang geleden dat we nog is een match me inzet hebben verloren (boom nie meegerekend)
We moeten toch op iet kunnen kakken zeker?. Want stelt u voor, een forum waar da just positieve zaken worden gezegd, kan toch uk nie e.:)

Die indruk heb ik dus ook.
We mogen nog elke wedstrijd winnen met 10-0. Er gaat hier altijd over iets gezaagd worden. Ik denk dat sommigen hier hun frustraties komen uiten, omdat ze thuis niks te zeggen hebben :-)


09 Sep 2010, 10:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Ronse - EA
parol schreef:
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:

Pff wa ne zever. Als er gezongen wordt van vuile zwerten, "zot van bananen" of oerwoudgeluiden gemaakt worden, komde hier toch ook ni zagen opt forum? Nu dat er eens gelachen wordt met de moslims ist alarm alarm, want er mag me iedereen gelachen worden, maar ni me de moslims hé. Ik heb in ieder geval eens goe gelachen toen ik da hoorde.
En iedereen die hier persé Denijs in de ploeg wilt.. We staan 2e met 10op12 en hebben al 2 zware verplaatsingen achter de rug. Waarom zou je ineens Verheyden (die in mijn ogen zeker nie slecht speelt) nr de kant halen voor een Denijs die nog niet veel laten zien heeft?
Ik heb vertrouwen in BVR en tot hier toe heeft hij bewezen dat hij da zeker verdient! :EA: :EA:


Ach ja jong, die ramadamaanhangers zijn zelf de grootste extremisten die er bestaan en kunnen aldus met niks lachen. Sebiet gaan ze 'r da f*cking centrum voor racismebestrijding nog bijsleuren ;)

Tip voor Anubis: Als ge 'r ni tegen kunt, ga dan naar Denjer zien. Die emmen toch geen supporters, dus ook geen gezangen. Daar zult g 'u misschien beter bij voelen ipv bij den iendracht met zijn 'schandesupporters'... :wow:


Ik heb mij net zoals Anubis en nog andere supporters rond mij, vorige zondag eveneens geërgerd aan de platte, racistische scheldkoren. We hebben zoveel positieve kreten en gezangen om onze ploeg aan te moedigen en zijn daar soms erg origineel in. Deze positieve gezangen moedigen onze ploeg op het veld echt aan. Ik denk niet dat de kreet "Allah is een hoer" onze ploeg enthousiaster zal doen spelen. Ik zag trouwens geen enkele reden om de supporters van de thuisploeg te jennen aangezien ze zich helemaal niet onsportief gedroegen. Pas op, ik ben helemaal geen verdediger van de Islam noch van andere godsdiensten! Ik ben echter wel een voorstander van respect opbrengen voor andere meningen! Maak van het voetbal een feest en geen plat scheldfestival![/quote]

Dan heb ik toch andere dingen gehoord, ze hebben ons uit ons kot gelokt en als ge nen ajoin in een hoeksken drijft slaat hem keihard terug

_________________
www.spionkoplede.com


09 Sep 2010, 10:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Ronse - EA
Voor mij is het heel simpel. Als 'de mannen' het plein bestormen en dat staat mij ni aan, dan loop ik ni mee. Als ze met wc potten naar agenten smijten, dan smijt ik ni mee. En als ze een lieke zingen da mij ni aanstaat, dan zing ik ni mee. Maar dan zing ik mss net iets enthousiaster mee als er een lieke wordt gelanceerd dat wél over de ploeg gaat, omdat ik dat aangenamer vind.
Aan de mensen die hier dus commentaar hebben gegeven over de liedjeskeuze van afgelopen zondag, zing volgende keer gewoon extra hard mee met de liedjes waar ge dan wel achter staat? Dan is de kans groter da de mannen van de kop de zwette man nog ne keer aanheffen omdat iedereen 'zo schoon meedeed', in plaats van het 'grappige' allah-lied nog ne keer te zingen.




Tussen haakjes, het enige waar ik mij echt enorm aan stoor zijn oerwoudgeluiden (voor alle duidelijkheid, ik heb er geen gehoord op Ronse). Iedereen weet dat we daarvoor al bestraft geweest zijn, en iedereen weet hoe enorm herkenbaar dat is voor een ref. Doe da toch gewoon ni? Is het dan echt zo veel plezanter om 'oe oe oe' te roepen dan het standaard 'eeeeiiiii' dat vaak wordt gebruikt voor de blanke spelers (en waar ik graag aan meedoe trouwens :p )?


09 Sep 2010, 12:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ronse - EA
Jean schreef:
Is het dan echt zo veel plezanter om 'oe oe oe' te roepen dan het standaard 'eeeeiiiii' dat vaak wordt gebruikt voor de blanke spelers (en waar ik graag aan meedoe trouwens )?


Ook mijn favoriete "song" eigenlijk :D
bovendien ook enorm doeltreffend als dat dan afgewisseld wordt met massaal gejuich wanneer onze ploeg weer aan de bal komt :D . Toch al dikwijls opgemerkt dat zo een periode van aanmoedige/afbreken tegenstander dikwijls eens een match kan laten keren. Zeker als ook de ref dan nog eens (al is het nog maar een inworp) verkeerd fluit en iedereen extra opgesmeten geraakt....
Zalig toch die momenten :EA: , en dat is nu eenmaal voetbal hé, zoiets gaat ge niet in het tennis of zelfs basket meemaken (hoewel ? die mannen doen hun ook hypocrieter voor dan ze zijn).

Pauter schreef:
Maar laat da nu toch een rusten en kijk naar nu zondag!! dat is het enige wat volgens mij nu telt, stoppen met op elkaars kap te zitten en ons ploeg steunen!
Voila (y) de kans dat ge die "spreekkoren" dit jaar trouwens nog eens gaat horen zal vrij klein zijn aangezien we niet meer zo dikwijls reactie zullen krijgen uit het andere kamp... probleem lost zichzelf dus op.(of het moet zijn dat ge opgesmeten geraakt van koeienbellen ? )

_________________
If you never try, you'll never know


09 Sep 2010, 12:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ronse - EA
Deef schreef:
voorbijganger schreef:
gweninho schreef:

Snapte nu waarom de sfeer ewa verminderd? We komen me mekander al nimmer overeen , laat staan daje ng 1 "bende" gaat vormen


De ploeg draait, de bestuur doet zen werk en tis allang geleden dat we nog is een match me inzet hebben verloren (boom nie meegerekend)
We moeten toch op iet kunnen kakken zeker?. Want stelt u voor, een forum waar da just positieve zaken worden gezegd, kan toch uk nie e.:)

Die indruk heb ik dus ook.
We mogen nog elke wedstrijd winnen met 10-0. Er gaat hier altijd over iets gezaagd worden. Ik denk dat sommigen hier hun frustraties komen uiten, omdat ze thuis niks te zeggen hebben :-)


:lol: :olo:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Sep 2010, 13:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst