Ronse - EA - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 12
 Ronse - EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Ronse - EA
Btw:
E.Aalst
thuis: Deinze en Bornem
uit: Hamme en Ronse
Geel-Meerhout
thuis: Izegem en Temse
uit: Brakel en Sint Niklaas

Als Geel-Meerhout het programma van Aalst zou hebben, zouden ze dat zeker niet beter gedaan hebben denk ik.


05 Sep 2010, 17:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Ronse - EA
Heb de match niet gezien maar voor een punt wou ik op voorhand gerust tekenen. 10 op 12 met zo'n programma dan moogt ge zeggen dat ge uw start niet gemist hebt. (y)


05 Sep 2010, 17:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Ronse - EA
Een vrij gesloten match met 2 goeie ploegen die elk konden gewonnen hebben.
Nog in de eerste 5 minuten komen we goed weg als Ronse de bal tegen de paal trapt, maar Ronse is in het verdere verloop van de match ook enkele keren goed weg gekomen.
10 op 12 tegen ploegen die zeker in de linkerkolom verwacht werden voor de start van het seizoen.
We zijn goed bezig :banana:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


05 Sep 2010, 17:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Ronse - EA
Jules Destrooper schreef:
Btw:
E.Aalst
thuis: Deinze en Bornem
uit: Hamme en Ronse
Geel-Meerhout
thuis: Izegem en Temse
uit: Brakel en Sint Niklaas

Als Geel-Meerhout het programma van Aalst zou hebben, zouden ze dat zeker niet beter gedaan hebben denk ik.

Inderdaad, we zullen meer kunnen zeggen als Geel ook tegen de topploegen aan zet is geweest.
Koksijde laat punten liggen tegen Bornem.
Een goede zaak! :)

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


05 Sep 2010, 18:20
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Ronse - EA
Ik hoop dat naast Van Damme in het centrale middenveld De Schutter of Cousin eens in de basis wordt geplaatst ipv Verheyden.Combineren op het middenveld over de grond zat er vandaag niet in.Er werd vanuit de verdediging teveel gewerkt met lange ballen naar voor.Den eerste helft werd er ons ne zuivere penalty op Depoitre onthouden.
Op naar volgende week. :EA:


05 Sep 2010, 18:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
bert schreef:
Ik hoop dat naast Van Damme in het centrale middenveld De Schutter of Cousin eens in de basis wordt geplaatst ipv Verheyden.Combineren op het middenveld over de grond zat er vandaag niet in.Er werd vanuit de verdediging teveel gewerkt met lange ballen naar voor.Den eerste helft werd er ons ne zuivere penalty op Depoitre onthouden.
Op naar volgende week. :EA:


Waarom moet verheyden er uit,?Trouwens laat de schutter maar centraal staan,we krijgen met moeite een goal tegen,dat mag zo blijven.En dieje zuivere penalty was er volgens mij nooit enen.Verheyden en galucci moesten altijd scoren,maar ontevreden met het punt mogen we niet zijn.10/12is nog altijd een goede start.
Ik zou wel eens denys er opbrengen voor verheyden na 60minuten ipv de erg nutteloze wissel moreels-denys.


05 Sep 2010, 18:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
Iendrachter90 schreef:
bert schreef:
Ik hoop dat naast Van Damme in het centrale middenveld De Schutter of Cousin eens in de basis wordt geplaatst ipv Verheyden.Combineren op het middenveld over de grond zat er vandaag niet in.Er werd vanuit de verdediging teveel gewerkt met lange ballen naar voor.Den eerste helft werd er ons ne zuivere penalty op Depoitre onthouden.
Op naar volgende week. :EA:


Waarom moet verheyden er uit,?Trouwens laat de schutter maar centraal staan,we krijgen met moeite een goal tegen,dat mag zo blijven.En dieje zuivere penalty was er volgens mij nooit enen.Verheyden en galucci moesten altijd scoren,maar ontevreden met het punt mogen we niet zijn.10/12is nog altijd een goede start.
Ik zou wel eens denys er opbrengen voor verheyden na 60minuten ipv de erg nutteloze wissel moreels-denys.

Ja, is ook men gedacht. Dat brengt niks op en ge ziet dat Denys daar nie op zijn plaats speelt.

Ge ziet wel dat die mannen van Ronse duidelijk hun huiswerk hebben gedaan. Misschien hebben we 3 voorzetten gegeven, voor de rest was er geen doorkomen aan. Niet via links, nie via rechts.
Maar misschien dat daar de uitvoetballende kwaliteiten voor iets bijzitten met onze 2 backs? Verdedigen top. Een meerwaarde in den aanval is het jammer genoeg niet.

2 personen schieten er bij mij uit.
De Schutter had echt diejen nr 10 in zijnen achterzak. Is er 0 keer voorbij gekomen.
Van Damme. Zeker in den 2den helft. Elken langen bal da hij verstuurde kwam wel aan.


05 Sep 2010, 18:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2537
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Ronse - EA
ik vond het vandaag ietsje minder, doch ben kontent met 1 punt en nog meer kontent met 10 op 12, ik heb van op voorhand nooit durven denken aan een 10 op 12 dus.....

_________________
Iendracht 4ever.


05 Sep 2010, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ronse - EA
enorm afwachtend gestart, eerste helft dus zeer weinig voetbal gezien. Beste kansen in die 1ste helft voor Ronse maar nu ook niet overdreven.

2de helft dan eigenlijk volledig voor ons, een paar goede kansen gehad om de 3 punten mee te nemen.
Content met het punt, maar ik had de indruk dat we er even goed 3 hadden kunnen meebrengen.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Sep 2010, 19:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ronse - EA
Iendrachter90 schreef:
bert schreef:
Ik hoop dat naast Van Damme in het centrale middenveld De Schutter of Cousin eens in de basis wordt geplaatst ipv Verheyden.Combineren op het middenveld over de grond zat er vandaag niet in.Er werd vanuit de verdediging teveel gewerkt met lange ballen naar voor.Den eerste helft werd er ons ne zuivere penalty op Depoitre onthouden.
Op naar volgende week. :EA:


Waarom moet verheyden er uit,?Trouwens laat de schutter maar centraal staan,we krijgen met moeite een goal tegen,dat mag zo blijven.En dieje zuivere penalty was er volgens mij nooit enen.Verheyden en galucci moesten altijd scoren,maar ontevreden met het punt mogen we niet zijn.10/12is nog altijd een goede start.
Ik zou wel eens denys er opbrengen voor verheyden na 60minuten ipv de erg nutteloze wissel moreels-denys.



(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)


05 Sep 2010, 19:41
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Ronse - EA
Ik zou Moreels(als je hem perse wil vervangen) dan eerder vervangen door Crispijn.(is die geblesseerd?) Die was samen met Yombo bij de beteren in de voorbereiding. Ik vind Denys meer voor de plaats van Verheyden, Yombo mag van mij daar ook eens starten. Met Crispijn krijg je dan op het einde iemand die de goal weet staan.(althans wat ik er toch van gezien heb) Zou voor mij altijd als joker op de bank zitten voor als het eens fout gaat.


05 Sep 2010, 19:49
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Ronse - EA
Jules Destrooper schreef:
Btw:
E.Aalst
thuis: Deinze en Bornem
uit: Hamme en Ronse
Geel-Meerhout
thuis: Izegem en Temse
uit: Brakel en Sint Niklaas

Als Geel-Meerhout het programma van Aalst zou hebben, zouden ze dat zeker niet beter gedaan hebben denk ik.

Ik wil er wel even nuchter op wijzen dat de tegenstanders van Geel inmiddels in hun andere wedstrijden (behalve die 3 tegen Geel) 16 punten behaald hebben, en onze tegenstanders 10 (in de matchen niet tegen ons). Ik wil maar zeggen, wie voor het seizoen de "goede ploegen"zijn, zijn dat (zeker in derde klasse) niet altijd tijdens het seizoen...
Laat ons vooral afwachten, voetjes op de grond houden en niet te veel dromen en we zien wel waar we uitkomen in de periode dat de prijzen verdeeld worden en dat is tot nader order niet in september want anders hadden we vorig jaar eind april geen uitzicht op promotie meer gehad...


05 Sep 2010, 19:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Ronse - EA
De eerste helft vond ik vrij zwak. Slechte passing en dus ook geen vloeiende combinaties of gevaar gezien. Hun keeper moest enkel een schotje van Depoitre pakken en da kwam er dan nog na stom balverlies bij Ronse. We mochten zelfs content zijn dat het nog 0-0 was halverwege. In de derde minuut kwamen we heel goed weg met die poging op de paal nadat een inworp door twee of drie spelers van ons gemist werd. Nadien had Van Den Noortgaete nog een redding in huis op een schot en was het nog enkele keren opletten geblazen op stilstaande fasen.
De tweede helft was beter en toen waren wij het die vlug dicht bij een goal waren toen de doelman de bal maar net op de lijn kon pakken. We kregen nog enkele mogelijkheden en de grootste was voor Verheyden, die van dichtbij te hoog mikte.
Twas dus een match die alle kanten op kon. Voor tzelfde geld wordt het 1-0 of 0-1 maar geen van beide ploegen kon scoren en het bleef dus 0-0 :D
Ik kan al bij al vrede nemen met dit gelijkspel en onze 10 op 12. Nu wel zien da we volgende week terug met de winst aanknopen tegen Izegem!


05 Sep 2010, 20:15
Scholier

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38
Berichten: 105
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ronse - EA
Positief aan de match is toch dat we opnieuw geen goal binnenkrijgen.

_________________
http://whitescreen.skynetblogs.be/


05 Sep 2010, 20:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 911
Bericht Re: Ronse - EA
zwawi schreef:
De eerste helft vond ik vrij zwak. Slechte passing en dus ook geen vloeiende combinaties of gevaar gezien. Hun keeper moest enkel een schotje van Depoitre pakken en da kwam er dan nog na stom balverlies bij Ronse. We mochten zelfs content zijn dat het nog 0-0 was halverwege. In de derde minuut kwamen we heel goed weg met die poging op de paal nadat een inworp door twee of drie spelers van ons gemist werd. Nadien had Van Den Noortgaete nog een redding in huis op een schot en was het nog enkele keren opletten geblazen op stilstaande fasen.
De tweede helft was beter en toen waren wij het die vlug dicht bij een goal waren toen de doelman de bal maar net op de lijn kon pakken. We kregen nog enkele mogelijkheden en de grootste was voor Verheyden, die van dichtbij te hoog mikte.
Twas dus een match die alle kanten op kon. Voor tzelfde geld wordt het 1-0 of 0-1 maar geen van beide ploegen kon scoren en het bleef dus 0-0 :D
Ik kan al bij al vrede nemen met dit gelijkspel en onze 10 op 12. Nu wel zien da we volgende week terug met de winst aanknopen tegen Izegem!


tja een punt op ronse voor de match was ik daar ook tevreden mee maar toch zat er meer in vindt ik zeker de tweede helft met verheyden voor een lege goal over had beter met de kop geweest en dan nog een enorme kans met zeker drie spelers voor de doelman maar gemist.de eerste helft wel goed weggekomen met bal op de paal .geel zal ook nog wel punten laten zeker en oudenaarde zou wel eens de gevaarlijkste tegenstander kunnen worden na een veel betere start dan andere jaren 9 op 12!!


05 Sep 2010, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst