Ronse - EA - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Ronse - EA 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Ronse - EA
De Jean schreef:
Casual1919 schreef:
Met Torhout 1992 - Dessel Sport en Geel-Meerhout - Temse op zaterdagavond kunnen we alleszins een zeer goeie zaak doen door zondag zelf punten te pakken.
:EA:


:hmm: We zijn hier 3 speeldagen ver en we kunnen blijkbaar al een 'goede zaak' doen.

Ik ben met een punt tevreden, deze keer.


Nee, winnen zou een slechte zaak zijn :hmm:

(ge kunt ronse al direct op 8 punten zetten)

_________________
www.spionkoplede.com


01 Sep 2010, 8:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Ronse - EA
Hopen op 3 punten zondag maar inderdaad 10 op 12 zou ook nie slecht zijn, alhoewel 12 op 12 wie droomt er daar nie van.
:EA: :EA: :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


01 Sep 2010, 9:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Ronse - EA
De voorbeschouwing staat online.


01 Sep 2010, 14:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Ronse - EA
Sommige supporters staan al in VUUR EN VLAM om naar RONSE te rijden,als je begrijpt wat ik bedoel!!!!!!
NADENKERTJE!!


01 Sep 2010, 16:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Ronse - EA
vantjen schreef:
Sommige supporters staan al in VUUR EN VLAM om naar RONSE te rijden,als je begrijpt wat ik bedoel!!!!!!
NADENKERTJE!!

:lol:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


01 Sep 2010, 18:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Ronse - EA
De Jean schreef:
Casual1919 schreef:
Met Torhout 1992 - Dessel Sport en Geel-Meerhout - Temse op zaterdagavond kunnen we alleszins een zeer goeie zaak doen door zondag zelf punten te pakken.
:EA:


:hmm: We zijn hier 3 speeldagen ver en we kunnen blijkbaar al een 'goede zaak' doen.

Ik ben met een punt tevreden, deze keer.


Ik kijk elke wedstrijd die wij spelen meteen naar de ploegen rondom ons en bekijk ook hun opdracht.
Als die dan tegen elkaar blijken te spelen kan je altijd een goeie zaak doen, begin van de competitie of niet.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Sep 2010, 18:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Ronse - EA
De Jean schreef:
Casual1919 schreef:
Met Torhout 1992 - Dessel Sport en Geel-Meerhout - Temse op zaterdagavond kunnen we alleszins een zeer goeie zaak doen door zondag zelf punten te pakken.
:EA:


:hmm: We zijn hier 3 speeldagen ver en we kunnen blijkbaar al een 'goede zaak' doen.

Ik ben met een punt tevreden, deze keer.

Als we zondag winnen staan we 8 punten voor op goeie ploegen als Ronse en Hamme, na 4 speeldagen heerst er daar dan al een enorme druk.
Dat vind ik toch ook een goeie zaak ze :D
:EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


01 Sep 2010, 21:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Ronse - EA
Allez, 't is goed.
Zo lang ge na de match maar ni komt zagen over een 'gemiste kans', want ik ken dat hier al :D


01 Sep 2010, 21:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Ronse - EA
Da's ook waar Jean.

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


02 Sep 2010, 15:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Ronse - EA
In het voetbal mag je enkel rekening houden met de punten die je al hebt verdiend. Niet met die dat je nog kan verdienen.
Uit alle wedstrijden het maximum halen en de kop niet meer lossen.

Schrik moeten we enkel van onszelf en de transfertmarkt met de jaarwissel hebben.


02 Sep 2010, 15:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ronse - EA
Het valt me op dat hier zo weinig reacties op de wedstrijd van zondag te lezen zijn, en iedereen het maar over de cupwedstrijd tegen Beerschot heeft, terwijl de competitie zoveel belangrijker is.
Ik verwacht ons aan een zeer moeilijke wedstrijd en zal best tevreden zijn met een gelijkspel, winnen zou natuurlijk de max zijn.
Komaan Iendracht laat het wonder geschieden 12/12! :love: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Sep 2010, 20:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Ronse - EA
Ik zal er in ieder geval bij zijn. Komoan Iendracht!


02 Sep 2010, 20:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Ronse - EA
Bart Van Renterghem - E. Aalst ‘Frisheid is een beetje weg'


AALST - Zondag betreedt trainer Bart Van Renterghem in Ronse bekend terrein. Ondanks de voorbije kanonstart wil de trainer van wit-zwart tekenen voor een punt.

‘In de beker boekten we een vlotte zege, maar dan loert onderschatting om de hoek terwijl Ronse een te duchten ploeg blijft. Vorig seizoen wonnen we in de competitie met 1-3 op Rupel Boom, maar een paar weken later kregen we 4-0 om de oren. In de bekermatch merkte ik weinig beleving, maar nu zullen revanchegevoelens leven terwijl met Antrop ook nog een sterke flankaanvaller werd aangetrokken. Hij speelde voorheen met Ronse in tweede klasse en is een meerwaarde op het vlak van snelheid en diepgang. Tegen Bornem merkte ik een gebrek aan frisheid. Met vijf matchen in twee weken verwondert me dat ook niet echt. Nu kregen we geen midweekmatch voor de kiezen en daarom roteer ik ook niet. Ik tast in het duister in welke vorm onze tegenstrever aan de aftrap komt, want de nieuwe trainer maakt er een spelletje van om andere spelers in te brengen of spelers van positie te laten wisselen. Ik verwacht sowieso wel een sterk Ronse en een punt zou me tevredenstellen.'

Met Jonathan Kanangila-Yombo plukte Aalst een groot talent weg bij Ronse, maat de kleurling blijft ook zondag aan de kant. ‘Yombo maakte een goede voorbereiding, maar is pas 19 en we hebben bovendien nog geen geblesseerde spelers. Momenteel heeft hij tweede zit, maar zijn kans komt nog
Het Nieuwsblad.


03 Sep 2010, 8:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ronse - EA
Hugo schreef:
Het valt me op dat hier zo weinig reacties op de wedstrijd van zondag te lezen zijn, en iedereen het maar over de cupwedstrijd tegen Beerschot heeft, terwijl de competitie zoveel belangrijker is.
Ik verwacht ons aan een zeer moeilijke wedstrijd en zal best tevreden zijn met een gelijkspel, winnen zou natuurlijk de max zijn.
Komaan Iendracht laat het wonder geschieden 12/12! :love: :EA:


zo'n loting is een leuk tussendoortje... gewoon om het eindeloos aftellen naar de komende match wat te verkorten... meer ook niet. die beker is een extraatje (gewoon een zeer leuke avond), maar de competitie is het hoofddoel, ik denk dat dit door niemand in twijfel wordt getrokken.

maar een goeie beurt maken in de beker, kan ook van tel zijn in de matchen die volgen... naar het vertrouwen toe... hoe ge 't draait of keert: ge speelt op gba een match waar vele van onze spelers uit kunnen leren (hoger tempo vooral) en dat is alleen maar goed voor het vertrouwen. (zie ook welke vertrouwensboost de match op westerlo heeft gegeven aan de spelers...

een van de meest bekeken youtube filmkes over den iendracht op dit moment is trouwens eentje van de bekermatch tegen sint truiden (of kzou me moeten vergissen?) en waarom ook niet?! da's toch wat iedereen wilt? dat den iendracht zich ook nog eens nationaal toont??

zondag alle ogen gericht op de match in ronse, en er week voor week ne cupmatch van maken... da's de enige manier. we moeten het zowiezo match per match bewijzen dat we bovenaan thuishoren.


03 Sep 2010, 8:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Ronse - EA
Inderdaad, de competitie primeert zeker.
Ik begrijp de commotie rond de bekermatch maar laten we ons nu eerst volop focussen op de komende competitiematchen te beginnen bij zondag
:EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


03 Sep 2010, 9:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst