Ronse - EA - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 Ronse - EA 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
DavidSeal schreef:
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:

Allez, was dat nu zo erg :wadde: ? Als ge u gisteren al schaamde om Aalstsupporter te zijn, blijf dan thuis he.

waarom zou IK moeten thuis blijven, ik ga al meer dan 30 jaar kijken, nee deze gasten die ons ten schande maken en de club een slechte naam bezorgen die moeten thuis blijven.
en daarmee is mijn laatste woord hierover gezegd.
btw als een scheidsrechter het reglement toepast en hij veroordeelt deze speekkoren dan wint Ronse de match.


"dan wint Ronse de match" ha ha ha, wa voor belachelijke zever is da nu weer

_________________
Iendracht 4ever.


06 Sep 2010, 19:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ronse - EA
Voor de liefhebbers, de fotokes staan zopas on-line :EA:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Sep 2010, 22:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
malder schreef:
... en dan staan sommigen ervan versteld dat ze een stadionverbod krijgen voor hatelijke spreekkoren. Supporter voor je ploeg, niet tegen een andere.


Welk hatelijk spreekkoor hebt gij dan wel gehoord?


06 Sep 2010, 22:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ronse - EA
voorbijganger schreef:
malder schreef:
... en dan staan sommigen ervan versteld dat ze een stadionverbod krijgen voor hatelijke spreekkoren. Supporter voor je ploeg, niet tegen een andere.


Welk hatelijk spreekkoor hebt gij dan wel gehoord?


Tegen de supporters van Ronse zelf weet ik niet. :wadde:
Maar toen er gezongen werd "Allah is een hoer" fronste ik wel even mijn wenkbrouwen samen met de supporters in de zittribune.
Of heb ik dit niet goed verstaan aan de overkant van 't plein. :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Sep 2010, 22:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
Onderkroiper schreef:
voorbijganger schreef:
malder schreef:
... en dan staan sommigen ervan versteld dat ze een stadionverbod krijgen voor hatelijke spreekkoren. Supporter voor je ploeg, niet tegen een andere.


Welk hatelijk spreekkoor hebt gij dan wel gehoord?


Tegen de supporters van Ronse zelf weet ik niet. :wadde:
Maar toen er gezongen werd "Allah is een hoer" fronste ik wel even mijn wenkbrouwen samen met de supporters in de zittribune.
Of heb ik dit niet goed verstaan aan de overkant van 't plein. :wow:


Een ding is zeker,wat meer achter onze eigen ploeg staan en wat minder bezig zijn met den tegenaanhang is soms meer dan welkom en gisteren was een van die matchen.Met rasistische uitspraken gaat ge geen 12de man spelen voor onze spelers é jongens.Het kan grappig zijn maar er zijn grenzen.


06 Sep 2010, 22:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
voorbijganger schreef:

Welk hatelijk spreekkoor hebt gij dan wel gehoord?


Tegen de supporters van Ronse zelf weet ik niet. :wadde:
Maar toen er gezongen werd "Allah is een hoer" fronste ik wel even mijn wenkbrouwen samen met de supporters in de zittribune.
Of heb ik dit niet goed verstaan aan de overkant van 't plein. :wow:


Een ding is zeker,wat meer achter onze eigen ploeg staan en wat minder bezig zijn met den tegenaanhang is soms meer dan welkom en gisteren was een van die matchen.Met rasistische uitspraken gaat ge geen 12de man spelen voor onze spelers é jongens.Het kan grappig zijn maar er zijn grenzen.

Welke rasistische uitspraken waren er dan wel?
'Allah is een hoer''? Dat is niemand beledigen e. Allah stond niet op het plein.
Want anders vind ik 'eiiiiii' roepen, als de tegenstander aan den bal is, persoonlijk een grotere belediging.


06 Sep 2010, 22:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:

Tegen de supporters van Ronse zelf weet ik niet. :wadde:
Maar toen er gezongen werd "Allah is een hoer" fronste ik wel even mijn wenkbrouwen samen met de supporters in de zittribune.
Of heb ik dit niet goed verstaan aan de overkant van 't plein. :wow:


Een ding is zeker,wat meer achter onze eigen ploeg staan en wat minder bezig zijn met den tegenaanhang is soms meer dan welkom en gisteren was een van die matchen.Met rasistische uitspraken gaat ge geen 12de man spelen voor onze spelers é jongens.Het kan grappig zijn maar er zijn grenzen.

Welke rasistische uitspraken waren er dan wel?
'Allah is een hoer''? Dat is niemand beledigen e. Allah stond niet op het plein.
Want anders vind ik 'eiiiiii' roepen, als de tegenstander aan den bal is, persoonlijk een grotere belediging.


Dat niet+dat die van ronse ook niet zo braaf waren natuurlijk.Maarja tegen dat ge die verstond ,waren we een halfuur verder :D


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 06 Sep 2010, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.



06 Sep 2010, 22:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
Als er 2minuten van de 90 liedjes worden gezongen over de tegenstander is het al veel.
De rest gaat enkel over iendracht.
En spelers ewa intimideren is nooit slecht. Dat is ook een onderdeel van de 12de man.
Ge zag dat het best aan de keeper van Ronse. Als hij moest uitshotten in den 2de helft, sjotten hij de helft van de ballen gewoon buiten het plein.

Dus veel liever zo, dan dat er achteraf een waterkanon voor uwen neus staat.


06 Sep 2010, 22:46
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ronse - EA
Onderkroiper schreef:
voorbijganger schreef:
malder schreef:
... en dan staan sommigen ervan versteld dat ze een stadionverbod krijgen voor hatelijke spreekkoren. Supporter voor je ploeg, niet tegen een andere.


Welk hatelijk spreekkoor hebt gij dan wel gehoord?


Tegen de supporters van Ronse zelf weet ik niet. :wadde:
Maar toen er gezongen werd "Allah is een hoer" fronste ik wel even mijn wenkbrouwen samen met de supporters in de zittribune.
Of heb ik dit niet goed verstaan aan de overkant van 't plein. :wow:


dat heb je goed verstaan maar velen hebben de gebruikelijke "sta recht..." deze keer niet opgevangen leek me zo

en de match door ronse winnen voor de scheld tirades? ik weet niet of wat de mannen van ronse (weliswaar veel stiller) riepen veel beter was


06 Sep 2010, 22:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ronse - EA
filibert schreef:
Onderkroiper schreef:
voorbijganger schreef:

Welk hatelijk spreekkoor hebt gij dan wel gehoord?


Tegen de supporters van Ronse zelf weet ik niet. :wadde:
Maar toen er gezongen werd "Allah is een hoer" fronste ik wel even mijn wenkbrouwen samen met de supporters in de zittribune.
Of heb ik dit niet goed verstaan aan de overkant van 't plein. :wow:


dat heb je goed verstaan maar velen hebben de gebruikelijke "sta recht..." deze keer niet opgevangen leek me zo

en de match door ronse winnen voor de scheld tirades? ik weet niet of wat de mannen van ronse (weliswaar veel stiller) riepen veel beter was

Ik zat op de onderste rij en heb me niet omgedraaid om te zien of de supporters die achter mij zaten daadwerkelijk rechtstonden op jullie verzoek.
Een vrouwelijke supporter, links van mij, veerde wel recht maar ik was iets te laat om dat op foto te vereeuwigen :stom: :D

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Sep 2010, 23:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Ronse - EA
malder schreef:
... en dan staan sommigen ervan versteld dat ze een stadionverbod krijgen voor hatelijke spreekkoren. Supporter voor je ploeg, niet tegen een andere.


ja meneer pastoor...


06 Sep 2010, 23:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:


Hier sluit ik mij bij aan. Ik was ook gedegouteerd van bepaalde spreekkoren. Moedig je ploeg positief aan in plaats van de andere af te breken. Derglijke zaken kunnen voor de tegenstander soms een extra motivatie zijn. Bovendien kunnen die zaken ook kwetsend zijn voor eigen supporters/spelers.


07 Sep 2010, 4:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ronse - EA
Je kan toch moeilijk gaan zeggen dat hij in dezelfde vorm verkeerd dan die van zijn terugronde vorig seizoen hé ? (al wat dat wel zeer hoog niveau)
Zelfs jij als bevoordeelde partij zou dat toch mogen zien.
En ja inderdaad, Denys bakt er ook niets van op die positie, op dat punt heb je gelijk.
Misschien Jens eens op die positie laten invallen/starten, al lijkt Galucci mij nog verder van zijn beste niveau af te zitten dan Moreels.[/quote]
Als bevooroordeelde partij wil ik je er wel op wijzen dat Wouter in de match tegen Deinze de match openbrak met 2 prachtige assists.Tegen Hamme scoorde hij een mooi en belangrijk deolpunt en ook tegen Bornem gaf hij de besissende assist.Dat zijn toch objectieve feiten.Dan heb je toch wel je waarde voor de ploeg.Als je dan telkens na ongeveer een uur spelen het veld moet verlaten is dat niet echt bevorderlijk.Je gaat toch ook Depoitre van het veld niet halen omdat hij er de eerste helft tegen Ronse niet veel van terecht bracht.Met Depoitre en Moreels kan je in het laatste half uur altijd de match openbreken.Veel ploegen en zelfs in tweede klasse willen ons aanvalsduo.


07 Sep 2010, 6:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Ronse - EA
:fy: :kont:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


07 Sep 2010, 8:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ronse - EA
Ik vond het zondag in zijn geheel allemaal wat minder moet ik zeggen. Ongelooflijk veel balverlies - zelfs zonder druk op de man met bal - zeker in de eerste helft. Akkoord dat het andere ballen zijn maar het tempo lag heel laag en dan zo'n passes versturen, was toch wel triestig om aan te zien. De eerste helft was echt niet goed en ik vond Ronse ook allesbehalve super... Hebben in het uitverdedigen enorm staan klungelen en we konden er zelf nauwelijks van profiteren... Raar ook dat de meer verdedigende spelers bij ons de hen geboden ruimte niet benutten en zelfs indien ze niet worden onder druk gezet, gewoon stoppen en de bal blind naar voor keilen - zeker in de eerste helft heel bizar om zien... De kansen voor Ronse - enkel in de eerste helft, tweede helft niks - kwamen er ook na fouten bij ons, eerder dan door goed spel van Ronse...

Ander groot manco is momenteel het gebrek aan automatismen op rechts - Galucci kwam er wat beter door in de tweede helft, maar in de eerste helft had hij het zeker niet onder de markt met zijn directe tegenstander... en Brecht komt nooit over Damien wat het moeilijk maakt een ploeg te overvleugelen. Bovendien vond ik Brecht heel onzeker spelen, zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.

De tweede helft was beter - snellere balcirculatie, sneller de diepte opzoeken ook en meer variatie. Alleen: onze spitsen werden goed uit de match gehouden en onze flanken konden niet echt het verschil maken. Ik had Jens sneller laten invallen want het ontbrak wat aan schwung vond ik - niet onlogisch na de opeenvolging van wedstrijden...

Maar ondanks het mindere spelpeil krijgen we toch nog een aantal echt grote mogelijkheden om te scoren zoals Laurent die in de eerste helft alleen op doel mag afgaan na - weer eens - dom uitverdedigen bij Ronse en die scrimmages na een aantal stilstaande fases in de tweede helft (alleen durven we precies niet hard op die bal trappen en waren het - op die kopbal van Niels na - allemaal rollertjes)... Die bal van Verheyden - die ik toch weer degelijk vond spelen en in de tweede helft ook aanvallend goed uit de verf kwam - was echt niet makkelijk hoor - bal gaat over de keeper en zowel Ewen als een speler van Ronse glijden naar de bal... van richten of voetplaatsing is geen sprake meer dan en is het hopen dat hij goed valt/geraakt wordt, maar dat was niet het geval...

Vervanging Wouter door Denys kon ik wel begrijpen - Wouter zat niet goed in de wedstrijd, had al een paar serieuze tikken moeten incasseren en je zag zijn frustratie wel wat groeien ook door het aangaan van enkele onmogelijke dribbelnummers... Dan kan je wel wachten op een mogelijke flits die er misschien nog zat aan te komen of je kan meteen proberen reageren met Denys nog een halfuur te geven... BVR opteerde voor het laatste, maar door de wissel van Brecht door Kestens moest er weer wat geschoven worden, waardoor we de vibe van het eerste kwartier van de tweede helft toch wel weer kwijt waren...

Al bij al: een punt bij Ronse is niet slecht maar ik zie die ploeg toch niet echt potten breken, moet ik eerlijk bekennen...

En die "spreekkoren"? Komaan mensen, was enkel een wederreactie op de gezangen van Ronse - zoiets is van alle tijden en het blijft voetbal hé dus zo politiek correct moet het toch ook allemaal niet? Was trouwens ook niet systematisch of constant aan een stuk ook hé dus niet overdrijven zou ik zeggen... Of voelt het merendeel van de katholieken hier zich nu zwaar aangepakt omdat die van Ronse - Jezus is een pedofiel aan het zingen waren??


07 Sep 2010, 10:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst