Ronse - EA - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 Ronse - EA 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Ronse - EA
Naar ons zelf kijken en tegen Izegem aankopen met een driepunter.

Ik zou wel graag binnen drie weken met minstens gelijke punten tegen Geel beginnen. Indien niet krijg je bij verlies een mentale dreun.
Speel je Geel naar huis en kom je voor hen dan deel je een tik uit.

en om aan te eindigen met een positieve noot: De tittel kan nog :whistle:


05 Sep 2010, 21:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Ronse - EA
zwawi schreef:
De eerste helft vond ik vrij zwak. Slechte passing en dus ook geen vloeiende combinaties of gevaar gezien. Hun keeper moest enkel een schotje van Depoitre pakken en da kwam er dan nog na stom balverlies bij Ronse. We mochten zelfs content zijn dat het nog 0-0 was halverwege. In de derde minuut kwamen we heel goed weg met die poging op de paal nadat een inworp door twee of drie spelers van ons gemist werd. Nadien had Van Den Noortgaete nog een redding in huis op een schot en was het nog enkele keren opletten geblazen op stilstaande fasen.
De tweede helft was beter en toen waren wij het die vlug dicht bij een goal waren toen de doelman de bal maar net op de lijn kon pakken. We kregen nog enkele mogelijkheden en de grootste was voor Verheyden, die van dichtbij te hoog mikte.
Twas dus een match die alle kanten op kon. Voor tzelfde geld wordt het 1-0 of 0-1 maar geen van beide ploegen kon scoren en het bleef dus 0-0 :D
Ik kan al bij al vrede nemen met dit gelijkspel en onze 10 op 12. Nu wel zien da we volgende week terug met de winst aanknopen tegen Izegem!


Perfekte weergave van de match ! (y)

_________________
Afbeelding


06 Sep 2010, 0:38
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Ronse - EA
Mij is toch opgevallen hoezeer Ronse ging voor de 0-0.
Vooral de keeper heeft gans de match tijd gerokken en na affluiten werden ze bejubeld alsof ze kampioen waren. Ze creeerden inderdaad wat kansen, maar bleven toch constant met vijf man achteraan.
Een ploeg die uit 2de klasse zakt en ambitie heeft om daar terug in te geraken zou niet tevreden kunnen zijn met een gelijkspel thuis tegen een andere titelkandidaat. Die match moet je winnen, als je de uitmatch dan gelijk speelt neem je voorsprong.

En daar zijn wij dus mee bezig :D


06 Sep 2010, 8:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Ronse - EA
Dit is het nadeel als je op korte tijd voor de derde maal tegen elkaar speelt, dat de tegenstrever zich perfect op jouw spelwijze kan instellen en dan krijg je dit soort wedstrijden met een brilscore als gevolg.
Met een 10 op 12 zitten we perfect op schema, gezien de niet gemakkelijke verplaatsingen die we reeds gemaakt hebben.
De organisatie staat er, gezien het feit je maar één tegendoelpunt (onhoudbaar) krijgt op 4 wedstrijden.
Proficiat Eendracht met de knappe start. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Sep 2010, 9:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Ronse - EA
Vyking schreef:
Mij is toch opgevallen hoezeer Ronse ging voor de 0-0.
Vooral de keeper heeft gans de match tijd gerokken en na affluiten werden ze bejubeld alsof ze kampioen waren. Ze creeerden inderdaad wat kansen, maar bleven toch constant met vijf man achteraan.
Een ploeg die uit 2de klasse zakt en ambitie heeft om daar terug in te geraken zou niet tevreden kunnen zijn met een gelijkspel thuis tegen een andere titelkandidaat. Die match moet je winnen, als je de uitmatch dan gelijk speelt neem je voorsprong.

En daar zijn wij dus mee bezig :D



dat zegt ook iets over de manier dat ronse ( en waarschijnlijk al de andere ploegen ook) onzen eendracht zien ,als titelkandidaat en niet te onderschatten tegenstander , als je zoals je daar zegt als ploeg net gezakt bent en ambitie hebt om direct terug naar tweede te gaan dan is 0-0 iets waar ge als ronsenaar niet fier moet op zijn , dan moet ge er van uit gaan dat ge sterker zijt dan elke andere derdeklasseploeg en moet zo een match gewoon gewonnen worden...langs onze kant vind ik het dan wel positief omdat we er niet verloren hebben. liever 1 punt dan geen...

op naar volgende week.... :banana: :EA:


06 Sep 2010, 12:56
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Ronse - EA
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:


06 Sep 2010, 16:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Ronse - EA
Matige match gezien gisteren met een gelijkspel als logische/eerlijke uitslag. In de eerste helft veel slechte passes gezien van Brecht Moreels en Van Damme. Vooral onbegrijpelijk van Van Damme want diene gast loopt kilometers af op 't middenveld, vecht voor elken bal, doet bij tijd knappe acties en besluit dan met een pass die niet toekomt. Tweede helft Van Damme veel beter! Dit was de eerste match dat Delclef mij kon overtuigen, zuiver op verdedigend spel. Daar waar hij tegen Bornem keer op keer gepasseerd werd door de tegenstander, was hij vandaag den baas op't plein.

10 op 12 is ne goeie start, maar bevestigen tegen Izegem is een noodzaak, want het spelniveau van tegen Bornem en Ronse, is niet meer van het kaliber van onze eerste matchen. Enfin, zolang de resultaten blijven kunnen we enkel content zijn en dromen van den titel ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Sep 2010, 16:21
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:


Wa bedoelt ge met slagveld?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Sep 2010, 16:22
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:

Allez, was dat nu zo erg :wadde: ? Als ge u gisteren al schaamde om Aalstsupporter te zijn, blijf dan thuis he.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Sep 2010, 16:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:


Was da voor zever.


06 Sep 2010, 16:54
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Ronse - EA
ja, da's toch aalst op zén best, dat moet je erbij pakken zou ik zeggen, ik heb mij toch een breuk gelachen als er gezongen werd van Allah is een ****.
Nu,de match was niet vet, het kan elke week geen kermis zijn, we staan goed volgens mij, niet te snel op kop komen, de druk mag gerust bij een ander liggen, zie 2j geleden stonden we halfweg het seizoen ook een straat voor en dan door omstandigheden met de meet in zicht gingen we door de knieen.
Visé heeft wel veel goedgemaakt :) grapje hé gasten...


06 Sep 2010, 17:26
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Ronse - EA
DavidSeal schreef:
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:

Allez, was dat nu zo erg :wadde: ? Als ge u gisteren al schaamde om Aalstsupporter te zijn, blijf dan thuis he.

waarom zou IK moeten thuis blijven, ik ga al meer dan 30 jaar kijken, nee deze gasten die ons ten schande maken en de club een slechte naam bezorgen die moeten thuis blijven.
en daarmee is mijn laatste woord hierover gezegd.
btw als een scheidsrechter het reglement toepast en hij veroordeelt deze speekkoren dan wint Ronse de match.


06 Sep 2010, 18:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Ronse - EA
... en dan staan sommigen ervan versteld dat ze een stadionverbod krijgen voor hatelijke spreekkoren. Supporter voor je ploeg, niet tegen een andere.


06 Sep 2010, 18:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ronse - EA
heel matige match van beide kanten, met een logische 0-0 als resultaat.

Waar hier nog niets over gezegd is, zijn de Patrick (kartonnen) wedstrijdballen. Een ramp om mee te voetballen lijkt me, iedere simpele pass vloog meters naar omhoog. Onbegrijpelijk dat er daar mee gevoetbald werd.

Vandaag een mailtje gedaan naar Ronse om mijn beklag te doen over de absurde prijzen voor een ticket op de zittribune. 16 euro's voor derde nationale voetbal. Degoutant dat wij steeds meer moeten betalen.

Ik vond Van Damme wel goed, jongen loopt wat af al hou ik soms mijn hart vast, want hij vliegt er soms nogal "enthousiast" in :D

Voorts is het mij duidelijk dat ons wekelijks de wissel Moreels-Denijs door de strot gaat geduwd worden... (n) Is voor niets nodig, Denijs hoeft voor mij niet persé te spelen. Moreels is onze beste voetballer, dus laat die staan, ook bij eens een mindere match.

Soit met 10 op 12 hebben we allerminst onze start gemist. Alleen het "probleem" bij zo een start is dat je wekelijks moet blijven winnen, of het is voor niets geweest.


06 Sep 2010, 18:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ronse - EA
anubis schreef:
DavidSeal schreef:
anubis schreef:
Wat mij vooral stoorde op Ronse was het gedrag van een deel van onze sup.
in plaats van de ploeg aan te moedigen vonden ze het leuker om de sups van de tegepartij te verwijten en uit te dagen.
Ik schaamde me bij momenten om sup van Aalst te zijn. dit heeft niets met voetbal te maken. Indien ze dit voor de bekermatch tegen GBA op deze manier willen overdoen zouden ze wel eens van wat een leuke bekermatch moet worden( voor alle Aalst sups)een slagveld kunnen maken voor zichzelf en mensen die hier niets mee te maken willen hebben.
:nieje:

Allez, was dat nu zo erg :wadde: ? Als ge u gisteren al schaamde om Aalstsupporter te zijn, blijf dan thuis he.

waarom zou IK moeten thuis blijven, ik ga al meer dan 30 jaar kijken, nee deze gasten die ons ten schande maken en de club een slechte naam bezorgen die moeten thuis blijven.
en daarmee is mijn laatste woord hierover gezegd.
btw als een scheidsrechter het reglement toepast en hij veroordeelt deze speekkoren dan wint Ronse de match.


Eindelijk rust,salu en tot de volgende :D


06 Sep 2010, 18:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst