Eendracht Aalst - Izegem - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - Izegem 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
De fotokes staan on-line :EA:

Die jonge gasten hadden er best zin in, samen de spelers :love:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Sep 2010, 23:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Schattig om te zien hoe die klein gasten er zo kunnen met meeleven. :love:

http://www.youtube.com/watch?v=fp9k-jDSTL4

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Sep 2010, 0:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Mariner schreef:
Dirk schreef:
ge kenjt er bloiven nor zien hein :love:


Nor die mokke?? :love:



Op wa peisde dak et ad :D

_________________
Proud member " den natten toeig"


14 Sep 2010, 9:47
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Onderkroiper schreef:
Schattig om te zien hoe die klein gasten er zo kunnen met meeleven. :love:

http://www.youtube.com/watch?v=fp9k-jDSTL4


Kiekevlees krijg ik ervan. (y)

Toekomst verzekerd bij zowel spelers als supporters.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Sep 2010, 10:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Dirk schreef:
Mariner schreef:
Dirk schreef:
ge kenjt er bloiven nor zien hein :love:


Nor die mokke?? :love:



Op wa peisde dak et ad :D


:lol:

_________________
www.spionkoplede.com


14 Sep 2010, 10:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Mooi artikel op Sportwereld (Het Nieuwsblad) intervieuw met Jens Podevijn


Voetbal 3de klasse Aalst - Izegem Jens Podevijn winnende troefkaart bij Eendracht

AALST - In de tribune weerklonk enig gemor bij de doorgevoerde wissels, maar het spelverloop leerde dat coach Bart Van Renterghem de wedstrijd hielp beslissen. Jens Podevijn zorgde voor de bevrijdende treffer en zette een dijk van een invalbeurt neer.

Je stond één minuut op het veld toen je de ban al brak voor een weinig creatief Eendracht?

Jens Podevijn: 'Ik was supergemotiveerd na een mindere invalsbeurt op Ronse. Aalst had het begrijpelijk moeilijk, want het was optornen tegen een vijfmansdefensie. Izegem toonde veel respect voor ons en die snelle rode kaart bleek geen geschenk. Als onze eerste treffer vroeger valt, winnen we met ruimere cijfers en brengen we wellicht ook beter voetbal. Nu brachten we gewoon een barslechte prestatie, maar het is wel een opsteker dat we die ook winnen. Voor mezelf was het bij mijn eerste baltoets meteen raak en dat deed enorm deugd. Je wordt afgerekend op je speelminuten en deze treffer geeft me een boost. Na die eerste treffer hadden we bevrijd moeten spelen, maar het bleef wachten op die tweede treffer. Het werd een vervelende wedstrijd waarbij het wachten was op die eerste goal. Het is positief dat we geduldig bleven zoeken naar de ruimte.'

Ondanks jullie sterke reeks blijft Aalst in de achtervolging op het ongrijpbare Geel-Meerhout. Frustrerend?

'Geel is ongetwijfeld nog een sterke ploeg, maar het is te vroeg voor prognoses. Met 13 op 15 is onze tussenbalans positief na een moeilijke beginkalender. We moeten gewoon naar onszelf kijken en dan zal het wel lukken.'

Jij groeit stilaan toe naar jouw topniveau van twee jaar geleden, maar je zit nog wel steeds op de bank?

'Dat is niet leuk, maar ik kan daar niet om zeuren zolang de ploeg punten blijft oogsten. Ik probeer gewoon op training en tijdens de match om de coach duidelijk te maken dat hij op me kan rekenen. Ik sta altijd klaar om mijn steentje bij te dragen. De coach deed trouwens een goede zet door Filipovic naar links te schuiven. Aanvallend kwam het er niet echt uit en dan ben je best af met offensieve flanken. Met mijn vorm zit het goed, maar het is te vroeg om te vergelijken met het jaar van de doorbraak twee jaar geleden. Vrijdag speelde ik nog bij de beloften om ritme op te doen. Ik voel me daar niet te min voor hoor.'

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Sep 2010, 11:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
jammen schreef:
Kiekevlees krijg ik ervan. (y)

Toekomst verzekerd bij zowel spelers als supporters.


Mijn zoontje (bijna 4 jaar) is ondertussen ook gestart bij de kaboutertjes van EA. Zelfs in de kleedkamers van de zandberg zitten die klein mannen alle Iendracht-liedjes spontaan te zingen. (y) (y)

Een voorbeeld voor ons allen! :EA: :banana:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


14 Sep 2010, 12:39
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
IZEGEM - FC Izegem verloor zondag in Aalst met 3-0 en moet een paar plaatsen prijsgeven in de klassering. Met vijf punten op vijftien doet de ploeg van Peter Devos er goed aan om volgende zondag punten te pakken in de derby tegen Koksijde.

Het begon redelijk slecht voor Izegem in het Aalsterse Pierre Cornelisstadion. Al na zeven minuten kreeg Glen Labie, nog niet zo lang terug uit schorsing, een rode kaart voor een vermeende elleboogstoot. Izegem hield nog een uur stand, ondermeer dankzij enkele goede ingrepen van doelman Sibren Vangraefschepe. 'We speelden sowieso al tegen een sterke tegenstander', getuigt trainer Peter Devos. 'Die vroege rode kaart was er natuurlijk te veel aan. Met een man minder moesten we veel krachten verbruiken. Toen Aalst op het uur toch op voorsprong kwam, moesten wij risico's gaan nemen en dan wordt het natuurlijk heel gevaarlijk. We liepen nog twee keer tegen de lamp, maar een drama is dat niet. We moeten het positieve onthouden en dan zullen we zeker gauw weer punten pakken.'

Twaalfde man

In Aalst was de twaalfde man paraat, maar Izegem moet het thuis stellen zonder echte achterban. 'Niet elke ploeg heeft een twaalfde man zoals Aalst of Geel', aldus Devos.

'Maar dat mag geen bezwaar zijn. Er zijn nog ploegen zoals wij, we moeten het daar niet op steken.

_________________
Anti fusieclub!


14 Sep 2010, 12:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
anathema76 schreef:
Mijn zoontje (bijna 4 jaar) is ondertussen ook gestart bij de kaboutertjes van EA.


Vanaf welke leeftijd kunnen ze starten bij de kaboutertjes? (sorry voor de :offtopic: )


14 Sep 2010, 13:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Smetje schreef:
anathema76 schreef:
Mijn zoontje (bijna 4 jaar) is ondertussen ook gestart bij de kaboutertjes van EA.


Vanaf welke leeftijd kunnen ze starten bij de kaboutertjes? (sorry voor de :offtopic: )



Bron


http://www.eendracht-aalst.be/jeugd/index.php?option=com_content&task=view&id=99&Itemid=107

Voetballen bij een club in competitieverband is slechts mogelijk wanneer je bij de KBVB aangesloten bent. Volgens de bondsreglementen, is het vanaf de leeftijd van 5 jaar mogelijk om aan te sluiten bij de KBVB. Bij VC Eendracht Aalst kan je – in principe - vanaf die leeftijd terecht om je in te schrijven. Tot en met 10 jaar (U10) staat het je vrij aan te sluiten bij onze club.

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Sep 2010, 13:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Smetje schreef:
Vanaf welke leeftijd kunnen ze starten bij de kaboutertjes? (sorry voor de :offtopic: )


De EA-kaboutertjes hebben net hun eerste "training" achter de rug. Het zijn de kindjes geboren in 2005-2006.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


14 Sep 2010, 13:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Als de officiele site klopt speelde jens zondag trouwens zijn 100ste officiele match voor aalst(competitie+beker).


14 Sep 2010, 21:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Iendrachter90 schreef:
Als de officiele site klopt speelde jens zondag trouwens zijn 100ste officiele match voor aalst(competitie+beker).


Proficiat om op die jeugdige leeftijd de 100 al bereikt te hebben. :goe:

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Sep 2010, 21:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Als de officiele site klopt speelde jens zondag trouwens zijn 100ste officiele match voor aalst(competitie+beker).


Proficiat om op die jeugdige leeftijd de 100 al bereikt te hebben. :goe:



hebt ge daar genen foto van? :EA:


14 Sep 2010, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
El Corredor schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Als de officiele site klopt speelde jens zondag trouwens zijn 100ste officiele match voor aalst(competitie+beker).


Proficiat om op die jeugdige leeftijd de 100 al bereikt te hebben. :goe:



hebt ge daar genen foto van? :EA:


Te vroeg hé, zijn honderste moet nog komen :D

Hier viert hij tijdens zijn 99ste match :whistle:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Sep 2010, 21:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst