Eendracht Aalst - Izegem - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11
 Eendracht Aalst - Izegem 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:
Op de website van KFC Izegem staat in de voorbeschouwing dat er nooit op het plein gespeeld werd van Eendracht Aalst.

http://www.kfcizegem.be/voorbeschouwing_uit.htm

Ik dacht van wel op 5 december 1976 met als uitslag 0 - 0 :wow:

Het seizoen dat we kampioen speelden in 3e klasse :EA:


Gij hebt daar zelfs fotokes van, als ik mij niet vergis. ;)


Is goed mogelijk, tickets uit die tijd heb ik zeker :banana:

Wedstrijd in Izegem was 4 - 1 voor de thuisploeg :wow:


Bekijk ne keer de foto's, Onderkroiper, die je ingescand hebt van de sportmagazine's uit mijne pa zijnen tijd. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Sep 2010, 17:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
jammen schreef:
Weinig echte kansen in de eerste helft al waren we wel veruit de beste ploeg.
De tweede helft bracht dan wel de nodige doelpunten met als pareltje de "Zidane-beweging" van Wouter met als gevolg de heerlijke 3-0.

Conclusie: 5 matchen gespeeld, 13 op 15 en slechts 1 goal tegen.

Zeg nu nog ne keer dat we niet goe bezig zijn.


Kansen waren er wel in de eerste helft, met oa Depoitre die alleen voor de keeper kwam, jammer genoeg speelde de keeper van izegem beresterk en hield hij zijn ploeg meermaals in de match :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


12 Sep 2010, 17:53
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
De_steve schreef:
jammen schreef:
Weinig echte kansen in de eerste helft al waren we wel veruit de beste ploeg.
De tweede helft bracht dan wel de nodige doelpunten met als pareltje de "Zidane-beweging" van Wouter met als gevolg de heerlijke 3-0.

Conclusie: 5 matchen gespeeld, 13 op 15 en slechts 1 goal tegen.

Zeg nu nog ne keer dat we niet goe bezig zijn.


Kansen waren er wel in de eerste helft, met oa Depoitre die alleen voor de keeper kwam, jammer genoeg speelde de keeper van izegem beresterk en hield hij zijn ploeg meermaals in de match :EA:


Volledig akkoord, er waren wel kansen maar niet in verhouding tot het veldoverwicht dat wij hadden in de eerste helft.
De tweede helft kon Izegem het niet meer belopen en maakte Potjes enkele minuten na z'n inbreng de verlossende 1-0.

_________________
oilsjt, goi alien...


12 Sep 2010, 17:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2535
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
wat mij betreft een zuinige zege zonder groots te spelen, de drie punten zijn binnen en dat is wat telt. Geel blijft winnen, dus in feite moeten we op Sinterklaas de 3 punten meepakken om de week nadien te knallen !

zeer goede invalbeurt van Jens en een schitterende beweging van Wouter Moreels bij het derde doelpunt : gewoonweg klasse ! Regi Van Acker was toen net vertrokken (al of niet met de staart tussen de benen) en heeft dat mooie derde doelpunt niet gezien.

a ja, nog dit : van een izegem-supporter vernomen dat ze ginder bij thuismatchen 50 betalende toeschouwers hebben, van ambiance gesproken.

_________________
Iendracht 4ever.


12 Sep 2010, 17:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
jammen schreef:
Weinig echte kansen in de eerste helft al waren we wel veruit de beste ploeg.
De tweede helft bracht dan wel de nodige doelpunten met als pareltje de "Zidane-beweging" van Wouter met als gevolg de heerlijke 3-0.

Conclusie: 5 matchen gespeeld, 13 op 15 en slechts 1 goal tegen.

Zeg nu nog ne keer dat we niet goe bezig zijn.



We zijn niet goe bezig :p

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


12 Sep 2010, 18:47
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Mei 2010, 21:06
Berichten: 26
Leeftijd: 33
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Gio schreef:
jammen schreef:
Weinig echte kansen in de eerste helft al waren we wel veruit de beste ploeg.
De tweede helft bracht dan wel de nodige doelpunten met als pareltje de "Zidane-beweging" van Wouter met als gevolg de heerlijke 3-0.

Conclusie: 5 matchen gespeeld, 13 op 15 en slechts 1 goal tegen.

Zeg nu nog ne keer dat we niet goe bezig zijn.



We zijn niet goe bezig :p

de rest van die boeren en boerinnen kunnen hun kudde ni missen waarschijnlijk.
ma bon, on topic, sterk verdedigt, goeje invallers. Iets teveel kansen verprutst, maar al bij al nette wedstrijd.
Wa mij opviel was wel da die manne veel tackelde me risico, waarschijnlijk een deel uit frustratie voor die vroege rode kaart.


12 Sep 2010, 18:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Wie op teletekst ziet da we met 3-0 wonnen zal wel denken dat het een vlotte overwinning was. Verdiend was het zeker en vast maar vlot ging het toch allemaal niet hoor. Alle, das toch mijn gedacht.
We begonnen vrij goed aan de match met al snel een kans voor Depoitre maar de keeper redde zijn schot. Dan krijgen zij die rode kaart (toch wel een strenge sanctie vond ik) en wij gingen plots trager spelen. Izegem kampeerde voor de eigen goal maar in plaats van zelf een beetje hoger gaan te spelen en hen onder druk te zetten, speelden we dikwijls zelf met ne man of 7 achter den bal. Gevolg was dat onze aanvallende spelers tegen een overmacht stonden. Depoitre zakte dikwijls terug om de bal op te halen maar als de voorzet dan kwam, was hij natuurlijk niet in de zestien. Ik ben er nochthans van overtuigd dat die mannen zouden panikeren als ge er wa meer druk op zou zetten. Hun doelman kon (ondanks het feit dat hij enkele goede reddingen deed) genen bal klemvast pakken. Dit zag je op een tweetal afstandsschoten en ik vond dat ze dat wapen wa meer mochten gebruiken. Knallen en een paar spelers die meevolgen voor de rebound. Het moet niet altijd mooi zijn he maar efficiënt. Bij Izegem dreigden ze een paar keer in de eerste helft en Van Den Noortgaete redde knap een lob van hun doorgebroken speler. Daarnaast heb ik ook die vrije kopkans na een vrije trap onthouden.
Na de rust vond ik da Van Renterghem een goede wissel deed door Filipovic naar de linkerflank te schuiven. En dan kwam het gloriemoment van de goed ingevallen Potjes. Net op het veld zorgde hij voor de openingstreffer. Nadien moest Van Den Noortgaete niet echt meer tussenkomen en hun keeper verhinderde een paar keer een tweede doelpunt. In de slotminuten scoorden we er dan nog twee waarbij vooral die van Wouter Moreels in het oog sprong.
De punten zijn binnen en das het belangrijkste. Twas ook verdiend, zonder twijfel. Maar volgende week zal het in Sint-Niklaas toch beter moeten hoor.


12 Sep 2010, 19:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
zwawi schreef:
Wie op teletekst ziet da we met 3-0 wonnen zal wel denken dat het een vlotte overwinning was. Verdiend was het zeker en vast maar vlot ging het toch allemaal niet hoor. Alle, das toch mijn gedacht.
We begonnen vrij goed aan de match met al snel een kans voor Depoitre maar de keeper redde zijn schot. Dan krijgen zij die rode kaart (toch wel een strenge sanctie vond ik) en wij gingen plots trager spelen. Izegem kampeerde voor de eigen goal maar in plaats van zelf een beetje hoger gaan te spelen en hen onder druk te zetten, speelden we dikwijls zelf met ne man of 7 achter den bal. Gevolg was dat onze aanvallende spelers tegen een overmacht stonden. Depoitre zakte dikwijls terug om de bal op te halen maar als de voorzet dan kwam, was hij natuurlijk niet in de zestien. Ik ben er nochthans van overtuigd dat die mannen zouden panikeren als ge er wa meer druk op zou zetten. Hun doelman kon (ondanks het feit dat hij enkele goede reddingen deed) genen bal klemvast pakken. Dit zag je op een tweetal afstandsschoten en ik vond dat ze dat wapen wa meer mochten gebruiken. Knallen en een paar spelers die meevolgen voor de rebound. Het moet niet altijd mooi zijn he maar efficiënt. Bij Izegem dreigden ze een paar keer in de eerste helft en Van Den Noortgaete redde knap een lob van hun doorgebroken speler. Daarnaast heb ik ook die vrije kopkans na een vrije trap onthouden.
Na de rust vond ik da Van Renterghem een goede wissel deed door Filipovic naar de linkerflank te schuiven. En dan kwam het gloriemoment van de goed ingevallen Potjes. Net op het veld zorgde hij voor de openingstreffer. Nadien moest Van Den Noortgaete niet echt meer tussenkomen en hun keeper verhinderde een paar keer een tweede doelpunt. In de slotminuten scoorden we er dan nog twee waarbij vooral die van Wouter Moreels in het oog sprong.
De punten zijn binnen en das het belangrijkste. Twas ook verdiend, zonder twijfel. Maar volgende week zal het in Sint-Niklaas toch beter moeten hoor.


das een goeie samenvatting copain, eerst beginnen noste week op sint-niklaas en dan veur e vol huis tegen geel !!!


12 Sep 2010, 20:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Invalbeurt Podevijn en die knappe beweging van Moreels zorgden er inderdaad voor dat er wat glans op de prestatie zat vandaag.
Zolang we "op economie" de 3 punten blijven halen is er geen probleem.... champagnevoetbal is voor op de kampioensmatch :banana:

_________________
If you never try, you'll never know


12 Sep 2010, 20:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Vandaag waren we toch heel de wedstrijd heer en meester. En het is niet altijd een kado om tegen tien mensen te spelen. De mannen van Izegem waren zeer gemotiveerd en hielden uiteindelijk lang stand want op een gegeven ogenblik kwamen de onzen van alle kanten.

Alweer een klassieke EA-wedstrijd gezien met heel veel gemiste kansen en dan uiteindelijk een ruime overwinning.

Opvallend is dat beide invallers de beslissing forceerden : een prachtige lange bal van Kestens over de stevige verdediging van Izegem leidde de eerste treffer in van een zeer goed ingevallen Podevijn.
Als we deze trend kunnen doorzetten dan ziet het er zeer goed uit komend seizoen. Het cliché van je speelt kampioen met je bank zou wel eens bij ons van toepassing kunnen zijn.
In ieder geval een pluim voor de trainer. Voor het eerst in jaren voel je gewoon dat er een zeer capabel man aan het sportieve roer staat en dat zorgt al voor ongeveer één jaar voor resultaten.

Op naar FCN om dan nadien afstand te nemen van Geel.


12 Sep 2010, 20:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
In de eerste helft lag het tempo te laag en hadden we moeite om openingen te vinden in de stugge verdedigingsgordel van Izegem.
Met de inbreng van Podevijn, kwam er aanvallend meer dreiging, en kort na zijn rentree in de ploeg glipte Jens door de verdediging op aangeven van een andere invaller Kristof Kestens en maakte beheerst af.
Na tal van kansen volgden er nog twee schitterende doelpunten, een prachtige lobbal van Laurent en een fabuleus doelpunt van Wouter, die met een enig mooie beweging zijn tegenstrever uitkapte en in één vloeiende beweging binnenschoot. :wow:
Gouden wissels waren het van BVR, en een slimme zet om Wouter Moreels op het middenveld te laten acteren.
Enfin, was het altijd niet even fraai, we zijn op schema en volgende week zal het mijn inziens iets gemakkelijker spelen zijn tegen een goed meevoetballende ploeg als St-Niklaas.
Merci Iendracht en doe zo voort mannen. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Sep 2010, 20:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Onze 35 jarige kapitein weer bezig gezien mannen, hij speelde alweer op champions league-niveau. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Sep 2010, 21:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
http://www.tvoost.be/nl/programmas/score-score-live/aalst-wint-van-izegem-2010-09-12/

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


12 Sep 2010, 21:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem

Die goal van Morels :love:
Onze ploeg heeft het vandaag toch weer slim aangepakt vandaag.
Izegem toch verre van een slechte ploeg.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


12 Sep 2010, 21:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Izegem
Wouter Moreels bewees waarom je hem na een uur niet moet vervangen met allerlei drogredenen.
Jens bewees dan ook dat hij meer dan 7 minuten verdient.
En Flipo bewees dat Delclef als back veel tekort schiet.


12 Sep 2010, 22:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst