Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Langs de ene kant zingt men hier de lof over De Oliveira maar langs de andere kant vindt men het precies abnormaal dat Brecht het moeilijk heeft tegen die man.Wel tegen De Oliveira hebben alle verdedigers het moeilijk en uiteindelijk was hij niet echt effectief maar liet hij wel mooie dingen zien maar zelden in de zone van de waarheid.Dat BVR Brecht boven Kristof verkoos zal veel te maken hebben met het feit dat Brecht wendbaarder is dan Kristof.Overigens is Di Oliveira niet de man die je zeer kort moet dekken want dan schakelt hij met zijn klasse je in een beweging uit.Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem voortdurend foutief aan te pakken maar dan riskeer je wel dat hij je tweemaal geel aannaait.
Het was trouwens opvallend dat onze linkerflank veel sterker was dan anders met eerst Niels en tenslotte met superback Flippo.Het feit dat de meeste ploegen ons steeds defensiever gaan aanpakken(zelfs als thuisploeg) maakt offensieve flanken steeds belangrijker.
Op het middenveld kan ook Denijs hier in de toekomst een rol spelen want hij valt op die positie toch beter in en moet mits meer vertrouwen daar toch belangrijk kunnen worden


21 Sep 2010, 6:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Een klein overzicht van de foto's staat op
http://www.footballpictures.eu/node/5321

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Sep 2010, 9:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Langs de ene kant zingt men hier de lof over De Oliveira maar langs de andere kant vindt men het precies abnormaal dat Brecht het moeilijk heeft tegen die man.Wel tegen De Oliveira hebben alle verdedigers het moeilijk en uiteindelijk was hij niet echt effectief maar liet hij wel mooie dingen zien maar zelden in de zone van de waarheid.Dat BVR Brecht boven Kristof verkoos zal veel te maken hebben met het feit dat Brecht wendbaarder is dan Kristof.Overigens is Di Oliveira niet de man die je zeer kort moet dekken want dan schakelt hij met zijn klasse je in een beweging uit.Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem voortdurend foutief aan te pakken maar dan riskeer je wel dat hij je tweemaal geel aannaait.
Het was trouwens opvallend dat onze linkerflank veel sterker was dan anders met eerst Niels en tenslotte met superback Flippo.Het feit dat de meeste ploegen ons steeds defensiever gaan aanpakken(zelfs als thuisploeg) maakt offensieve flanken steeds belangrijker.
Op het middenveld kan ook Denijs hier in de toekomst een rol spelen want hij valt op die positie toch beter in en moet mits meer vertrouwen daar toch belangrijk kunnen worden
Ja, dat klopt ook wel.
In duels met zo een mannen komt het er trouwens ook niet altijd op aan van zelf de bal te hebben, maar vooral dat die spitsen de bal niet - goed - hebben.
Ik zei trouwens ook al dat Niels er meer dan zijn handen mee vol had toen De Oliveira op de flanken ging zweven. Maar dat wilt toch niet zeggen dat Brecht zijn positiespel vorige zondag niet beter kon, toch een paar misverstanden in het al dan niet doorschuiven en doordekken... maar bon zal veel met vertrouwen te maken hebben ook natuurlijk.

In Denys blijf ik echter ook in tegenstelling tot velen geloven, kan overduidelijk voetballen en verstuurde tijdens zijn invalbeurt echt wel een paar knappe ballen, zijn manier van spelen blijft hij trouwens trouw. Zo probeerde hij ook nu terug in 1 tijd te voetballen... als hij zo nog een paar keer mag invallen zie ik hem echt wel groeien binnen de ploeg.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Sep 2010, 12:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bram schreef:
In Denys blijf ik echter ook in tegenstelling tot velen geloven, kan overduidelijk voetballen en verstuurde tijdens zijn invalbeurt echt wel een paar knappe ballen, zijn manier van spelen blijft hij trouwens trouw. Zo probeerde hij ook nu terug in 1 tijd te voetballen... als hij zo nog een paar keer mag invallen zie ik hem echt wel groeien binnen de ploeg.


Volledig mee eens... Spelen op een voor hem meer vertrouwde plaats en het resultaat was meteen zichtbaar...


21 Sep 2010, 12:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:
dan zal die bal over 40 meter buitenkant voet je ook opgevallen zijn. :D

tja, nogmaals als hij er weer 25 maakt en zijn ploegmaats massa's premies bezorgd, zullen die wel content blijven. De Oliviera is top voor derde klasse en zelfs veel meer.

en de wisselwerking tussen hem en foerier De Meersman was anders wel in orde.


Akkoord El Corredor, het was een mooie trap - ook hoe hij die vrije trap in de eerste helft raakte bijvoorbeeld - maar een speler moet ergens passen ook... En in onze huidige kern denk ik dat je teveel spelers hebt waarmee het zou kunnen botsen... Of karakters die zouden denken - ah bon, meneer Rogerio mag dit, dan mag ik dat ook... Zou je De Oliveira willen ruilen tegen Wouter Moreels of een Depoitre? Of gaan we iedereen houden en die dan ook naast de rest in de tribune zwieren :D



een ruilopdracht? Daar gaat het mij niet over hé, en dat die waarschijnlijk een rotkarakter heeft, ook niet. Het ging mij om zijn snelheid, vista, techniek.

In onze kern is er één die dat allemaal heeft, en dat is Wouter Moreels.

Of die De Oliviera bij ons past, daar ging het ook niet over, ik had het puur over zijn voetbalkwaliteiten, die hij ontegensprekleijk heeft.

Oh ja, een jaartje De Oliviera kost je 80.000 euro... :wow:


Ik denk dat zijne vista nu net iets minder is dan die van Wouter.Waar die Oliveira soms naar toe liep met de bal...
Maar hij kan natuurlijk enorm veel met de bal.
Ook Van Acker was niet echt tevreden over zijn spits.

Regi Van Acker: 'Over het gelijkspel op zich valt weinig te zeggen maar het had inderdaad anders gekund. Vooral De Oliveira was niet efficiënt. Die jongen is zeer balverliefd maar dat zal te maken hebben met zijn Braziliaanse roots neem ik aan.'(Het Nieuwsblad)

Van Acker gaf overigens ook toe dat hij voor een voorzichtige aanpak koos en slechts in het laatste kwartier
zijn spits dierf inbrengen voor een aanvallende middenvelder(Meersman).Hij was de wedstijd van vorig jaar niet vergeten toen ze echt overspeeld werden.


21 Sep 2010, 13:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
zonder tim de meersman was die wissel niets waard vond ik.was de beste bij st niklaas.


21 Sep 2010, 14:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
zonder tim de meersman was die wissel niets waard vond ik.was de beste bij st niklaas.


Klopt en dat toont duidelijk aan hoe defensief Van Acker de match aanpakte.


21 Sep 2010, 16:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
http://www.youtube.com/watch?v=c_1aszPZ ... _embedded#!


hier de link naar beelden van de match. Na analyse duidelijk dat de 1-0 van FCN GEEN buitenspel was !!

als je op pause duwt op het moment van de pass, zie je duidelijk dat onze laatste verdediger op de backlijn staat en de spits van FCN nog wat meer ervoor. Dus spits staat geen offside op MOMENT van de pass.

Door het feit dat onze laatste man een stap naar voor zet en de spits van FCN naar doel spurt, staat de spits inderdaad 2-3 meter achter onze laatste man als hij de bal krijgt. Maar op het moment van de pass niet.

Anyway, we gaan niet alle matchen winnen en Geel zal ook nog (veel) punten laten liggen. Dus we zijn op goed weg.

Groeten uit Abu Dhabi
:EA:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


21 Sep 2010, 17:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
eintracht frankfurt schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=c_1aszPZoYM&feature=player_embedded#!


hier de link naar beelden van de match. Na analyse duidelijk dat de 1-0 van FCN GEEN buitenspel was !!

als je op pause duwt op het moment van de pass, zie je duidelijk dat onze laatste verdediger op de backlijn staat en de spits van FCN nog wat meer ervoor. Dus spits staat geen offside op MOMENT van de pass.

Door het feit dat onze laatste man een stap naar voor zet en de spits van FCN naar doel spurt, staat de spits inderdaad 2-3 meter achter onze laatste man als hij de bal krijgt. Maar op het moment van de pass niet.

Anyway, we gaan niet alle matchen winnen en Geel zal ook nog (veel) punten laten liggen. Dus we zijn op goed weg.

Groeten uit Abu Dhabi
:EA:


Idd,was nooit offside.Alhoewel sommigen het hier anders beweren,was de enige juiste beslissing van dieje lijnrechter in de volledige match.


21 Sep 2010, 18:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
DT schreef:
Bram schreef:
In Denys blijf ik echter ook in tegenstelling tot velen geloven, kan overduidelijk voetballen en verstuurde tijdens zijn invalbeurt echt wel een paar knappe ballen, zijn manier van spelen blijft hij trouwens trouw. Zo probeerde hij ook nu terug in 1 tijd te voetballen... als hij zo nog een paar keer mag invallen zie ik hem echt wel groeien binnen de ploeg.


Volledig mee eens... Spelen op een voor hem meer vertrouwde plaats en het resultaat was meteen zichtbaar...


Kzen al content da er hier nog geloven in Denys, dacht al dak den enige was da het nog ne goeie voetballer vond.
Zoals Bram zegt, meer op zijn plaats en hij zal beter en beter zijnen draai in de ploeg vinden.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


21 Sep 2010, 21:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef:
DT schreef:
Bram schreef:
In Denys blijf ik echter ook in tegenstelling tot velen geloven, kan overduidelijk voetballen en verstuurde tijdens zijn invalbeurt echt wel een paar knappe ballen, zijn manier van spelen blijft hij trouwens trouw. Zo probeerde hij ook nu terug in 1 tijd te voetballen... als hij zo nog een paar keer mag invallen zie ik hem echt wel groeien binnen de ploeg.


Volledig mee eens... Spelen op een voor hem meer vertrouwde plaats en het resultaat was meteen zichtbaar...


Kzen al content da er hier nog geloven in Denys, dacht al dak den enige was da het nog ne goeie voetballer vond.
Zoals Bram zegt, meer op zijn plaats en hij zal beter en beter zijnen draai in de ploeg vinden.

Ik denk als Verheyden zich niet gaat herpakken dat Denys een basisspeler zal worden op het middenveld.
Verheyden zijn eerste 2 matchen waren zeer goed maar de laatste weken is het jammer genoeg toch weer wat minder.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


21 Sep 2010, 21:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
josken1 schreef:
Tom_1919 schreef:
DT schreef:

Volledig mee eens... Spelen op een voor hem meer vertrouwde plaats en het resultaat was meteen zichtbaar...


Kzen al content da er hier nog geloven in Denys, dacht al dak den enige was da het nog ne goeie voetballer vond.
Zoals Bram zegt, meer op zijn plaats en hij zal beter en beter zijnen draai in de ploeg vinden.

Ik denk als Verheyden zich niet gaat herpakken dat Denys een basisspeler zal worden op het middenveld.
Verheyden zijn eerste 2 matchen waren zeer goed maar de laatste weken is het jammer genoeg toch weer wat minder.


Awel, kheb da ook al gezegd. Als er op het middenveld een kans komt voor Denys door kwetsuur of uitsluiting, zal hij die kans me 2 handen grijpen.
En kwil aan Verheyden nix afdoen, maar kdenk da ge aan Denys meer gaat hebben dan aan Verheyden.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


21 Sep 2010, 21:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef:
josken1 schreef:
Tom_1919 schreef:

Kzen al content da er hier nog geloven in Denys, dacht al dak den enige was da het nog ne goeie voetballer vond.
Zoals Bram zegt, meer op zijn plaats en hij zal beter en beter zijnen draai in de ploeg vinden.

Ik denk als Verheyden zich niet gaat herpakken dat Denys een basisspeler zal worden op het middenveld.
Verheyden zijn eerste 2 matchen waren zeer goed maar de laatste weken is het jammer genoeg toch weer wat minder.


Awel, kheb da ook al gezegd. Als er op het middenveld een kans komt voor Denys door kwetsuur of uitsluiting, zal hij die kans me 2 handen grijpen.
En kwil aan Verheyden nix afdoen, maar kdenk da ge aan Denys meer gaat hebben dan aan Verheyden.


Gohja we kennen van renterghem nu al een beetje spelers die geblesseerd zijn of die terug komen uit schorsing staan zowiezo de volgende wedstrijd dat ze fit zijn of niet meer geschorst zijn in de basiself.Ik zie hem enkel de basiself wijzigen als we een eerste match verliezen.
Maar geloven in denys,zeker en vast.Waarom zouden we hem al afschrijven?


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 21 Sep 2010, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Sep 2010, 21:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ja, nu niet te hard van stapel lopen ook, hij zal zich erin moeten knokken hoor.
Van een basisplaats staat hij nog een hele eind af denk ik.
Maar bon, ik acht hem er op termijn wel voor in staat.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Sep 2010, 21:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Ja, nu niet te hard van stapel lopen ook, hij zal zich erin moeten knokken hoor.
Van een basisplaats staat hij nog een hele eind af denk ik.
Maar bon, ik acht hem er op termijn wel voor in staat.


Denys ontgoocheld voor de moment zwaar. Wat ik uit Wetterse hoek vernam van Denys was uitermate positief, wat zijn voetbalkwaliteiten betreft althans.

ik geef toe dat ik er veel meer van verwacht had, maar wat niet is, kan nog komen uiteraard, we zijn amper zes matchen ver, alhoewel zijn voorbereiding ook niet denderend was. Al vond ik hem tegen RSCA wel goed spelen.


21 Sep 2010, 21:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst