Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11
 Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Of hun goal buitenspel was weet ik niet, wat ik wel zag dat die grensrechter hopeloos te laat was om het te kunnen zien. Misschien kunnen de mensen van de zittribune dit beter gezien hebben.
Middenveld was St. Niklaas sterker maar de kansen waren toch voor ons vond ik.
Die Oliviera mag gerust bij ons komen spelen hoor!

Ref vond ik ook niet goed. Ok, het ligt niet aan hem dat we geljikspelen maar als hij consequent is gooit hij die nummer 18 (denk ik) er af in de eerste helft, tackle met twee voeten vooruit. Altijd rood, slechts geel!
En als hij die (lichte) fout op podevijn fluit is het inderdaad penalty en niet 'net' erbuiten zoals hij aangaf.


Laat die maar waar hij is - is vooral heel goed in het spelletje "ik speel alleen" - daagt inderdaad heel graag de tegenstander uit en heeft techniek te over, maar het rendement is wel 0,0... Geef die kans die hij daar in de tweede helft krijgt aan Wouter en die bal hangt tegen de netten... Kreeg te veel ruimte van Brecht gedurende de hele wedstrijd en vond Brecht dus alweer heel onzeker acteren (akkoord de ene week in de tribune en de week erop in de basis is natuurlijk ook allesbehalve ideaal maar toch)... Kestens had niet misstaan centraal achterin (kent bovendien De Oliviera nog van zijn tijd bij Hamme)...

Vond de eerste helft - na het tegendoelpunt - heel goed en hadden op de vele corners toch wel enkele dotten van kansen. Depoitre die eens helemaal vrijstaand mocht inkoppen, De Schutter ook een paar keer er heel dichtbij...

Tweede helft vond ik ons twintig minuten lang te egoïstisch spelen: dribbelnummers tussen drie vier man ipv gewoon de bal simpel terugleggen op de dichtsbijzijnde ongedekte medemaat en de bal zo in de ploeg houden en de bal te laten rondgaan zoals in de eerste helft... Zowel Depoitre als Moreels bezondigden zich daar iets te veel aan... Maar toch krijg je nog serieuze mogelijkheden, naast alle hierboven reeds vermelde kansen was die voor Cousin ook nog een hele grote waarbij Depoitre de bal knap teruglegt maar Bob hem met links keihard probeert te trappen ipv hem rustig met binnenkant voet te plaatsen...

Dat we gisteren niet op de hulp van het scheidsrechterlijke trio moesten rekenen, was snel duidelijk na die vuile tackle op Moreels kort bij de achterlijn na nog geen tien minuten... Is altijd geel, zeker op die plaats op weg naar doel, maar de verdediger kwam ervan af met een verwittiging... Dan die Nr 18 die tweemaal op 1 minuut met de twee voeten vooruit op Galucci inkomt - eerste keer krijgt hij zelfs geen fout tegen en tweede keer pas na aandringen van de Aalsterse bank en de helft van de Aalsterse spelers op het veld... Die linesman was er al helemaal niet bij met zijn gedachten en had eigenlijk de scheids moeten interpelleren op de fase met Jens want stond net in de lijn van de actie... Was een lichte fout akkoord, maar hij blaast ze en het was duidelijk in de zestien...

Scheidsrechter beslist niet over de wedstrijd maar gezien het heel twijfelachtige karakter van de eerste goal, de wilde schoppartijen van Sportkring in de eerste helft vooral en de fase met Jens had het heel gemakkelijk opnieuw een driepunter kunnen opleveren... Vooraf teken je voor een punt, maar na de wedstrijd - net zoals op Ronse eigenlijk - toch een klein wrang gevoel want er zat opnieuw veel meer in...


20 Sep 2010, 8:15
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 14 Jan 2007, 6:22
Berichten: 18
Leeftijd: 47
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Match wordt hierboven quasi perfect weer gegeven.

Toch nog een klein woordje over sommige spreekkoren van onze eigenste supporters.
Wat is het nut van anti islam toestanden te roepen, wat zijn wij daarmee gedient? :wadde:
Ik reageer niet vaak op zulke zaken maar dit keer was ik gedegouteerd in onze eigen supporters.
En ja ik heb het ook gezien dat hij de supporters aan het uitdagen was maar dat is nog geen reden.

Laat ons vooral positief supporteren voor onzen :EA: en die platte commentaren achterwege laten.

_________________
IENDRACHT FOREVER!!!!


20 Sep 2010, 9:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ghostey-EA schreef:
Match wordt hierboven quasi perfect weer gegeven.

Toch nog een klein woordje over sommige spreekkoren van onze eigenste supporters.
Wat is het nut van anti islam toestanden te roepen, wat zijn wij daarmee gedient? :wadde:
Ik reageer niet vaak op zulke zaken maar dit keer was ik gedegouteerd in onze eigen supporters.
En ja ik heb het ook gezien dat hij de supporters aan het uitdagen was maar dat is nog geen reden.

Laat ons vooral positief supporteren voor onzen :EA: en die platte commentaren achterwege laten.


Anti islam?Ok ,deze keer heb ik echt iets gemist precies. :D
Wat is er dan gezongen?Ik heb het echt niet gehoord.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 20 Sep 2010, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Sep 2010, 10:09
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ghostey-EA schreef:
Match wordt hierboven quasi perfect weer gegeven.

Toch nog een klein woordje over sommige spreekkoren van onze eigenste supporters.
Wat is het nut van anti islam toestanden te roepen, wat zijn wij daarmee gedient? :wadde:
Ik reageer niet vaak op zulke zaken maar dit keer was ik gedegouteerd in onze eigen supporters.
En ja ik heb het ook gezien dat hij de supporters aan het uitdagen was maar dat is nog geen reden.

Laat ons vooral positief supporteren voor onzen :EA: en die platte commentaren achterwege laten.


Anti-islam slogans mag niet ofwa? Mor nor de keeper zingen 'annen hond zitj op a vraa' is voor u geen probleem, want de keeper is nen blanke?

Als ge 't ni af da ze de spelers van de tegenstander intimideren, dan moet ge ALLE spreekkoren op de korrel nemen en niet enkel de anti-islamslogans. Ofwel eje een gralek selectief gehoor...
Trouwens, zingt dan nekeer zelf een 'in uw ogen' meer positief lieke! Want de sfeer zat er gisteren niet echt in. De gasten achter de goal deden gralek hun best, maar de overdekte staantribune geen helaas bijna nooit mee. Tegen Geel hopelijk terug sfeer gelek in de oude dagen! :EA:

ps: 'k vond da lieke van dienen hond en de keeper zen vraa trouwens gralek goe (y)

Wat de match betreft, een terechte uitslag op basis van het wedstrijdverloop. Spijtig dat we de 3 punten niet mee naar huis konden nemen, maar er is geen man overboord. Geel gelijk, Waregem, Coxyde,... verliezen.

Zondag minstens gelijk en we blijven mee aan kop. Winnen zou beter zijn, want de week nadien wacht een moeilijke verplaatsing naar Temse.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Sep 2010, 10:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ghostey-EA schreef:
Match wordt hierboven quasi perfect weer gegeven.

Toch nog een klein woordje over sommige spreekkoren van onze eigenste supporters.
Wat is het nut van anti islam toestanden te roepen, wat zijn wij daarmee gedient? :wadde:
Ik reageer niet vaak op zulke zaken maar dit keer was ik gedegouteerd in onze eigen supporters.
En ja ik heb het ook gezien dat hij de supporters aan het uitdagen was maar dat is nog geen reden.

Laat ons vooral positief supporteren voor onzen :EA: en die platte commentaren achterwege laten.



in den toid da'k be den éFCé speldje (Doggen) was ek nen "bliejeken Algeroin"
Et Alors ?


20 Sep 2010, 11:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Het was gisteren alleszins een stuk beter dan op Ronse.Alleen jammer dat niet beter afgewerkt werd en dat een tikkeltje geluk ontbrak.
Van Acker liet zijn diepe spits Nicky Melkert 75min op de bank.De Oliveira liet zich op zijn beurt diep terugzakken op het middenveld waar hij mooie maar inderdaad weinig efficiënte nummertjes opvoerde.Sint-Niklaas speelde als thuisploeg dus zonder echte spitsen.
Het plannetje van Van Acker om via infiltrerende middenvelders van de geboden ruimte te profiteren lukte niet omdat onze trainer duidelijk de opdracht had gegeven aan B Moreels om De Oliveira enkel achteraan op te vangen.Onze verdediging deed het overigens goed.Buiten het doelpunt met een buitenspelgeurtje moest VDN enkel een schot van Verstraeten pareren.Wat toch wel bitter weinig is.
Door het feit dat Sint-Niklaas veel volk het middenveld posteerde hadden we het daar niet gemakkelijk .Eigenlijk kwam vooral het gebrek aan een spelmaker weer tot uiting.Zelf vond ik overigens Denijs goed invallen.Hij doet het op die positie alleszins beter dan in de spits.
Positief was ook dat BVR Filipovic het laatste kwartier als linksback uitspeelde waardoor hij duidelijk aangaf voor de drie punten te gaan.Filipovic bracht onmiddellijk meer druk naar voor en De Schutter zorgde bijna voor de 1-2.
Ook een pluim voor Jens die zich ondanks zijn weinige speelminuten een mooie assist gaf aan Wouter en misschien wel een penalty verdiende.Ook in de eerste helft werd overigens een schot van Wouter Moreels met de hand afgeblokt.
De scheids was inderdaad zwak.Tot tweemaal toe ging hij naar zijn achterzak om zijn gele kaart dan op zak te houden.Dienen Moumou moest reeds geel gekregen hebeen voor zijn ingreep op Wouter en bij zijn fout op Galucci verdiende hij rechtstreeks rood.


20 Sep 2010, 12:32
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ik weet niet of jullie er mee akkoord gaan maar gisteren hebben we toch een mooie wedstrijd voorgeschoteld gekregen ?

Persoonlijk vond ik FCN zeker en vast niet de beste ploeg maar wel de meest agressieve. Vooral gezond agressief buiten die wilde tackel in de eerste helft op Galucci. Dat moet toch altijd een rode kaart zijn ?

Men kon onze spitsen Depoitre en Moreels enkel foutief afstoppen. In de eerste helft een schoolvoorbeeld van een gele kaart (na fout op Moreels) en de ref houdt de kaarten op zak ...

Buitenspelgeur bij de goal van de thuisploeg -waar die De Meersman wel een puike eerste helft speelde-.

Ook de (vederlichte) fout op Podevijn was in de zestien...en dan vergeet ik nog het appel voor hands in de eerste helft.

Men kan dus wel stellen dat de scheidsrechter niet zijn beste wedstrijd floot maar dat zou een flauw excuus zijn. In mijn ogen was een gelijkspel een terechte weergave van de wedstrijd al zou een nipte overwinning niet gestolen zijn geweest.

De inzet gezien bij FCN ? Die speelden alsof hun leven ervan afhing... Chapeau.

Als we er in slagen om op eigen veld te winnen tegen de rechtstreekse concurrenten voor de titel en we pakken af en toe is een punt na een (moeilijke) verplaatsing, dan gaan we er niet ver af zitten..


20 Sep 2010, 13:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Dani schreef:

Ik weet niet of jullie er mee akkoord gaan maar gisteren hebben we toch een mooie wedstrijd voorgeschoteld gekregen ?



Zeker akkoord, maar ik snap niet goed waarom we op verplaatsing niet even furieus van start gaan zoals thuis veeleer wel het geval is... Als je de eerste vijf minuten tegen FCN start zoals je startte tegen Deinze of Izegem bijvoorbeeld, of zoals de tweede helft op Ronse, dan maakt FCN die vroege treffer niet...ben ik van overtuigd. Die kregen gewoon te veel tijd op het middenveld en met een De Meersman is dat om problemen vragen... Wel heel goed herpakt na dat doelpunt, daar niet van... maar de aanvang van een wedstrijd uit en thuis vind ik toch een groot verschil... Was op Ronse ook al zo...


20 Sep 2010, 14:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Klopt DT, in sommige wedstrijden konden we een hoog tempo spelen met een vlotte balcirculatie, nu gaat het allemaal een beetje trager en hebben ze bij momenten moeite om een vrije speler te vinden, met meermaals balverlies tot gevolg.
Zelfs een ervaren krijger als Flippo liet zich aan dat getalm vangen met balverlies als gevolg, hij liet zich slim als hij is vallen voor een zogezegde overtreding op hem.
Enfin, we hebben nog mankementen en het mag ook gezegd worden dat de scherpte voor het doel ook momenteel ontbreekt, nu zondag het PC-stadion nog eens laten ontploffen en we staan waar we moeten staan in de strijd om de zo begeerde titel.
Proficiat Iendracht, doe zo voort. (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Sep 2010, 15:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Gemiddelde wedstrijd gezien maar wel aantrekkelijk . Scherpte aan de goal ontbrak en het scheidsrechterstrio wou niet echt mee ook . Over die buitenspel spreek ik me niet uit , maar die fout die hij op Potjes fluit , is zuiver in de 16 meter! Ierboven wordt der gesproken van anti-islam spreekkoren? Die heb ik niet gehoord . op Oliviera nekker oeoe , maar niet nijg! En "anen hond zitj op a woif" es gralek goe gevonne


20 Sep 2010, 16:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
dat sommige hier De Oliviera een weinig efficiënte spits vinden, tja maakte vorig jaar meer dan 20 goals.

Was meester over de grond en in de lucht van B. Moreels, technisch perfect. een klassespits !!


20 Sep 2010, 17:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
dat sommige hier De Oliviera een weinig efficiënte spits vinden, tja maakte vorig jaar meer dan 20 goals.

Was meester over de grond en in de lucht van B. Moreels, technisch perfect. een klassespits !!


Is inderdaad een klassespits en een goalgetter (vorig seizoen 25 goals), maar blijkbaar ook heel wisselvallig, durft goeie prestaties al eens afwisselen met snertprestaties, heeft ook niet altijd even veel oog voor zijn ploegmaats en dat zijn ook zaken die maken dat hij ondanks zijn indrukwekkende statistieken al eens kritiek krijgt in Sint-Niklaas.


20 Sep 2010, 17:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
dat sommige hier De Oliviera een weinig efficiënte spits vinden, tja maakte vorig jaar meer dan 20 goals.

Was meester over de grond en in de lucht van B. Moreels, technisch perfect. een klassespits !!


Is inderdaad een klassespits en een goalgetter (vorig seizoen 25 goals), maar blijkbaar ook heel wisselvallig, durft goeie prestaties al eens afwisselen met snertprestaties, heeft ook niet altijd even veel oog voor zijn ploegmaats en dat zijn ook zaken die maken dat hij ondanks zijn indrukwekkende statistieken al eens kritiek krijgt in Sint-Niklaas.


iemand die er 25 instampt op een jaar mag voor mij wisselvallig zijn, geen probleem.

Kabongo, Stolpa, Iakovleski waren ook wisselvallig...


20 Sep 2010, 18:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Kabongo, Stolpa, Iakovleski waren ook wisselvallig...


Toch niet hoor, die speelden elke week op hetzelfde niveau :D .


20 Sep 2010, 18:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
Kabongo, Stolpa, Iakovleski waren ook wisselvallig...


Toch niet hoor, die speelden elke week op hetzelfde niveau :D .



I rest my case :D ;)


20 Sep 2010, 18:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst