Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Vond nu wel niet echt dat Brecht hem gisteren veel in de weg legde, vond het bij aanvang de meest logische beslissing van de coach om Brecht er te zetten ipv Kestens. Maar zou in de toekomst toch meer voor Kristof gaan. Denys liet toch een paar leuke dingen zien, verstuurde nog 2 ballen die eigenlijk assists hadden moeten zijn. De Schutter had het ook knap lastig op links trouwens (vooral dan met De Oliveira die regelmatig uitzwenkte).

Er zat net als op Ronse meer in, gisteren durfde de trainer (naar het einde toe) wel nog enkele troeven op tafel te smijten. Maar een draw is uiteindelijk misschien wel de meest logische uitslag.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Sep 2010, 18:12
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04
Berichten: 29
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Gemiddelde wedstrijd gezien maar wel aantrekkelijk . Scherpte aan de goal ontbrak en het scheidsrechterstrio wou niet echt mee ook . Over die buitenspel spreek ik me niet uit , maar die fout die hij op Potjes fluit , is zuiver in de 16 meter! Ierboven wordt der gesproken van anti-islam spreekkoren? Die heb ik niet gehoord . op Oliviera nekker oeoe , maar niet nijg! En "anen hond zitj op a woif" es gralek goe gevonne


Als dat al goed gevonden is.... platter kan niet zeker :crazy:


20 Sep 2010, 18:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Pff altijd dat gezaag over "da moogt ge wel zingen" en da ni.. Zingt me de liekes dage goe vindt mee en met die dage minder vindt ni hé.
Aan diegene die sfeer maken zou ik zeggen: trekt u niks aan van al die bekrompen geesten en maak er de zondag een hel van!! :EA:


20 Sep 2010, 18:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
dat sommige hier De Oliviera een weinig efficiënte spits vinden, tja maakte vorig jaar meer dan 20 goals.

Was meester over de grond en in de lucht van B. Moreels, technisch perfect. een klassespits !!


De Langhe was indertijd ook een topspits die de ballen er met zijn ogen toe injoeg, Lecompte evenzeer... tot ze bij ons verzeild geraken...

Topspitsen genoeg hoor als de hele ploeg in dienst speelt van u... Maar als De Oliviera drie matchen na elkaar zo speelt als gisteren en niet scoort, heb je ambras in uw kern: De Oliviera heeft gisteren vier scherpe counters van FCN waar wij duidelijk in ondertal waren, zelf om zeep geholpen door zijn tierlantijntjes maar zijn medemaats renden wel de hele match hun benen vanonder hun kont om hem mee te ondersteunen... Had veel het Scifo-syndroom - de bal aannemen, zijn techniek etaleren, de hele breedte van het veld overwandelen - de tegenstander wat uitdagen door de bal onder de zool te nemen... maar uiteindelijk wel gewoon de bal achteruit moeten spelen omdat hij alle ruimte had toegelopen... Is verre van een knoeier, maar geef mij toch maar Depoitre en Wouter... Die gaan er elke match voor, wat van De Oliviera niet kan gezegd worden...

De Schutter had er misschien meer moeite mee dan met de gemiddelde derdeklassespits, maar van het moment dat Niels erop ging dekken, heeft hij toch niet echt meer gedreigd hoor dacht ik... De sterkte van De Oliviera zal dus waarschijnlijk toch ook wel iets met het mindere doen van Brecht te maken hebben... Stond positioneel vaak verkeerd en timede inderdaad elke hoge bal verkeerd... Soit, het was ook lang geleden dat hij nog eens centraal mocht postvatten, dus dat zal er ook heel veel mee te maken gehad hebben...

Tenslotte zal De Oliviera ook wel niet voor een drankbonneke alleen spelen zeker...


Laatst gewijzigd door DT op 20 Sep 2010, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Sep 2010, 18:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Pff altijd dat gezaag over "da moogt ge wel zingen" en da ni.. Zingt me de liekes dage goe vindt mee en met die dage minder vindt ni hé.
Aan diegene die sfeer maken zou ik zeggen: trekt u niks aan van al die bekrompen geesten en maak er de zondag een hel van!! :EA:


Het is hier de laatsten tijd triestig anders,ineens hebben ze allemaal klachten.


20 Sep 2010, 18:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
ajoin_bart schreef:
Pff altijd dat gezaag over "da moogt ge wel zingen" en da ni.. Zingt me de liekes dage goe vindt mee en met die dage minder vindt ni hé.
Aan diegene die sfeer maken zou ik zeggen: trekt u niks aan van al die bekrompen geesten en maak er de zondag een hel van!! :EA:


Het is hier de laatsten tijd triestig anders,ineens hebben ze allemaal klachten.


Ik em gien klache , ik zeg isj iet positief over da op Willockx en dan ist van : jomme da was te plat , jommeja jongens


20 Sep 2010, 18:47
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:
ajoin_bart schreef:
Pff altijd dat gezaag over "da moogt ge wel zingen" en da ni.. Zingt me de liekes dage goe vindt mee en met die dage minder vindt ni hé.
Aan diegene die sfeer maken zou ik zeggen: trekt u niks aan van al die bekrompen geesten en maak er de zondag een hel van!! :EA:


Het is hier de laatsten tijd triestig anders,ineens hebben ze allemaal klachten.


Ik em gien klache , ik zeg isj iet positief over da op Willockx en dan ist van : jomme da was te plat , jommeja jongens


Kwas niet op u bezig ook ze :D


20 Sep 2010, 18:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Iendrachter90 schreef:

Het is hier de laatsten tijd triestig anders,ineens hebben ze allemaal klachten.


Ik em gien klache , ik zeg isj iet positief over da op Willockx en dan ist van : jomme da was te plat , jommeja jongens


Kwas niet op u bezig ook ze :D


Da wetek,gy valt mij nooit aan (y) :D


20 Sep 2010, 18:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Dat iedereen zingt wat hij of zij wil, ik trek me daar niks van aan en gisteren heb ik toch geen vervelende liedjes gehoord hoor.

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


20 Sep 2010, 18:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:
dat sommige hier De Oliviera een weinig efficiënte spits vinden, tja maakte vorig jaar meer dan 20 goals.

Was meester over de grond en in de lucht van B. Moreels, technisch perfect. een klassespits !!


De Langhe was indertijd ook een topspits die de ballen er met zijn ogen toe injoeg, Lecompte evenzeer... tot ze bij ons verzeild geraken...

Topspitsen genoeg hoor als de hele ploeg in dienst speelt van u... Maar als De Oliviera drie matchen na elkaar zo speelt als gisteren en niet scoort, heb je ambras in uw kern: De Oliviera heeft gisteren vier scherpe counters van FCN waar wij duidelijk in ondertal waren, zelf om zeep geholpen door zijn tierlantijntjes maar zijn medemaats renden wel de hele match hun benen vanonder hun kont om hem mee te ondersteunen... Had veel het Scifo-syndroom - de bal aannemen, zijn techniek etaleren, de hele breedte van het veld overwandelen - de tegenstander wat uitdagen door de bal onder de zool te nemen... maar uiteindelijk wel gewoon de bal achteruit moeten spelen omdat hij alle ruimte had toegelopen... Is verre van een knoeier, maar geef mij toch maar Depoitre en Wouter... Die gaan er elke match voor, wat van De Oliviera niet kan gezegd worden...

De Schutter had er misschien meer moeite mee dan met de gemiddelde derdeklassespits, maar van het moment dat Niels erop ging dekken, heeft hij toch niet echt meer gedreigd hoor dacht ik... De sterkte van De Oliviera zal dus waarschijnlijk toch ook wel iets met het mindere doen van Brecht te maken hebben... Stond positioneel vaak verkeerd en timede inderdaad elke hoge bal verkeerd... Soit, het was ook lang geleden dat hij nog eens centraal mocht postvatten, dus dat zal er ook heel veel mee te maken gehad hebben...

Tenslotte zal De Oliviera ook wel niet voor een drankbonneke alleen spelen zeker...


dan zal die bal over 40 meter buitenkant voet je ook opgevallen zijn. :D

tja, nogmaals als hij er weer 25 maakt en zijn ploegmaats massa's premies bezorgd, zullen die wel content blijven. De Oliviera is top voor derde klasse en zelfs veel meer.

en de wisselwerking tussen hem en foerier De Meersman was anders wel in orde dus die kritiek vind ik ewa overtrokken.

En De Oliviera vergelijken met de modale derdeklasse spits :hmm:
En hoeveel ploegen zijn er niet die in functie spelen van hun (enige) spits? ik kan er je uit de champions league ook een paar opnoemen.


20 Sep 2010, 19:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
dan zal die bal over 40 meter buitenkant voet je ook opgevallen zijn. :D

tja, nogmaals als hij er weer 25 maakt en zijn ploegmaats massa's premies bezorgd, zullen die wel content blijven. De Oliviera is top voor derde klasse en zelfs veel meer.

en de wisselwerking tussen hem en foerier De Meersman was anders wel in orde.


Akkoord El Corredor, het was een mooie trap - ook hoe hij die vrije trap in de eerste helft raakte bijvoorbeeld - maar een speler moet ergens passen ook... En in onze huidige kern denk ik dat je teveel spelers hebt waarmee het zou kunnen botsen... Of karakters die zouden denken - ah bon, meneer Rogerio mag dit, dan mag ik dat ook... Zou je De Oliveira willen ruilen tegen Wouter Moreels of een Depoitre? Of gaan we iedereen houden en die dan ook naast de rest in de tribune zwieren :D


20 Sep 2010, 19:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:
dan zal die bal over 40 meter buitenkant voet je ook opgevallen zijn. :D

tja, nogmaals als hij er weer 25 maakt en zijn ploegmaats massa's premies bezorgd, zullen die wel content blijven. De Oliviera is top voor derde klasse en zelfs veel meer.

en de wisselwerking tussen hem en foerier De Meersman was anders wel in orde.


Akkoord El Corredor, het was een mooie trap - ook hoe hij die vrije trap in de eerste helft raakte bijvoorbeeld - maar een speler moet ergens passen ook... En in onze huidige kern denk ik dat je teveel spelers hebt waarmee het zou kunnen botsen... Of karakters die zouden denken - ah bon, meneer Rogerio mag dit, dan mag ik dat ook... Zou je De Oliveira willen ruilen tegen Wouter Moreels of een Depoitre? Of gaan we iedereen houden en die dan ook naast de rest in de tribune zwieren :D



een ruilopdracht? Daar gaat het mij niet over hé, en dat die waarschijnlijk een rotkarakter heeft, ook niet. Het ging mij om zijn snelheid, vista, techniek.

In onze kern is er één die dat allemaal heeft, en dat is Wouter Moreels.

Of die De Oliviera bij ons past, daar ging het ook niet over, ik had het puur over zijn voetbalkwaliteiten, die hij ontegensprekleijk heeft.

Oh ja, een jaartje De Oliviera kost je 80.000 euro... :wow:


20 Sep 2010, 19:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
iendrachtlovers schreef:
Dat iedereen zingt wat hij of zij wil, ik trek me daar niks van aan en gisteren heb ik toch geen vervelende liedjes gehoord hoor.


Ik was totaal verbaast over het lezen van liedjes, want vanuit de zittribune heb ik qua sfeer heel weinig gehoord van onze spionkop, misschien hebben ze al hun energie gespaard voor de topper.
Waarom onze spionkop nu plots stil is weet ik niet, want we hadden de beste spionkop van het land. :love:
Komaan mannen, trek jullie niets aan van al die zever, da kot staat daar vol vlaggen en trommels, haal ze boven en geef er zondag een serieuse lap op. :worship: :EA:
De zotten van Geel moeten eraan en den Iendracht op nor den top! :iendracht: :jepla

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Sep 2010, 21:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
fcn is nu ook geen stadion dat uitnodigt voor sfeer te maken hé, alleen al daarvoor is het elk jaar weer een k*tverplaatsing.
Laat de ref thuis die fases van op fcn blazen en iedereen is direkt opgesmeten :D

_________________
If you never try, you'll never know


20 Sep 2010, 22:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:

een ruilopdracht? Daar gaat het mij niet over hé, en dat die waarschijnlijk een rotkarakter heeft, ook niet. Het ging mij om zijn snelheid, vista, techniek.

In onze kern is er één die dat allemaal heeft, en dat is Wouter Moreels.

Of die De Oliviera bij ons past, daar ging het ook niet over, ik had het puur over zijn voetbalkwaliteiten, die hij ontegensprekleijk heeft.

Oh ja, een jaartje De Oliviera kost je 80.000 euro... :wow:


Ik reageerde gewoon op de eerdere posts ivm met De Oliveira hoor dat hij meteen naar hier zou mogen komen vandaar mijn verwijzingen naar onze kern, onze spitsen, etc. De kwaliteiten van De Oliveira zijn reeds lang gekend, maar het zegt toch ook wel iets dat hij in derde blijft voetballen, in een ploeg die elk jaar bulkt van de ambitie maar nooit voor de prijzen speelt... maar daar zal uw laatste zinnetje wel voor veel tussenzitten... :D

Voor dat geld haal je toch al wat anders binnen ook denk ik...


20 Sep 2010, 23:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst