Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bram schreef:
Ja, nu niet te hard van stapel lopen ook, hij zal zich erin moeten knokken hoor.
Van een basisplaats staat hij nog een hele eind af denk ik.
Maar bon, ik acht hem er op termijn wel voor in staat.


Denys ontgoocheld voor de moment zwaar. Wat ik uit Wetterse hoek vernam van Denys was uitermate positief, wat zijn voetbalkwaliteiten betreft althans.

ik geef toe dat ik er veel meer van verwacht had, maar wat niet is, kan nog komen uiteraard, we zijn amper zes matchen ver, alhoewel zijn voorbereiding ook niet denderend was. Al vond ik hem tegen RSCA wel goed spelen.

Tegen RSCA was hij uitstekend maar dan heeft die jongen raar genoeg nog zelden op zijn plaats mogen spelen.
Als BVR hem op zijn positie uitspeelt zullen we er nog veel plezier aan beleven denk ik :)

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


21 Sep 2010, 21:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
josken1 schreef:
El Corredor schreef:
Bram schreef:
Ja, nu niet te hard van stapel lopen ook, hij zal zich erin moeten knokken hoor.
Van een basisplaats staat hij nog een hele eind af denk ik.
Maar bon, ik acht hem er op termijn wel voor in staat.


Denys ontgoocheld voor de moment zwaar. Wat ik uit Wetterse hoek vernam van Denys was uitermate positief, wat zijn voetbalkwaliteiten betreft althans.

ik geef toe dat ik er veel meer van verwacht had, maar wat niet is, kan nog komen uiteraard, we zijn amper zes matchen ver, alhoewel zijn voorbereiding ook niet denderend was. Al vond ik hem tegen RSCA wel goed spelen.

Tegen RSCA was hij uitstekend maar dan heeft die jongen raar genoeg nog zelden op zijn plaats mogen spelen.
Als BVR hem op zijn positie uitspeelt zullen we er nog veel plezier aan beleven denk ik :)


Denys is gewoon het slachtoffer geworden van het laten links liggen van de fameuze ruit.Den trainer moest kiezen en heeft gekozen voor ken en ewen op het middenveld en denys die is van de eerste competitiematch altijd moeten invallen voor W.moreels tot vorige zondag dus.


21 Sep 2010, 22:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Inderdaad, Denys heeft enkel bij zijn invalbeurt eens op zijn plaats mogen spelen. Logisch dat die jongen niet kon bekoren tot nu. Vond hem trouwens op Zaventem (beker) ook een goede match spelen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Sep 2010, 10:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Wat is die jongen zijn plaats dan ? Die van Verheyden ?


22 Sep 2010, 11:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Wat is die jongen zijn plaats dan ? Die van Verheyden ?


Daar vond ik hem persoonlijk toch niet slecht invallen vorige zondag.


22 Sep 2010, 11:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Wat is die jongen zijn plaats dan ? Die van Verheyden ?


inderdaad , na 6 matchen en een voorbereiding heeft bvr eindelijk gezien dat denijs geen spits is maar een centrale middenvelder.hopelijk mag hij zich op zijn plaats blijven bewijzen en dan denk ik dat hij snel in de basis zal staan


22 Sep 2010, 11:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Wat is die jongen zijn plaats dan ? Die van Verheyden ?


Daar vond ik hem persoonlijk toch niet slecht invallen vorige zondag.


Ik zou hem daar ook posteren, het is nu niet zo dat Verheyden defensief zo sterk is, denk dat Denys (indien hij de juiste mentaliteit heeft) ons daar meer kan bijbrengen (offensief en defensief)


22 Sep 2010, 12:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Wat is die jongen zijn plaats dan ? Die van Verheyden ?


Daar vond ik hem persoonlijk toch niet slecht invallen vorige zondag.


Ik zou hem daar ook posteren, het is nu niet zo dat Verheyden defensief zo sterk is, denk dat Denys (indien hij de juiste mentaliteit heeft) ons daar meer kan bijbrengen (offensief en defensief)


Ik moet zeggen dat tot en met Ronse Ewen zeer degelijk speelde - en hoewel veel mensen het niet willen zien - had hij een belangrijk aandeel in het feit dat de ploeg weinig tot geen kansen weggaf, vooral door zijn positiespel, vista en coaching naar voor en achter toe. Een tegenstander lam leggen is meer dan de verdedigende duels winnen en bikkelen - Ewen weet als geen ander waar hij positioneel moet staan om de inspeelpasses van de tegenstander te neutraliseren of te voorkomen waardoor die vaak gedwongen wordt andere opties te kiezen. Dreigt het toch fout te lopen, verstaat hij zich goed met Van Damme om in te grijpen.

Tegen Izegem gaven we echter toch al iets meer weg en zondag was op dat gebied toch wel de minste match tot nu toe - of dat komt omdat Ewen misschien in iets mindere doen is, laat ik in het midden - feit is wel dat hij in die twee matchen werd vervangen.

Of Denys dé oplossing is, dat valt ook nog te bezien. Aanvallend zal hij meer zijn stempel drukken en heeft ook iets meer body voor het duel in te gaan maar of hij in verdedigend opzicht kan brengen wat Ewen normaal gezien brengt, dat durf ik vooralsnog te betwijfelen... Ik heb niet de indruk dat Ewout een grote prater is op het veld en uiteraard zijn de automatismen met Ken ook nog niet zo als tussen Ewen en Ken...

Leuk toch als je zo'n brede kern hebt dat je alternatieven hebt...


22 Sep 2010, 18:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Dat verhaal over vista,coaching en positiespel van Verheyden dat klinkt heel mooi.Maar van een verdedigende middenvelder verwacht ik in de eerste plaats balrecuperatie.Voor de coaching kan Flippo op de positie die hij nu speelt ook wel zorgen.
Aangezien die balrecuperatie van Verheyden zeer beperkt is zou ik ook kiezen voor Denijs die aanvallend een stuk sterker is.Bovendien had Denijs bij Wetteren ook vista en een goed positiespel en bovendien een scorend vermogend.

Niet dat ik nu echt verwacht dat BVR Denijs plots in de ploeg gaat droppen.Waarschijnlijk zal hij moeten wachten tot Van Damme zijn derde geel krijgt.Maar of dat de ideale combinatie(Verheyden-Denijs) betwijfel ik ook.


22 Sep 2010, 19:15
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Dat verhaal over vista,coaching en positiespel van Verheyden dat klinkt heel mooi.Maar van een verdedigende middenvelder verwacht ik in de eerste plaats balrecuperatie.Voor de coaching kan Flippo op de positie die hij nu speelt ook wel zorgen.
Aangezien die balrecuperatie van Verheyden zeer beperkt is zou ik ook kiezen voor Denijs die aanvallend een stuk sterker is.Bovendien had Denijs bij Wetteren ook vista en een goed positiespel en bovendien een scorend vermogend.

Niet dat ik nu echt verwacht dat BVR Denijs plots in de ploeg gaat droppen.Waarschijnlijk zal hij moeten wachten tot Van Damme zijn derde geel krijgt.Maar of dat de ideale combinatie(Verheyden-Denijs) betwijfel ik ook.


Voor 1match moet dat dan wel lukken zeker of gekunt moreels naar achter schuiven en crispyn deropzetten.Zolang we winnen zal den trainer het vertrouwen geven aan ken en ewen en daar geef ik hem gelijk in.


22 Sep 2010, 19:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Als Van Damme geschorst is moet Kestens er gewoon op, ge moet nu ook niet te aanvallend willen spelen he. Denijs speelde volgens mij trouwens in de spits bij Wetteren, dan moet ge hem nu niet als verdedigende middenvelder willen uitspelen....


22 Sep 2010, 19:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
dwarskijker schreef:
Dat verhaal over vista,coaching en positiespel van Verheyden dat klinkt heel mooi.Maar van een verdedigende middenvelder verwacht ik in de eerste plaats balrecuperatie.Voor de coaching kan Flippo op de positie die hij nu speelt ook wel zorgen.
Aangezien die balrecuperatie van Verheyden zeer beperkt is zou ik ook kiezen voor Denijs die aanvallend een stuk sterker is.Bovendien had Denijs bij Wetteren ook vista en een goed positiespel en bovendien een scorend vermogend.

Niet dat ik nu echt verwacht dat BVR Denijs plots in de ploeg gaat droppen.Waarschijnlijk zal hij moeten wachten tot Van Damme zijn derde geel krijgt.Maar of dat de ideale combinatie(Verheyden-Denijs) betwijfel ik ook.


Voor 1match moet dat dan wel lukken zeker of gekunt moreels naar achter schuiven en crispyn deropzetten.Zolang we winnen zal den trainer het vertrouwen geven aan ken en ewen en daar geef ik hem gelijk in.


en wanneer moet bvr dan volgens u ingrijpen ,als we 2 keer achter elkaar gaan verliezen? het is niet omdat we winnen dat we de zwakste schakel niet mogen vervangen ,en dat is ewen nu in mijn ogen de zwakste schakel.

depoitre en moreels zijn de laatste weken meer middenvelders dan spitsen , kansen krijgen ze niet meer , omdat ze een ander hun werk moeten doen. al die km dat ze lopen gaan ze geen volledig seizoen kunnen volhouden. we hebben de 2 beste spitsen uit derde maar ze staan 40 meters van de goal te voetballen.

we weten het al van vorig seizoen , tegen goed voetballende ploegen komt ewen te kort en nu zijn er nog mensen die het niet willen zien.

je mag als trainer vertrouwen geven aan iemand maar je moet ook weten wanneer het tijd is voor iemand anders.

ik heb hier ook ergens gelezen dat het goed was dat vandamme vakkundig geweigerd heeft om fouten te maken. als dat ook al goed is. was st niklaas niet belangrijk misschien? domme gele kaarten mag je zeker niet pakken , maar als verdedigende middenvelder moet je fouten maken als het nodig is ,ook al pak je dan u derde geel .


22 Sep 2010, 20:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sint Niklaas - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Iendrachter90 schreef:
dwarskijker schreef:
Dat verhaal over vista,coaching en positiespel van Verheyden dat klinkt heel mooi.Maar van een verdedigende middenvelder verwacht ik in de eerste plaats balrecuperatie.Voor de coaching kan Flippo op de positie die hij nu speelt ook wel zorgen.
Aangezien die balrecuperatie van Verheyden zeer beperkt is zou ik ook kiezen voor Denijs die aanvallend een stuk sterker is.Bovendien had Denijs bij Wetteren ook vista en een goed positiespel en bovendien een scorend vermogend.

Niet dat ik nu echt verwacht dat BVR Denijs plots in de ploeg gaat droppen.Waarschijnlijk zal hij moeten wachten tot Van Damme zijn derde geel krijgt.Maar of dat de ideale combinatie(Verheyden-Denijs) betwijfel ik ook.


Voor 1match moet dat dan wel lukken zeker of gekunt moreels naar achter schuiven en crispyn deropzetten.Zolang we winnen zal den trainer het vertrouwen geven aan ken en ewen en daar geef ik hem gelijk in.


en wanneer moet bvr dan volgens u ingrijpen ,als we 2 keer achter elkaar gaan verliezen? het is niet omdat we winnen dat we de zwakste schakel niet mogen vervangen ,en dat is ewen nu in mijn ogen de zwakste schakel.

depoitre en moreels zijn de laatste weken meer middenvelders dan spitsen , kansen krijgen ze niet meer , omdat ze een ander hun werk moeten doen. al die km dat ze lopen gaan ze geen volledig seizoen kunnen volhouden. we hebben de 2 beste spitsen uit derde maar ze staan 40 meters van de goal te voetballen.

we weten het al van vorig seizoen , tegen goed voetballende ploegen komt ewen te kort en nu zijn er nog mensen die het niet willen zien.

je mag als trainer vertrouwen geven aan iemand maar je moet ook weten wanneer het tijd is voor iemand anders.

ik heb hier ook ergens gelezen dat het goed was dat vandamme vakkundig geweigerd heeft om fouten te maken. als dat ook al goed is. was st niklaas niet belangrijk misschien? domme gele kaarten mag je zeker niet pakken , maar als verdedigende middenvelder moet je fouten maken als het nodig is ,ook al pak je dan u derde geel .


Tegen sint niklaas had hij 1keer echt moeten ingrijpen ,maar er is geen goal van gekomen,dus ken heeft dat goed aangepakt,het is niet dat hij ons een goal gekost heeft..Enja zolang we niet verliezen moet verheyden er van mij niet uit .


22 Sep 2010, 20:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst