Eendracht Aalst - Geel Meerhout - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23
 Eendracht Aalst - Geel Meerhout 
Auteur Bericht
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 25 Sep 2010, 11:50
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Iendrachter90 schreef:
vgmlover schreef:
lot schreef:

tis waar, tschool is uit. maar zoude ni beter uw huiswerk gaan maken he. Ik weet uit goeie bron dat juffen heel boos kunnen worden als ge uw huiswerk niet gemaakt hebt.


neje zen huiswerk aant verbetere :lol:


Ja,alé kom het is goed in uw mand en zwijgen tot in Januari :D


men mand is gepikt ga niet, en januari? kweet nie woa wij elle nog gaan tege kome za ma de match is in februari, zoude gij is nie gan kleure in ewe kleurboek? :lol:


27 Sep 2010, 18:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
vgmlover schreef:
Iendrachter90 schreef:
vgmlover schreef:

neje zen huiswerk aant verbetere :lol:


Ja,alé kom het is goed in uw mand en zwijgen tot in Januari :D


men mand is gepikt ga niet, en januari? kweet nie woa wij elle nog gaan tege kome za ma de match is in februari, zoude gij is nie gan kleure in ewe kleurboek? :lol:


Tja,ik heb het overgenomen van jullie forum dus daar kennen ze de datums niet al te goed.Dan ga ik eens voort op informatie van een zot,klopt het nog niet ook. :D
Trouwens verder als kleuren in een kleurboek zult gij wel niet komen zeker?


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Sep 2010, 19:09, 3 keer totaal gewijzigd.



27 Sep 2010, 18:57
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
vgmlover schreef:
Iendrachter90 schreef:
vgmlover schreef:

neje zen huiswerk aant verbetere :lol:


Ja,alé kom het is goed in uw mand en zwijgen tot in Januari :D


men mand is gepikt ga niet, en januari? kweet nie woa wij elle nog gaan tege kome za ma de match is in februari, zoude gij is nie gan kleure in ewe kleurboek? :lol:

Een beetje respect voor onze forumdames, hé...


27 Sep 2010, 18:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
salvador schreef:
vgmlover schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ja,alé kom het is goed in uw mand en zwijgen tot in Januari :D


men mand is gepikt ga niet, en januari? kweet nie woa wij elle nog gaan tege kome za ma de match is in februari, zoude gij is nie gan kleure in ewe kleurboek? :lol:

Een beetje respect voor onze forumdames, hé...


Uhm?


27 Sep 2010, 18:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Die Eren zou een heel mooie versterking zijn op ons middenveld, chapeau voor die gast. En we moeten nu ook niet gaan overdrijven: Geel was helemaal niet zo slecht als sommigen hier beweren. Die mannen verdienen zeker en vast om momenteel op twee te staan, na de ongenaakbare leider natuurlijk. :D (y)


27 Sep 2010, 19:00
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 25 Sep 2010, 11:50
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Iendrachter90 schreef:
vgmlover schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ja,alé kom het is goed in uw mand en zwijgen tot in Januari :D


men mand is gepikt ga niet, en januari? kweet nie woa wij elle nog gaan tege kome za ma de match is in februari, zoude gij is nie gan kleure in ewe kleurboek? :lol:


Tja,ik heb het overgenomen van jullie forum dus daar kennen ze de datums niet al te goed.Dan ga ik eens voort op informatie van een zot,klopt het nog niet ook. :D
Trouwens verder als kleuren in een kleurboek zult gij wel niet komen zeker?


neje want zen aant verbeteren zede da nu al vergeten?


27 Sep 2010, 19:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
vgmlover schreef:
Iendrachter90 schreef:
vgmlover schreef:

men mand is gepikt ga niet, en januari? kweet nie woa wij elle nog gaan tege kome za ma de match is in februari, zoude gij is nie gan kleure in ewe kleurboek? :lol:


Tja,ik heb het overgenomen van jullie forum dus daar kennen ze de datums niet al te goed.Dan ga ik eens voort op informatie van een zot,klopt het nog niet ook. :D
Trouwens verder als kleuren in een kleurboek zult gij wel niet komen zeker?


neje want zen aant verbeteren zede da nu al vergeten?


Kzal maar de slimste zijn en er niet meer op reageren ;)
(heeft totaal niets met de match enzo te maken dus).


27 Sep 2010, 19:19
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 25 Sep 2010, 11:50
Berichten: 8
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Iendrachter90 schreef:
vgmlover schreef:
Iendrachter90 schreef:

Tja,ik heb het overgenomen van jullie forum dus daar kennen ze de datums niet al te goed.Dan ga ik eens voort op informatie van een zot,klopt het nog niet ook. :D
Trouwens verder als kleuren in een kleurboek zult gij wel niet komen zeker?


neje want zen aant verbeteren zede da nu al vergeten?


Kzal maar de slimste zijn en er niet meer op reageren ;)
(heeft totaal niets met de match enzo te maken dus).


dus :offtopic: :stom:
:stom: :stom:


27 Sep 2010, 19:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Stilaan weer den Dillen die we kennen. Altijd de schuld van een ander.

Hiermee wil ik niet zeggen dat Geel een slechte ploeg is. Maar ik miste bij hen de creativiteit om eens een aktie op te zetten zoals bij ons onze franstalige vrienden op de rechterflank.

Ik vrees dat Temse een taaiere klant zal worden.


27 Sep 2010, 19:28

Lid geworden op: 22 Sep 2010, 16:33
Berichten: 7
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
vgmlover, hou toch op man. Denk je nu echt dat je hier als vreemde luis uw gelijk gaat kunnen halen? Aalst heeft veel supporters, goeie ambiance,leuk stadion (bezoekersvak is idd wel wat minder) en een ploeg die voor 90% zeker in staat is om de titel binnen te halen. Zaten er zo maar meer ploegen in de reeks.Het zou eens wat anders zijn dan Brakels en ander Wielsbekes. Het matchverloop zat voor ons niet mee, maar ik vind dit geen reden om daar over te blijven door drammen. Volgende week zit het voor ons misschien weer mee en voor Aalst tegen. Aalst is gewoon de verdiende winnaar en heeft nauwelijks moeite gekend om afstand te nemen. Blijven wij met elf was het misschien anders, maar twijfel er aan. En fouten worden bestraft dat hoort nu eenmaal bij de spelregels. Pinantie is pinantie ;) Moest die zelfde fout in het andere kamp gebeuren denk ik wel dat de keeper er met een gele kaart vanaf was gekomen. Allé geen gezever meer en wie weet winnen wij in de terugronde wel. En dat mag van mij gerust op een diefje met een own goal zijn in de 95ste minuut. De 3 punten tellen de rest is van geen belang.


27 Sep 2010, 19:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Geel schreef:
vgmlover, hou toch op man. Denk je nu echt dat je hier als vreemde luis uw gelijk gaat kunnen halen? Aalst heeft veel supporters, goeie ambiance,leuk stadion (bezoekersvak is idd wel wat minder) en een ploeg die voor 90% zeker in staat is om de titel binnen te halen. Zaten er zo maar meer ploegen in de reeks.Het zou eens wat anders zijn dan Brakels en ander Wielsbekes. Het matchverloop zat voor ons niet mee, maar ik vind dit geen reden om daar over te blijven door drammen. Volgende week zit het voor ons misschien weer mee en voor Aalst tegen. Aalst is gewoon de verdiende winnaar en heeft nauwelijks moeite gekend om afstand te nemen. Blijven wij met elf was het misschien anders, maar twijfel er aan. En fouten worden bestraft dat hoort nu eenmaal bij de spelregels. Pinantie is pinantie ;) Moest die zelfde fout in het andere kamp gebeuren denk ik wel dat de keeper er met een gele kaart vanaf was gekomen. Allé geen gezever meer en wie weet winnen wij in de terugronde wel. En dat mag van mij gerust met een own goal zijn in de 95ste minuut. De 3 punten tellen de rest is van geen belang.

Danku voor uw eerlijkheid.
Voor zulke supporters van de tegenstander heb ik respect! In tegenstelling tot sommige andere...

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


27 Sep 2010, 19:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Heerlijke sfeer gisteren! De "black and white's army" en "you'll never walk alone" waren vr mij persoonlijk 1 van de vele hoogtepunten :EA:


27 Sep 2010, 19:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2535
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Geel schreef:
vgmlover, hou toch op man. Denk je nu echt dat je hier als vreemde luis uw gelijk gaat kunnen halen? Aalst heeft veel supporters, goeie ambiance,leuk stadion (bezoekersvak is idd wel wat minder) en een ploeg die voor 90% zeker in staat is om de titel binnen te halen. Zaten er zo maar meer ploegen in de reeks.Het zou eens wat anders zijn dan Brakels en ander Wielsbekes. Het matchverloop zat voor ons niet mee, maar ik vind dit geen reden om daar over te blijven door drammen. Volgende week zit het voor ons misschien weer mee en voor Aalst tegen. Aalst is gewoon de verdiende winnaar en heeft nauwelijks moeite gekend om afstand te nemen. Blijven wij met elf was het misschien anders, maar twijfel er aan. En fouten worden bestraft dat hoort nu eenmaal bij de spelregels. Pinantie is pinantie ;) Moest die zelfde fout in het andere kamp gebeuren denk ik wel dat de keeper er met een gele kaart vanaf was gekomen. Allé geen gezever meer en wie weet winnen wij in de terugronde wel. En dat mag van mij gerust op een diefje met een own goal zijn in de 95ste minuut. De 3 punten tellen de rest is van geen belang.


eindelijk eens iemand die het sportief opneemt, zo moesten er meer zijn ! :wave:

_________________
Iendracht 4ever.


27 Sep 2010, 19:55
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
er stonden als ik mij niet vergis supporters van Westerlo in ons vak,die vrij enthousiast aan het meevieren waren


27 Sep 2010, 20:15

Lid geworden op: 27 Sep 2010, 20:12
Berichten: 2
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Je moet eerlijk zijn VGM speelde met 10 man en dan waren er nog 3 sterkhouders niet bij zoals Janssens , Ceunen en Meeus. En daarnaast nog een Vandecauter die nog niet 100% fit is. Ik dacht niet dat Aalst met zo een waslijst geblesseerden zat?
Over de wedstrijd zelf , eens wij met 10 man kwamen was de wedstrijd gespeeld vond ik. Aalst met een sterke Depoitre en in de eerste helft Cousin die sterk speelde was er weinig tegen te beginnen tegen aalst dat met een man meer op het veld stond. Heb er eerlijk gezegd geen idee van hoe de wedstrijd er zou hebben uitgezien met 11 tegen 11.... Daarnaast vond ik dat wij ook voor veel sfeer zorgden , het is alleen een feit dat als je zelf zingt je de tegenstander niet of amper hoort...
In ieder geval , ik denk dat het nog een heel spannende competitie gaat worden , en eens dat wij op volle sterkte zijn gaat er bij ons geen houden meer aan zijn!
:lol:


27 Sep 2010, 20:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst