Eendracht Aalst - Geel Meerhout - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23
 Eendracht Aalst - Geel Meerhout 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Dries schreef:
vantjen schreef:
Beelden op
http://www.iendrachtoiljst.be

Met dank aan Pascal E.ATv.

duidelijk op de beelden dat de FOUT binnen de 16 gebeurt(tis niet omdat de keeper zijn benen buiten de 16 zijn ofzo dat het plots vrijen trap zou zijn e :crazy: )

Wat mij ook opgevallen bij het bekijken van de beelden is dat Dillen voor de match mooie praatjes is gaan maken bij de ref, maar het heeft niet veel geholpen :D
Pascal Bedankt Voor De Mooie Beelden :goe:


28 Sep 2010, 9:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Bob Cousin ontploft in hoogstaande topper

AALST - Eendracht heeft de wind in de zeilen en dat weet men nu ook bij titelrivaal Geel-Meerhout. Bob Cousin doorzwom al flink wat watertjes in hogere regionen en de volle tribunes zorgden bij de Fransman niet voor knikkende knieën, maar wel voor een gloriedag.
Je zette een dijk van een match neer?

Bob Cousin: 'Dank je voor het compliment, maar de mosselen zijn nog lang niet aan wal hoor. We wonnen slechts een eerste veldslag, maar nog lang niet de oorlog om de titel. Ik bekeek dit duel tegen Geel-Meerhout als een doorsnee match. We hebben nu één punt voorsprong, maar hebben nog helemaal niets in handen. We zitten momenteel in een goede periode en moeten nu een buffer opbouwen tegen het te verwachten dipje dat er onvermijdelijk nog komt. We gaan uit van onze solide defensie. Scoren doet Aalst sowieso vaak, want daar hebben we de spelers voor. Ik ben het volmondig eens met de coach die na de bezoekende rode kaart het accent legde op het behoud van de organisatie. Tegen tien man voetballen is geen vrijgeleide naar een vlotte zege. Geduldig blijven opbouwen en gebruik maken van ons technisch meesterschap was de boodschap.'

Je heerste op het middenveld waar je kwistig de assists uitstrooide?

'Ik zat misschien iets beter in de match en had wat meer balbezit dan voorheen. Ik zorgde zowel bij de strafschop als de tweede treffer voor de assist, dat is, net als voor Gallucci op de andere flank, mijn taak. Hoe offensiever we spelen, hoe makkelijker het voor ons loopt. Psychologisch deelden we wel een tik uit door deze topper overtuigend te winnen. Over de rode kaart was alvast geen discussie mogelijk. De doelman protesteerde trouwens niet toen hij rood onder de neus kreeg. Filipovic klaarde mooi de klus vanop de stip. We waren vol zelfvertrouwen want we hadden nog 75 minuten om tegen tien man het verschil te maken.'

Wat doen 4.000 fans op de tribune met een voetballer?

'Ik speelde in eerste klasse en ik ken die ambiance dus wel. Voor derde klasse is die sfeer uiteraard uniek. De supporters mogen ons gerust naar tweede klasse zingen. We steken ook niet weg dat Aalst naar tweede klasse wil, maar de weg is nog lang. Met Oostende won ik de eindronde in tweede klasse. Een titel is allicht nog niet iets mooier


28 Sep 2010, 9:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Marc Dillen - Geel-Meerhout 'Niet de kans gekregen ons te tonen'

GEEL - Geel-Meerhout keerde met lege handen terug uit Aalst en verloor de leiderspositie. Trainer Dillen zet enkele zaken op een rij. 'Ik geef grif toe dat de nederlaag pijnlijk is. Waar ik zelf mee zit, is dat wij de kans niet kregen om te tonen wat wij kunnen', aldus Dillen. 'Na een eerste offensief van de thuisploeg geraakten wij meer en meer onder de druk uit en kregen wij vat op de wedstrijd.'
'Toen viel die strafschop en die rode kaart. Het lijkt erop dat wij achteraf overrompeld werden, maar die 3-0-cijfers zijn geen goede weergave van het wedstrijdverloop. Integendeel, na de 1-0 kregen wij een matig en heel voorzichtig Aalst tegenover ons.'

'Wij hebben onze kansen niet kunnen verdedigen. Wij hebben achteraf geprobeerd om er iets van te maken, maar uiteraard moet je dan ruimte weggeven.'

Staat Geel-Meerhout nu met de twee voeten op de grond?

'Wij zijn nooit beginnen zweven. Dit is een overgangsjaar. Wij behoren niet tot de favorieten. Maar wij hebben fris voetbal gebracht. Heel de groep had het anders gewild in Aalst en dat moet ook zo. Wij zijn niet naar Aalst afgezakt om ons te laten inpakken.'


28 Sep 2010, 9:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
eendrachter'80 schreef:
Marc Dillen - Geel-Meerhout 'Niet de kans gekregen ons te tonen'

GEEL - Geel-Meerhout keerde met lege handen terug uit Aalst en verloor de leiderspositie. Trainer Dillen zet enkele zaken op een rij. 'Ik geef grif toe dat de nederlaag pijnlijk is. Waar ik zelf mee zit, is dat wij de kans niet kregen om te tonen wat wij kunnen', aldus Dillen. 'Na een eerste offensief van de thuisploeg geraakten wij meer en meer onder de druk uit en kregen wij vat op de wedstrijd.'
'Toen viel die strafschop en die rode kaart. Het lijkt erop dat wij achteraf overrompeld werden, maar die 3-0-cijfers zijn geen goede weergave van het wedstrijdverloop. Integendeel, na de 1-0 kregen wij een matig en heel voorzichtig Aalst tegenover ons.'

'Wij hebben onze kansen niet kunnen verdedigen. Wij hebben achteraf geprobeerd om er iets van te maken, maar uiteraard moet je dan ruimte weggeven.'

Staat Geel-Meerhout nu met de twee voeten op de grond?

'Wij zijn nooit beginnen zweven. Dit is een overgangsjaar. Wij behoren niet tot de favorieten. Maar wij hebben fris voetbal gebracht. Heel de groep had het anders gewild in Aalst en dat moet ook zo. Wij zijn niet naar Aalst afgezakt om ons te laten inpakken.'


Ha, ha, ha...

Getuigt weer van zijn fantastisch voetbalinzicht zie...

Natuurlijk had hij graag gehad dat we uit positie zouden gaan lopen...alleen heeft BVR wel verstand van voetbal en hij niet...

Good old Dillen is back - dat gaat nog het grootste probleem van Geel worden zie, hun eigen trainer... Hebben verdorie geen kans gehad "tegen het matig en heel voorzichtig Aalst"... En de bal rondspelen op dertig meter van ons goal da mag iedereen komen doen hoor...

Elke keer wij een tempoversnelling plaatsten, ging de alarmbel...


28 Sep 2010, 9:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Het lijkt erop dat wij achteraf overrompeld werden, maar die 3-0-cijfers zijn geen goede weergave van het wedstrijdverloop. :crazy:

neen het moest 6 -0 geweest zijn.dat was een juiste weergave van de wedstrijd.


28 Sep 2010, 10:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Sep 2010, 13:47
Duivelke

Lid geworden op: 23 Sep 2010, 16:33
Berichten: 24
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Afbeelding

Hier wordt de fout ingezet... Dat is op de baklijn dus geen strafschap! Speler loopt weg van het doel = hoogtens Geel... We kunnen er eeuwig over blijven zagen maar dit is de enige correcte beslissing. Of je het nu wil of niet ;) Natuurlijk is de rode kaart wel getrokken en kunnen we er niks meer aan veranderen.


28 Sep 2010, 17:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Geel supporter schreef:
Afbeelding

Hier wordt de fout ingezet... Dat is op de baklijn dus geen strafschap! Speler loopt weg van het doel = hoogtens Geel... We kunnen er eeuwig over blijven zagen maar dit is de enige correcte beslissing. Of je het nu wil of niet ;) Natuurlijk is de rode kaart wel getrokken en kunnen we er niks meer aan veranderen.


Rechtervoet depoitre=Binnen de 16
Handen doelman net binnen de 16 dus is penalty en rood is zeker te verdedigen.
Kdenk dat de meeste supporters van aalst het wel zouden toegeven als het er buiten was,maar was duidelijk niet het geval.


28 Sep 2010, 17:32
Duivelke

Lid geworden op: 23 Sep 2010, 16:33
Berichten: 24
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Als je de beelden traag bekijkt zie je dat onze doelman zijn handen naar voor duwt (buiten de 16) Lepoitre loopt echter nog enkele meters door om dan plots door zijn knie te gaan... Rood lijkt mij zwaar overdreven aangezien het geen zeker doelpunt was. Conderaerts maakt hier al de beweging naar binnen om het doel af te schermen. Ik vind rood en strafschop een zware beslissing. Laat ik het zo zeggen, strafschop akkoord rood zeker niet.


28 Sep 2010, 17:36
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Geel supporter schreef:
Als je de beelden traag bekijkt zie je dat onze doelman zijn handen naar voor duwt (buiten de 16) Lepoitre loopt echter nog enkele meters door om dan plots door zijn knie te gaan... Rood lijkt mij zwaar overdreven aangezien het geen zeker doelpunt was. Conderaerts maakt hier al de beweging naar binnen om het doel af te schermen. Ik vind rood en strafschop een zware beslissing. Laat ik het zo zeggen, strafschop akkoord rood zeker niet.

Het is Depoitre!


28 Sep 2010, 17:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Zou men niet beter den topic sluiten :hmm: want da gaat hier nog 40 blz een gezaag zijn over diene panalty,hebben ze anders niets te doen in da zothuis.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Sep 2010, 17:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Geel supporter schreef:
Als je de beelden traag bekijkt zie je dat onze doelman zijn handen naar voor duwt (buiten de 16) Lepoitre loopt echter nog enkele meters door om dan plots door zijn knie te gaan... Rood lijkt mij zwaar overdreven aangezien het geen zeker doelpunt was. Conderaerts maakt hier al de beweging naar binnen om het doel af te schermen. Ik vind rood en strafschop een zware beslissing. Laat ik het zo zeggen, strafschop akkoord rood zeker niet.


Ja jong gotj nor ois moeken ee viskes gebakken. De match is gespeeld en Aalst heeft de drie punten, Geel nul, hoe da je da nu draait of keert. Hou je liever bezig met de komende matchen beginnende met Coxyde, zal al moeilijk genoeg zijn. Probeer revanche te pakken in de terugronde, we zullen er staan in jullie "voetbaltempel" met ons legioen, zou maar genoeg vaten bestellen! Tot dan! :wave:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


28 Sep 2010, 17:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
Geel supporter schreef:
Als je de beelden traag bekijkt zie je dat onze doelman zijn handen naar voor duwt (buiten de 16) Lepoitre loopt echter nog enkele meters door om dan plots door zijn knie te gaan... Rood lijkt mij zwaar overdreven aangezien het geen zeker doelpunt was. Conderaerts maakt hier al de beweging naar binnen om het doel af te schermen. Ik vind rood en strafschop een zware beslissing. Laat ik het zo zeggen, strafschop akkoord rood zeker niet.


Zeg kameraad, wat is nu eigenlijk uw standpunt? Twee posts hierboven betwist je dat het in de zestien is en dus geen penalty, en nu ga je akkoord met strafschop???

Nog een nadenkertje - als het erbuiten had geweest, had jullie doelman sowieso rood gekregen wegens fout buiten de zestien...

Hoe of waar of wanneer hij Depoitre raakt, maakt niet uit. Hij trekt aan de noodrem en raakt geen bal, punt... Depoitre omspeelt de doelman maar gaat niet van de goal weg hé (tenzij jij spelers kent die in zo'n fase door hun tegenstander probeert te kruipen) en die Conderaerts staat nog een meter van de fase verwijderd op het moment van de fout, dus zeggen dat hij de dekking verzorgt waardoor hij Laurent nog van een doelpunt zou kunnen houden, is ook redelijk serieus bij de haren getrokken... (We hebben bovendien in de tweede helft gezien op die corner (waar Geel met meer in hun eigen zestien stond tov onze aanvallers) waaruit Niels scoort, hoe sterk de dekking wel was...)

Trouwens, indien de keeper daar geel had gekregen, had jullie middenvelder zeker tweemaal geel gekregen ipv nog een extra verwittiging en stonden jullie ook met tien... Jullie zijn nooit in de wedstrijd geweest en dat komt door een gezamenlijke fout van jullie doelman / laatste verdediger... De een denkt dat zijn laatste man de bal nog zal halen en de verdediger rekent op zijn doelman... maar dat was buiten onze Laurent gerekend... Fout ligt daar, niet bij de scheidsrechter, niet bij Laurent, niet bij ons, niet bij het feit dat je de andere goal niet goed zag vanuit ons uitvak... Dit gebeurde recht voor jullie vak en nog zien jullie het niet...dus ja...

Wij hebben dit ook meegemaakt in veel belangrijkere matchen dan die van afgelopen zondag, maar we zijn het forum van Boom daarom ook niet dagen gaan bestoken of het al dan niet terecht was... Go home en geniet van jullie coach - the best is yet to come! Eens zijn konijnepoot is uitgewerkt...


Laatst gewijzigd door DT op 28 Sep 2010, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Sep 2010, 17:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
als dat geen penalty is moeten ze er geen meer fluiten.basta.


28 Sep 2010, 17:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Geel Meerhout
nog iets,die goal dat jullie maken is een fout op onze doelman.kijk daar eens naar. :hmm:


28 Sep 2010, 17:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst