Temse-Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Temse-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ik vond ons in beide helften de eerste tien minuten prima beginnen maar nadien zakten we toch te neig weg vond ik, met in de eerste helft het tegendoelpunt tot gevolg. Bij het tegendoelpunt ging VDN zwaar in de fout.

Na de wissel van (andermaal) Wouter Moreels vond ik ons te neig terugzakken, we konden geen bal meer houden en Depoitre stond toen op een eiland. De schade viel al bij al mee en we kregen nog een strafschop, perfect binnen geschoten door Filipovic.

Ik vond ons niet fantastisch spelen, maar we winnen natuurlijk weer terug en dat telt!!!!


Na de eerste tien minuten van de eerste helft is de ploeg gewoon gestopt met voetballen en vervielen we weer in het spel van na de rust op FCN... Vaak het alleen tegen 3-4 man forceren uit stilstand dan nog, terwijl je met een iets hogere balcirculatie en tempo je gemakkelijker de tegenstander zou kunnen ontwrichten. Temse probeerde vooral ons gebrek aan snelheid aan te pakken en dat bleek net iets te vaak te kunnen... Ik moet wel zeggen dat met name hun linkerflank (Hermans) zwaar tegenviel...

Ik vond de omzettingen van de coach toch weer zeer bepalend in ons voordeel. Ik weet dat vele mensen het niet snappen als Wouter Moreels vervangen wordt, maar gisteren vond ik het toch opnieuw terecht. Kreeg, net zoals Depoitre, dubbele dekking en kon daardoor weinig klaarmaken... Heeft bovendien enorm veel venijnige fouten moeten incasseren (waar de triest leidende scheids - langs twee kanten - zelfs consequent weigerde voor te fluiten). En die frustratie zie je bij Wouter naarmate de wedstrijd vordert steeds toenemen zodat zijn prestaties eronder lijden (mindere balcontroles en soms gewoon helemaal gebrek aan overzicht zoals bij die bal die hij daar moederziel alleen mag aanpakken in de zestien in de tweede helft en dan gewoon achterwaarts wegkeild...). Als je dan 2 meer dan vaardige middenvelders op de bank zitten hebt, vind ik een wissel geen onlogische keuze.

Voor de mensen die de reserven volgen, was het zitje op de bank voor Yombo zeker geen verrassing en zijn goede invalbeurt is dat dus evenmin... De penalty is zijn verdienste door diep door te jagen op een quasi verloren bal (al dient gezegd dat de scheids in de voorafgaande fase al twee kansen had gehad om de bal op de stip te leggen na fouten op Depoitre en Denys)...

We zakten misschien net iets te ver terug - was logisch onder de powerplay van Temse die een pak meer gestalte in de ploeg hadden - na de wissel van Wouter, maar waren wel een pak balvaster nadien met Yombo die geen enkele bal verloor (tenzij door een fout op hem gemaakt) en Denys die goed van de ruimte gebruik maakte. Als die nu ook nog eens zelf zijn kans zou willen gaan in bepaalde situaties en het vertrouwen heeft in een goede afloop van zijn actie, dan gaat dit onze ploeg nog ten goede komen...

Ook de omzetting Brecht - Jens was succesvol want Petrovic kon er langs links niet meer door op snelheid...

De kritiek op de rechtstreekse vrije schoppen vind ik ook wel terecht - graag had ik Cousin de ballen van net rond de zestien zien trappen... Die van Ewen vielen tegen, terwijl zijn indirecte vrije trappen en corners dit seizoen wel zeer goed zijn (corner tegen Geel die Niels binnenkopt, de 0-1 gisteren volgt ook uit een vrije trap van Ewen - en niet van Cousin zoals op TV Oost vermeld)...

De fout van VDN zal te maken hebben met de adrenaline en een opstoot van vertrouwen na de puik gepakte vrije trap... Mag niet gebeuren (ook al liet de dekking toch ook te wensen over bij die fase), maar herpakte zich wel uitstekend... Zie hem graag bezig en is voetballend bovendien ook top - manier hoe hij uittrapt is een wapen op zich als je iemand als Depoitre lopen hebt...

Als je dan bovendien met voorsprong de beste verdediger van derde rondlopen hebt, die zijn strafschoppen ook nog eens koel binnentrapt, dan weet je dat je sterk staat...

Vond - gezien de sterkte van de tegenstander en de manier waarop we de zege veiligstelden - dit zeker 3 gouden punten en schonk net iets meer voldoening zelfs dan de drie tegen Geel wat mij betreft... Hard bevochten met toch een aangepaste ploeg door het opstellen van Brecht en Kestens achteraan...


04 Okt 2010, 8:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2010, 9:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Ajoinen gebracht door Yombo :D

http://www.youtube.com/watch?v=nUI3lLcAWIs

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2010, 9:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Die ref, amai. Net voor het laatste fluitignaal trekt Depoitre nog eens een spurtje bij een mooie actie, zijn voorzet wordt in corner getackeld, en de ref geeft doeltrap. De verdediger die tackelde kon zijn ogen niet geloven, en zat die ref gewoon in zijn gezicht uit te lachen, en gaf aan dat het toch duidelijk corner was! Ni normaal. (Depoitre snapte het ook ni natuurlijk, maar die hield het bij beleefd neen schudden)

De ref flaterde langs beide kanten, maar uiteindelijk komen wij toch het beste weg, ook al floot hij redelijk sterk in ons nadeel tijdens de eerste helft, en floot hij smerige overtredingen van Temse bijna nooit. We krijgen een penalty voor een actie waarin Yombo overduidelijk de penalty zoekt, en waarbij het publiek erg opgehitst was, veel refs zouden net niet fluiten omdat ze niet door het publiek beïnvloed willen worden. Maar we krijgen wel geen penalty tegen bij het dubbel handspel van De Schutter in een vroegere fase... noch voor het gevaarlijk spel van Ewen in het eigen strafschopgebied... Ook hebben we een of twee keer geen geel gekregen voor toch wel harde tackles, ik herinner mij bvb een tackle langs achter van Cousin waarbij hij niets raakt omdat zijn tegenstrever opspringt. Echt een triestige wedstrijdleiding.

Een paar seizoenen geleden zouden dit de wedstrijden geweest zijn waarin wij net wèl die penalty zouden tegenkrijgen, of net wèl die gele kaart extra zouden incasseren, dus ik ben nog altijd extreem positief over het verdere verloop van de competitie. Drie punten los en nog niet verloren na toch al 8 wedstrijden... Come on Iendracht!


(en merci Onderkroiper voor het uploaden van dit soort artikels, echt plezierig om te lezen voor de mensen die geen krant kopen!)


04 Okt 2010, 9:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
(en merci Onderkroiper voor het uploaden van dit soort artikels, echt plezierig om te lezen voor de mensen die geen krant kopen!)

Ik krijg sinds een week deze scans per mail opgestuurd door ??? ;) :worship:
Dan probeer ik deze dan zo vlug mogelijk te plaatsen op de fotosite.
Ik kreeg ook alle andere krantenartikels sinds de start van het seizoen toegestuurd en zal deze ook weldra plaatsen in de voorziene rubriek krantenartikels.

Van zodra de map aangemaakt is voor het plaatsen van de foto's van gisteren worden ook deze on-line gezet deze avond.
Naast de aktiefoto's weer een paar mooie sfeerfoto's van voor / tijdens / en na de match genomen :D
Effen geduld nog.

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2010, 10:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Het Nieuwsblad spreekt van een gele kaart voor Cousin, klopt dat?


04 Okt 2010, 11:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Het Nieuwsblad spreekt van een gele kaart voor Cousin, klopt dat?


Die heb ik dan toch gemist,cousin kreeg geen geel,wel een verwittiging denk ik. :D


04 Okt 2010, 11:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Het Nieuwsblad spreekt van een gele kaart voor Cousin, klopt dat?


Neen want ik heb er geen foto van :D
De twee andere kaarten heb ik wel een foto. Eentje was spijtig genoeg wazig en zit reeds in de prullenmand.

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2010, 12:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 909
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ik vond ons in beide helften de eerste tien minuten prima beginnen maar nadien zakten we toch te neig weg vond ik, met in de eerste helft het tegendoelpunt tot gevolg. Bij het tegendoelpunt ging VDN zwaar in de fout.

Na de wissel van (andermaal) Wouter Moreels vond ik ons te neig terugzakken, we konden geen bal meer houden en Depoitre stond toen op een eiland. De schade viel al bij al mee en we kregen nog een strafschop, perfect binnen geschoten door Filipovic.

Ik vond ons niet fantastisch spelen, maar we winnen natuurlijk weer terug en dat telt!!!!


je hebt geluk dat we vdn vandaag hadden want anders waren we dicht bij de eerste nederlaag.
hij gaat wel in de fout bij die goal maar heeft ons wel recht gehouden bij andere pogingen en als we kampioen willen spelen hebben we ne doelman nodig die punten pakt en dat is vdn zeker !!! vdn krijgt van mij de meeste punten ondanks de tegengoal.


04 Okt 2010, 13:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Proficiat Iendracht, door omstandigheden was ik er gisteren niet bij, maar we mogen gerust spreken van drie gouden punten.
Ik denk niet dat er veel ploegen iets gaan rapen bij Temse thuis, ook al was het niet altijd hoogstaand naar het schijnt ze speelden wel efficiënt en doelgericht, alleen op deze wijze kan je de titel behalen.
Merci Iendracht en doe zo voort! :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Okt 2010, 15:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ajoinen gebracht door Yombo :D

http://www.youtube.com/watch?v=nUI3lLcAWIs


Prachtig, nee gewoon schitterend, het grootste bewijs dat de sfeer in de groep super is. (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 04 Okt 2010, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.



04 Okt 2010, 15:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Was de Julien (zwawi) gisteren op de wedstrijd aanwezig mannen?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Okt 2010, 15:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
niet gezien eigenlijk.


04 Okt 2010, 16:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Was de Julien (zwawi) gisteren op de wedstrijd aanwezig mannen?


Hij moest met zijn zijn madam naar de braderie gaan. :pinokio: :pinokio: :pinokio: :D

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2010, 17:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Temse-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ajoinen gebracht door Yombo :D

http://www.youtube.com/watch?v=nUI3lLcAWIs



:plat: schitterend.
toont aan dat de sfeer super is.... nu 9 op 9 tegen Wielsbeke, Capellen, en Brakel en de winning mood zit er serieus in...
Niemand onderschatten, maar het moet mogelijk zijn.

:EA: :drank:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


04 Okt 2010, 17:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst