Cappellen-Eendracht aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Cappellen-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
'Geel-Meerhout is sterk, maar niets vergeleken met dit Aalst', aldus Alan Grozdanic. 'Hier viel amper iets tegen te beginnen. In elke linie staan ze uitstekend georganiseerd en bulken ze van het talent. Dit elftal kan meedraaien in tweedeklasse
Alan grozdanic van cappellen in het nieuwsblad

Joeri pardo in hln:Aalst is een klasse te sterk en zal met 20punten verschil kampioen spelen


19 Okt 2010, 11:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:
'Geel-Meerhout is sterk, maar niets vergeleken met dit Aalst', aldus Alan Grozdanic. 'Hier viel amper iets tegen te beginnen. In elke linie staan ze uitstekend georganiseerd en bulken ze van het talent. Dit elftal kan meedraaien in tweedeklasse
Alan grozdanic van cappellen in het nieuwsblad

Joeri pardo in hln:Aalst is een klasse te sterk en zal met 20punten verschil kampioen spelen


Goh, ik ben al content mé den helft zelle. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Okt 2010, 12:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Ik vind dat we en vooral de spelers hun kop nie mogen laten zot maken door dergelijke uitspraken. Daar pas loert het gevaar: wie zich te sterk waant gaat op zijn bek. Gewoon rustig afwachten, match per match...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Okt 2010, 13:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
witzwet schreef:
Ik vind dat we en vooral de spelers hun kop nie mogen laten zot maken door dergelijke uitspraken. Daar pas loert het gevaar: wie zich te sterk waant gaat op zijn bek. Gewoon rustig afwachten, match per match...


Van renterghem zal de spelers wel kalm houden,trouwens we hebben het niet over gasten van 15Jaar die kampioen kunnen spelen é,onze spelers zullen wel elke match geconcentreerd spelen en wat pardo en grozdanic zeggen,zal wel door vele spelers/trainers/supporters in derde gevolgd worden.


19 Okt 2010, 13:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Ik vind het eigenlijk echt wel verbluffend hoe weinig steken ze laten vallen. Als ge bijvoorbeeld met de vingers in de neus met 4-0 van Wielsbeke wint, is het echt gevaarlijk om dan op Cappellen de tegenstander te gaan onderschatten, maar niks daarvan, ook daar wordt gewoon met 0-4 gewonnen. We zullen ongetwijfeld dit seizoen wel nog verliezen, maar heel veel domme punten zie ik ons echt niet verspelen. Bovendien is de concurrentie binnen onze kern zo groot dat iedereen weet dat er elke week opnieuw moet gepresteerd worden. Tis nog lang en tis ook logisch dat iedereen wat bang is om onszelf nu al tot kampioen uit te roepen, maar we kunnen de titel dit seizoen echt wel enkel zelf verliezen hoor. Als het nu niet lukt, dan gaat het nooit meer lukken, peis ek.


19 Okt 2010, 13:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Bartos schreef:
Ik vind het eigenlijk echt wel verbluffend hoe weinig steken ze laten vallen. Als ge bijvoorbeeld met de vingers in de neus met 4-0 van Wielsbeke wint, is het echt gevaarlijk om dan op Cappellen de tegenstander te gaan onderschatten, maar niks daarvan, ook daar wordt gewoon met 0-4 gewonnen. We zullen ongetwijfeld dit seizoen wel nog verliezen, maar heel veel domme punten zie ik ons echt niet verspelen. Bovendien is de concurrentie binnen onze kern zo groot dat iedereen weet dat er elke week opnieuw moet gepresteerd worden. Tis nog lang en tis ook logisch dat iedereen wat bang is om onszelf nu al tot kampioen uit te roepen, maar we kunnen de titel dit seizoen echt wel enkel zelf verliezen hoor. Als het nu niet lukt, dan gaat het nooit meer lukken, peis ek.


Veel zal afhangen van de blessures e. We blijven daar nu zo goed als van gespaard.
Ma den dag dat Depoitre en Moreels allebei geblesseerd zouden zijn (vorig jaar wast van dat e) dan zie ik ons niet meer snel winnen met de vingers in de neus.
Crispijn en Denys hebben zeker hun kwaliteiten, maar ik betwijfel sterk dat ze het "verlies" zouden kunnen opvangen.


19 Okt 2010, 13:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Bartos schreef:
Tis nog lang en tis ook logisch dat iedereen wat bang is om onszelf nu al tot kampioen uit te roepen, maar we kunnen de titel dit seizoen echt wel enkel zelf verliezen hoor. Als het nu niet lukt, dan gaat het nooit meer lukken, peis ek.


Ik denk er hetzelfde over. We bevinden ons momenteel in een bijzonder goeie positie, maar dat dacht ik vorig seizoen ook net voor de eindronde... En toen hebben we eigenlijk ook onszelf de das omgedaan he, laat ons eerlijk zijn.

Het is nog lang, maar ik geloof erin. Alleen langdurige blessures kunnen volgens mij roet in het eten gooien, en vooral dan bij mannen als Flipo, Depoitre en Moreels. Een langdurige blessure van een van die drie spelers kunnen we nog opvangen, bij twee wordt het al moeilijker, maar bij drie wordt het pas echt een groot probleem. Laat ons hopen dat geen enkele club zich ontpopt tot het nieuwe Wetteren...

Ik haat die ploeg nog altijd.


19 Okt 2010, 13:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Ik denk dat BVR wel goed genoeg zal weten wanneer hij bepaalde spelers aan de kant mag/moet houden voor (opkomende) blessures of om minder risico te lopen. Wanneer we bij een geladen wedstrijd 3 - 0 voorstaan na 60 minuten dan kan je Depoitre of Moreels al eens naar de kant halen.


19 Okt 2010, 14:34
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Boom is verleden jaar ook gestart met 26p op 30p de volgende 10 matchen hadden ze 19p/30p
de volgende 10 matchen 17p/30p en de laatste 6 wedstrijden 10p/18p
totaal 72 p op 36 wedstrijden .
conclusie : de eerste 10 matchen waren ze buiten categorie . Vanaf de elfde wedstrijd lag hun gemiddelde
puntengewin onder het niveau van een kampioenenploeg.
Als wij er vanaf nu in slagen 67% van de punten te halen zijn we kampioen.
Dit betekent thuis winnen en uit gelijk.


19 Okt 2010, 14:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
nonkel august schreef:
Boom is verleden jaar ook gestart met 26p op 30p de volgende 10 matchen hadden ze 19p/30p
de volgende 10 matchen 17p/30p en de laatste 6 wedstrijden 10p/18p
totaal 72 p op 36 wedstrijden .
conclusie : de eerste 10 matchen waren ze buiten categorie . Vanaf de elfde wedstrijd lag hun gemiddelde
puntengewin onder het niveau van een kampioenenploeg.
Als wij er vanaf nu in slagen 67% van de punten te halen zijn we kampioen.
Dit betekent thuis winnen en uit gelijk.


Maar vorig seizoen begon Heist ook wel met een 24 op 30, dus had Rupel Boom zeker de voorsprong nog niet die wij nu hebben. Bovendien denk ik dat je met het gemiddelde van Rupel Boom van vorig seizoen - zelfs al kregen die nog een serieuze inzinking - echt wel meestal gaat kampioen worden. Maar vorig seizoen was er dus nog een ploeg die echt heel weinig liet liggen.


19 Okt 2010, 15:06
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
OK Bartos maar indien boom verleden jaar na 10 wedstrijden ook 67% van de punten begon te halen
dan waren ook zij kampioen geweest en niet Heist .


19 Okt 2010, 15:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
De Jean schreef:
Bartos schreef:
Tis nog lang en tis ook logisch dat iedereen wat bang is om onszelf nu al tot kampioen uit te roepen, maar we kunnen de titel dit seizoen echt wel enkel zelf verliezen hoor. Als het nu niet lukt, dan gaat het nooit meer lukken, peis ek.


Ik denk er hetzelfde over. We bevinden ons momenteel in een bijzonder goeie positie, maar dat dacht ik vorig seizoen ook net voor de eindronde... En toen hebben we eigenlijk ook onszelf de das omgedaan he, laat ons eerlijk zijn.

Het is nog lang, maar ik geloof erin. Alleen langdurige blessures kunnen volgens mij roet in het eten gooien, en vooral dan bij mannen als Flipo, Depoitre en Moreels. Een langdurige blessure van een van die drie spelers kunnen we nog opvangen, bij twee wordt het al moeilijker, maar bij drie wordt het pas echt een groot probleem. Laat ons hopen dat geen enkele club zich ontpopt tot het nieuwe Wetteren...



Voeten op de grond blijven houden is het belangrijkste. Ik blijf voorzichtig. Onze eerste seizoenshelft na ons kampioenenjaar in vierde was ook heel goed - ondanks de blessures van Troch, Nguekam en Aelbrecht (toen 1 voor 1 sterkhouders) en we gingen de winterstop ook met voorsprong in als nummer 1, we zaten in een hausse, hadden St.- Truiden gewipt in de beker met een half elftal van invallers (zonder de drie bovenstaande, zonder De Veireman, zonder de geschorste Coulibaly, zonder Van Dender, etc.) en we zouden tegen de winterstop al twee van de drie sterkhouders recupereren... Op geen enkel gebied problemen dus, enkel positieve tekenen - de trend die toen net 1,5 jaar aan de gang was...

Dan begint de campagne na Nieuwjaar met een geblesseerde Podevijn (die in supervorm stak maar op de Marrokaanse stage uitviel) en de uitschakeling tegen Dender in de beker waar ook Dessart geblesseerd uitvalt, Landuyt die vertrekt, etc. en buiten de komst van Lord hadden we niks om ons aan op te trekken want we hebben de hele terugronde achter de feiten aangelopen met als absoluut dieptepunt het abominabele puntenaantal in de derde periode (waar we 9 op 30 of zoiets hadden en ik dacht zelfs laatste of voorlaatste eindigden in die periode).

Dan hadden we weliswaar nog een mooie opflakkering in de eindronde maar zaten we toch niet waar we met Nieuwjaar toch dachten te geraken.

Alles kan dus nog - zeker met het drie punten systeem. Zie maar welke remonte wij vorig seizoen hebben ingezet om redelijk eenvoudig nog derde te worden uiteindelijk. Match na match bekijken... Hebben nu 26 op 30, maar er zijn er wel nog 60 te verdienen hé... Het kan lukken maar het is nog veel te vroeg om al euforisch te worden...


19 Okt 2010, 15:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Nabeschouwing HLN

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Okt 2010, 15:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Zienaa schreef:
Ik denk dat BVR wel goed genoeg zal weten wanneer hij bepaalde spelers aan de kant mag/moet houden voor (opkomende) blessures of om minder risico te lopen. Wanneer we bij een geladen wedstrijd 3 - 0 voorstaan na 60 minuten dan kan je Depoitre of Moreels al eens naar de kant halen.


Das ewa teveel verwachten avn uwen trainer e.
Uwen speler kan perfect gezond zijn. Ge moogt 0-0 staan in den 1ste minuut.
Als ge in den 2de minuut een Witselleken tegenkomt, moogdet vergeten e :)


19 Okt 2010, 16:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
nonkel august schreef:
Boom is verleden jaar ook gestart met 26p op 30p de volgende 10 matchen hadden ze 19p/30p
de volgende 10 matchen 17p/30p en de laatste 6 wedstrijden 10p/18p
totaal 72 p op 36 wedstrijden .
conclusie : de eerste 10 matchen waren ze buiten categorie . Vanaf de elfde wedstrijd lag hun gemiddelde
puntengewin onder het niveau van een kampioenenploeg.
Als wij er vanaf nu in slagen 67% van de punten te halen zijn we kampioen.
Dit betekent thuis winnen en uit gelijk.


Tis eigenlijk vrij simpel ze voor ons. De matchen die eraan komen vanaf Koksijde tot eind november, daar moeten wij ons onderscheiden van de tegenstanders en dan ga ge al heel ver staan!

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


19 Okt 2010, 16:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst