Cappellen-Eendracht aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Cappellen-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
DT schreef:
De Jean schreef:
Bartos schreef:
Tis nog lang en tis ook logisch dat iedereen wat bang is om onszelf nu al tot kampioen uit te roepen, maar we kunnen de titel dit seizoen echt wel enkel zelf verliezen hoor. Als het nu niet lukt, dan gaat het nooit meer lukken, peis ek.


Ik denk er hetzelfde over. We bevinden ons momenteel in een bijzonder goeie positie, maar dat dacht ik vorig seizoen ook net voor de eindronde... En toen hebben we eigenlijk ook onszelf de das omgedaan he, laat ons eerlijk zijn.

Het is nog lang, maar ik geloof erin. Alleen langdurige blessures kunnen volgens mij roet in het eten gooien, en vooral dan bij mannen als Flipo, Depoitre en Moreels. Een langdurige blessure van een van die drie spelers kunnen we nog opvangen, bij twee wordt het al moeilijker, maar bij drie wordt het pas echt een groot probleem. Laat ons hopen dat geen enkele club zich ontpopt tot het nieuwe Wetteren...



Voeten op de grond blijven houden is het belangrijkste. Ik blijf voorzichtig. Onze eerste seizoenshelft na ons kampioenenjaar in vierde was ook heel goed - ondanks de blessures van Troch, Nguekam en Aelbrecht (toen 1 voor 1 sterkhouders) en we gingen de winterstop ook met voorsprong in als nummer 1, we zaten in een hausse, hadden St.- Truiden gewipt in de beker met een half elftal van invallers (zonder de drie bovenstaande, zonder De Veireman, zonder de geschorste Coulibaly, zonder Van Dender, etc.) en we zouden tegen de winterstop al twee van de drie sterkhouders recupereren... Op geen enkel gebied problemen dus, enkel positieve tekenen - de trend die toen net 1,5 jaar aan de gang was...

Dan begint de campagne na Nieuwjaar met een geblesseerde Podevijn (die in supervorm stak maar op de Marrokaanse stage uitviel) en de uitschakeling tegen Dender in de beker waar ook Dessart geblesseerd uitvalt, Landuyt die vertrekt, etc. en buiten de komst van Lord hadden we niks om ons aan op te trekken want we hebben de hele terugronde achter de feiten aangelopen met als absoluut dieptepunt het abominabele puntenaantal in de derde periode (waar we 9 op 30 of zoiets hadden en ik dacht zelfs laatste of voorlaatste eindigden in die periode).

Dan hadden we weliswaar nog een mooie opflakkering in de eindronde maar zaten we toch niet waar we met Nieuwjaar toch dachten te geraken.

Alles kan dus nog - zeker met het drie punten systeem. Zie maar welke remonte wij vorig seizoen hebben ingezet om redelijk eenvoudig nog derde te worden uiteindelijk. Match na match bekijken... Hebben nu 26 op 30, maar er zijn er wel nog 60 te verdienen hé... Het kan lukken maar het is nog veel te vroeg om al euforisch te worden...


Aalst nam toen periode1 en la louviere periode 2en la louviere stond op kop na periode 2,dus ik zie niet waar wij die voorsprong haalden(2-3punten met de winterstop voorsprong meer niet)?Kampioen werd ronse met 54punten gevolgd door la louviere en peruwelz ook met 54punten.Lijkt mij toch een sterke reeks als de ploeg met de meeste gewonnen matchen ronse is met 16.Terwijl nu aalst er echt bovenuitsteekt en zelfs geen tegenstander zoals heist heeft.Als depoitre zou uitvallen kunnen we misschien nog in de problemen komen,anders gaan ze van heel ver moeten komen dit seizoen.Trouwens als we toch gaan vergelijken,ons jaar in vierde was een gelijkaardige start toch? :D


19 Okt 2010, 17:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Wij hebben een goede (en verstandige) trainer.
Wij hebben een goede ploeg (en bank).
Wij hebben een goede start genomen.
Wij hebben een bekwaam bestuur.
Wij hebben de wind in de zeilen.
Wij moeten enkel naar onszelf kijken. Ne mens zou er lyrisch van worden :D .

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Okt 2010, 17:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
DavidSeal schreef:
Wij hebben een goede (en verstandige) trainer.
Wij hebben een goede ploeg (en bank).
Wij hebben een goede start genomen.
Wij hebben een bekwaam bestuur.
Wij hebben de wind in de zeilen.
Wij moeten enkel naar onszelf kijken. Ne mens zou er lyrisch van worden :D .


En last but not least, we hebben de beste supporters.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Okt 2010, 17:22
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
jammen schreef:
DavidSeal schreef:
Wij hebben een goede (en verstandige) trainer.
Wij hebben een goede ploeg (en bank).
Wij hebben een goede start genomen.
Wij hebben een bekwaam bestuur.
Wij hebben de wind in de zeilen.
Wij moeten enkel naar onszelf kijken. Ne mens zou er lyrisch van worden :D .


En last but not least, we hebben de beste supporters.

:oops: Ik wist dat ik iets vergeten was :sorry: :lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Okt 2010, 17:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Ik ben nog steeds aan het wachten om foto's te posten van deze wedstrijd zelf.
Ik kreeg zopas een foto weliswaar genomen met gsm maar toen na 23 minuten de stand op 0 - 3 kwam vertoonde het scorebord 0 - 7 :D
Je ziet er zijn nog supporters met opmerkzin ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Okt 2010, 18:03
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
Ik ben nog steeds aan het wachten om foto's te posten van deze wedstrijd zelf.
Ik kreeg zopas een foto weliswaar genomen met gsm maar toen na 23 minuten de stand op 0 - 3 kwam vertoonde het scorebord 0 - 7 :D
Je ziet er zijn nog supporters met opmerkzin ;)

Afbeelding



nee er stond 0- ] het middenste streepje werkte niet meer :p


19 Okt 2010, 18:04
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 14 Jul 2007, 8:56
Berichten: 11
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
da was den 23ste minuut in de 2de helft want in de eersten werkte da scorebord nie


19 Okt 2010, 18:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Weeral een mysterie opgelost dus :worship:

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Okt 2010, 18:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:

Aalst nam toen periode1 en la louviere periode 2en la louviere stond op kop na periode 2,dus ik zie niet waar wij die voorsprong haalden(2-3punten met de winterstop voorsprong meer niet)?Kampioen werd ronse met 54punten gevolgd door la louviere en peruwelz ook met 54punten.Lijkt mij toch een sterke reeks als de ploeg met de meeste gewonnen matchen ronse is met 16.Terwijl nu aalst er echt bovenuitsteekt en zelfs geen tegenstander zoals heist heeft.Als depoitre zou uitvallen kunnen we misschien nog in de problemen komen,anders gaan ze van heel ver moeten komen dit seizoen.Trouwens als we toch gaan vergelijken,ons jaar in vierde was een gelijkaardige start toch? :D


Ik wil alleen maar zeggen dat we er verre van zijn. Dat bewuste seizoen terug in derde was trouwens helemaal over kop gehaald met dat gedoe met Geel en Namen in tweede en dan nog eens de dood van een speler van Ronse na de beloftenwedstrijd op Aalst waardoor die rangschikking lang mank heeft gelopen wegens niet alle ploegen evenveel matchen gespeeld. We haalden de eerste periode binnen net voor de winterstop en La Louvière inderdaad de tweede maar chronologisch klopte het allemaal niet zo - matchen van de tweede periode die reeds gespeeld werden voor het einde van de eerste periode enz. Ik weet dat we rond Kerstmis dacht ik die periode binnenhaalden in een rechtstreeks duel met de nummer 2 Willebroek (puntje thuis) en we na de winterstop meteen weer tegen Willebroek moesten spelen (met debuut van Lord oa). Maar met de winterstop stonden we wel eerste - niet met de voorsprong die we nu hebben, dat niet maar als je ziet waar we dan nog zijn geëindigd, dat was ook niet ingecalculeerd op het moment dat we toen eerste stonden...

Bovendien mag je u nu niet blindstaren op waar we staan: Geel heeft na de verlieswedstrijd tegen ons geen potten meer gebroken, FCN ook niet en Coxyde ook niet echt. Anderzijds volgen na Brakel (die gingen winnen op Hamme), Coxyde, Oudenaarde, Waregem, Hoogstraten en Dessel. Echt niet van de poes hoor... Het ziet er allemaal goed uit, maar ik zou het echt niet vergelijken met onze periode in vierde. Op Ronse, Temse en FCN hadden we geen overschot en Bornem was ook heel moeilijk. In vierde had je enkel Bornem voor de winterstop en Temse erna die ons iets in de weg konden leggen... En ook toen waren we redelijk belabberd aan de terugronde begonnen met thuisverlies tegen Temse en Bornem onder andere... terwijl we als enige nationale ploeg de hele heenronde ongeslagen waren gebleven...

Het domste wat we kunnen doen, is denken dat het binnen is EN de tegenstander onderschatten... Kijk naar ons vorig seizoen. Compleet afgeschreven na 10 matchen en op het einde toch nog akelig dicht gekomen... wie zegt dat een andere ploeg dat niet kan dit seizoen?

Voetjes op de grond en week na week de punten pakken...


19 Okt 2010, 20:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:

Aalst nam toen periode1 en la louviere periode 2en la louviere stond op kop na periode 2,dus ik zie niet waar wij die voorsprong haalden(2-3punten met de winterstop voorsprong meer niet)?Kampioen werd ronse met 54punten gevolgd door la louviere en peruwelz ook met 54punten.Lijkt mij toch een sterke reeks als de ploeg met de meeste gewonnen matchen ronse is met 16.Terwijl nu aalst er echt bovenuitsteekt en zelfs geen tegenstander zoals heist heeft.Als depoitre zou uitvallen kunnen we misschien nog in de problemen komen,anders gaan ze van heel ver moeten komen dit seizoen.Trouwens als we toch gaan vergelijken,ons jaar in vierde was een gelijkaardige start toch? :D


Ik wil alleen maar zeggen dat we er verre van zijn. Dat bewuste seizoen terug in derde was trouwens helemaal over kop gehaald met dat gedoe met Geel en Namen in tweede en dan nog eens de dood van een speler van Ronse na de beloftenwedstrijd op Aalst waardoor die rangschikking lang mank heeft gelopen wegens niet alle ploegen evenveel matchen gespeeld. We haalden de eerste periode binnen net voor de winterstop en La Louvière inderdaad de tweede maar chronologisch klopte het allemaal niet zo - matchen van de tweede periode die reeds gespeeld werden voor het einde van de eerste periode enz. Ik weet dat we rond Kerstmis dacht ik die periode binnenhaalden in een rechtstreeks duel met de nummer 2 Willebroek (puntje thuis) en we na de winterstop meteen weer tegen Willebroek moesten spelen (met debuut van Lord oa). Maar met de winterstop stonden we wel eerste - niet met de voorsprong die we nu hebben, dat niet maar als je ziet waar we dan nog zijn geëindigd, dat was ook niet ingecalculeerd op het moment dat we toen eerste stonden...

Bovendien mag je u nu niet blindstaren op waar we staan: Geel heeft na de verlieswedstrijd tegen ons geen potten meer gebroken, FCN ook niet en Coxyde ook niet echt. Anderzijds volgen na Brakel (die gingen winnen op Hamme), Coxyde, Oudenaarde, Waregem, Hoogstraten en Dessel. Echt niet van de poes hoor... Het ziet er allemaal goed uit, maar ik zou het echt niet vergelijken met onze periode in vierde. Op Ronse, Temse en FCN hadden we geen overschot en Bornem was ook heel moeilijk. In vierde had je enkel Bornem voor de winterstop en Temse erna die ons iets in de weg konden leggen... En ook toen waren we redelijk belabberd aan de terugronde begonnen met thuisverlies tegen Temse en Bornem onder andere... terwijl we als enige nationale ploeg de hele heenronde ongeslagen waren gebleven...

Het domste wat we kunnen doen, is denken dat het binnen is EN de tegenstander onderschatten... Kijk naar ons vorig seizoen. Compleet afgeschreven na 10 matchen en op het einde toch nog akelig dicht gekomen... wie zegt dat een andere ploeg dat niet kan dit seizoen?

Voetjes op de grond en week na week de punten pakken...


Den eerste speler die durft denken dat het binnen is(onderschatting enzo dus),dieje krijgt van van renterghem ne sjot dattem deerste weken zelfs niet meer kan voetballen :D
En supporters mogen toch zweven é?
Trouwens, al die statistieken en voorzichtigheden den boom in ,Aalst speelt dit jaar kampioen en daarmee uit :D


19 Okt 2010, 21:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:
Berichttitel: Re: 3de klasse A 2010-2011


Gold Member


Geregistreerd op: 29 aug 2002, 21:56
Berichten: 7034
Woonplaats: Hasselt Bon, gisteren de toekomstige kampioen aan het werk gezien. Had wel graag gezien hoe het zou gelopen zijn moesten ze die strafschop niet krijgen, maar verloren hadden we wellicht toch

Wel jammer dat enkele Aalsterse heethoofden het toch weer moeten verpesten (en ze waren dan al maar met 400 ipv de aangekondigde 700...)


Ach dievan Aalst beginnen weer hoog van den toren te blazen.
Als ze volgend seizoen in tweede klasse aanbeland zijn gaan ze weer met geld gooien om naar eerste te geraken.
Stapelen de schulden zich weer op en kunnen hun spelers niet meer betalen en zakken ze weer zwart van armoe terug naar bevordering.

Die mannen van cappellen kunnen nog al een stukske overdrijven zeg,heethoofden?Precies of we hebben daar mensen afgeslagen. :D
Ik heb zelfs gehoord dat er glazen zouden gesneuveld zijn !!!! :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


19 Okt 2010, 21:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Bram schreef:
Iendrachter90 schreef:
Berichttitel: Re: 3de klasse A 2010-2011


Gold Member


Geregistreerd op: 29 aug 2002, 21:56
Berichten: 7034
Woonplaats: Hasselt Bon, gisteren de toekomstige kampioen aan het werk gezien. Had wel graag gezien hoe het zou gelopen zijn moesten ze die strafschop niet krijgen, maar verloren hadden we wellicht toch

Wel jammer dat enkele Aalsterse heethoofden het toch weer moeten verpesten (en ze waren dan al maar met 400 ipv de aangekondigde 700...)


Ach dievan Aalst beginnen weer hoog van den toren te blazen.
Als ze volgend seizoen in tweede klasse aanbeland zijn gaan ze weer met geld gooien om naar eerste te geraken.
Stapelen de schulden zich weer op en kunnen hun spelers niet meer betalen en zakken ze weer zwart van armoe terug naar bevordering.

Die mannen van cappellen kunnen nog al een stukske overdrijven zeg,heethoofden?Precies of we hebben daar mensen afgeslagen. :D
Ik heb zelfs gehoord dat er glazen zouden gesneuveld zijn !!!! :hmm:


Der eet dor wel iëne loempen mijn beker(kes) omver geloeipen mor ik vonnet ni eirg, 't was toch mor maes :D

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


19 Okt 2010, 22:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Beelden op http://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.A Tv :EA:


20 Okt 2010, 10:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Gio schreef:
Bram schreef:
Iendrachter90 schreef:
Berichttitel: Re: 3de klasse A 2010-2011


Gold Member


Geregistreerd op: 29 aug 2002, 21:56
Berichten: 7034
Woonplaats: Hasselt Bon, gisteren de toekomstige kampioen aan het werk gezien. Had wel graag gezien hoe het zou gelopen zijn moesten ze die strafschop niet krijgen, maar verloren hadden we wellicht toch

Wel jammer dat enkele Aalsterse heethoofden het toch weer moeten verpesten (en ze waren dan al maar met 400 ipv de aangekondigde 700...)


Ach dievan Aalst beginnen weer hoog van den toren te blazen.
Als ze volgend seizoen in tweede klasse aanbeland zijn gaan ze weer met geld gooien om naar eerste te geraken.
Stapelen de schulden zich weer op en kunnen hun spelers niet meer betalen en zakken ze weer zwart van armoe terug naar bevordering.

Die mannen van cappellen kunnen nog al een stukske overdrijven zeg,heethoofden?Precies of we hebben daar mensen afgeslagen. :D
Ik heb zelfs gehoord dat er glazen zouden gesneuveld zijn !!!! :hmm:


Der eet dor wel iëne loempen mijn beker(kes) omver geloeipen mor ik vonnet ni eirg, 't was toch mor maes :D
just lukaku moest et bekoeipen ;-p

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


20 Okt 2010, 10:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
davy1919 schreef:
Gio schreef:
Bram schreef:
Ik heb zelfs gehoord dat er glazen zouden gesneuveld zijn !!!! :hmm:


Der eet dor wel iëne loempen mijn beker(kes) omver geloeipen mor ik vonnet ni eirg, 't was toch mor maes :D
just lukaku moest et bekoeipen ;-p


die was onthoofd ;)

_________________
www.spionkoplede.com


20 Okt 2010, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst