Cappellen-Eendracht aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21
 Cappellen-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Verslag vanop site Cappellen:

Cappellen FC - VC Eendracht Aalst 0-4

Eendracht Aalst was duidelijk een maatje te groot voor Cappellen. Toch hadden de leiders een discutabele strafschop nodig om op voorsprong te klimmen. Nadien konden de bezoekers de wedstrijd eenvoudig controleren en de voorsprong verder uitdiepen. Bovendien miste geel-rood zelf nog een strafschop. Cappellen moet stilaan weer achterom kijken.

Bij Cappellen kwamen Van Den Bogaert en Asante in de basis. De leiders namen van bij aanvang het initiatief, maar konden de Kapelse afweer maar moeizaam verontrusten. Bbrughmans had geen problemen met een schotje van Van Damme. Toch kwam Aalst bijna op voorsprong. De Schutter kopte van kortbij een voorzet van Moreels op de lat. Cappellen kon verder eenvoudig gelijke tred houden met de Oost-Vlamingen zonder echter gevaarlijk te zijn. Iets voor het half uur kreeg Aalst dan een strafschop na vermeend handspel van Rizki. De Aalsterse kapitein Filipovic zette de elfmeter om. Even later testte Moreels vanuit de draai de paraatheid van Brughmans en aan de overzijde kon Van den Noortgaete nog net bij een goede poging van Allachi. Aalst kon nog voor de rust haar voorsprong uitdiepen toen Depoitre Van Den Bogaert aftroefde en Moreels de voorzet binnenschoof. Moreels kwam zelfs nog dicht bij een derde bezoekende treffer, maar Brughmans redde in twee tijden.

Ondanks een dubbele wissel werd Cappellen al meteen definitief uitgeteld in de aanvangsfase van de tweede helft. Depoitre strafte een verdedigende fout af en zette de 0-3 op het bord. Aalst, dat woensdag bekert tegen Germinal Beerschot, haalde stilaan de voet van het gaspedaal. Toch was het bij een snelle aanval dicht bij een vierde treffer. Rizki haalde het schot van Van Damme echter van de doellijn. Cappellen probeerde iets terug te doen, maar kwam niet verder dan echter schutere pogingen vanuit de tweede lijn. Pas halfweg de tweede periode was er opnieuw spektakel te beleven. Eerst kreeg grozdanic een lichte tweede gele kaart en even later haalde Verheyden een kopbal met de hand van de lijn. Ook de Aalsterse middenvelder mocht meteen de kleedkamers opzoeken. Vanderheyden schoot de daaropvolgende strafschop echter veel te zwak in. Cappellen kon wel voor meer gevaar zorgen. Michel en Nana Diela stuitten echter telkens op doelman Van den Noortgaete. Aan de overzijde werd er nog wel gescoord. Gallucci bediende de ingevallen Yombo die van dichtbij de 0-4 binnen schoof.

Cappellen: Brughmans; Decorte (46' Vanderheyden), Rizki, Van Gorp, Van Den Bogaert (81' Debelder); Nana Diela, Geuens; Asante (46' Grozdanic), Allachi, Oduro; Michel.
Aalst: Van den Noortgaete; Delclef, De Schutter, Filipovic, Podevijn; Gallucci, Van Damme, Verheyden, Cousin (81' Yombo); Depoitre en Moreels (73' Denys).
Doelpunten: 26' Filipovic 0-1 (strafschop), 36' Moreels 0-2, 49' Depoitre 0-3 en 85' Yombo 0-4.
Geel: Rizki, Grozdanic en Gallucci.
Geel: 68' Grozdanic (tweemaal geel), 69' Verheyden.


17 Okt 2010, 18:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
jammen schreef:
Tzal morgen veel minder zijn met de treinen. (n)


Of misschien zal het wonder geschieden, ze gaan werken bij de NMBS. :p :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2010, 18:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
ik zag ons andermaal een prima match spelen. Met een centrale as om u tegen te zeggen. We gaven geen enkele kans weg, en onze doelman pakte zelfs een strafschop.

Eigenlijk zag ik weinig tot geen slechte punten al erger ik mij mateloos aan Delclef. Weinig initiatief, slecht verdedigen. Ik zal hier wel weer kritiek krijgen , maar als hij slecht is mag dat gezegd worden. Die jongen speelt slecht, punt uit. En als hij daar nie tegen kan, dattem dan naar een ander ploeg gaat.

Ook nog even zeggen dat de ticketprijzen in Kappellen compleet van de pot gerukt zijn. 15 tot 20 euro voor een zitplaats. Wil er iemand die mensen eens aan herinneren dat ze in derde spelen?


17 Okt 2010, 18:47
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
El Corredor schreef:
ik zag ons andermaal een prima match spelen. Met een centrale as om u tegen te zeggen. We gaven geen enkele kans weg, en onze doelman pakte zelfs een strafschop.

Eigenlijk zag ik weinig tot geen slechte punten al erger ik mij mateloos aan Delclef. Weinig initiatief, slecht verdedigen. Ik zal hier wel weer kritiek krijgen , maar als hij slecht is mag dat gezegd worden. Die jongen speelt slecht, punt uit. En als hij daar nie tegen kan, dattem dan naar een ander ploeg gaat.

Ook nog even zeggen dat de ticketprijzen in Kappellen compleet van de pot gerukt zijn. 15 tot 20 euro voor een zitplaats. Wil er iemand die mensen eens aan herinneren dat ze in derde spelen?


:crazy:
Uitzuigers :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2010, 18:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2535
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
El Corredor schreef:
ik zag ons andermaal een prima match spelen. Met een centrale as om u tegen te zeggen. We gaven geen enkele kans weg, en onze doelman pakte zelfs een strafschop.

Eigenlijk zag ik weinig tot geen slechte punten al erger ik mij mateloos aan Delclef. Weinig initiatief, slecht verdedigen. Ik zal hier wel weer kritiek krijgen , maar als hij slecht is mag dat gezegd worden. Die jongen speelt slecht, punt uit. En als hij daar nie tegen kan, dattem dan naar een ander ploeg gaat.

Ook nog even zeggen dat de ticketprijzen in Kappellen compleet van de pot gerukt zijn. 15 tot 20 euro voor een zitplaats. Wil er iemand die mensen eens aan herinneren dat ze in derde spelen?


eerlijk gezegd, Delclef vond ik ook ni goed ze. A ja, van nen thuissupporter : Aalst heeft eigenlijk geen goei match gespeeld :plat: :plat: :plat:

_________________
Iendracht 4ever.


17 Okt 2010, 18:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
cromag schreef:
jammen schreef:
t'zeetje schreef:
Rood voor Verheyen

Penanty gepakt


Direkt rood of 2x geel? Telt dit ook voor de beker?
Dat wotdt dan een kans voor Denijs of Yombo om zich te bewijzen.


Ik denk sowiso dat we een andere opstelling krijgen op t kiel. Vier dagen later is er immers weer een topmatch tegen...Coxyde.


Toch de grootste zever ooit?Tegen gba zal de basisploeg spelen,of zijn er hier al vergeten dat koksijde tegen genk moet?(rotatie loont niet)
+voor onze spelers zelf is dat ook een topmatch,die gaan willen spelen.


17 Okt 2010, 18:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
proficiat he mannen.....tziet er goed uit :EA: :EA:


17 Okt 2010, 19:20
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Wow, ons doelpuntensaldo bedraagt momenteel 23. Duizelingwekkend gewoon, zeker vergeleken met de andere. 8 is het tweede beste.


17 Okt 2010, 20:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Het werd vrij snel duidelijk dat we een paar maatjes te groot waren voor dit Cappellen. We moesten wel wachten tot in de 25e minuut om een eerste keer te juichen toen Filipovic een penalty binnen trapte. Toen moest het eigenlijk al 0-1 geweest zijn want De Schutter kopte na acht minuten van dichtbij onbegrijpelijk over via de lat. Voor de rust konden we onze voorsprong dan nog verdubbelen. Depoitre recupereerde de bal aan de zijlijn en Wouter Moreels werkte de voorzet knap af.
Na de pauze scoort Depoitre met een beetje meeval de 0-3 en de match was meteen gespeeld. Wij hoefden niet meer door te duwen en Cappellen was niet bij machte om iets terug te doen. Grozdanic werd met twee gele kaarten uitgesloten en even later mocht Ewen Verheyden ook vroeger gaan douchen nadat hij direct rood kreeg omdat hij de bal met de arm uit de goal hield. De daaropvolgende penalty werd enorm zwak getrapt en Van Den Noortgaete pakte makkelijk. De 0-4 van de ingevallen Yombo gaf nog wat meer glans aan de overwinning en Depoitre miste de kans om forfaitcijfers op de tabellen te zetten.
Dik verdiende zege dus want wij waren gewoon heer en meester :EA:
Nu volgende week de verplaatsing naar Brakel tot een goed einde brengen en dan kunnen we met wat ademruimte aan onze moeilijkere reeks beginnen.


17 Okt 2010, 20:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1272
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Er was vandaag een massa volk van aalst ( ong 800 man) met als gevolg een megafeestje in de cantine gedurende 110min. Niet eens sterk moeten spelen vandaag om toch vlot te winnen. Proficiat aan onze jongens en onze trainersstaf! Ook nen dikken proficiat aan de entouragen van capellen om ons toe te laten er daar een dik feest van te maken in hun kantine!


17 Okt 2010, 20:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Verheyden zal waarschijnlijk een weekje geschorst worden voor zijn rode kaart.
Daarbij komt nog een week extra voor zijn rode kaart op Boom in de eindronde. Toen kreeg hij 1 week met uitstel tot het einde van dit jaar en aangezien hij rood kreeg, komt die speeldag er dus bij.

WEIGERINGEN VOORSTELLEN MINNELIJKE SCHIKKINGEN GEPUBLICEERD OP 12.05.2010:

(1578) VERHEYDEN Ewen 07/04/1980 - V.C. EENDR. AALST 2002 (00090)
Voorstel: 1 speeldag(en) Eerste Elftallen vanaf 01/06/2010
Weigering aangenomen: 1 speeldag(en) Eerste Elftallen vanaf 01/06/2010, met uitstel t.e.m. 31.12.2010.


17 Okt 2010, 20:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
jammen schreef:
t'zeetje schreef:
Rood voor Verheyen

Penanty gepakt


Direkt rood of 2x geel? Telt dit ook voor de beker?
Dat wotdt dan een kans voor Denijs of Yombo om zich te bewijzen.


Ik persoonlijk vindt kestens de meest logische oplossing(of denys kan ook idd) of gaan we ineens een centraal middenveld vormen met van damme en yombo?We moeten wat serieus blijven ook é.


17 Okt 2010, 20:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Waarom niet ? Kestens is meer een type Van Damme, volgens mij ga je met Yombo veel meer voetballend vermogen hebben.


17 Okt 2010, 20:41
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:
t'zeetje schreef:
Rood voor Verheyen

Penanty gepakt


Direkt rood of 2x geel? Telt dit ook voor de beker?
Dat wotdt dan een kans voor Denijs of Yombo om zich te bewijzen.


Ik persoonlijk vindt kestens de meest logische oplossing(of denys kan ook idd) of gaan we ineens een centraal middenveld vormen met van damme en yombo?We moeten wat serieus blijven ook é.


Ik kan je redenering wel begrijpen hoor, de trainer, in wie ik alsmaar meer vertrouwen heb, zal wel de juiste beslissing nemen.

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Okt 2010, 20:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
jammen schreef:

Ik kan je redenering wel begrijpen hoor, de trainer, in wie ik alsmaar meer vertrouwen heb, zal wel de juiste beslissing nemen.


Da mag wel eens gaan tijd worden e :)


17 Okt 2010, 20:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst