Olsa Brakel - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 20
 Olsa Brakel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Persoonlijk niet op gelet of de winninggoal offside was of niet. Het zou me verbazen want het doelpunt spruit voort uit een vrije trap, de linesman stond toch al min of meer goed opgesteld, niet?
Er was overigens ook niets van protest bij Brakel.

In ieder geval prikt Yombo de bal met veel overtuiging binnen: geloof me, dat is niet makkelijk vanuit die positie.

Voor het overige denk ik dat de trainer tijdens de rust onze spelers een bolwassing van formaat heeft gegeven. Hadden we de eerste helft op een hoger tempo uitgespeeld, dan stond het gewoon aan de rust 0-3.

Na de afloop van gisteren echter hoor je ons niet mopperen want we hebben een heel aangename tweede helft gezien.

En Brakel, die hebben verdorie naar derdeklassenormen,echt een thuispubliek.
Het was prachtig om zien hoeveel volk er rond dat pleintje stond. Zo'n wedstrijden hebben echt wel charme maar voor ons mag het stilaan iets anders worden ..

Op naar onze galamatch van komende woensdag !


25 Okt 2010, 9:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Match op Braaksel was er weer over, ben daar weer een jaar van mijn leven verloren, iendracht forever!!
merci iendracht!!

_________________
www.spionkoplede.com


25 Okt 2010, 9:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Hugo schreef:
jammen schreef:
Brakel was wel een stugge ploeg om tegen te spelen, er lopen er daar een paar die toch wel wat kunnen voetballen.
Wouter vond ik echt subliem, deze was amper af te stoppen en als hij dit dan ook omzet in 2 doelpunten dan is het plaatje helemaal af.
BVR voert 2 wissels uit en plots gaat de ploeg toch nog iets beter draaien (vooral Yombo deed dat goed).
Deze ganse ploeg barst van het talent en laat ook een echte vechtersmentaliteit zien als het moet.
Nu de volgende 5 à 6 matchen goed doorkomen en tegen midden december zullen we weten of we ons mogen klaarmaken op een kampioenenviering eind april/begin mei.

Bedankt Iendracht voor deze mooie en vooral spannende namiddag. :EA:


(y)
Ons spelers hebben gisteren hun longen kunnen vullen met een portie gezonde lucht van den boiten, spijtig genoeg zitten mijn longen weer vol nicotine. :lol:


Dienen "gezonden boitenlocht" heeft er voor gezorgd dat ik nu met een zere keel zit.
Alhoewel de "after-match" hier ook voor een stuk kan tussenzitten. ;) :lol:

ge hebt nog 2 dagen om te recupereren :D :banana:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


25 Okt 2010, 10:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Brakel was wel een stugge ploeg om tegen te spelen, er lopen er daar een paar die toch wel wat kunnen voetballen.
Wouter vond ik echt subliem, deze was amper af te stoppen en als hij dit dan ook omzet in 2 doelpunten dan is het plaatje helemaal af.
BVR voert 2 wissels uit en plots gaat de ploeg toch nog iets beter draaien (vooral Yombo deed dat goed).
Deze ganse ploeg barst van het talent en laat ook een echte vechtersmentaliteit zien als het moet.
Nu de volgende 5 à 6 matchen goed doorkomen en tegen midden december zullen we weten of we ons mogen klaarmaken op een kampioenenviering eind april/begin mei.
Bedankt Iendracht voor deze mooie en vooral spannende namiddag. :EA:


De laatste matchen van de heenronde zijn tegen de nrs 2,3,4,5,6 en 11.Op zich lijkt dat moeilijk,maar thuis winnen en op oudenaarde en dessel minstens 1punt zou perfect zijn.(meer mag,maar 14/18lijkt mij voldoende of niet? :D )
Aalst heeft trouwens de beste thuis en uitreputatie.
Thuis zijn er nog 5ploegen ongeslagen:ronse,dessel,hoogstraten, aalst en oudenaarde.
Uit is dat enkel aalst,is ook bijna de enige ploeg die meer dan de helft haalt na 11matchen.14/18op verplaatsing.Al de rest heeft een slechte uitreputatie(enkel waregem klampt nog aan 13/18).
Aalst was dan ook meteen de enige uitploeg die gisteren wist te winnen.


25 Okt 2010, 10:50
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Persoonlijk niet op gelet of de winninggoal offside was of niet. Het zou me verbazen want het doelpunt spruit voort uit een vrije trap, de linesman stond toch al min of meer goed opgesteld, niet?
Er was overigens ook niets van protest bij Brakel.



Ik heb de beelden gezien en geen offside. Naast de muur stond nog een verdediger van Brakel een paar meter lager.


25 Okt 2010, 11:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Dani schreef:
Persoonlijk niet op gelet of de winninggoal offside was of niet. Het zou me verbazen want het doelpunt spruit voort uit een vrije trap, de linesman stond toch al min of meer goed opgesteld, niet?
Er was overigens ook niets van protest bij Brakel.



Ik heb de beelden gezien en geen offside. Naast de muur stond nog een verdediger van Brakel een paar meter lager.

Beelden te zien reeds op http://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.ATv :EA:


25 Okt 2010, 11:07
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Gisteren een toffe match gezien, tegen een goede tegenstander. Zelfs bij de 3-2 bleven ze verder spelen zoals ervoor. De inbreng van Denijs en Yombo was de ommekeer in de match.

Misschien enkel voor de statistieken, maar is den iendracht niet de enige ploeg i nde nationale voetbalreeksen die nog ongeslagen is, na het verlies van Genk dit weekend?

Nog 2 dagen, en we zullen 't Kiel laten daveren op zijn grondvesten. Een scoreverloop zoals gisteren wil ik voor tekenen :) .
Ratten vangen, ratten vangen... :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Okt 2010, 11:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Misschien enkel voor de statistieken, maar is den iendracht niet de enige ploeg i nde nationale voetbalreeksen die nog ongeslagen is, na het verlies van Genk dit weekend?


Ieper, Lyra en Patro Eisden staan in respectievelijk Vierde A, Vierde B en Vierde C ook nog ongeslagen op kop, al hebben die allemaal wel nog maar negen matchen gespeeld tegenover wij al elf.


25 Okt 2010, 11:21
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Aalst inderdaad samen met Genk langste reeks ongeslagen. Al die statistieken kan je vinden op www.vbal4.be. Je moet maar eens kijken beste aanval, verdediging, langste ongeslagen reeks, meeste gewonnen matchen met meer dan 1 goal, meeste de nul gehouden,....


25 Okt 2010, 11:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Stijn schreef:
Dani schreef:
Persoonlijk niet op gelet of de winninggoal offside was of niet. Het zou me verbazen want het doelpunt spruit voort uit een vrije trap, de linesman stond toch al min of meer goed opgesteld, niet?
Er was overigens ook niets van protest bij Brakel.



Ik heb de beelden gezien en geen offside. Naast de muur stond nog een verdediger van Brakel een paar meter lager.

Beelden te zien reeds op http://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.ATv :EA:


Prachtig beeldverslag en op het laatst om te bekomen van de gezonde boerenlucht ne goeien druppel. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Okt 2010, 11:32
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Stijn schreef:
Dani schreef:
Persoonlijk niet op gelet of de winninggoal offside was of niet. Het zou me verbazen want het doelpunt spruit voort uit een vrije trap, de linesman stond toch al min of meer goed opgesteld, niet?
Er was overigens ook niets van protest bij Brakel.



Ik heb de beelden gezien en geen offside. Naast de muur stond nog een verdediger van Brakel een paar meter lager.

Beelden te zien reeds op http://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.ATv :EA:


En de stadionomroeper was vergeten te vermelden dat het meteen na het laatste fluitsignaal ook meteen het einde van de wedstrijd was en dat er dan ook meteen diende gestopt te worden met voetballen en de spelers meteen onder de douche konden.
Meteen kon dus het feest voor ons beginnen. :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Okt 2010, 11:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Timoilsjt wrote:
Misschien enkel voor de statistieken, maar is den iendracht niet de enige ploeg i nde nationale voetbalreeksen die nog ongeslagen is, na het verlies van Genk dit weekend?


Ieper, Lyra en Patro Eisden staan in respectievelijk Vierde A, Vierde B en Vierde C ook nog ongeslagen op kop, al hebben die allemaal wel nog maar negen matchen gespeeld tegenover wij al elf.


In derde B telt Virton zowaar één punt meer dan ons maar die hebben één verlieswedstrijd.
Toch bijna even straf zoals wij.

Op FCN lieten we twee punten liggen (bal op de paal - fout in de zestien in 92') en ook op Ronse had het anders kunnen verlopen al dient wel te worden gezegd dat een gelijkspel in Ronse een logische uitslag was.


25 Okt 2010, 12:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Toch even vermelden dat Wouter Moreels een lust was voor het (voetbalkennend) oog !

Wat een fabuleuze techniek heeft die man, om dan nog te zwijgen van zijn fysiek en présence.

Was gisteren ongetwijfeld de beste man op het veld.
Geloof me mannekes, zo lopen er in tweede klasse niet te veel rond.


25 Okt 2010, 13:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Toch even vermelden dat Wouter Moreels een lust was voor het (voetbalkennend) oog !

Wat een fabuleuze techniek heeft die man, om dan nog te zwijgen van zijn fysiek en présence.

Was gisteren ongetwijfeld de beste man op het veld.
Geloof me mannekes, zo lopen er in tweede klasse niet te veel rond.

Glunderde dan ook op de bus na die fabuleuze match.Afbeelding
Fotooken Vantjen


Laatst gewijzigd door vantjen op 25 Okt 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Okt 2010, 15:00
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
Is dat ene van brakel die je hoort op einde van het filmpje, zowat gelijk als ze ajoinen hebben gezongen en aan iendracht kampioen bezig zijn? Ik hoor daar op die moment precies ene van zijn oren maken op dat "kampioen" zingen :D .

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Okt 2010, 15:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 20


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst