Eendracht Aalst - KVV Coxyde - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 263 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Eendracht Aalst - KVV Coxyde 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Papa Sene werkte inderdaad zeer hard en ge ziet dat diene gast kan voetballen maar het leverde allemaal te weinig op. Al kunde op 1 match moeilijk een echt oordeel vellen he.
Ik had Coxyde trouwens int algemeen sterker verwacht. Kan natuurlijk ook zijn omda wij zo goe waren.


01 Nov 2010, 7:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
ik vond die Papa Sene toch genen rotten speler zé. Werkte hard, recupereerde ballen in de eigen zestien. Liet toch enkele heel knappe staaltjes van zijn techniek zien. Heeft daar eens Van Damme het bos ingestuurd door nen bal over hem te wippen.

Kaatste bovendien enorm goed en een groot loopvermogen. Hij samen met Six bevielen mij wel.

En het gezanik van Sene verwonderde mij ook niet echt, aangezien dat ze dienen jongen zijne kop compleet zot aan het maken zijn.


01 Nov 2010, 10:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
We emmen gién sjans gat gisteren hein, anders scoren we zoe gemakkeloik mor gisteren mocht em der nie in pecies.
Spoiteg dat diene kloefkapper van nen arbiter diene penalty nie floot, zoiverder kejje ze bekanst nie emmen. Mor da paljasken was et ploin opgekommen mé de bedoelink om de show te stelen, da zagde derect.
Verheyden was outstanding em geeft zoin kritikasters lik op stuk ! En de Potjes es stilleksoan een oepenboaring op den back, em doe mé een betjen peizen op den toid van De Vleeschauwer en Van Riel, da woaren oeik twieje backs die oanvallend oeik eir manneken stonden.
We kosten (moesten) gisteren vedrom een schoein zoak gedoan emmen mor et eet nie meegen zoin.
Opvallend es wel oeveil wolk der was :wow: .

@ Schepper : da lieken es wel de max zenne, knap gedoan proficiat !

_________________
Proud member " den natten toeig"


01 Nov 2010, 10:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Dirk schreef:
We emmen gién sjans gat gisteren hein, anders scoren we zoe gemakkeloik mor gisteren mocht em der nie in pecies.
Spoiteg dat diene kloefkapper van nen arbiter diene penalty nie floot, zoiverder kejje ze bekanst nie emmen. Mor da paljasken was et ploin opgekommen mé de bedoelink om de show te stelen, da zagde derect.
Verheyden was outstanding em geeft zoin kritikasters lik op stuk ! En de Potjes es stilleksoan een oepenboaring op den back, em doe mé een betjen peizen op den toid van De Vleeschauwer en Van Riel, da woaren oeik twieje backs die oanvallend oeik eir manneken stonden.
We kosten (moesten) gisteren vedrom een schoein zoak gedoan emmen mor et eet nie meegen zoin.
Opvallend es wel oeveil wolk der was :wow: .

@ Schepper : da lieken es wel de max zenne, knap gedoan proficiat !



dirk, ook ik vond dat er opmerkelijk meer volk dan anders was. :juij:


01 Nov 2010, 10:38
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
amaai wa nen oitleg seg peis dat er ier veel zen die trainerscursus moet volgen mor iest inschroiven ein.
ik em gisteren een goei match gezien wij waren baas en zeker den tweede helft en de kansen die we bijeen voetbalden moest er maar enen ingaan en is ok maar nen goeie keeper van coxyde en hulp van een medespeler besliste er anders over het had zelfs een drama kunnen zijn de laatste minuut denk aan thuismatch vorig seizoen tegen heist 85 min 0-1 en game over.
geen paniek jongens nog steeds niet verloren en de komende matchen worden heel belangrijk want is tegen ploegen die toch ook ambitie hebben in de eerste vijf te eindigen dus kunnen rechtstreeks nen mokerslag krijgen als ze geen of weinig punten pakken tegen ons laat ons rustig uitlopen op de rest.

we gaan met zen allen naar oudenaarde en moeilijk gaat oeik ein

whitemann


01 Nov 2010, 10:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
El Corredor schreef:
Dirk schreef:
We emmen gién sjans gat gisteren hein, anders scoren we zoe gemakkeloik mor gisteren mocht em der nie in pecies.
Spoiteg dat diene kloefkapper van nen arbiter diene penalty nie floot, zoiverder kejje ze bekanst nie emmen. Mor da paljasken was et ploin opgekommen mé de bedoelink om de show te stelen, da zagde derect.
Verheyden was outstanding em geeft zoin kritikasters lik op stuk ! En de Potjes es stilleksoan een oepenboaring op den back, em doe mé een betjen peizen op den toid van De Vleeschauwer en Van Riel, da woaren oeik twieje backs die oanvallend oeik eir manneken stonden.
We kosten (moesten) gisteren vedrom een schoein zoak gedoan emmen mor et eet nie meegen zoin.
Opvallend es wel oeveil wolk der was :wow: .

@ Schepper : da lieken es wel de max zenne, knap gedoan proficiat !

Er waren er ook 2 dat anders naar denjershit gaan kijken maar ze waren kalm en toch een beetje onder de indruk. ;)
dirk, ook ik vond dat er opmerkelijk meer volk dan anders was. :juij:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


01 Nov 2010, 10:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Zeer goeie match gezien met veel inzet maar dat tikkeltje geluk zodat de goal valt, ontbrak terug (zoals woensdag). Eigenlijk ongelooflijk dat het 0-0 bleef want er waren een paar gemaakte goals bij.
Langs den andere kant komt ge in de 90ste min zéér goe weg.

Conclusie is dat er veel meer in zat maar door het gelijkspel blijft alles zoals het was.

PS 1: idd, zoveel volk! het was echt opvallend!
PS 2: ook Uyttersprot begint een vaste gaste te worden op EA en int restaurant :D

Volgende week Oudenaarde. Hopelijk komen de goals daar weer vanzelf.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


01 Nov 2010, 11:47
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Verbechio schreef:
Zeer goeie match gezien met veel inzet maar dat tikkeltje geluk zodat de goal valt, ontbrak terug (zoals woensdag). Eigenlijk ongelooflijk dat het 0-0 bleef want er waren een paar gemaakte goals bij.
Langs den andere kant komt ge in de 90ste min zéér goe weg.

Conclusie is dat er veel meer in zat maar door het gelijkspel blijft alles zoals het was.

PS 1: idd, zoveel volk! het was echt opvallend!
PS 2: ook Uyttersprot begint een vaste gaste te worden op EA en int restaurant :D

Volgende week Oudenaarde. Hopelijk komen de goals daar weer vanzelf.


Alleszins met een aangepaste verdediging:
De castro-B.moreels-filipovic-ringoot/delclef


01 Nov 2010, 11:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Jan schreef:
tympanum2 schreef:
Dieje Papa mss naar 1e??? Ik moet een andere match gezen hebben deze namiddag...


Ik heb toch ook iets anders gezien... Heeft enorm gelopen maar 0 de botten resultaat...

en toch zou ik hem in mijn ploeg willen in tegenstelling tot Sarazyn die mij totaal niet kon bekoren. ;)

_________________
geer'n bè


01 Nov 2010, 11:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Iendrachter90 schreef:
Alleszins met een aangepaste verdediging:
De castro-B.moreels-filipovic-ringoot/delclef


Waarom geen Podevijn? Als Cousin geschorst is, zal hij wel een rijtje opschuiven, maa ik weet niet of die vanaf volgende match al zou geschorst zijn. Hopelijk wachten ze er nog een weekske mee, dan kunt ge tijdelijk De Schutter nog op back links zetten.

*edit*: niet aan zijn blessure gedacht dus. Dan zal het wat improviseren worden bij schorsing van Cousin.


01 Nov 2010, 12:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alleszins met een aangepaste verdediging:
De castro-B.moreels-filipovic-ringoot/delclef


Waarom geen Podevijn? Als Cousin geschorst is, zal hij wel een rijtje opschuiven, maa ik weet niet of die vanaf volgende match al zou geschorst zijn. Hopelijk wachten ze er nog een weekske mee, dan kunt ge tijdelijk De Schutter nog op back links zetten.


Omdat ik podevijn de eerst komende weken om te beginnen niet op het veld zie komen ;)
De schorsingen van verheyden en cousin zullen nog niet voor zaterdag zijn vermoed ik.
En alsze wel beiden geschorst zijn,dan gaat er wat moeten geschoven worden.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 01 Nov 2010, 12:26, 2 keer totaal gewijzigd.



01 Nov 2010, 12:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Iendrachter90 schreef:
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alleszins met een aangepaste verdediging:
De castro-B.moreels-filipovic-ringoot/delclef


Waarom geen Podevijn? Als Cousin geschorst is, zal hij wel een rijtje opschuiven, maa ik weet niet of die vanaf volgende match al zou geschorst zijn. Hopelijk wachten ze er nog een weekske mee, dan kunt ge tijdelijk De Schutter nog op back links zetten.


Omdat ik podevijn de eerst komende weken om te beginnen niet op het veld zie komen ;)


Ik had deze topic gelezen voor die van de blessures ;) .


01 Nov 2010, 12:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Iendrachter90 schreef:
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alleszins met een aangepaste verdediging:
De castro-B.moreels-filipovic-ringoot/delclef


Waarom geen Podevijn? Als Cousin geschorst is, zal hij wel een rijtje opschuiven, maa ik weet niet of die vanaf volgende match al zou geschorst zijn. Hopelijk wachten ze er nog een weekske mee, dan kunt ge tijdelijk De Schutter nog op back links zetten.


Omdat ik podevijn de eerst komende weken om te beginnen niet op het veld zie komen ;)
De schorsingen van verheyden en cousin zullen nog niet voor zaterdag zijn vermoed ik.
En alsze wel beiden geschorst zijn,dan gaat er wat moeten geschoven worden.


In de veronderstelling dat ook Verheyden en Cousin zouden geschorst zijn dan maar met yombo en denys?


01 Nov 2010, 12:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Coxyde heeft de bekertrip naar Genk goed verteerd en speelde een goede wedstrijd tegen leider Eendracht Aalst. De eindstand werd 0-0, al hadden beide ploegen kansen op de overwinning. De eerste helft verliep gelijkopgaand met de beste kansen voor Aalst, ook in de tweede helft had KVVC het even moeilijk maar kon dan het evenwicht herstellen :? . We kropen niet voor eigen doel en bleven voetballen :hmm: . Dit leverde dan nog een reuzenkans op voor Ternier in de 90ste minuut maar de bal raakte er niet in. Een aantrekkelijke en spannende wedstrijd tussen 2 ploegen die ervoor gingen :hmm: na beiden een zware midweek match te hebben gespeeld. Grote smet op deze faire topper was de zwakke leiding van one-man show Ottevaere die zowel voor Aalst als voor KVVC met onterechte gele kaarten zwaaide... dit zorgt voor een schorsing volgende week van Papa Sene èn Karel Ternier ... 't is van een Westvlamieng dajt moet èn
bron: kvv coxyde

Toch wel een zeer optimistisch verslag vind ik. Al klopt hetgene wat ze van de arbiter zeggen.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


01 Nov 2010, 12:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
alé kom zeg...twee ploegen die ervoor gingen...zelfs hunnen papa sene heeft meer op 't middenveld opgekuist dan dat em van voor was. Er stond 4 man vanachter en 2 verdedigende mids. Ze hielden constant 7 tot 8 man achter de bal. Vandaar dat Aalst amper aan kansen toekwam in de eerste helft!

Schoon dingen dat twee van hun pionnen geschorst zijn volgende week. Schijters! Ze hebben welgeteld 1, ja 1 kans gehad en dan wel nog in de 90 minuut! Een sterk verdedigend elftal, voor de rest een schande voor het voetbal!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Nov 2010, 13:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 263 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst