Eendracht Aalst - KVV Coxyde - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 263 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 18
 Eendracht Aalst - KVV Coxyde 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Zienaa schreef:
Tis maandag toch congé :drank:


Ni voor mij :( , vanaf nu vijf nachtshiften aan mijn been, maar kom de zondag toch eerst kijken

:drank: (die groen fleskes zijn spa)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


29 Okt 2010, 20:41
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Ik zal er zijn
Ik kom alleen voor de belangrijke matchen, Germinal Beerschot was daar niet bij ;)
Hopelijk eenzelfde sfeer als eergisteren, de titel is zo veel belangrijker dan een ronde verder bekeren...


29 Okt 2010, 20:54
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Gio schreef:
Zienaa schreef:
Tis maandag toch congé :drank:


Ni voor mij :( , vanaf nu vijf nachtshiften aan mijn been, maar kom de zondag toch eerst kijken

:drank: (die groen fleskes zijn spa)


Ik zal toch ook op tijd thuis zijn, ondanks de congé...


29 Okt 2010, 21:16
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
gweninho schreef:
Iemand weet of je met zittribuneabonnementen ook op staantribune moogt komen?


Normaal gezien wel, omgekeerd niet nl.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


29 Okt 2010, 21:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
DavidSeal schreef:
gweninho schreef:
Iemand weet of je met zittribuneabonnementen ook op staantribune moogt komen?


Normaal gezien wel, omgekeerd niet nl.


Oke...want ik zou graag eens bij kameraden staan die kome kijken :)


29 Okt 2010, 21:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
gweninho schreef:
DavidSeal schreef:
gweninho schreef:
Iemand weet of je met zittribuneabonnementen ook op staantribune moogt komen?


Normaal gezien wel, omgekeerd niet nl.


Oke...want ik zou graag eens bij kameraden staan die kome kijken :)


Vroeger heeft daar veel discussie over geweest. Normaal moet ge binnengaan in het vak waarvoor ge een kaart of abo hebt. De richtlijnen voor dit jaar kennek ni. Tis alleszins wel het proberen waard want zal wss wel lukken.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


29 Okt 2010, 21:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Verbechio schreef:
gweninho schreef:
DavidSeal schreef:

Normaal gezien wel, omgekeerd niet nl.


Oke...want ik zou graag eens bij kameraden staan die kome kijken :)


Vroeger heeft daar veel discussie over geweest. Normaal moet ge binnengaan in het vak waarvoor ge een kaart of abo hebt. De richtlijnen voor dit jaar kennek ni. Tis alleszins wel het proberen waard want zal wss wel lukken.



t is al eens gelukt met een vrijkaart voor achter de goal dat er iemand in de staantribune mocht meegaan , maar de volgende keer dat dit gedaan werd mocht dat niet meer.... denk dat het veel afhangt wie ge als steward tegenkomt (of kent ) aan den ingang op die moment...maar waarom zou het niet mogen? uw abo is toch betaald dus zie ik geen enkele reden waarom ge niet eens in de staantribune zou mogen gaan staan....


30 Okt 2010, 8:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde


Aalstenaars en Koksijde-supporters in de clinch




KOKSIJDE/DIKSMUIDE - De voetbalwedstrijd voor de Beker van België tussen Racing Genk en KVV Koksijde kreeg nog een staartje. Op een parking langs de autosnelweg kwam het tot een aanvaring met supporters van Aalst, dat die avond tegen Germinal Beerschot gespeeld had.

Op de parking van een tankstation in Groot-Bijgaarden stonden Koksijde-supporters uit Diksmuide oog in oog met supporters van Aalst, die van de bekerwedstrijd tegen Germinal Beerschot kwamen. Dieter Vandendriessche, broer van Koksijdespeler Nico: ‘Wij waren op de parking gestopt om nog wat te drinken en naar het toilet te gaan. Een kwartier later arriveerden ook drie bussen met Aalst-supporters. We babbelden wat over de wedstrijden, toen een groepje van hen boel begon te zoeken.'

‘De gemoederen geraakten verhit en ik maande onze mensen aan om te vertrekken. Er werd nog wat heen en weer geroepen. Op een bepaald moment gooiden Aalst-supporters bierflesjes en eieren naar onze bus. Wij riepen dat ze moesten stoppen, maar enkele heethoofden begonnen te slaan op één van onze supporters die klaarstond om in te stappen. De man kreeg enkele rake meppen tegen hoofd en benen. Mijn schoonzus, die verpleegster is, was mee en heeft zich over hem ontfermd. Hij had wel pijn aan zijn hoofd maar het viel al bij al nog mee. Het had erger gekund.'

‘Gelukkig zijn die gasten niet op onze bus geraakt. Ook de bus met spelers van Oostduinkerke kreeg nadien nog miserie met die Aalstenaars. Er waren ook Aalstenaars die hun maten trachtten te kalmeren en die zelf bijna slaag kregen.'

Toeval of niet: zondag spelen de ploegen tegen elkaar –in Aalst– voor de competitie in derde nationale. ‘Ik zal twee agenten in burger meesturen', aldus korpschef Nico Paelinck van de politiezone Westkust. ‘Maar ik verwacht geen moeilijkheden. Er gaat maar een beperkte groep van de vaste supporters mee. Mensen die nooit voor problemen zorgen.'
Het Nieuwsblad.


30 Okt 2010, 8:59
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Heb er niks van gezien en weet dus niet wat er juist gebeurd is. 1 ding vraag ik mij wel steeds af: waarom was dit nu weeral nodig? :hmm:


30 Okt 2010, 9:33
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Jan schreef:
Heb er niks van gezien en weet dus niet wat er juist gebeurd is. 1 ding vraag ik mij wel steeds af: waarom was dit nu weeral nodig? :hmm:

Ik zag het wel, en het was voor niks nodig. Blijkbaar zijn er op zulke speciale matchen altijd "gelegenheidssupporters" die komen voor alles, bijhalve de voetbal... :hmm: .

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


30 Okt 2010, 9:47
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
DavidSeal schreef:
Jan schreef:
Heb er niks van gezien en weet dus niet wat er juist gebeurd is. 1 ding vraag ik mij wel steeds af: waarom was dit nu weeral nodig? :hmm:

Ik zag het wel, en het was voor niks nodig. Blijkbaar zijn er op zulke speciale matchen altijd "gelegenheidssupporters" die komen voor alles, bijhalve de voetbal... :hmm: .


Idd, en dan verschijnt dat natuurlijk weer in de krant hé (n)


30 Okt 2010, 9:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Er is daar inderdaad wat over en weer geroepen,de versie van coxijde is enkel en alleen de waarheid :hmm: en ik denk niet dat je eikes kan kopen in het tankstation :crazy:
Ze moeten nog wat meer van die gelegenheids sups kaarten geven,maar ze moeten den boel ook niet opblazen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Okt 2010, 9:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
eendrachter'80 schreef:


Aalstenaars en Koksijde-supporters in de clinch




KOKSIJDE/DIKSMUIDE - De voetbalwedstrijd voor de Beker van België tussen Racing Genk en KVV Koksijde kreeg nog een staartje. Op een parking langs de autosnelweg kwam het tot een aanvaring met supporters van Aalst, dat die avond tegen Germinal Beerschot gespeeld had.

Op de parking van een tankstation in Groot-Bijgaarden stonden Koksijde-supporters uit Diksmuide oog in oog met supporters van Aalst, die van de bekerwedstrijd tegen Germinal Beerschot kwamen. Dieter Vandendriessche, broer van Koksijdespeler Nico: ‘Wij waren op de parking gestopt om nog wat te drinken en naar het toilet te gaan. Een kwartier later arriveerden ook drie bussen met Aalst-supporters. We babbelden wat over de wedstrijden, toen een groepje van hen boel begon te zoeken.'

‘De gemoederen geraakten verhit en ik maande onze mensen aan om te vertrekken. Er werd nog wat heen en weer geroepen. Op een bepaald moment gooiden Aalst-supporters bierflesjes en eieren naar onze bus. Wij riepen dat ze moesten stoppen, maar enkele heethoofden begonnen te slaan op één van onze supporters die klaarstond om in te stappen. De man kreeg enkele rake meppen tegen hoofd en benen. Mijn schoonzus, die verpleegster is, was mee en heeft zich over hem ontfermd. Hij had wel pijn aan zijn hoofd maar het viel al bij al nog mee. Het had erger gekund.'

‘Gelukkig zijn die gasten niet op onze bus geraakt. Ook de bus met spelers van Oostduinkerke kreeg nadien nog miserie met die Aalstenaars. Er waren ook Aalstenaars die hun maten trachtten te kalmeren en die zelf bijna slaag kregen.'

Toeval of niet: zondag spelen de ploegen tegen elkaar –in Aalst– voor de competitie in derde nationale. ‘Ik zal twee agenten in burger meesturen', aldus korpschef Nico Paelinck van de politiezone Westkust. ‘Maar ik verwacht geen moeilijkheden. Er gaat maar een beperkte groep van de vaste supporters mee. Mensen die nooit voor problemen zorgen.'
Het Nieuwsblad.


En vanwaar kwamen die eieren in hemelsnaam?
Iets zegt me dat de gelegenheidssupporters bij de gekende supportersclubs (alé bij mij toch) toegeslagen hebben en dat de vaste supporters tussengekomen zijn,alé laat ons stellen dat ik hoop dat het zo was.


30 Okt 2010, 9:54
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Bakkie schreef:
Er is daar inderdaad wat over en weer geroepen,de versie van coxijde is enkel en alleen de waarheid :hmm: en ik denk niet dat je eikes kan kopen in het tankstation :crazy:
Ze moeten nog wat meer van die gelegenheids sups kaarten geven,maar ze moeten den boel ook niet opblazen.


De boel moet idd ook niet opgeblazen worden, maar er zal toch wel "iets" gebeurd zijn denk ik. En dan vraag ik mij af waarom dat nodig is. Amuseer u met uw kameraden, zing, spring, drinkt een pint en laat een ander gerust hé.

Nu terug naar de match want we gaan off topic :EA:


30 Okt 2010, 9:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
Jan schreef:
Bakkie schreef:
Er is daar inderdaad wat over en weer geroepen,de versie van coxijde is enkel en alleen de waarheid :hmm: en ik denk niet dat je eikes kan kopen in het tankstation :crazy:
Ze moeten nog wat meer van die gelegenheids sups kaarten geven,maar ze moeten den boel ook niet opblazen.


De boel moet idd ook niet opgeblazen worden, maar er zal toch wel "iets" gebeurd zijn denk ik. En dan vraag ik mij af waarom dat nodig is. Amuseer u met uw kameraden, zing, spring, drinkt een pint en laat een ander gerust hé.

Nu terug naar de match want we gaan off topic :EA:


Het is dat er over de match zelf zoveel te zeggen is,misschien een gokje voor een opstelling:
Vandenoortgaete
De castro-de schutter-filipovic-podevijn
Galucci-van damme-verheyden-cousin
W.moreels-depoitre
Bank:kempeneer,denys,kestens en yombo
Als iedereen fit is kan er maar over 1plaats discussie zijn en dat is de linksback,ik geef daar dan toch de voorkeur aan podevijn,andere zullen dit anders zien.


30 Okt 2010, 10:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 263 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst