Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
plat:[/quote]
Ik denk dat je me misbegrepen hebt maat, of niet?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


Laatst gewijzigd door DavidSeal op 07 Nov 2010, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Nov 2010, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Dat is de spirit, een verloren match en de supporters hun gedachten staan reeds op de volgende match.
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Nov 2010, 12:35
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
We mogen deze eerste nederlaag ook nu niet gaan dramatiseren hé, het was gisteren slecht, punt andere lijn.
Pas als het zondag terug langs geen kanten loopt kan er eens in het haar gekrabt worden.
En als we nu een 6 op 6 halen zal deze match vlug vergeten zijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Nov 2010, 12:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Van uitspraken "zoals steun moet je verdienen en dat deden ze gisteren niet" zoals Brother deed, daar zakt mijn broek vanaf. Dàn ben je volgens mij een echte successupporter...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


Laatst gewijzigd door DavidSeal op 07 Nov 2010, 12:51, 2 keer totaal gewijzigd.



07 Nov 2010, 12:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig.
Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of?
Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn.


Hoe ge het ook draait of keert, er komen de laatsten tijd veel 'nieuwe gezichten' naar het voetbal kijken e.
Hoe meer man in het stadion, hoe beter.
Het nadeel is dan wel dat ge met nen heleboel mensen zit die de huidige liedjes nie kennen e.
Al opgevallen hoeveel keer er door iemand wel nen 'ajoinen' wordt ingezet? Alsof da het enigste lieken is dat er is.
Ik zeg niet dat het de enige reden is waarom er minder sfeer is dan gewoonlijk, maar het zal er wel voor iets tussen zitten.


07 Nov 2010, 12:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:
Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig.
Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of?
Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn.


Hoe ge het ook draait of keert, er komen de laatsten tijd veel 'nieuwe gezichten' naar het voetbal kijken e.
Hoe meer man in het stadion, hoe beter.
Het nadeel is dan wel dat ge met nen heleboel mensen zit die de huidige liedjes nie kennen e.
Al opgevallen hoeveel keer er door iemand wel nen 'ajoinen' wordt ingezet? Alsof da het enigste lieken is dat er is.
Ik zeg niet dat het de enige reden is waarom er minder sfeer is dan gewoonlijk, maar het zal er wel voor iets tussen zitten.


Ja,ik ga het nu ook niet overdramatiseren é.Buiten deze 2matchen was de sfeer er wel meestal ,maar om dan uitspraken te doen zoals:ze moeten het eerst verdienen,is er toch over niet?


07 Nov 2010, 12:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
De eerste nederlaag wordt nogal dramatisch opgenomen , oké als het een echte wanvertoning was. Maar op verplatsing op Oudenaarde is nooit makkelijk. Als je dan De Schutter en Depoitre mist en Galucci start op de bank dan wordt het moeilijk. Nu 6/6 en we doen weer mee. Ook al de andere concurrenten hebben komende weken zware matchen.


07 Nov 2010, 12:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:
Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig.
Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of?
Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn.


Hoe ge het ook draait of keert, er komen de laatsten tijd veel 'nieuwe gezichten' naar het voetbal kijken e.
Hoe meer man in het stadion, hoe beter.
Het nadeel is dan wel dat ge met nen heleboel mensen zit die de huidige liedjes nie kennen e.
Al opgevallen hoeveel keer er door iemand wel nen 'ajoinen' wordt ingezet? Alsof da het enigste lieken is dat er is.
Ik zeg niet dat het de enige reden is waarom er minder sfeer is dan gewoonlijk, maar het zal er wel voor iets tussen zitten.


Is mij ook opgevallen gisteren en ook al in Brakel.
Als ge "ajoinen" aanheft dan moet ge ook zeker zijn dat er massaal op gereageerd wordt. En het moet ook geen 20 keer per match gezongen worden.

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Nov 2010, 12:55
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Van uitspraken "zoals steun moet je verdienen en dat deden ze gisteren niet" zoals Brother deed, daar zakt mijn broek vanaf. Dàn ben je volgens mij een echte successupporter...


Groot gelijk, als 12de man moet je je achter je ploeg zetten, ook als het minder gaat zoals gisteren.
In het verleden is al gebleken dat, bij een achterstand en door de steun van de supporters, een scheve situatie alsnog kan rechtgezet worden.
Mijn steun en respect is onvoorwaardelijk.

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Nov 2010, 13:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Dat van steun verdienen is fel overdreven! Op Brakel stonden we 3-2 achter. Ikzelf geloofde niet meer dat we nog een punt zouden pakken , laat staan de 3 punten. De supporters lieten hun horen en dat pepte de spelers goed op. Ik denk gewoon dat sommigen gralek nijg naar Beerschot hebben toegeleefd en zo ne sfeer kan je nu eenmaal niet maken in competitiematchen , dat is waar. Zondag aal achter oos ploeg :EA:


07 Nov 2010, 13:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Omdat miserie nu eenmaal beter verkoopt dan succes, ook hier mijn bijdrage.

Hoe langer we ongeslagen bleven, hoe dichter onze eerste nederlaag nabij kwam. Dus wat dat betreft, geen man overboord. Natuurlijk moet de knop zo snel mogelijk omgedraaid worden, want verlies volgende week tegen Waregem betekent dat je in een negatieve spiraal terecht komt en met ons huidige programma tegen rechtstreekse concurrenten is dat niet wenselijk.

Doch, we mogen niet blind zijn voor onze tekortkomingen. Gisteren werden namelijk enkele ballonnetjes doorprikt die men ons graag heeft doen geloven.

Onze kern is niet zo breed zoals vaak wordt verkondigd. Zodra er 1, 2 of 3 basispionnen ontbreken verzwakken we hoe doe dan ook onze ploeg. Je kern is zo breed als je die zelf maakt, desnoods neem je er juniors in op, maar die zijn nooit evenwaardig.

Daarnaast beschikken we over een goeie trainer, die bovendien een goeie motivator blijkt, maar wiens tekortkomingen duidelijk zichtbaar worden wanneer hij niet over zijn basiself beschikt. Daarmee wordt ook het tweede ballonnetje doorprikt: wij kunnen GEEN twee systemen spelen. Enkel de 4-4-2 is ons eigen. Depoitre vervangen door Crispijn had volstaan. Daarvoor moet je niet je systeem omgooien naar een 4-5-1! Daarin verliest Moreels veel te veel van zijn waarde. En net daar word ik zo droef van, dat BVR zich niet voor de eerste keer aan deze steen stoot. Waarom in godsnaam iets vervangen door iets anders dat nog maar zelden zijn waarde heeft getoond??

Als daarbij nog 's je voltallige team, met elke uitschieters, een snipperdag neemt...


07 Nov 2010, 13:15
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Mei 2010, 21:06
Berichten: 26
Leeftijd: 33
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Ik heb begin de tweede helf gisteren zelf 2 liedjes ingezet, als er 10 man heeft meegedaan zalt veel geweest zijn. Dus ik was precies niet de enige die dacht dat de spelers voor deze match niet meer verdienden. Dan zijn er hier die beweren dat ze elk liedje meezingen, maar alster ni gezongen wordt houden ze ook hun mond, dan moet ge het hier ni komen steken op mensen die hun elke match inzetten om iets van sfeer te maken vindek.
Tegen koksijde had ook niemand zin precies, heb dan zelf een aantal liedjes ingezet en toen kwam er wel wat reactie, we hebben nl een groot deel van de tweede helft gezongen.


07 Nov 2010, 13:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Alles is ondertussen genoegzaam uitgelegd, het zal een kwestie zijn van de rust te bewaren, de licht geblesseerden voldoende rust te geven en vooral mentaal de spelers terug er bovenop te krijgen. Winnen doe je samen, verliezen ook en zoals al zo vaak aangehaald, we hebben een brede kern, maar als we belangrijke pionnen moeten missen, zijn we gewoon een modale 3de klasser. Zondag volle bak er tegenaan, vanaf de 1ste minuut, een vroeg doelpunt en we zijn terug gelanceerd. :EA: :EA:

_________________
geer'n bè


07 Nov 2010, 13:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Brother schreef:
Iendrachter90 schreef:
Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig.
Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of?
Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn.

Trouwens als ik het hier zo lees hebben verheyden,van damme en b.moreels het weer gedaan?
Dat sommige meer mogen als andere dat versta ik,maar vandaag was er niemand goed noch filipovic noch cousin noch denys,..................
Enkel preben delclef mag vandaag zeggen dat hij meer dan degelijk was.
En dat den trainer denys wisselt logisch zeker?Verheyden en van damme verdienen wel wat meer krediet in mijn ogen.
Voor de rest heeft den trainer vandaag idd niet de beste keuzes gemaakt.

steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt.
Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen.
Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen.
Cheers



Brother, das ook afgezaagd ondertussen ze...Wij hebben me ons groepken al vooral op Temse(2de helft) en verleden week thuis(1helft) het proberen in gang steken, en de de mensen rond ons kregen we wel nog makkelijk mee, vooral verleden week lukte het redelijk goed, ma moesten de mannen die altijd iedereen meekrijgen dan ook is willen meezingen met ons, zoals ook iedereen altijd met hun meezingt zou het de sfeer al e pakske meer verbeteren,denkt ge ni?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


07 Nov 2010, 13:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
gisteren was onze ploeg onherkenbaar. Elke ploeg heeft wel zo'n uitschuiver tijdens een seizoen (ook boom vorig jaar, zelfs meer dan één) het heeft zijn positieve kanten: je kan uit zo'n match veel leren over je eigen pijnpunten.

Gisteren was onze doelman en delclef op niveau... en dat was het. . ik vrees eerlijk gezegd ook dat onze kern niet zo"breed" is als we vermoeden.

De Schutter, ja ook de Podevijn van de laatste maanden, Gallucci en Depoitre niet in uw basis-elf... dan houdt ge allerminst een "kampioenenploeg" over. dat was heel veel om goed te maken: maar het leek wel alsof niemand er in geloofde gisteren. ontstellend zwakke passes, veel te veel lange ballen naar niemand... en vooraan compleet onmondig.

Trouwens: opnieuw zijn er die delclef nog eens moeten doorhalen: hij was alleszins naast den doelman den enige op niveau, en ik was gisteren allerminst alleen met die mening. en nog iets: hij was in staat om ne pass te geven die ook aankwam. Ik vraag me wel eens af wanneer Denys of Sam Crispijn hun eerste goeie match gaan spelen. Akkoord dat er beterschap was bij Denys: maar wat heeft die weinig duelkracht zeg. net als Crispîjn: hoeveel duels heeft die gewonnen? 0? Pas op... juist is juist: ze kregen heel weinig hulp van de gisteren ook al meer dan bleke Van Damme, Cousin (geen enkele goeie actie gisteren) en Verheyen.

Ik begreep de wissels toch ook niet al te goed, zenne.
Als Depoitre en gallucci fit genoeg zijn om te spelen, moeten deze twee spelers ALTIJD starten. is er een te groot risico op blessures, hou ze dan aub van het veld wanneer het na 65 minuten 3-0 staat he zeg.

Helemaal geen ramp gisteren, als we 'r maar de nodige lessen uit trekken. NU is het moneytime, tegen uw rechtstreekse concurrenten speelt ge 6-puntenmatchen en moet men bewijzen dat men dé favoriet voor de titel is. soit: nog geen man overboord: maar de speeltijd (cappelen / wielsbeke / brakel) is al efkes voorbij he.

Chapeau voor oudenaarde: met fris en enthousiast voetbal hebben die mannen ons toch wel in ons hemd gezet. De enige sedert het trauma van Rupel Boom.


07 Nov 2010, 13:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst