Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Nu hebben we eens ondervonden hoe belangrijk Niels De Schutter is voor ons elftal, volgens mijn mening een fel onderschatte speler .


Zeker weten, Niels is echt top (y)


08 Nov 2010, 14:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Mariner schreef:
Tis nie omdat ge daar gelijk nen idioot zonder enig gevoel voor ritme op nen trommel staat te hengsten dat ge sfeer aan het maken zijt :hmm:


Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook ni bepaald heb geholpen om sfeer te maken op Oudenaarde. Ik zat rustig in mijn hoekske ontgoocheld naar de wedstrijd te kijken. En dan komen die gasten het laatste kwartier feestelijk op hun trommel slaan juist naast waar ik sta.

Alle respect voor de mannen die er proberen sfeer in te brengen, maar ik denk dat ze op vijf minuten ongeveer 27 verschillende liekes zijn begonnen (met onder andere toppers als 'tot noste joar in twiede klas', en 't is stil aan de overkant'), en eerlijk gezegd had ik daardoor nòg minder zin om mij achter de ploeg te zetten. Ook het zo hard mogelijk rammen op die trommel, zonder enige interesse in het rime van de liedjes, heeft mij doen besluiten het verdere vervolg van de wedstrijd ergens anders te gaan volgen, dichter bij de bierstand. Allez, de Romy-stand, bedoel ik.

Toen vond ik het wel licht onaangenaam dat de mensen die ik passeerde blijkbaar dachten dat ik voor het einde van de match naar huis wou ofzo, en heb dus vanalle verwijten naar mijn kop gekregen (laat uw ploeg maar in de steek, successupporter, ge moest u schamen, enzovoort).

Deze match was op het veld een mindere ervaring, en iedereen wist dat we eens verdiend gingen verliezen, maar ik kan mij moeilijk herinneren hoe lang het geleden is dat ik nog zo ontgoocheld naar huis ging door wat er zich naast het veld afspeelde. Ik ben ervan verschoten dat veel mensen, en ik reken mijzelf daarbij, blijkbaar al dat winnen snel gewoon zijn geraakt, en als het iets minder goed draait, valt alles weer stil en beginnen we weer op alles en iedereen te kreften, zelfs de eigen supporters.

Hopelijk herpakt iedereen zich volgende week. Ik zal in ieder geval weer in de K staan, en met goede moed de match aanvatten.


En het rare is dat iedereen een andere zondebok aanduidt,bij diejen ist den trainer,bij nen anderen ist verheyden zijn fout,dan bij nog ne andere van damme,dan de castro,brecht moreels,cousin,...
Zowel den trainer,de spelers en de supporters zijn zaterdag allemaal ten onder gegaan en dan moeten we hier niet proberen zeggen wie wat beter was als nen anderen.En den enige die dan nog echt wat beter was preben delclef die wordt hier door sommigen ook nog is door het slijk gehaald.
En dat gedoe over successupporters,ik vind dat ge die mannen er zowiezo uithaalt en dat ge het al is een match rap beu zijt kan gebeuren,dat maakt nog geen successupporter van u.Die mannen die na een verloren match zeggen,nu kom ik niet meer kijken die mogen ze daarentegen derek stadionverbod geven.
En nu voor zondag gewoon terug alle kopkes in één richting,de spelers zijn uit op revanche en als de supporters er ook nog is een lap op geven kan het niet misgaan tegen waregem :D


08 Nov 2010, 14:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 910
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Nu hebben we eens ondervonden hoe belangrijk Niels De Schutter is voor ons elftal, volgens mijn mening een fel onderschatte speler .

heel juist hugo ben blij dat ik het niet alleen zie en wat depoitre
voor ons vooraan belangrijk is is niels dat zeker in de verdediging
en zo een 2a3 spelers is wel bij de meeste ploegen voelbaar
als ze er niet bijzijn!!


08 Nov 2010, 14:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
Hugo schreef:
Nu hebben we eens ondervonden hoe belangrijk Niels De Schutter is voor ons elftal, volgens mijn mening een fel onderschatte speler .

heel juist hugo ben blij dat ik het niet alleen zie en wat depoitre
voor ons vooraan belangrijk is is niels dat zeker in de verdediging
en zo een 2a3 spelers is wel bij de meeste ploegen voelbaar
als ze er niet bijzijn!!


De schutter is van onschatbaar belang vanachter ,alsge dat niet ziet,koopte best een brilletje zeker :D


08 Nov 2010, 14:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:

En het rare is dat iedereen een andere zondebok aanduidt,bij diejen ist den trainer,bij nen anderen ist verheyden zijn fout,dan bij nog ne andere van damme,dan de castro,brecht moreels,cousin,...
Zowel den trainer,de spelers en de supporters zijn zaterdag allemaal ten onder gegaan en dan moeten we hier niet proberen zeggen wie wat beter was als nen anderen.En den enige die dan nog echt wat beter was preben delclef .die wordt hier door sommigen ook nog is door het slijk gehaald


Is dat nu niet meedoen aan iets dat ge zelf veroordeeld? :wadde:


08 Nov 2010, 16:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:

En het rare is dat iedereen een andere zondebok aanduidt,bij diejen ist den trainer,bij nen anderen ist verheyden zijn fout,dan bij nog ne andere van damme,dan de castro,brecht moreels,cousin,...
Zowel den trainer,de spelers en de supporters zijn zaterdag allemaal ten onder gegaan en dan moeten we hier niet proberen zeggen wie wat beter was als nen anderen.En den enige die dan nog echt wat beter was preben delclef .die wordt hier door sommigen ook nog is door het slijk gehaald


Is dat nu niet meedoen aan iets dat ge zelf veroordeeld? :wadde:


Nee,ik bedoelde dat we niet 1zondebok moeten aanduiden en dat iedereen zijn fouten heeft zaterdag,dan klopt het toch?En trouwens alsge doelt op dat ik eerst zeg dat niemand beter was en dan toch delclef vernoem .Als ik delclef niet vernoem dan gaan er hier een paar zeggen,correctie delclef was meer dan degelijk :D


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 08 Nov 2010, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.



08 Nov 2010, 17:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:

En het rare is dat iedereen een andere zondebok aanduidt,bij diejen ist den trainer,bij nen anderen ist verheyden zijn fout,dan bij nog ne andere van damme,dan de castro,brecht moreels,cousin,...
Zowel den trainer,de spelers en de supporters zijn zaterdag allemaal ten onder gegaan en dan moeten we hier niet proberen zeggen wie wat beter was als nen anderen.En den enige die dan nog echt wat beter was preben delclef .die wordt hier door sommigen ook nog is door het slijk gehaald


Is dat nu niet meedoen aan iets dat ge zelf veroordeeld? :wadde:


Nee,ik bedoelde dat we niet 1zondeboek moeten aanduiden en dat iedereen zijn fouten heeft zaterdag,dan klopt het toch?


Zondeboek? :D

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


08 Nov 2010, 17:03
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45
Berichten: 297
Leeftijd: 52
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Iendrachter90 schreef:
voorbijganger schreef:

Is dat nu niet meedoen aan iets dat ge zelf veroordeeld? :wadde:


Nee,ik bedoelde dat we niet 1zondeboek moeten aanduiden en dat iedereen zijn fouten heeft zaterdag,dan klopt het toch?


Zondeboek? :D


Da was op den Beerschot, zonDeBoeck :wave:


08 Nov 2010, 17:15
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Nu hebben we eens ondervonden hoe belangrijk Niels De Schutter is voor ons elftal, volgens mijn mening een fel onderschatte speler .

(y) Soms heb je idd spelers die niet ècht OPvallen, maar als ze dan eens NIET meedoen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Nov 2010, 17:52
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Ik was er nu zaterdag zelf niet bij dus ik kan niet oordelen over het al dan niet zwakke spel...
Wat ik wel weet is dat we de voorbije 11 matchen goed gespeeld hebben en dat het nu de eerste keer is dat we verliezen. Elke ploeg verliest wel eens, dus gene paniek, het komt wel slim!!

_________________
Anti fusieclub!


08 Nov 2010, 19:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
lolo4ever schreef:

Moest ik niet beter weten,ik zou denken dat hulptrainer Gerland De Latte je account gebruikt.
Dat Galucci moet rusten wegens oververmoeidheid van o.a de bekerwedstrijd tegen Germinal vind ik er over.Hij werd daar na een uur gewisseld en ook tegen Koksijde speelde hij maar één helft.De waarheid is dat BVR absoluut zijn gelijk wil tonen dat Denijs een aanwinst is.Daarvoor mocht Moreels in het begin van het seizoen na een uurtje het veld verlaten en wordt hij nu naar de flank verschoven.Natuurlijk kan hij op de rechter-en linkerflank spelen maar zijn bijdrage voor de ploeg is zoveel groter al hij als tweede spits gebruikt
wordt.BVR wil maar niet inzien dat Denijs geen tweede spits is maar op het middenveld thuishoort.
Wat ik ook niet snap is dat sommigen lyrisch worden van de prestatie van Delclef.HIj zou zelf driemaal de achterlijn gehaald hebben.Primo bracht het niet eens gevaar op en secundo raad ik je aan eens te kijken naar het laatste halfuur van Flippo.Bovendien had Preben het geluk niet op Schamp te moeten verdedigen.
Bovendien was zijn verdedigen bij de voorbereiding van het tweede en derde doelpunt ook verre van subliem.
Dat je Verheyden goed vond,begrijp ik al helemaal niet maar ik ben dan ook geen tweede Hein Van Haesebrouck.Feit is als Moreels en Depoitre er centraal niet bij zijn om steun te verlenen aan ons centrale
middenveld Verheyden volledig verzuipt en dan wordt hij gelukkig nog bijgestaan door Van Damme die voor twee ballen recupereert.Je kan natuurlijk niet verwachten dat die jongen het werk van 3 of 4 man doet.
Crispijn is een jongen met een goede mentaliteit maar helaas komt hij veel tekort om Depoitre te vervangen.
Als je als trainer toch weet dat het moeilijk zal worden door blessures en geschorsten waarom breng je met
Yombo dan geen extra balvaste middenvelder in?


Lolo4ever, ik heb respect voor je post, argumenten en wederwoord, maar je moet mijn woorden niet gaan verdraaien ook.

* Over Galucci zeg ik niet dat het te maken heeft met enkel de laatste 2 wedstrijden. Alleen werd het daar wel duidelijk dat zijn bobijn nagenoeg af is. Als je de carrière van Damien zowat hebt gevolgd, zal je zien dat zijn serie van wedstrijden in de basis die hij dit seizoen heeft gespeeld, de langste is in zijn carrière. Is bovendien heel blessuregevoelig, de reden waarom hij niet hoger speelt en niet langer jeugdinternational is. Hij is alle 12 voorgaande competitiewedstrijden gestart en drie bekerwedstrijden. Dat is voor een gemiddelde derdeklassespeler dus een halve competitie. Dat is niet iets om voor op uw knieën te vallen, maar is voor Damien wel een prestatie. Dat aantal weegt op Galucci punt, als er daar weer een complot wordt ingezien om Denys te laten spelen (die hij er dan na 45 min zelfs weer afhaalt trouwens), dan is dat voor uw rekening

* Er wordt hier niet lyrisch gedaan over de prestatie van Delclef, maar hij hield zich wel staande wat van nauwelijks iemand anders gezegd worden. Als hij in de eerste wedstrijden van het seizoen vaak onterecht kritiek kreeg, vind ik het niet meer dan fair dat hij nu ook wat krediet krijgt voor zijn prestatie van zaterdag. Vergelijking met Flippo gaat niet op - speelt alleen in uiterste nood op de linksback en je moet niet iedereen met uw klassespelers gaan vergelijken. Als je dat doet, komt er niemand uit de kern aan de hielen van Predrag op die positie, ook Potjes niet. Wat een bullshit ook van "het geluk dat hij niet tegen Schamp moest spelen" - Schamp heeft de eerste 20 minuten diepe spits en rechterwing gespeeld dus heeft hij wel degelijk Preben tegenover zich gekregen. Pas na 25 minuten is hij links gaan spelen en is Sandy Martens naast Thompson in de spits gaan lopen, maar soit, dat zal de Gerland de Latte in mij hebben gezien en de "objectieve" voetbalkenner zoals jij niet zeker?

* Zelfde vergelijking tussen Depoitre en Crispyn - niemand zegt hier dat Crispyn de perfecte vervanger is van Lolo. Dat kan gewoon niet omdat er in België niet veel rondlopen als Lolo. Dat neemt echter niet weg dat Crispyn een verdienstelijke partij heeft gespeeld. Was naar mijn mening tegen Coxyde trouwens een pak gevaarlijker dan Lolo. Maar mensen willen alleen zien wat ze willen zien, ipv enigzins objectief naar een match te kijken

* Daarbij aansluitend. Ik vind Van Damme een superspeler die zich verbazingwekkend goed blijft ontwikkelen, maar als je niet kan toegeven dat die zijn slechtste match in drie jaar heeft gespeeld, dan kan ik uw post helemaal niet naar waarde schatten. Breek ik Van Damme daarvoor af? Neen zeker niet. Heeft hij geen recht op een slechte dag. Absoluut - hij zeker. Maar je moet het dan ook niet op Ewen afschuiven. Ik heb nergens aangegeven dat hij goed was - dat was niemand trouwens ook niet degenen die jij hier het werk voor 3 à 4 hebt zien doen - maar hij was toch redelijk.

* Het niet selecteren van Yombo heb ik al toegelicht en voor de match was zijn afvallen voor velen een terechte keuze. Achteraf heeft iedereen gelijk. Is een keuze die je als trainer maakt hé. Je traint een hele week op je startopstelling en dan maak je de keuze voor je bank waar je een flankspeler zet, een spits, een keeper en een polyvalente speler die zowel achterin als in het midden kan spelen. Sometimes you win, this time you lose...

De nederlaag moet niet gedramatiseerd worden, zeker niet, maar het moet verdorie ook niet het moment zijn om bepaalde spelers meteen weer af te branden, en toch gek dat het weer dezelfde namen zijn. Ewen heeft zich na een desastreuze voorbereiding meer dan degelijk herpakt en draait een zeer behoorlijk seizoen, maar toch wordt hij bij een minder resultaat met de vinger gewezen. Complete bullshit gewoon. Ook er al eens aan gedacht dat Van Damme zich misschien blijft ontwikkelen door Ewen aan zijn zijde, de coaching, de interactie tussen de twee? Dat Ewen hem de signalen geeft wanneer Van Damme mag diep gaan en wanneer hij moet inhouden?? Maar dat is te moeilijk om zien zeker?


08 Nov 2010, 19:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Ik moet hier alsmaar minder en minder posten op het forum als ik DT zijn uitleg lees. Staat DT voor De Trainer ofzoiets want dat is echt altijd wel een zeer goede kijk!


08 Nov 2010, 19:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Ik moet hier alsmaar minder en minder posten op het forum als ik DT zijn uitleg lees. Staat DT voor De Trainer ofzoiets want dat is echt altijd wel een zeer goede kijk!


getuigen uw post van goede kijk mss? :lol:


08 Nov 2010, 20:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
gweninho schreef:
Ik moet hier alsmaar minder en minder posten op het forum als ik DT zijn uitleg lees. Staat DT voor De Trainer ofzoiets want dat is echt altijd wel een zeer goede kijk!


getuigen uw post van goede kijk mss? :lol:


Voor den enen wel en vo den anderen waarschijnlijk nie :)


08 Nov 2010, 20:18
Duivelke

Lid geworden op: 02 Aug 2010, 13:40
Berichten: 26
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Spijitig van het verlies. Maar er is nog niks verloren, we staan nog altijd 6 punten voor. Maar om de trainer te veroordelen, vind ik wel straf. Ik denk dat hij al genoeg zijn gelijk bewezen heeft. Op naar de volgende 3 punten :EA:


09 Nov 2010, 10:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 82 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst