Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
dingsken schreef:
Hey gasten, 30 op 39... 1 off day en we zijn al aan het zagen.
Of het nu aan de opstelling of de inzet lag, het kan mij geen kl.... schelen.
Binnen 23 wedstrijden worden de prijzen gedeeld.
Laat ons hopen dat we dan nog op dezelfde plaats staan als nu het geval is.
Ook in mindere periodes de ploeg steunen, dat is wat we nu moeten doen.
Op naar de overwinning tegen RCW en niemand spreekt nog over deze misstap.

denk eerder da het binnen 21 is maarja ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


07 Nov 2010, 22:03
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2009, 21:55
Berichten: 15
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Eigenlijk hoop ik al binnen 15 :lol:
Sorry.


07 Nov 2010, 22:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
dingsken schreef:
Eigenlijk hoop ik al binnen 15 :lol:
Sorry.

iedereen mag daarop hopen uiteraard maar ik bedoelde gewoon dat er maar 21 wedstrijden meer zijn en geen 23 zoals hij zei :p

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


07 Nov 2010, 22:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 909
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
dingsken schreef:
Eigenlijk hoop ik al binnen 15 :lol:
Sorry.

er is hier toch niemand die denkt dat we gene kampioen gaan spelen
omdat we ne keer verliezen, eerst was geel de gevaarlijkste concurent
tot ze op aalst speelden a zo een zwakke ploeg en oudenaarde thuis
nog ongeslagen en ja twee belangrijke spelers missen de schutter en
depoitre dat hebben we wel gevoeld maar volgende week weer proberen
te winnen en de trein kan weer vertrokken zijn ,allen achter den iendracht :EA: :EA:


08 Nov 2010, 3:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Al het negatieve van zaterdag is hier al gezegd, maar wil toch even aangeven dat ik de keuze van startopstelling wel kon begrijpen. Kijk eens hoeveel matchen met inzet onzen Eendracht al heeft gespeeld dit seizoen en hoeveel van die matchen we met eenzelfde middenveld en aanval zijn gestart: praktisch allemaal... Afgelopen zaterdag vond ik het dus niet meer dan logisch dat Galucci er even naast werd gezet: die zijn batterijkes mochten eens opladen. Was de laatste matchen eerder verdedigende middenvelder dan pure flankspeler want op aanvallend gebied kwam hij niet echt meer uit de verf. Dat je dan Wouter op rechts zet, kan ik ook begrijpen omdat Denys centraal nog altijd beter rendeert dan op de rechterflank.

Kritiek op Crispijn vind ik echter wel compleet onterecht - won itt wat hier eerder werd vermeld, in het eerste halfuur elk duel met het hoofd en legde vaak met de borst de bal af naar de medemaats. Ik had hem gewoon laten staan ipv Laurent nog in te brengen. Het was echter wel zo dat het aantal onbruikbare ballen gewoon rampzalig was en hij dus amper 1x een deftige pass heeft gekregen. Ook de kritiek op Ewen vind ik erover want het was heel duidelijk dat Van Damme te veel last had van zijn lichte kwetsuur eerder op de week en Ewen er dus vaak helemaal alleen voor stond centraal. Als dan ook Bob Cousin volledig onzichtbaar is de volle 90 minuten en je verdedigend niet echt secuur acteert, dan weet je tegen Oudenaarde dat het moeilijk wordt.

Als Sam start, begrijp ik ook dat Ewout erachter wordt gezet - spelen bij de reserven vaak met elkaar dus zal er daar wel net iets meer automatisme zijn en zoals gezegd, Wouter als flankspeler is nu ook niet iets wat nog nooit gebeurde - heeft bij Sottegem vaak niet anders gedaan dan dat. Ewout nam lovenswaardig veel initiatief en dat vind ik een goed punt - het lukte door omstandigheden niet 100% maar ik neem dat toch mee als positieve zaak hoor. Steekt zich niet weg als het minder gaat - we hebben hier al andere charels gehad.

Gezien de stand bij de rust, de blessure en de prestatie van Van Damme (heeft ook recht op een mindere dag toch?) en de boost van vertrouwen die Ewout kan gebruiken, had ik ook voor het duo Ewen - Denys geopteerd in de tweede helft, maar BVR probeerde gewoon terug te grijpen naar de vaste automatismen met Damien op rechts, Wouter achter Sam en het vertrouwde centrale middenveld. En eigenlijk moet je toegeven dat het lukte want in de eerste 5 minuten na rust kwamen we er een paar keer heel goed door. Dan pak je op counter echter snel de 3-0 en dan weet je dat het over is. Gewoon te veel spelers die niet fris meer zitten... Maar ik vind dat niet meer dan logisch - het is derde klasse hé mensen, als je ziet hoe er in de eerste klasse gasten uitvliegen wegens "overbelasting" na een midweekmatch, dan hoeven we zeker niet te mopperen.

En ja, de inbreng van Depoitre en zijn bankzittersstatuut - ik denk dat Depoitre zeker een helft aankan qua echt vol gaan, dan begrijp ik BVR dat hij hem op de bank zet. Als hij Yombo op de bank zet ten nadele van Lolo en je verliest ook met 3-0 en iemand hoort dat Lolo een helft had kunnen spelen, dan gaan de mensen vragen waarom Lolo dan eigenlijk niet op de bank zat. Zo is het altijd wel iets natuurlijk... Ik hoop alleen dat het een heel laag trainingsritme wordt deze week zodat iedereen kan herstellen. En misschien iets meer werken op de verdedigende organisatie - heb dit na GBA al vermeld en was na Brakel ook zaterdag toch wel weer heel duidelijk: in de kranten halen we altijd aan dat het grote veld in ons voordeel speelt, maar zowel op GBA als op Oudenaarde stonden we absoluut niet compact genoeg waardoor er door dat grote veld enorme gaten lagen...

Ik vond bij Oudenaarde niet echt de jonkies uitblinken - De Castro had blijkbaar wel nog nooit van de kwaliteiten van Schamp gehoord want hoe die er stond op te verdedigen?? - maar wel de oude rotten. Cindy jeanette maar ik denk dat Brecht een valling heeft vandaag en den Ode kan het duidelijk ook nog.

Tot slot: pluim voor Preben want heeft zich meer dan degelijk herpakt, zowel defensief als offensief. Is gisteren drie keer in de eerste helft meegegaan naar voor (blijkbaar valt dat niet op of mag dat niet opvallen) en heeft meer de achterlijn gehaald dan Cousin op de hele match denk ik. En die drie keer is echt wel een record want het afval in het spel was niet te tellen. De schorsing van De Castro hoeft niet slecht te zijn voor zowel de ploeg als Olivier zelf - was toch ff aan bezinning toe vond ik... Volgende week Preben op rechts en Ringoot op links?

Trouwens: nog steeds 6 punten voor - iedereen weer op scherp tegen Waregem, inclusief de supporters!


08 Nov 2010, 8:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Nov 2010, 9:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Sinds de match tegen Beerschot hebben we geen enkel doelpunt meer gemaakt. Ik hoop dat we tegen Waregem nog eens een overtuigende zege boeken want anders zou dit wel eens in de hoofden kunnen gaan spelen.


08 Nov 2010, 9:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Nu hebben we eens ondervonden hoe belangrijk Niels De Schutter is voor ons elftal, volgens mijn mening een fel onderschatte speler .

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Nov 2010, 9:58
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
komaan gasten, gene paniek, we moesten toch eens verliezen dat kan je gewoon geen gans seizoen volhouden, een mindere periode is normaal, rustig blijven is de boodschap, iedereen heeft recht op eens een mindere prestatie, ook onze fans, ik was er spijtig genoeg niet maar ik heb gehoord dat het een mager beestje was op alle vlakken.Gewoon blijven de ploeg steunen en we hebben de beste papieren maar de prijzen worden gegeven aan de eindmeet en die is spijtig genoeg nog lang, heel lang, zo vroeg op kop staan is gene cadeau, kijk naar Rupel Boom vorig jaar.


08 Nov 2010, 10:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
DT schreef:
Al het negatieve van zaterdag is hier al gezegd, maar wil toch even aangeven dat ik de keuze van startopstelling wel kon begrijpen. Kijk eens hoeveel matchen met inzet onzen Eendracht al heeft gespeeld dit seizoen en hoeveel van die matchen we met eenzelfde middenveld en aanval zijn gestart: praktisch allemaal... Afgelopen zaterdag vond ik het dus niet meer dan logisch dat Galucci er even naast werd gezet: die zijn batterijkes mochten eens opladen. Was de laatste matchen eerder verdedigende middenvelder dan pure flankspeler want op aanvallend gebied kwam hij niet echt meer uit de verf. Dat je dan Wouter op rechts zet, kan ik ook begrijpen omdat Denys centraal nog altijd beter rendeert dan op de rechterflank.

Kritiek op Crispijn vind ik echter wel compleet onterecht - won itt wat hier eerder werd vermeld, in het eerste halfuur elk duel met het hoofd en legde vaak met de borst de bal af naar de medemaats. Ik had hem gewoon laten staan ipv Laurent nog in te brengen. Het was echter wel zo dat het aantal onbruikbare ballen gewoon rampzalig was en hij dus amper 1x een deftige pass heeft gekregen. Ook de kritiek op Ewen vind ik erover want het was heel duidelijk dat Van Damme te veel last had van zijn lichte kwetsuur eerder op de week en Ewen er dus vaak helemaal alleen voor stond centraal. Als dan ook Bob Cousin volledig onzichtbaar is de volle 90 minuten en je verdedigend niet echt secuur acteert, dan weet je tegen Oudenaarde dat het moeilijk wordt.

Als Sam start, begrijp ik ook dat Ewout erachter wordt gezet - spelen bij de reserven vaak met elkaar dus zal er daar wel net iets meer automatisme zijn en zoals gezegd, Wouter als flankspeler is nu ook niet iets wat nog nooit gebeurde - heeft bij Sottegem vaak niet anders gedaan dan dat. Ewout nam lovenswaardig veel initiatief en dat vind ik een goed punt - het lukte door omstandigheden niet 100% maar ik neem dat toch mee als positieve zaak hoor. Steekt zich niet weg als het minder gaat - we hebben hier al andere charels gehad.

Gezien de stand bij de rust, de blessure en de prestatie van Van Damme (heeft ook recht op een mindere dag toch?) en de boost van vertrouwen die Ewout kan gebruiken, had ik ook voor het duo Ewen - Denys geopteerd in de tweede helft, maar BVR probeerde gewoon terug te grijpen naar de vaste automatismen met Damien op rechts, Wouter achter Sam en het vertrouwde centrale middenveld. En eigenlijk moet je toegeven dat het lukte want in de eerste 5 minuten na rust kwamen we er een paar keer heel goed door. Dan pak je op counter echter snel de 3-0 en dan weet je dat het over is. Gewoon te veel spelers die niet fris meer zitten... Maar ik vind dat niet meer dan logisch - het is derde klasse hé mensen, als je ziet hoe er in de eerste klasse gasten uitvliegen wegens "overbelasting" na een midweekmatch, dan hoeven we zeker niet te mopperen.

En ja, de inbreng van Depoitre en zijn bankzittersstatuut - ik denk dat Depoitre zeker een helft aankan qua echt vol gaan, dan begrijp ik BVR dat hij hem op de bank zet. Als hij Yombo op de bank zet ten nadele van Lolo en je verliest ook met 3-0 en iemand hoort dat Lolo een helft had kunnen spelen, dan gaan de mensen vragen waarom Lolo dan eigenlijk niet op de bank zat. Zo is het altijd wel iets natuurlijk... Ik hoop alleen dat het een heel laag trainingsritme wordt deze week zodat iedereen kan herstellen. En misschien iets meer werken op de verdedigende organisatie - heb dit na GBA al vermeld en was na Brakel ook zaterdag toch wel weer heel duidelijk: in de kranten halen we altijd aan dat het grote veld in ons voordeel speelt, maar zowel op GBA als op Oudenaarde stonden we absoluut niet compact genoeg waardoor er door dat grote veld enorme gaten lagen...

Ik vond bij Oudenaarde niet echt de jonkies uitblinken - De Castro had blijkbaar wel nog nooit van de kwaliteiten van Schamp gehoord want hoe die er stond op te verdedigen?? - maar wel de oude rotten. Cindy jeanette maar ik denk dat Brecht een valling heeft vandaag en den Ode kan het duidelijk ook nog.

Tot slot: pluim voor Preben want heeft zich meer dan degelijk herpakt, zowel defensief als offensief. Is gisteren drie keer in de eerste helft meegegaan naar voor (blijkbaar valt dat niet op of mag dat niet opvallen) en heeft meer de achterlijn gehaald dan Cousin op de hele match denk ik. En die drie keer is echt wel een record want het afval in het spel was niet te tellen. De schorsing van De Castro hoeft niet slecht te zijn voor zowel de ploeg als Olivier zelf - was toch ff aan bezinning toe vond ik... Volgende week Preben op rechts en Ringoot op links?

Trouwens: nog steeds 6 punten voor - iedereen weer op scherp tegen Waregem, inclusief de supporters!


Voila,perfect gezegd weer :D (y)
En wat die training betreft,er vallen er 2weg en er wordt pas op zaterdag in functie van waregem getraind,dus ze zijn zich bewust van de vermoeidheid en lichte blessures bij spelers(depoitre,moreels,de schutter,van damme,....)


08 Nov 2010, 11:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
T.Fratelli schreef:
kan mss zijn maar als die mensen de hele tijd " tot noste joar in 2de klas" en " wie speelt er thuis?" zitten te roepen of voor de 13dkeer "ajoinen!" ingang zetten heb ik toch ok zo iets van stop nu maar effe



En 5min voor einde "Oilsjters Kotierken" was ook niet echt op zijn plaats :)

ma kom, 't is gewoon avond om snel te vergeten, zondag iedereen er weer voor gaan :EA:
misschien is het geen toeval dat welgeteld 49 jaar geleden, op 5 november 1961, Blavier een vloek over onzen iendracht uitgesproken heeft, matchen in dat weekend nooit goed ? :)


:hmm: Die vloek was voor 50 jaar dus nog 1 keer slecht dus in 2011 :hmm:

Daarna is vloek geband :EA: :banana:



Je hebt zeker te lang in café President gezeten. :crazy: :p[/quote]

Na de 3-0 zijn we terug naar Café President getrokken, man man, daar was wel iet te zien zenne :love:

@ onderkroiper, ik heb je daar nie gezien voor de match, zijn daar nochtans 18u15 al toegekomen

_________________
www.spionkoplede.com


08 Nov 2010, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
baggio schreef:
Tom1983 schreef:
Gisteren totale off-day, der zat echt niks van spirit in. B.Moreels werd er meermaals afgelopen door Martens! Maar het was niet de enige met een mindere dag, dat is duidelijk.

Over de sfeer dan: die was inderdaad maar zwak, alsof er al een winterslaap wordt gehouden. Maar waar ik het dan wel moeilijk mee heb: er is een trommel mee en die gasten proberen toch wat sfeer te maken, blijkbaar vinden sommigen het dan nodig om die gasten te zeggen dat ze moeten ophouden of dienen stok af te pakken. Dit maakt inderdaad lawaai maar dan zou ik mij gewoon ergens anders zetten.

Inderdaad dit heb ik gisteren ook gehoord over die trommel en pak zijne stok af enz. En pas op degene die daar op kreften zijn dan de eersten op dit forum die komen klagen dat er geen sfeer,niet meer gezongen word enz.is. :stom: :stom: ipv.hier op te zagen zouden ze beter proberen om er zelf sfeer te maken.
:EA: :EA:


Tis nie omdat ge daar gelijk nen idioot zonder enig gevoel voor ritme op nen trommel staat te hengsten dat ge sfeer aan het maken zijt :hmm:

_________________
www.spionkoplede.com


08 Nov 2010, 12:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Ja man, bij u moet het serieus diep zitten ze, azo hevig staan man :hmm:



tis weer neig zenne, wat ne gefrustreerde zielige vent

_________________
www.spionkoplede.com


08 Nov 2010, 12:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
DT schreef:
Al het negatieve van zaterdag is hier al gezegd, maar wil toch even aangeven dat ik de keuze van startopstelling wel kon begrijpen. Kijk eens hoeveel matchen met inzet onzen Eendracht al heeft gespeeld dit seizoen en hoeveel van die matchen we met eenzelfde middenveld en aanval zijn gestart: praktisch allemaal... Afgelopen zaterdag vond ik het dus niet meer dan logisch dat Galucci er even naast werd gezet: die zijn batterijkes mochten eens opladen. Was de laatste matchen eerder verdedigende middenvelder dan pure flankspeler want op aanvallend gebied kwam hij niet echt meer uit de verf. Dat je dan Wouter op rechts zet, kan ik ook begrijpen omdat Denys centraal nog altijd beter rendeert dan op de rechterflank.

Kritiek op Crispijn vind ik echter wel compleet onterecht - won itt wat hier eerder werd vermeld, in het eerste halfuur elk duel met het hoofd en legde vaak met de borst de bal af naar de medemaats. Ik had hem gewoon laten staan ipv Laurent nog in te brengen. Het was echter wel zo dat het aantal onbruikbare ballen gewoon rampzalig was en hij dus amper 1x een deftige pass heeft gekregen. Ook de kritiek op Ewen vind ik erover want het was heel duidelijk dat Van Damme te veel last had van zijn lichte kwetsuur eerder op de week en Ewen er dus vaak helemaal alleen voor stond centraal. Als dan ook Bob Cousin volledig onzichtbaar is de volle 90 minuten en je verdedigend niet echt secuur acteert, dan weet je tegen Oudenaarde dat het moeilijk wordt.

Als Sam start, begrijp ik ook dat Ewout erachter wordt gezet - spelen bij de reserven vaak met elkaar dus zal er daar wel net iets meer automatisme zijn en zoals gezegd, Wouter als flankspeler is nu ook niet iets wat nog nooit gebeurde - heeft bij Sottegem vaak niet anders gedaan dan dat. Ewout nam lovenswaardig veel initiatief en dat vind ik een goed punt - het lukte door omstandigheden niet 100% maar ik neem dat toch mee als positieve zaak hoor. Steekt zich niet weg als het minder gaat - we hebben hier al andere charels gehad.

Gezien de stand bij de rust, de blessure en de prestatie van Van Damme (heeft ook recht op een mindere dag toch?) en de boost van vertrouwen die Ewout kan gebruiken, had ik ook voor het duo Ewen - Denys geopteerd in de tweede helft, maar BVR probeerde gewoon terug te grijpen naar de vaste automatismen met Damien op rechts, Wouter achter Sam en het vertrouwde centrale middenveld. En eigenlijk moet je toegeven dat het lukte want in de eerste 5 minuten na rust kwamen we er een paar keer heel goed door. Dan pak je op counter echter snel de 3-0 en dan weet je dat het over is. Gewoon te veel spelers die niet fris meer zitten... Maar ik vind dat niet meer dan logisch - het is derde klasse hé mensen, als je ziet hoe er in de eerste klasse gasten uitvliegen wegens "overbelasting" na een midweekmatch, dan hoeven we zeker niet te mopperen.

En ja, de inbreng van Depoitre en zijn bankzittersstatuut - ik denk dat Depoitre zeker een helft aankan qua echt vol gaan, dan begrijp ik BVR dat hij hem op de bank zet. Als hij Yombo op de bank zet ten nadele van Lolo en je verliest ook met 3-0 en iemand hoort dat Lolo een helft had kunnen spelen, dan gaan de mensen vragen waarom Lolo dan eigenlijk niet op de bank zat. Zo is het altijd wel iets natuurlijk... Ik hoop alleen dat het een heel laag trainingsritme wordt deze week zodat iedereen kan herstellen. En misschien iets meer werken op de verdedigende organisatie - heb dit na GBA al vermeld en was na Brakel ook zaterdag toch wel weer heel duidelijk: in de kranten halen we altijd aan dat het grote veld in ons voordeel speelt, maar zowel op GBA als op Oudenaarde stonden we absoluut niet compact genoeg waardoor er door dat grote veld enorme gaten lagen...

Ik vond bij Oudenaarde niet echt de jonkies uitblinken - De Castro had blijkbaar wel nog nooit van de kwaliteiten van Schamp gehoord want hoe die er stond op te verdedigen?? - maar wel de oude rotten. Cindy jeanette maar ik denk dat Brecht een valling heeft vandaag en den Ode kan het duidelijk ook nog.

Tot slot: pluim voor Preben want heeft zich meer dan degelijk herpakt, zowel defensief als offensief. Is gisteren drie keer in de eerste helft meegegaan naar voor (blijkbaar valt dat niet op of mag dat niet opvallen) en heeft meer de achterlijn gehaald dan Cousin op de hele match denk ik. En die drie keer is echt wel een record want het afval in het spel was niet te tellen. De schorsing van De Castro hoeft niet slecht te zijn voor zowel de ploeg als Olivier zelf - was toch ff aan bezinning toe vond ik... Volgende week Preben op rechts en Ringoot op links?

Trouwens: nog steeds 6 punten voor - iedereen weer op scherp tegen Waregem, inclusief de supporters!

Moest ik niet beter weten,ik zou denken dat hulptrainer Gerland De Latte je account gebruikt.
Dat Galucci moet rusten wegens oververmoeidheid van o.a de bekerwedstrijd tegen Germinal vind ik er over.Hij werd daar na een uur gewisseld en ook tegen Koksijde speelde hij maar één helft.De waarheid is dat BVR absoluut zijn gelijk wil tonen dat Denijs een aanwinst is.Daarvoor mocht Moreels in het begin van het seizoen na een uurtje het veld verlaten en wordt hij nu naar de flank verschoven.Natuurlijk kan hij op de rechter-en linkerflank spelen maar zijn bijdrage voor de ploeg is zoveel groter al hij als tweede spits gebruikt
wordt.BVR wil maar niet inzien dat Denijs geen tweede spits is maar op het middenveld thuishoort.
Wat ik ook niet snap is dat sommigen lyrisch worden van de prestatie van Delclef.HIj zou zelf driemaal de achterlijn gehaald hebben.Primo bracht het niet eens gevaar op en secundo raad ik je aan eens te kijken naar het laatste halfuur van Flippo.Bovendien had Preben het geluk niet op Schamp te moeten verdedigen.
Bovendien was zijn verdedigen bij de voorbereiding van het tweede en derde doelpunt ook verre van subliem.
Dat je Verheyden goed vond,begrijp ik al helemaal niet maar ik ben dan ook geen tweede Hein Van Haesebrouck.Feit is als Moreels en Depoitre er centraal niet bij zijn om steun te verlenen aan ons centrale
middenveld Verheyden volledig verzuipt en dan wordt hij gelukkig nog bijgestaan door Van Damme die voor twee ballen recupereert.Je kan natuurlijk niet verwachten dat die jongen het werk van 3 of 4 man doet.
Crispijn is een jongen met een goede mentaliteit maar helaas komt hij veel tekort om Depoitre te vervangen.
Als je als trainer toch weet dat het moeilijk zal worden door blessures en geschorsten waarom breng je met
Yombo dan geen extra balvaste middenvelder in?


08 Nov 2010, 13:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Tis nie omdat ge daar gelijk nen idioot zonder enig gevoel voor ritme op nen trommel staat te hengsten dat ge sfeer aan het maken zijt :hmm:


Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook ni bepaald heb geholpen om sfeer te maken op Oudenaarde. Ik zat rustig in mijn hoekske ontgoocheld naar de wedstrijd te kijken. En dan komen die gasten het laatste kwartier feestelijk op hun trommel slaan juist naast waar ik sta.

Alle respect voor de mannen die er proberen sfeer in te brengen, maar ik denk dat ze op vijf minuten ongeveer 27 verschillende liekes zijn begonnen (met onder andere toppers als 'tot noste joar in twiede klas', en 't is stil aan de overkant'), en eerlijk gezegd had ik daardoor nòg minder zin om mij achter de ploeg te zetten. Ook het zo hard mogelijk rammen op die trommel, zonder enige interesse in het rime van de liedjes, heeft mij doen besluiten het verdere vervolg van de wedstrijd ergens anders te gaan volgen, dichter bij de bierstand. Allez, de Romy-stand, bedoel ik.

Toen vond ik het wel licht onaangenaam dat de mensen die ik passeerde blijkbaar dachten dat ik voor het einde van de match naar huis wou ofzo, en heb dus vanalle verwijten naar mijn kop gekregen (laat uw ploeg maar in de steek, successupporter, ge moest u schamen, enzovoort).

Deze match was op het veld een mindere ervaring, en iedereen wist dat we eens verdiend gingen verliezen, maar ik kan mij moeilijk herinneren hoe lang het geleden is dat ik nog zo ontgoocheld naar huis ging door wat er zich naast het veld afspeelde. Ik ben ervan verschoten dat veel mensen, en ik reken mijzelf daarbij, blijkbaar al dat winnen snel gewoon zijn geraakt, en als het iets minder goed draait, valt alles weer stil en beginnen we weer op alles en iedereen te kreften, zelfs de eigen supporters.

Hopelijk herpakt iedereen zich volgende week. Ik zal in ieder geval weer in de K staan, en met goede moed de match aanvatten.


08 Nov 2010, 14:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst