Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 16 Nov 2009, 21:27
Berichten: 122
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Tom1983 schreef:
Gisteren totale off-day, der zat echt niks van spirit in. B.Moreels werd er meermaals afgelopen door Martens! Maar het was niet de enige met een mindere dag, dat is duidelijk.

Over de sfeer dan: die was inderdaad maar zwak, alsof er al een winterslaap wordt gehouden. Maar waar ik het dan wel moeilijk mee heb: er is een trommel mee en die gasten proberen toch wat sfeer te maken, blijkbaar vinden sommigen het dan nodig om die gasten te zeggen dat ze moeten ophouden of dienen stok af te pakken. Dit maakt inderdaad lawaai maar dan zou ik mij gewoon ergens anders zetten.

Inderdaad dit heb ik gisteren ook gehoord over die trommel en pak zijne stok af enz. En pas op degene die daar op kreften zijn dan de eersten op dit forum die komen klagen dat er geen sfeer,niet meer gezongen word enz.is. :stom: :stom: ipv.hier op te zagen zouden ze beter proberen om er zelf sfeer te maken.
:EA: :EA:


07 Nov 2010, 15:42
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
baggio schreef:
Tom1983 schreef:
Gisteren totale off-day, der zat echt niks van spirit in. B.Moreels werd er meermaals afgelopen door Martens! Maar het was niet de enige met een mindere dag, dat is duidelijk.

Over de sfeer dan: die was inderdaad maar zwak, alsof er al een winterslaap wordt gehouden. Maar waar ik het dan wel moeilijk mee heb: er is een trommel mee en die gasten proberen toch wat sfeer te maken, blijkbaar vinden sommigen het dan nodig om die gasten te zeggen dat ze moeten ophouden of dienen stok af te pakken. Dit maakt inderdaad lawaai maar dan zou ik mij gewoon ergens anders zetten.

Inderdaad dit heb ik gisteren ook gehoord over die trommel en pak zijne stok af enz. En pas op degene die daar op kreften zijn dan de eersten op dit forum die komen klagen dat er geen sfeer,niet meer gezongen word enz.is. :stom: :stom: ipv.hier op te zagen zouden ze beter proberen om er zelf sfeer te maken.
:EA: :EA:


kan mss zijn maar als die mensen de hele tijd " tot noste joar in 2de klas" en " wie speelt er thuis?" zitten te roepen of voor de 13dkeer "ajoinen!" ingang zetten heb ik toch ok zo iets van stop nu maar effe


07 Nov 2010, 15:45
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
kan mss zijn maar als die mensen de hele tijd " tot noste joar in 2de klas" en " wie speelt er thuis?" zitten te roepen of voor de 13dkeer "ajoinen!" ingang zetten heb ik toch ok zo iets van stop nu maar effe[/quote]


En 5min voor einde "Oilsjters Kotierken" was ook niet echt op zijn plaats :)

ma kom, 't is gewoon avond om snel te vergeten, zondag iedereen er weer voor gaan :EA:
misschien is het geen toeval dat welgeteld 49 jaar geleden, op 5 november 1961, Blavier een vloek over onzen iendracht uitgesproken heeft, matchen in dat weekend nooit goed ? :)


07 Nov 2010, 15:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
T.Fratelli schreef:
kan mss zijn maar als die mensen de hele tijd " tot noste joar in 2de klas" en " wie speelt er thuis?" zitten te roepen of voor de 13dkeer "ajoinen!" ingang zetten heb ik toch ok zo iets van stop nu maar effe



En 5min voor einde "Oilsjters Kotierken" was ook niet echt op zijn plaats :)

ma kom, 't is gewoon avond om snel te vergeten, zondag iedereen er weer voor gaan :EA:
misschien is het geen toeval dat welgeteld 49 jaar geleden, op 5 november 1961, Blavier een vloek over onzen iendracht uitgesproken heeft, matchen in dat weekend nooit goed ? :)[/quote]

:hmm: Die vloek was voor 50 jaar dus nog 1 keer slecht dus in 2011 :hmm:

Daarna is vloek geband :EA: :banana:

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Nov 2010, 16:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
BVW schreef:
witzwet schreef:
Klote-opstelling vandaag! Eerste helft zet BVR Denys vooraan om W.Moreels op de plaats van Galucci te zetten? Hallo??!! Depoite op de bank die je dan inbrengt bij 2-0...en ja hoor, nog een geel karton ook! Ofwel is em fit en speelt hij ofwel zet ge em uit de ploeg, dan kunt ge Yombo op de bank zetten.

Dan nog toppunt: een ontzettend zwakke Verheyden en Van Damme mogen 90 minuten opdraven terwijl ge Denys er nog afneemt...alé kom seg!

De Castro...mo jongens toch...ik denk dat em geschorst is volgende week. De Schutter kan je dus niet vervangen hé, dat hebben we vandaag wel gezien.

Maar ons absolute pijnpunt is de linksback. Nu Potjes out is, is er daar geen alternatief want zowel Delclef als Ringoot komen veel tekort. Hopelijk herpakt ons middenveld zich zodat het pijnpunt verdoezeld wordt.

Dacht te zeggen 100% mee eens, tot ik uw laatste zinneke las. Delclef was de eerste helf de beste man aan onze kant. Tpikt om dat te moeten toegeven maar was gewoon zo.
Zoals gezegd, voor de rest volledig met u eens. Kort en bondig

Het probleem met Delclef is dat hij aanvallend te weinig brengt dat valt vooral op als Flippo een halfuurtje op die positie gaat spelen.Bovendien moet ook gezegd worden dat Oudenaarrde vooral aanvalt op haar linkerflank waar ze over een uitstekende Schamp beschikken.


07 Nov 2010, 16:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
T.Fratelli schreef:
kan mss zijn maar als die mensen de hele tijd " tot noste joar in 2de klas" en " wie speelt er thuis?" zitten te roepen of voor de 13dkeer "ajoinen!" ingang zetten heb ik toch ok zo iets van stop nu maar effe



En 5min voor einde "Oilsjters Kotierken" was ook niet echt op zijn plaats :)

ma kom, 't is gewoon avond om snel te vergeten, zondag iedereen er weer voor gaan :EA:
misschien is het geen toeval dat welgeteld 49 jaar geleden, op 5 november 1961, Blavier een vloek over onzen iendracht uitgesproken heeft, matchen in dat weekend nooit goed ? :)


:hmm: Die vloek was voor 50 jaar dus nog 1 keer slecht dus in 2011 :hmm:

Daarna is vloek geband :EA: :banana:[/quote]


Je hebt zeker te lang in café President gezeten. :crazy: :p

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2010, 16:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
panoleon schreef:
Alles is ondertussen genoegzaam uitgelegd, het zal een kwestie zijn van de rust te bewaren, de licht geblesseerden voldoende rust te geven en vooral mentaal de spelers terug er bovenop te krijgen. Winnen doe je samen, verliezen ook en zoals al zo vaak aangehaald, we hebben een brede kern, maar als we belangrijke pionnen moeten missen, zijn we gewoon een modale 3de klasser. Zondag volle bak er tegenaan, vanaf de 1ste minuut, een vroeg doelpunt en we zijn terug gelanceerd. :EA: :EA:


Maar dat is toch bij elke ploeg zo ? Als je drie van hun beste spelers wegpakt dan is dat meer dan logisch, behalve als je over Real Madrid spreekt...

correct Jeroen, stond er ook eerst bij, maar om nog onverklaarbare redenen (den drank mss) heb ik het er van weggelaten. Ik heb gewoon willen aantonen dat er aan onze sterkhouders niet teveel mag gebeuren. ;)

_________________
geer'n bè


07 Nov 2010, 17:10

Lid geworden op: 02 Nov 2010, 13:04
Berichten: 4
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ksvo4ever schreef:
Wij hadden gisteren idd een ander Aalst verwacht, zowel qua ploeg als supportersambiance. Bij ons leefde deze match al wekenlang, zowel bij supporters en spelers. En alshet er dan ook nog eens uitkomt, dan is het genieten geblazen. Trouwens de eerste maal sinds 1982 dat we konden winnen van Eendracht.
Jullie staan nog altijd met een straatlengte los op de concurrentie, en zie jullie nog altijd kampioen spelen. Uit deze nederlaag moet een kampioenenploeg de nodige lessen trekken, en er sterker uitkomen. Ooit moesten jullie toch eens verliezen. Succes voor het verdere verloop van de competitie.


straatlengte? kleine straatjes blijkbaar in Oudenaarde... :D


We zouden nog altijd graag met jullie van plaats wisselen hoor. Of hadden jullie gedacht 20 punten los kampioen te spelen misschien ?


07 Nov 2010, 17:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
Jeroen schreef:
panoleon schreef:
Alles is ondertussen genoegzaam uitgelegd, het zal een kwestie zijn van de rust te bewaren, de licht geblesseerden voldoende rust te geven en vooral mentaal de spelers terug er bovenop te krijgen. Winnen doe je samen, verliezen ook en zoals al zo vaak aangehaald, we hebben een brede kern, maar als we belangrijke pionnen moeten missen, zijn we gewoon een modale 3de klasser. Zondag volle bak er tegenaan, vanaf de 1ste minuut, een vroeg doelpunt en we zijn terug gelanceerd. :EA: :EA:


Maar dat is toch bij elke ploeg zo ? Als je drie van hun beste spelers wegpakt dan is dat meer dan logisch, behalve als je over Real Madrid spreekt...

correct Jeroen, stond er ook eerst bij, maar om nog onverklaarbare redenen (den drank mss) heb ik het er van weggelaten. Ik heb gewoon willen aantonen dat er aan onze sterkhouders niet teveel mag gebeuren. ;)


sterkhouders, sorry he, heb je gisteren dienen back-links gezien bij Oudenaarde ? Diene nummer 19, een sprinkhaan van 19 of 20 jaar oud met stokskes van benen, als ge het daar nog moet tegen afleggen is het echt triestig ze. Ik heb gisteren gewoon een herhaling gezien van de eindrondewedstrijd op Boom. En wa betreft komende match tegen Waregem, een snelle goal, tja, en als ge nekeer een snelle tegengoal pakt, wa dan ? Voor mij is BVR gisteren in de fout gegaan, en niet alleen op tactisch vlak, spelers motiveren hoort ook tot de taken van de trainer.

_________________
Iendracht 4ever.


07 Nov 2010, 17:24
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
kreezie nonkeltje schreef:
panoleon schreef:
Jeroen schreef:

Maar dat is toch bij elke ploeg zo ? Als je drie van hun beste spelers wegpakt dan is dat meer dan logisch, behalve als je over Real Madrid spreekt...

correct Jeroen, stond er ook eerst bij, maar om nog onverklaarbare redenen (den drank mss) heb ik het er van weggelaten. Ik heb gewoon willen aantonen dat er aan onze sterkhouders niet teveel mag gebeuren. ;)


sterkhouders, sorry he, heb je gisteren dienen back-links gezien bij Oudenaarde ? Diene nummer 19, een sprinkhaan van 19 of 20 jaar oud met stokskes van benen, als ge het daar nog moet tegen afleggen is het echt triestig ze. Ik heb gisteren gewoon een herhaling gezien van de eindrondewedstrijd op Boom. En wa betreft komende match tegen Waregem, een snelle goal, tja, en als ge nekeer een snelle tegengoal pakt, wa dan ? Voor mij is BVR gisteren in de fout gegaan, en niet alleen op tactisch vlak, spelers motiveren hoort ook tot de taken van de trainer.

We hebben is verloren hoor... :crazy:
Achteraf is't natuurlijk gemakkelijk.


07 Nov 2010, 17:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
als er 2 spelers mankeren en ge zet er nog 2 op de bank,dan is het de fout van de trainer.van in het begin zag je dat het slecht ging aflopen.


07 Nov 2010, 17:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
[quote="kreezie nonkeltje"]
sterkhouders, sorry he, heb je gisteren dienen back-links gezien bij Oudenaarde ? Diene nummer 19, een sprinkhaan van 19 of 20 jaar oud met stokskes van benen, als ge het daar nog moet tegen afleggen is het echt triestig ze. Ik heb gisteren gewoon een herhaling gezien van de eindrondewedstrijd op Boom. En wa betreft komende match tegen Waregem, een snelle goal, tja, en als ge nekeer een snelle tegengoal pakt, wa dan ? Voor mij is BVR gisteren in de fout gegaan, en niet alleen op tactisch vlak, spelers motiveren hoort ook tot de taken van de trainer.[/quote]

Ja, BVR kent er niks van en doet zijn job nie goed.
Als ge 10 wedstrijden in totaal verliest en al de rest wint, dan moet ge een andere job zoeken. :wadde:
Doet is normaal e. Alles zal wel een keuze hebben en hier dus ook, tis nie voor de fun dat hij eens den boel omgedraaid heeft.
Maar ja, we zijn allemaal betere trainers want wij zouden geen 10 matchen verliezen...


07 Nov 2010, 17:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

sterkhouders, sorry he, heb je gisteren dienen back-links gezien bij Oudenaarde ? Diene nummer 19, een sprinkhaan van 19 of 20 jaar oud met stokskes van benen, als ge het daar nog moet tegen afleggen is het echt triestig ze. Ik heb gisteren gewoon een herhaling gezien van de eindrondewedstrijd op Boom. En wa betreft komende match tegen Waregem, een snelle goal, tja, en als ge nekeer een snelle tegengoal pakt, wa dan ? Voor mij is BVR gisteren in de fout gegaan, en niet alleen op tactisch vlak, spelers motiveren hoort ook tot de taken van de trainer.[/quote]

Ja, BVR kent er niks van en doet zijn job nie goed.
Als ge 10 wedstrijden in totaal verliest en al de rest wint, dan moet ge een andere job zoeken. :wadde:
Doet is normaal e. Alles zal wel een keuze hebben en hier dus ook, tis nie voor de fun dat hij eens den boel omgedraaid heeft.
Maar ja, we zijn allemaal betere trainers want wij zouden geen 10 matchen verliezen...


Trainer heeft gegokt en verloren,kan is gebeuren.
Ik hoop enkel dat hij woensdag zijn verstand gebruikt en dat hij tegen waregem weer met zijn normaal systeem speelt.Als we zijn resultate bij aalst zouden bovenhalen,hebben we echt niet veel te klagen.


07 Nov 2010, 17:50
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Tom1983 schreef:
Gisteren totale off-day, der zat echt niks van spirit in. B.Moreels werd er meermaals afgelopen door Martens! Maar het was niet de enige met een mindere dag, dat is duidelijk.

Over de sfeer dan: die was inderdaad maar zwak, alsof er al een winterslaap wordt gehouden. Maar waar ik het dan wel moeilijk mee heb: er is een trommel mee en die gasten proberen toch wat sfeer te maken, blijkbaar vinden sommigen het dan nodig om die gasten te zeggen dat ze moeten ophouden of dienen stok af te pakken. Dit maakt inderdaad lawaai maar dan zou ik mij gewoon ergens anders zetten.


Bedoel je Sandy Martens?

Inderdaad, door Sandy M.


07 Nov 2010, 17:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Ajuintjes gepeld!

Het Thienpontstadion liep aardig vol voor de clash met leider Eendracht Aalst. Veel schoon
volk op de tribunes, met onder andere de burgemeesters van beide steden broederlijk en
zusterlijk naast elkaar. De aftrap werd gegeven door levende legende Willy Tas, in de jaren
zeventig de over-mijn-lijk -verdediger van KSV Oudenaarde. Beide ploegen moesten wel
fors sleutelen aan hun opstelling. Bij Aalst ontbraken de gekwetste Jens Podevijn en de
geschorste Niels De Schutter. Zij werden in de verdediging vervangen door Preben Delclef
en Brecht Moreels. De half fitte Laurent Depoitre nam samen met Damien Gallucci plaats op
de bank. Ewaut Denijs en Sam Crispijn kwamen voor hen aan de aftrap. KSVO moest het
doen zonder zijn flankverdedigers. De geschorste Nico Blondeel werd vervangen door Levi
Wallez en Victor De Coker, tot kort voor de aftrap ook nog twijfelachtig, nam opnieuw de
plaats in van de al een tijdje afwezige Van Den Broeck. Een erg jonge Oudenaardse
verdediging, dus... Guelsifi nam in de gekwetstenboeg plaats naast Gaye. De ervaren oude
krijger Sandy Martens kreeg in de spits de voorkeur op de jonge Thomas Vivé. Het was ruim
28 jaar geleden, dat KSVO nog eens een competitiematch kon winnen tegen Aalst. De
wedstrijd werd dan ook met hoge verwachtingen onder een aangename herfsttemperatuur
en gezellig sfeertje op gang gefloten.
Sandy Martens: een kat met 9 levens
Beide ploegen waren duidelijk niet van plan om zich in te graven, maar het was toch even
wachten op het eerste gevaar. Na een knappe dribbel van Ode, knalde De Jonckheere niet
zo heel ver naast. Even later sneed Schamp voor het eerst voorbij zijn tegenstander, zijn
scherpe voorzet werd maar net gemist door de aanstormende Sandy Martens. Oudenaarde
voetbalde duidelijk zonder druk en met een massa vertrouwen. Dat leverde op het kwartier
een heel mooie driehoek op tussen Van Den Bossche, De Jonckheere en Sandy Martens.
Van Den Noortgaete had het gevaar echter tijdig doorzien en redde voor de aanstormende
Martens. Kort hierop kreeg Wouter Moreels uit een scherpe hoek een schietkans, maar zijn
bal draaide over de kruising buiten. Sandy Martens, al zo vaak afgeschreven voor het
voetbal, bewees nogmaals zijn efficiëntie door heel alert te reageren op een vrije trap van
Raes. Hij controleerde rustig de bal en schoot beheerst onder Van Den Noortgaete de 1 - 0
op het bord. De Aalsterse verdediging stond er bij en keek er naar Oudenaarde voetbalde
nu op een wolk, Aalst was vooral op zoek naar zichzelf. De Coker speelde een uitmuntende
partij op links en Wallez zag je op rechts zo groeien in deze wedstrijd. Malfait kende
hierdoor een erg rustige eerste helft. Het was de thuisploeg die nog voor de rust zijn bonus
verdubbelde. Na knap voorbereidend werk van De Coker en De Jonckheere kwam Schamp
in balbezit. Hij liet De Castro ter plaatse en leverde de perfecte voorzet naar de eerste paal,
waar Sandy Martens als een duivel uit een doosje de 2 - 0 binnenprikte. Het leek allemaal zo
eenvoudig. Jesse Martens kreeg op de counter alle ruimte, maar zijn schot hobbelde naast.
KSVO mocht met een vrij geruststellende voorsprong gaan rusten. Weinigen hadden dit
voor de match durven voorspellen.
Bron: officiële website van KSVO

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2010, 18:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst