Aalst - Rc Waregem - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 28
 Aalst - Rc Waregem 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
eintracht frankfurt schreef:
wat ik wel niet snap is dat BVR zegt dat ze bij 2-2 risico's zijn beginnen nemen om toch te winnen, terwijl je tegen de 2de na 0-2 terugkomt, de voorsprong op 6 punten houdt en met een vertimmmerde verdediging speelt

Ik vind dat we op zulke momenten eens wat "intelligenter" mogen spelen, en zelfs al is het thuis, gewoon de boel toesmijten. 2-2 was in dit wedstrijdscenario geen slechte zaak geweest....


Inderdaad, waarom Brecht Moreels erafhalen en Cousin op de linksback gaan posteren ? Niet toevallig kwam de goal na geklungel op die flank. Ik vond BVR trouwens veel te lang wachten met wisselen...


15 Nov 2010, 12:25
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Jeroen schreef:
eintracht frankfurt schreef:
wat ik wel niet snap is dat BVR zegt dat ze bij 2-2 risico's zijn beginnen nemen om toch te winnen, terwijl je tegen de 2de na 0-2 terugkomt, de voorsprong op 6 punten houdt en met een vertimmmerde verdediging speelt

Ik vind dat we op zulke momenten eens wat "intelligenter" mogen spelen, en zelfs al is het thuis, gewoon de boel toesmijten. 2-2 was in dit wedstrijdscenario geen slechte zaak geweest....


Inderdaad, waarom Brecht Moreels erafhalen en Cousin op de linksback gaan posteren ? Niet toevallig kwam de goal na geklungel op die flank. Ik vond BVR trouwens veel te lang wachten met wisselen...


Brecht vroeg om zijn vervanging, wegens krampen en daardoor moest Cousin op linksback gaan spelen. Zo staat het toch in krant.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


15 Nov 2010, 12:33

Lid geworden op: 15 Nov 2010, 12:21
Berichten: 2
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Gilles schreef:
Ik snap niet waarom die positiewissel met Flippo naar het centrum over te hevelen hier nu op kritiek kan rekenen hoor. We speelden maanden zeer goed met Flippo centraal achterin en slikten nauwelijks goals. Nu het de laatste weken wat minder gaat, komt er al kritiek op die positiewissel. Flippo centraal was en is een knappe zet van onze coach geweest, een rustbrenger én bovendien iemand die ook nog eens geweldig goed kan uitvoetballen en dat wordt hier na een paar mindere matchen al in vraag gesteld. :crazy:

Als je Niels naast Flippo kan zetten en als De Castro er zijn kop bijhoudt én je hebt eindelijk eens linksback de naam waardig heb je gewoon een absolute top-verdediging.



Er zijn misschien 4 of 5 spelers, die centraal achterin kunnen spelen zonder de ploeg wezenlijk te verzwakken.
Op de linksachter is er een groot probleem en kun je een Flippo zetten, die zowel verdedigend als aanvallend aan de bak kan.
Dan is voor mij de rekening snel gemaakt.
Je speelt waar je het nuttigst voor de ploeg bent.


15 Nov 2010, 12:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Frien schreef:
Gilles schreef:
Ik snap niet waarom die positiewissel met Flippo naar het centrum over te hevelen hier nu op kritiek kan rekenen hoor. We speelden maanden zeer goed met Flippo centraal achterin en slikten nauwelijks goals. Nu het de laatste weken wat minder gaat, komt er al kritiek op die positiewissel. Flippo centraal was en is een knappe zet van onze coach geweest, een rustbrenger én bovendien iemand die ook nog eens geweldig goed kan uitvoetballen en dat wordt hier na een paar mindere matchen al in vraag gesteld. :crazy:

Als je Niels naast Flippo kan zetten en als De Castro er zijn kop bijhoudt én je hebt eindelijk eens linksback de naam waardig heb je gewoon een absolute top-verdediging.



Er zijn misschien 4 of 5 spelers, die centraal achterin kunnen spelen zonder de ploeg wezenlijk te verzwakken.
Op de linksachter is er een groot probleem en kun je een Flippo zetten, die zowel verdedigend als aanvallend aan de bak kan.
Dan is voor mij de rekening snel gemaakt.
Je speelt waar je het nuttigst voor de ploeg bent.


Enkel de schutter-moreels of filipovic-moreels kunt ge achteraan nog zetten,al de andere optie's zijn verzwakkingen ;)
Al weet ik niet welke andere spelers gebedoelt.Delclef en kestens?De linksachter is natuurlijk wel de enige probleempositie,alhoewel als cousin of galucci out/geschorst is komen er problemen op de flanken ook.
Met podevijn was ons linksachter probleem rededelijk opgelost maarja,die viel spijtig genoeg uit.


15 Nov 2010, 12:45
Duivelke

Lid geworden op: 15 Nov 2010, 12:22
Berichten: 20
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Jeroen schreef:
eintracht frankfurt schreef:
wat ik wel niet snap is dat BVR zegt dat ze bij 2-2 risico's zijn beginnen nemen om toch te winnen, terwijl je tegen de 2de na 0-2 terugkomt, de voorsprong op 6 punten houdt en met een vertimmmerde verdediging speelt

Ik vind dat we op zulke momenten eens wat "intelligenter" mogen spelen, en zelfs al is het thuis, gewoon de boel toesmijten. 2-2 was in dit wedstrijdscenario geen slechte zaak geweest....


Inderdaad, waarom Brecht Moreels erafhalen en Cousin op de linksback gaan posteren ? Niet toevallig kwam de goal na geklungel op die flank. Ik vond BVR trouwens veel te lang wachten met wisselen...



Volledig akkoord. Als ge van 0-2 terugkomt tot 2-2 op uw dichtste achtervolger moet ge niet ne verdediger wisselen.
Eerste helft een gigantisch gat tussen verdediging en middenveld. Denys zich goed herpakt in tweede helft.
Gigantisch veel inzet van W. Moreels die dubbel zoveel liep als ons ploeg samen. Wa ne zot. Maakte zich terecht lastig toen hij keer op keer de enige was die aant jagen was.
Depoitre zonk weg in het zware veld.
Gepakt op de counter door twijfelen van VDN. Kestens maakt daar geen grote fout. VDN stond onzeker in de goal. Ook op de 0-2.
Delclef goeie momenten afgewisseld met niet te begrijpen fouten.


15 Nov 2010, 13:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
blanco schreef:
Jeroen schreef:
eintracht frankfurt schreef:
wat ik wel niet snap is dat BVR zegt dat ze bij 2-2 risico's zijn beginnen nemen om toch te winnen, terwijl je tegen de 2de na 0-2 terugkomt, de voorsprong op 6 punten houdt en met een vertimmmerde verdediging speelt

Ik vind dat we op zulke momenten eens wat "intelligenter" mogen spelen, en zelfs al is het thuis, gewoon de boel toesmijten. 2-2 was in dit wedstrijdscenario geen slechte zaak geweest....


Inderdaad, waarom Brecht Moreels erafhalen en Cousin op de linksback gaan posteren ? Niet toevallig kwam de goal na geklungel op die flank. Ik vond BVR trouwens veel te lang wachten met wisselen...



Volledig akkoord. Als ge van 0-2 terugkomt tot 2-2 op uw dichtste achtervolger moet ge niet ne verdediger wisselen.
Eerste helft een gigantisch gat tussen verdediging en middenveld. Denys zich goed herpakt in tweede helft.
Gigantisch veel inzet van W. Moreels die dubbel zoveel liep als ons ploeg samen. Wa ne zot. Maakte zich terecht lastig toen hij keer op keer de enige was die aant jagen was.
Depoitre zonk weg in het zware veld.
Gepakt op de counter door twijfelen van VDN. Kestens maakt daar geen grote fout. VDN stond onzeker in de goal. Ook op de 0-2.
Delclef goeie momenten afgewisseld met niet te begrijpen fouten.


Dat was gisteren idd wel opvallend,hoe weinig sommigen wouden werken voor anderen,het vuile werk opknappen dus.Denys bracht daar de 2de helft wel wat verandering in,net als verheyden die ze tijdens de rust wakker gemaakt hadden :D
En W.Moreels ja daar valt niets meer over te zeggen,die zou blijven lopen tot hij er bij neervalt.


15 Nov 2010, 13:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
eintracht frankfurt schreef:
wat ik wel niet snap is dat BVR zegt dat ze bij 2-2 risico's zijn beginnen nemen om toch te winnen, terwijl je tegen de 2de na 0-2 terugkomt, de voorsprong op 6 punten houdt en met een vertimmmerde verdediging speelt

Ik vind dat we op zulke momenten eens wat "intelligenter" mogen spelen, en zelfs al is het thuis, gewoon de boel toesmijten. 2-2 was in dit wedstrijdscenario geen slechte zaak geweest....
slimmer spelen had gisteren altijd een overwinning opgeleverd :hmm: dat is de grootste ontgoocheling want op waarde zijn we gisteren nu toch niet echt geklopt.

Over de linksback: zo gek vind het ik het toch niet. Oké Flippo centraal zetten was de sleutel tot het succes tot hiertoe. MAAR hij blijft ook wel met voorsprong de beste back van 2de en 3de nationale hé !
Een goede centrale verdediger, zo lopen er in België genoeg rond.... liefst eene die zen mond durft open doen en al wat ervaring. Een back zoals Flippo zo vind ge er echt geen 2 !
Dus zo gek vind ik dat echt niet.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Nov 2010, 13:32
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Bram schreef:
eintracht frankfurt schreef:
wat ik wel niet snap is dat BVR zegt dat ze bij 2-2 risico's zijn beginnen nemen om toch te winnen, terwijl je tegen de 2de na 0-2 terugkomt, de voorsprong op 6 punten houdt en met een vertimmmerde verdediging speelt

Ik vind dat we op zulke momenten eens wat "intelligenter" mogen spelen, en zelfs al is het thuis, gewoon de boel toesmijten. 2-2 was in dit wedstrijdscenario geen slechte zaak geweest....
slimmer spelen had gisteren altijd een overwinning opgeleverd :hmm: dat is de grootste ontgoocheling want op waarde zijn we gisteren nu toch niet echt geklopt.


Meer goals maken dan de tegenstrever had ook een overwinning opgeleverd. ;)
Ik bedoel dat als de ballen er gisteren even vlot ingingen als in de eerste 10 matchen, en de verdediging speelt navenant, dan wonnen we gisteren met 2 goals verschil.
Maar gedane zaken nemen geen keer en nu zondag volgt de heropstanding tegen Hoogstraten. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Nov 2010, 13:41
Duivelke

Lid geworden op: 15 Nov 2010, 12:22
Berichten: 20
Bericht Geplukt van racingwaregem.be
Eendracht Aalst – K. Racing Waregem 2-3 !!!

De 'Rassing' krijgt Aalst op de kniën


Racing Waregem heeft voor een stunt van formaat gezorgd! Competitieleider Eendracht Aalst werd op eigen veld met 2-3 verslagen. Nicolas Gezelle en Dempsey Vervaecke (2x) bezorgden hun coach Kris Van Der Haegen een gedroomde zege tegen zijn ex-club.




RC Waregem zat meteen goed in de wedstrijd en stak al na twee minuten een eerste maal de neus aan het venster. Na een knappe combinatie kon Ouissem Zarti aanleggen, maar hij mikte net naast. Aalst reageerde via de kleine Gallucci. Op een voorzet van Bob Cousin mikte hij hard over doel. De bezoekers waren de betere ploeg in de openingsfase en dat werd na twaalf minuten beloond. Nicolas Gezelle trok van op de rechterflank strak voor doel en Dempsey Vervaecke scoorde aan de eerste paal in de rug van Filipovic (0-1 12'). Aalst, gesteund door een 3000-tal supporters, ging op zoek naar de gelijkmaker. Een vrije trap van Cousin leverde weinig problemen op voor Vergote. Aalst versierde enkele hoekschoppen en was twee keer heel dicht bij de gelijkmaker. Eerst haalde Cousin hard uit, maar Vergote had nog een knappe beenveeg in huis. Nauwelijks enkele minuten later testte Dimitri Geldhof de reflexen van zijn eigen doelman. En die zijn nog steeds tiptop in orde. Maar RC Waregem bleef vooruit voetballen en werd daar ook voor beloond. Eerst weerhield de deklat Gwenny Opbrouck nog van de 0-2. Maar in de 32e minuut was het toch van dat! Emmanuel Donkor trok alle aandacht naar zich toe en speelde Opbrouck vrij in een kansrijke positie. Van De Noortgaete kon Opbroucks schot nog weren, maar Nicolas Gezelle was goed gevolgd om de 0-2 binnen te duwen (0-2 32'). Aalst leek aangeslagen, maar kreeg nog voor de pauze een goede kans op de 1-2. De beresterke Laurent Depoitre haalde verwoestend uit, maar Vergote gaf geen duimbreed toe.




Na de pauze trok Aalst meteen alle registers open.Na vier minuten dropte Brecht Moreels de bal in de zestien. Bob Cousin graaide de bal eerst met de borst en vervolgens met de arm (wat niet werd bestraft) mee om van dichtbij de 1-2 (49') te kunnen scoren. Het thuispubliek ging nu enthousiast achter zijn ploeg staan en dat bezorgde 'de rassing' enkele moeilijke momenten. Gallucci was met een strakke kopbal dichtbij een snelle gelijkmaker, maar Vergote ging opnieuw goed plat. Even na het uur kwam de gelijkmaker er toch. Brecht Moreels leverde de voorzet en zijn broer Wouter Moreels liet Vergote dit keer geen kans (63' 2-2). Coach Bart Van Renterghem koos nu voluit voor de drie punten te gaan. Dat leverde nog kansen op voor Depoitre en Denys, maar telkens was de afwerking niet gekadreerd. Op de tegenaanval besliste geel-rood de partij. Gwenny Opbrouck stuurde Dempsey Vervaecke in het straatje en onze aalvlugge spits was sneller dan Kestens en doelman Van De Noortgaete om vanuit een scherpe hoek de 2-3 binnen te duwen. (83' 2-3). Aalst zette nog alles op alles, maar hun slotoffensief leverde geen kansen meer op. Aan de overzijde bediende Opbrouck Vervaecke nog een keer en Dempsey liet de kans op een memorabele hattrick en een 2-4 eindscore liggen.




Met deze glansrijke overwinning blijft het jong geweld van RC Waregem bovenin meedraaien. Bij de Aalstsupporters kwam deze nederlaag duidelijk hard aan. Zij verzamelden zich na afloop van de partij rond de Waregemse kleedkamer. Onder politiebegeleiding werden onze spelers veilig naar de spelersbus geloodst. Volgende week wacht de moeilijke verplaatsing naar KSV Oudenaarde.




RC Waregem

Stefaan Vergote

Sander Damman

Thomas Bourgeois

Dimitri Geldhof

Pieter Vangheluwe

Bert Claerhout

Ouissem Zarti

Emmanuel Donkor (65' Bart Winnock)

Gwenny Opbrouck (90' Denzel Van Fleteren)

Nicolas Gezelle (89' Iwein Catteeuw)

Dempsey Vervaecke


15 Nov 2010, 14:28
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Geplukt van racingwaregem.be
blanco schreef:
Eendracht Aalst – K. Racing Waregem 2-3 !!!

De 'Rassing' krijgt Aalst op de kniën


Racing Waregem heeft voor een stunt van formaat gezorgd! Competitieleider Eendracht Aalst werd op eigen veld met 2-3 verslagen. Nicolas Gezelle en Dempsey Vervaecke (2x) bezorgden hun coach Kris Van Der Haegen een gedroomde zege tegen zijn ex-club.




RC Waregem zat meteen goed in de wedstrijd en stak al na twee minuten een eerste maal de neus aan het venster. Na een knappe combinatie kon Ouissem Zarti aanleggen, maar hij mikte net naast. Aalst reageerde via de kleine Gallucci. Op een voorzet van Bob Cousin mikte hij hard over doel. De bezoekers waren de betere ploeg in de openingsfase en dat werd na twaalf minuten beloond. Nicolas Gezelle trok van op de rechterflank strak voor doel en Dempsey Vervaecke scoorde aan de eerste paal in de rug van Filipovic (0-1 12'). Aalst, gesteund door een 3000-tal supporters, ging op zoek naar de gelijkmaker. Een vrije trap van Cousin leverde weinig problemen op voor Vergote. Aalst versierde enkele hoekschoppen en was twee keer heel dicht bij de gelijkmaker. Eerst haalde Cousin hard uit, maar Vergote had nog een knappe beenveeg in huis. Nauwelijks enkele minuten later testte Dimitri Geldhof de reflexen van zijn eigen doelman. En die zijn nog steeds tiptop in orde. Maar RC Waregem bleef vooruit voetballen en werd daar ook voor beloond. Eerst weerhield de deklat Gwenny Opbrouck nog van de 0-2. Maar in de 32e minuut was het toch van dat! Emmanuel Donkor trok alle aandacht naar zich toe en speelde Opbrouck vrij in een kansrijke positie. Van De Noortgaete kon Opbroucks schot nog weren, maar Nicolas Gezelle was goed gevolgd om de 0-2 binnen te duwen (0-2 32'). Aalst leek aangeslagen, maar kreeg nog voor de pauze een goede kans op de 1-2. De beresterke Laurent Depoitre haalde verwoestend uit, maar Vergote gaf geen duimbreed toe.




Na de pauze trok Aalst meteen alle registers open.Na vier minuten dropte Brecht Moreels de bal in de zestien. Bob Cousin graaide de bal eerst met de borst en vervolgens met de arm (wat niet werd bestraft) mee om van dichtbij de 1-2 (49') te kunnen scoren. Het thuispubliek ging nu enthousiast achter zijn ploeg staan en dat bezorgde 'de rassing' enkele moeilijke momenten. Gallucci was met een strakke kopbal dichtbij een snelle gelijkmaker, maar Vergote ging opnieuw goed plat. Even na het uur kwam de gelijkmaker er toch. Brecht Moreels leverde de voorzet en zijn broer Wouter Moreels liet Vergote dit keer geen kans (63' 2-2). Coach Bart Van Renterghem koos nu voluit voor de drie punten te gaan. Dat leverde nog kansen op voor Depoitre en Denys, maar telkens was de afwerking niet gekadreerd. Op de tegenaanval besliste geel-rood de partij. Gwenny Opbrouck stuurde Dempsey Vervaecke in het straatje en onze aalvlugge spits was sneller dan Kestens en doelman Van De Noortgaete om vanuit een scherpe hoek de 2-3 binnen te duwen. (83' 2-3). Aalst zette nog alles op alles, maar hun slotoffensief leverde geen kansen meer op. Aan de overzijde bediende Opbrouck Vervaecke nog een keer en Dempsey liet de kans op een memorabele hattrick en een 2-4 eindscore liggen.




Met deze glansrijke overwinning blijft het jong geweld van RC Waregem bovenin meedraaien. Bij de Aalstsupporters kwam deze nederlaag duidelijk hard aan. Zij verzamelden zich na afloop van de partij rond de Waregemse kleedkamer.
Onder politiebegeleiding werden onze spelers veilig naar de spelersbus geloodst. Volgende week wacht de moeilijke verplaatsing naar KSV Oudenaarde.




RC Waregem

Stefaan Vergote

Sander Damman

Thomas Bourgeois

Dimitri Geldhof

Pieter Vangheluwe

Bert Claerhout

Ouissem Zarti

Emmanuel Donkor (65' Bart Winnock)

Gwenny Opbrouck (90' Denzel Van Fleteren)

Nicolas Gezelle (89' Iwein Catteeuw)

Dempsey Vervaecke

:hmm: :fuck:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Nov 2010, 14:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
in dat artikel van HLN nog wel iets grappig eigenlijk. "Delclef werd aan de rust vervangen omdat hij duizelig was"

Ik heb de indruk dat Cleffie daar al een gans jaar last van heeft. :hmm:


15 Nov 2010, 14:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
El Corredor schreef:
in dat artikel van HLN nog wel iets grappig eigenlijk. "Delclef werd aan de rust vervangen omdat hij duizelig was"

Ik heb de indruk dat Cleffie daar al een gans jaar last van heeft. :hmm:


Ja dat vond ik ook nog de beste. Dus als hij niet 'duizelig' was geweest, had die gewoon blijven staan. :crazy:


15 Nov 2010, 14:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Geplukt van racingwaregem.be
Moet je toch geen nieuwe topic voor openen.

En nog, ze zetten er wel niet bij dat ze als een bende onnozelaars voor de tribune komen 'vieren' zijn
gelijk ze het kampioenschap hadden gewonnen! :oops:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


15 Nov 2010, 15:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Geplukt van racingwaregem.be
de clerus schreef:
Moet je toch geen nieuwe topic voor openen.

En nog, ze zetten er wel niet bij dat ze als een bende onnozelaars voor de tribune komen 'vieren' zijn
gelijk ze het kampioenschap hadden gewonnen! :oops:


Laat ze maar doen daar, hopelijk kunnen wij daar op 10 april gaan vieren, het verschil zal dan zijn da wij hoogst waarschijnlijk echt kampioen zullen zijn :lol:

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


15 Nov 2010, 15:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Geplukt van racingwaregem.be
de clerus schreef:
Moet je toch geen nieuwe topic voor openen.

En nog, ze zetten er wel niet bij dat ze als een bende onnozelaars voor de tribune komen 'vieren' zijn
gelijk ze het kampioenschap hadden gewonnen! :oops:



k zou wel eens willen weten of er iemand de lompe uitdagingen van de hele waregemse ploeg na de match en de "ik laat mijn bloot gat eens zien aan de supporters in vak K" van diene kleinen afrikaner van waregen gefilmd heeft? eens doorspelen aan den bond om de mentaliteit van sommige spelers tegenover de supporters te laten zien?

akkoord,ge moogt uw overwinning vieren maar laat de andere supporters dan gewoon met rust en daag ze niet uit met die onnozelheden....leren ze dat daar ook van hunnen trainer op de woensdagavondtraining....of is da gewoon de zoveelste lomperik in rij die hier rondloopt ? :fuck:


15 Nov 2010, 16:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst