Aalst - Rc Waregem - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 28
 Aalst - Rc Waregem 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Gisteren is toch duidelijk gebleken dat sommige spelers serieus te kort komen.

Dan denk ik maar aan Kestens centraal en Delclef op de rechtsback. Brecht Moreels is een goede depanneur maar op de back vind ik hem ook verre van ideaal.

Ik had al lang Yombo een kans gegeven voor een ontzettend zwakke Verheyden, ik begrijp dan ook niet dat je een verdediger er gaat uithalen voor Yombo zodat die op links moet spelen en Cousin linksback komt ?

Uiteindelijk moesten we gisteren altijd gewonnen hebben maar als je drie goals cadeau's geeft dan kan je niet winnen...

Waarvoor dat opwachten van de spelers van Waregem goed is dat weet ik toch ook niet hoor :wadde:


15 Nov 2010, 16:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Er zijn er toch een paar uit onze sportieve omkadering die gisteren ferm te kakken zijn gezet door KVDH. Toen hij hier was, vond ik het al nen Jan-mijn-kloten, en het is er na gisteren niet echt anders op geworden. :hmm: :hmm:

Een ware kampioenenviering na een tweede helft waar ze enkel nog een doelpunt konden scoren. Chapeau, het zit bij KVDH blijkbaar diep. Terwijl het enkel en alleen aan zichzelf lag dat ze hem hier hebben buitengesmeten, en had het van mij afgehangen, ik had hem nog een paar weken vroeger buitengesmeten, maar soit.

Zoiets is dan leraar aan de Heizelschool, maar als ik zie wat voor teppens daar nog het grote Heizelboek menen uitgevonden te hebben, verschiet ik niet meer van dergelijk onsportief gedrag.


15 Nov 2010, 16:12
Miniem

Lid geworden op: 21 Dec 2008, 18:18
Berichten: 61
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Tgoh, doelpunten weggeven, tis hoe da ge het beziet.
Die mannen hebben 4 kansen gehad, 3 doelpunten en één keer op de lat.

Laatste tegendoelpunt was enigste doelpunt dat ze cadeau kregen.
En dan nog, iedereen maakt foutjes.

Geen reden tot kreften, zondag pakken we hoogstraten en we zijn weer vertrokken


15 Nov 2010, 16:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Eerste helft was niet goed. Veel slechte passen. De kansen die wij kregen waren er door bijna 2own-goals.
Delclef speelde een zwakke eerste helft en werd gewisseld. Met De Schutter op back heb je wat aanvallende impulsen en dat zag je. BVR had volgens mij nooit Moreels mogen wisselen voor Yombo waardoor Cousin linksback kwam te staan. Opgevallen dat Kestens te traag is voor achteraan en Brecht alleen op rechtsback zal meekunnen tegen de middenmoot.


15 Nov 2010, 17:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
gweninho schreef:
Eerste helft was niet goed. Veel slechte passen. De kansen die wij kregen waren er door bijna 2own-goals.
Delclef speelde een zwakke eerste helft en werd gewisseld. Met De Schutter op back heb je wat aanvallende impulsen en dat zag je. BVR had volgens mij nooit Moreels mogen wisselen voor Yombo waardoor Cousin linksback kwam te staan. Opgevallen dat Kestens te traag is voor achteraan en Brecht alleen op rechtsback zal meekunnen tegen de middenmoot.

dan vergeet je toch op zn minst de trap van cousin na knap werk en afleggen van depoitre...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Nov 2010, 17:29
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Geplukt van racingwaregem.be
supersossis schreef:
de clerus schreef:
Moet je toch geen nieuwe topic voor openen.

En nog, ze zetten er wel niet bij dat ze als een bende onnozelaars voor de tribune komen 'vieren' zijn
gelijk ze het kampioenschap hadden gewonnen! :oops:



k zou wel eens willen weten of er iemand de lompe uitdagingen van de hele waregemse ploeg na de match en de "ik laat mijn bloot gat eens zien aan de supporters in vak K" van diene kleinen afrikaner van waregen gefilmd heeft? eens doorspelen aan den bond om de mentaliteit van sommige spelers tegenover de supporters te laten zien?

akkoord,ge moogt uw overwinning vieren maar laat de andere supporters dan gewoon met rust en daag ze niet uit met die onnozelheden....leren ze dat daar ook van hunnen trainer op de woensdagavondtraining....of is da gewoon de zoveelste lomperik in rij die hier rondloopt ? :fuck:


(y)


15 Nov 2010, 17:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Timoilsjt schreef:
Trainer heeft wat mij betreft dezelfde 'fout' gemaakt als vorige week. Als uw spelers niet fit genoeg zijn om de match te straten, spaar hun dan, en zet iemand anders op de bank. Als ge ziet hoe de schutter invalt, dan kon hij volgens mij perfect starten en stond ge geen 0-2 achter met den time.


Volledig mee eens !

Timoilsjt schreef:
Trouwens, ik vind dat Flippo ook zijn rendement niet meer haalt van de eerste wedstrijden, en de vele tegengoalen zijn daar niet vreemd aan... Schiet er maar op los, want er zijn nogal veel flippo-aanhangers... Niks tegen Flippo, maar ook hij deelt in de malaise van de volledige verdediging.



Niet mee eens. Tis nie meer dan normaal dat als ge een hele match de fouten van uw medemaats moet recht trekken, dat ge zelf gaat inboeten aan kwaliteiten. Rechts van em "rappe" Kestens en links van hem Delclef.... Meer moek nie zeggen zeker...



Voor de rest (verdedigend!) rampzalige eerste helft. We beginnen onze match na de rust. Misschien wa te veel opt scorebord gelet. Dienen timer begon ook pas te lopen vanaf dan.

Ik ben de eerste om te zeggen dat BVR hier reeds fantastisch werk geleverd heeft, maar ook voor mij gaat hij nu 2 maal op rij den boot in.

Alleszins nog altijd liever 3 punten voor, dan 3 achter.

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


15 Nov 2010, 18:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Akkoord dat geblesseerde spelers niet moeten spelen , maar De Schutter leek mij zeker speelklaar als ik zijn tweede helft zag. Dan zag ik toch veel meer dat Depoitre wegzakte in het zware veld , zowel letterlijk dan figuurlijk.


15 Nov 2010, 18:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Ne mens loopt dan een heel weekend met een muts van "Den Eendracht" rond in Nederland.... :feest2:
Tegen Oudenaarde ging ik voor de eerste keer sinds jaren nog eens mee met de bus ...

Het komt er op neer dat ik niet meer op verplaatsing mag gaan met de bus en bij elke thuiswedstrijd moet aanwezig zijn. :D

Ik ga me er aan proberen te houden maar kan niets beloven indien we kunnen kampioen spelen op verplaatsing. :EA:


15 Nov 2010, 19:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
El Corredor schreef:
eendracht4ever schreef:
niemand spreekt hier over galucci

het is een plezier om naar hem te kijken. altijd veel inzet en gaat makkelijk zijn manneke voorbij. We zullen moeten promoveren om deze jongen nog 1 seizoen hier te houden.
Wat je ons bestuur niet kan verwijten is de aankoop van aanvallende flanken. Het rendement van cousin ligt veel hoger dan dat van claessens en voor de vergelijking van lord en galucci heb je geen woorden nodig (y)

het probleem heeft zich verschoven naar de verdedigende flanken. declef, met alle respect voor diene jongen, zal zich de komende weken moeten herpakken anders is de conclusie simpel; hij kan niet mee in deze ploeg. Maakt veel dekkingsfouten en is onzeker in zijn beslissingen. Brecht moreels heeft zich wel wat herpakt in de 2de helft maar toch mis ik backs met meer voetballend vermogen (lees goede passing)
Als er versterling moet komen zal het op deze 2 posities zijn en kan er meer voetballende vermogen komen. Hoeveel verloren lange passes zijn er vandaag niet verstuurd??? Wouter morreels heeft soms 5 keer na mekaar achter ballen moeten lopen waar hij niet aankon. de bal had meer moeten rond gespeeld worden maar als uw verdedigers (buiten filippo) niet kunnen uitvoetballen, dan heb je een probleem

misschien is het nog te vroeg maar transfers als crispijn zijn volgens mij alleen maar overbodig. je merkt duidelijk dat hij (nog) niet het tempo aankaan en dat voorlopig 3de klasse te hoog gegrepen is. Ik hoop dat dit nog veranderd.

ps: ik heb een kwartier lang moeten aanschuiven om mijn ticket voor de staantribune te bemachtigen en dit met mijn schoenen in de modder. vind wel dat ze hier iets moeten aandoen kwestie om miscchien volgend seizoen in 2de klasse het wat vlotter te laten verlopen



ik vind eerlijk gezegd dat Galucci al weken achter zijn beste vorm zoekt. En hadden we maar Claessens ;) gehouden, dan had je tenminste nog nen deftige back links gehad die nen pas kan geven...

abbo kopen ? ;)

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


15 Nov 2010, 19:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
borre31 schreef:
El Corredor schreef:
eendracht4ever schreef:
niemand spreekt hier over galucci

het is een plezier om naar hem te kijken. altijd veel inzet en gaat makkelijk zijn manneke voorbij. We zullen moeten promoveren om deze jongen nog 1 seizoen hier te houden.
Wat je ons bestuur niet kan verwijten is de aankoop van aanvallende flanken. Het rendement van cousin ligt veel hoger dan dat van claessens en voor de vergelijking van lord en galucci heb je geen woorden nodig (y)

het probleem heeft zich verschoven naar de verdedigende flanken. declef, met alle respect voor diene jongen, zal zich de komende weken moeten herpakken anders is de conclusie simpel; hij kan niet mee in deze ploeg. Maakt veel dekkingsfouten en is onzeker in zijn beslissingen. Brecht moreels heeft zich wel wat herpakt in de 2de helft maar toch mis ik backs met meer voetballend vermogen (lees goede passing)
Als er versterling moet komen zal het op deze 2 posities zijn en kan er meer voetballende vermogen komen. Hoeveel verloren lange passes zijn er vandaag niet verstuurd??? Wouter morreels heeft soms 5 keer na mekaar achter ballen moeten lopen waar hij niet aankon. de bal had meer moeten rond gespeeld worden maar als uw verdedigers (buiten filippo) niet kunnen uitvoetballen, dan heb je een probleem

misschien is het nog te vroeg maar transfers als crispijn zijn volgens mij alleen maar overbodig. je merkt duidelijk dat hij (nog) niet het tempo aankaan en dat voorlopig 3de klasse te hoog gegrepen is. Ik hoop dat dit nog veranderd.

ps: ik heb een kwartier lang moeten aanschuiven om mijn ticket voor de staantribune te bemachtigen en dit met mijn schoenen in de modder. vind wel dat ze hier iets moeten aandoen kwestie om miscchien volgend seizoen in 2de klasse het wat vlotter te laten verlopen



ik vind eerlijk gezegd dat Galucci al weken achter zijn beste vorm zoekt. En hadden we maar Claessens ;) gehouden, dan had je tenminste nog nen deftige back links gehad die nen pas kan geven...

abbo kopen ? ;)


Da heeft ook zijn nadelen,alsge vriendelijk vraagt ofdat ge moogt passeren,bekijken sommigen u is boos of zeggen ze kunt ge ni aanschuiven zoals iedereen :D


15 Nov 2010, 19:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Iendrachter90 schreef:
borre31 schreef:
El Corredor schreef:
[/b]

ik vind eerlijk gezegd dat Galucci al weken achter zijn beste vorm zoekt. En hadden we maar Claessens ;) gehouden, dan had je tenminste nog nen deftige back links gehad die nen pas kan geven...

abbo kopen ? ;)


Da heeft ook zijn nadelen,alsge vriendelijk vraagt ofdat ge moogt passeren,bekijken sommigen u is boos of zeggen ze kunt ge ni aanschuiven zoals iedereen :D

dan kunt ge ook zo slim zijn van u abo al uit te halen e en te tonen daje door moet kunnen ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Nov 2010, 19:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Dries schreef:
Iendrachter90 schreef:
borre31 schreef:
abbo kopen ? ;)


Da heeft ook zijn nadelen,alsge vriendelijk vraagt ofdat ge moogt passeren,bekijken sommigen u is boos of zeggen ze kunt ge ni aanschuiven zoals iedereen :D

dan kunt ge ook zo slim zijn van u abo al uit te halen e en te tonen daje door moet kunnen ;)


Da had ik al lang vast ze manneken :D
Sommigen staan daar gewoon om ambetant te doen.


15 Nov 2010, 19:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
gweninho schreef:
Akkoord dat geblesseerde spelers niet moeten spelen , maar De Schutter leek mij zeker speelklaar als ik zijn tweede helft zag. Dan zag ik toch veel meer dat Depoitre wegzakte in het zware veld , zowel letterlijk dan figuurlijk.

De Schutter was zeker niet speelklaar.Want zoals hier werd opgemerkt stond hij inderdaad een pijnstiller in te nemen een minuutje voor de aftrap.Als er niets scheelt doe je zo iets niet.En als je het doet lijkt het me ook niet verstandig.Of neemt Niels altijd een borrel voor de wedstrijd?
Het zou me dan ook niet verwonderen dat we op termijn Niels en Lolo moeten missen voor en paar weken.
Als BVR dan nog van alles uit zijn hoed schudt mag er niet veel meer gebeuren voor de problemen echt beginnen.


15 Nov 2010, 19:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
gweninho schreef:
Eerste helft was niet goed. Veel slechte passen. De kansen die wij kregen waren er door bijna 2own-goals.
Delclef speelde een zwakke eerste helft en werd gewisseld. Met De Schutter op back heb je wat aanvallende impulsen en dat zag je. BVR had volgens mij nooit Moreels mogen wisselen voor Yombo waardoor Cousin linksback kwam te staan. Opgevallen dat Kestens te traag is voor achteraan en Brecht alleen op rechtsback zal meekunnen tegen de middenmoot.


Zoals te lezen in het hoger gepubliceerde artikel - Brecht vroeg om zijn wissel wegens krampen (niet de eerste keer dit seizoen), was dus een noodgedwongen wissel en geen tactische... Van iedereen die nog op het veld stond, was Cousin dus de meest geschikte om op de linksback te gaan spelen... Bij die derde goal gaat veel fout, maar toch niet het feit dat Bob daar liep. Yombo verliest zijn man uit het oog in zijn rug en de centrale verdedigers anticiperen onvoldoende op die diepe bal. Bovendien komt VDN maar houdt hij in en dat is meestal dodelijk in zo'n fase.

Ook al verliezen we - als je ziet dat meer dan de helft van de mannen op het veld licht tot redelijk geblesseerd op het veld stonden, vond ik het toch een knappe reactie van de spelersgroep op de mindere prestatie van op Oudenaarde. We gaan toch niet beginnen panikeren zeker nu? Net zoals Laurent en Galluci op Oudenaarde was De Schutter gisteren wel degelijk onvoldoende fit om te starten. Zal ook bidden zijn dat hij er volgende zondag bij is.


15 Nov 2010, 19:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst