Dessel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20
 Dessel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
jammen schreef:
lolo4ever schreef:
DavidSeal schreef:

Ze staan toch in het droge he. :hmm:


En ze hebben plaats genoeg. ;)


En ze mogen op bezoek komen van één van 's lands beste clubs. :EA:


... met (één 's van) 's lands beste supporters :EA:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


29 Nov 2010, 18:15
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Er moet ook gezegd worden dat ik nergens een aggresieve supporter van Dessel na de match tegenkomen ben (zelfs niet verbaal ), ondanks dat ik langs hen moest passeren om naar de bus te komen (y)


Wij zijn met ons kompanie tot 6u30 blijven plakken in Dessel (we waren op weekend in de buurt), en hebben verbroederd met Desselse supporters en hun doelpuntenmaker van zaterdag. Toffe mannen! (y)


29 Nov 2010, 18:28
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
inderdaad heel slecht zicht,denk dat het in ons bezoekersvak beter is(als ge wat hoger staat)


29 Nov 2010, 18:36
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Zijn er beelden gemaakt van de match zelf? (door Pascal en/of Aalst.tv)

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Nov 2010, 18:49
Miniem

Lid geworden op: 04 Okt 2010, 22:47
Berichten: 39
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Ja zoek ook beelden,maar vin echt niks


29 Nov 2010, 18:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Onder contract tot 2010-2011
Glenn Coppens, Thomas Troch, Kristof Kestens, Ken Van Damme, Ewen Verheyden en Sam Crispijn
- Onder contract tot 2011-2012
Niels Ringoot, Kevin Kempeneer, Laurent Depoitre, Olivier De Castro, Niels De Schutter, Damien Gallucci, Wouter Moreels, Brecht Moreels,
Jens Podevijn, Kevin Van Den Noortgaete, Jonathan Yombo, Preben Delclef, Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert
- Onder contract tot 2013-2014
Predrag Filipovic



indien je over zou gaan, mogen er van mij een aantal zeker weg: Troch, Kestens, Verheyden, Ringoot, Delclef.

De castro enkel als backup op den back, en liefst een heel sterke goede voetballer centraal in het midden om naast Van Damme te zetten. Zodat die enkel maar moet recupereren, want voetballend vind ik die veel te veel afval afleveren. Van Damme brengt balans in het team, een beetje onze Makelélé


29 Nov 2010, 18:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Zijn er beelden gemaakt van de match zelf? (door Pascal en/of Aalst.tv)


Pascal is ermee bezig ;)


29 Nov 2010, 19:01
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:
Zijn er beelden gemaakt van de match zelf? (door Pascal en/of Aalst.tv)


Pascal is ermee bezig ;)


Ok, thx.

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Nov 2010, 19:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Onder contract tot 2010-2011
Glenn Coppens, Thomas Troch, Kristof Kestens, Ken Van Damme, Ewen Verheyden en Sam Crispijn
- Onder contract tot 2011-2012
Niels Ringoot, Kevin Kempeneer, Laurent Depoitre, Olivier De Castro, Niels De Schutter, Damien Gallucci, Wouter Moreels, Brecht Moreels,
Jens Podevijn, Kevin Van Den Noortgaete, Jonathan Yombo, Preben Delclef, Gerland De Latte, Bart Van Renterghem, Jacques Szilar en Ronny Schollaert
- Onder contract tot 2013-2014
Predrag Filipovic



indien je over zou gaan, mogen er van mij een aantal zeker weg: Troch, Kestens, Verheyden, Ringoot, Delclef.

De castro enkel als backup op den back, en liefst een heel sterke goede voetballer centraal in het midden om naast Van Damme te zetten. Zodat die enkel maar moet recupereren, want voetballend vind ik die veel te veel afval afleveren. Van Damme brengt balans in het team, een beetje onze Makelélé
ringoot nog nie afschrijven, diejen kerel kan wel iet ze, hij is wel wa blessuregevoelig.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


29 Nov 2010, 19:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:

indien je over zou gaan, mogen er van mij een aantal zeker weg: Troch, Kestens, Verheyden, Ringoot, Delclef.

De castro enkel als backup op den back, en liefst een heel sterke goede voetballer centraal in het midden om naast Van Damme te zetten. Zodat die enkel maar moet recupereren, want voetballend vind ik die veel te veel afval afleveren. Van Damme brengt balans in het team, een beetje onze Makelélé


Het is dan toch te hopen dat uwen heel sterke goede voetballer ook verdedigend een duel kan winnen want met enkel Van Damme in een systeem met aanvallende flanken + Wouter Moreels en Depoitre, gaan we vanachter veel ballen uit het net mogen vissen. Hoe je het draait of keert, als je in een 4-4-2 geen twee centrale mannen hebt die zowel kunnen aanvallen en verdedigen, loop je achter de feiten aan. En we hebben gezien wat het experiment met een ruit voor gevolgen had in de voorbereiding... Bovendien - Van Damme is zeker op de goede weg, maar nu al zelf de metronoom zijn tussen verdediging en aanval, vergt volgens mij toch een aantal jaartjes ervaring op de teller... Xavi heeft ook een aantal jaar waterdrager moeten spelen, voor hij zijn huidige niveau bereikt heeft. Het gebrek aan rust en metronoom zijn van Ken zag je trouwens de laatste vijf minuten op Dessel - elke bal werd omhoog getrapt of weggekeild waar rust brengen de boodschap is.

Bovendien is Van Damme de enige op ons huidig middenveld die echt vooruit verdedigd. Als uw metronoom - die normaliter iets dichter bij de eigen zestien komt te spelen - dat doet, wil dat zeggen dat de volledige tegenstand al praktisch tegen uw backlijn staat en je dus geen enkele fout mag maken in de organisatie... We hebben zaterdag - toen we centraal op het middenveld met 3 stonden - gezien dat het allemaal zo simpel niet is. Je wint wel maar je speelde als team wel beroerder dan op Oudenaarde hoor...

Dus laat Van Damme rustig groeien en schrijf Verheyden aub nog niet af...was de enige middenvelder die over de 90 minuten bekeken nog min of meer stand hield op GBA, daar kan je ook niet omheen...

Wat wij absoluut nodig hebben, zijn mensen die een snelle omschakeling teweeg kunnen brengen... en mannen die in het duel absoluut de bal willen veroveren. Erop vliegen met de attitude - die bal is van mij zoals De Schutter dat heeft (en zonder dat de tegenstander in twee wordt gebroken zoals Vandenbrande en De Castro dat al eens plegen te doen)... Binnen twee weken komen we zo'n type tegen zie die probleemloos in ons team ingepast zou kunnen worden...

Trouwens: in het lijstje van hierboven ontbreekt Denys precies... Op papier heb je daar al uw goeie voetballer... En dat switchen van spelers na een jaar is allemaal wel mooi maar het blijft wel altijd een risico. Die rechtsback van Hoogstraten speelt al een gans jaar de pannen van het dak, tegen ons komt hij niet uit de verf. Die Papa Sene idem dito... voor hetzelfde geld groeit Delclef na de winterstop uit tot onze vaste linksachter zoals Steurs dat een paar jaar geleden ook deed, terwijl niemand er iets in zag eind november...

Uw lijstje voor volgend jaar moet in maart af zijn - we zijn eind november... En dan nog: mochten we het uiteindelijk toch niet halen op het einde van de rit, zullen we niet zozeer op zoek moeten gaan naar vervangers voor de spelers die nu als weg te doen gebrandmerkt staan... dan zal je blij zijn die nog te kunnen houden, want je zal serieus wat poen nodig hebben om vervanging te zoeken voor uw frontliners...

Ook Cousin leek ik te missen in het overzichtje van hierboven trouwens...


Laatst gewijzigd door DT op 29 Nov 2010, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Nov 2010, 19:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
lolo4ever schreef:
Bram schreef:
Denk ik toch ook wel, die match van zaterdag kan je (eerlijk blijven) nog 10 keer herspelen, die overwinning herhalen zal er geen enkele keer bij zitten vrees ik.
Serieus geluk gehad, hooguit 5 minuten aan voetbal toegekomen waaruit de 1-1 dan viel.
En ietske later in het enthousiasme een flits van Wouter :worship: . Denk dat je wel mag stellen dat Wouter er ons al een paar weken aan het doorslepen is.

We mogen Wouter dankbaar zijn dat hij nog een jaartje(hopelijk) bleef.Als we volgend jaar naar tweede moeten zonder hem zal dat een serieuse aderlating zijn.Wouter heeft niet alleen een enorme technische bagage maar heeft daarenboven nog snelheid, loopvermogen en vista.Hij kan zowat op iedere aanvallende positie worden ingezet.Liefst natuurlijk als tweede terughangende spits en niet in die 3-5-2 of zoiets maar in een 4-4-2.


Ik denk dat er bij ons 5spelers einde contract zijn en dat wouter daar niet bij zit?Alswe stijgen blijft die.
Spelers einde contract:onze 2centrale middenvelders:van damme en verheyden
Kestens,coppens en crispyn.
Van mij mogen ze alle 5blijven zowel in tweede als in derde,maar ik denk dat kestens en coppens wel zullen vertrekken/mogen vertrekken op het einde van het seizoen.


We zijn nog nie halfweg het seizoen of er wordt al gepraat over wie weg mag/moet.
Is dat niet een brug te ver? Mannen die mss volgend weekend aan de bak moeten en al 'afschrijven'.
En dan eventueel later de reactie krijgen dat ze hun kop er niet voorsmijten..

Laat ons eerst kampioen spelen


29 Nov 2010, 19:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:
lolo4ever schreef:
We mogen Wouter dankbaar zijn dat hij nog een jaartje(hopelijk) bleef.Als we volgend jaar naar tweede moeten zonder hem zal dat een serieuse aderlating zijn.Wouter heeft niet alleen een enorme technische bagage maar heeft daarenboven nog snelheid, loopvermogen en vista.Hij kan zowat op iedere aanvallende positie worden ingezet.Liefst natuurlijk als tweede terughangende spits en niet in die 3-5-2 of zoiets maar in een 4-4-2.


Ik denk dat er bij ons 5spelers einde contract zijn en dat wouter daar niet bij zit?Alswe stijgen blijft die.
Spelers einde contract:onze 2centrale middenvelders:van damme en verheyden
Kestens,coppens en crispyn.
Van mij mogen ze alle 5blijven zowel in tweede als in derde,maar ik denk dat kestens en coppens wel zullen vertrekken/mogen vertrekken op het einde van het seizoen.


We zijn nog nie halfweg het seizoen of er wordt al gepraat over wie weg mag/moet.
Is dat niet een brug te ver? Mannen die mss volgend weekend aan de bak moeten en al 'afschrijven'.
En dan eventueel later de reactie krijgen dat ze hun kop er niet voorsmijten..

Laat ons eerst kampioen spelen


Kvraag mij eigenlijk af of we hier op het forum nog iets mogen zeggen?


29 Nov 2010, 20:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 909
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
voorbijganger schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ik denk dat er bij ons 5spelers einde contract zijn en dat wouter daar niet bij zit?Alswe stijgen blijft die.
Spelers einde contract:onze 2centrale middenvelders:van damme en verheyden
Kestens,coppens en crispyn.
Van mij mogen ze alle 5blijven zowel in tweede als in derde,maar ik denk dat kestens en coppens wel zullen vertrekken/mogen vertrekken op het einde van het seizoen.


We zijn nog nie halfweg het seizoen of er wordt al gepraat over wie weg mag/moet.
Is dat niet een brug te ver? Mannen die mss volgend weekend aan de bak moeten en al 'afschrijven'.
En dan eventueel later de reactie krijgen dat ze hun kop er niet voorsmijten..

Laat ons eerst kampioen spelen


Kvraag mij eigenlijk af of we hier op het forum nog iets mogen zeggen?


proficiat met je overwinning op de pronostiek van vorige week en die spits van
torhout die al die goals maakt is de rijke ,kon er nie opkomen zaterdag


29 Nov 2010, 20:42
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Beelden match ophttp://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.ATv :EA:


30 Nov 2010, 7:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Beelden match ophttp://www.iendrachtoiljst.be
Met dank aan Pascal E.ATv :EA:

wel een heerlijke goal van dessel alsge da zo ziet :wow: (y)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


30 Nov 2010, 8:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst