Dessel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 20
 Dessel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
---redhat--- schreef:
Ik kon der gisteren niet bijzijn.

Al iemand een deftig filmke gevonden van de match?


http://www.facebook.com/Driesdh?v=info# ... 4&comments


28 Nov 2010, 14:59
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
England4ever schreef:
---redhat--- schreef:
Ik kon der gisteren niet bijzijn.

Al iemand een deftig filmke gevonden van de match?


http://www.facebook.com/Driesdh?v=info# ... 4&comments

.. is verwijderd, zegt mijn facebook.
staat die ook op youtube of zo?


28 Nov 2010, 15:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
salvador schreef:
England4ever schreef:
---redhat--- schreef:
Ik kon der gisteren niet bijzijn.

Al iemand een deftig filmke gevonden van de match?


http://www.facebook.com/Driesdh?v=info# ... 4&comments

.. is verwijderd, zegt mijn facebook.
staat die ook op youtube of zo?

is niet zichtbaar wegens privacy instellingen zal je bedoelen ;)
hopelijk komen de beelden rap online :banana:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Nov 2010, 15:08
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Dries schreef:
salvador schreef:

.. is verwijderd, zegt mijn facebook.
staat die ook op youtube of zo?

is niet zichtbaar wegens privacy instellingen zal je bedoelen ;)
hopelijk komen de beelden rap online :banana:

Just, zo youtube gewoon dat ik me vergiste...


28 Nov 2010, 15:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Dries schreef:
salvador schreef:

.. is verwijderd, zegt mijn facebook.
staat die ook op youtube of zo?

is niet zichtbaar wegens privacy instellingen zal je bedoelen ;)
hopelijk komen de beelden rap online :banana:


Nee staat niet op youtube, wss zal je vriend met die gast moeten zijn, want ik zie de beelden wel... Zal eens luisteren!


28 Nov 2010, 15:10
Miniem

Lid geworden op: 04 Okt 2010, 22:47
Berichten: 39
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Ik heb geen facebook, ja er bestaan nog mensen dit dat niet hebben.

Mark zuckerberg heeft een 1000euro reward op men hoofd gezet.

Anyway liefst gewoon youtube ofzo.


28 Nov 2010, 15:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
---redhat--- schreef:
Ik heb geen facebook, ja er bestaan nog mensen dit dat niet hebben.

Mark zuckerberg heeft een 1000euro reward op men hoofd gezet.

Anyway liefst gewoon youtube ofzo.


't is wel ni van de match zelf... 2 korte sfeerstukskes van tijdens de match, en nadien nog enkele sfeerbeelden (na een tijdje enkel luisteren want 't werd donker ;D) van na de match. Cheers :EA:

http://www.youtube.com/watch?v=6lS7uBnwewA

_________________
Please don't take my Iendracht away!


28 Nov 2010, 15:43
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38
Berichten: 221
Leeftijd: 33
Locatie: Oilsjt
WLM: joeke2@msn.com
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Zalig om zo terug te kunne komen
Super sfeerke ! Mijne avond was geslaagd (y)

Iendracht till i die !!!!!!! :EA: :EA:

_________________
IENDRACHT TILL I DIE


28 Nov 2010, 16:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Inderdaad geen super-match gisteren. Eersten helft onder gelegen en in den tweeden helft gedurende 20min van 't kaske nor de muur gespeeld. 1-0 voorsprong voor Dessel was zeker niet overdreven.

De doorgevoerde wissels door BVR wierpen hun vruchten af, merci trainer! Sommigen zouden Sammy een basisplaats gunnen, maar ik denk dat hij conditioneel dit nog niet aankan. Wouter Moreels bleef achter elken bal jagen tot in den 92ste minuut... Sammy niet. Sammy is nen echten goalgetter, en heeft gisteren gralek goe gespeeld. Mor ik vrees als ge hem 90 minuten wil laten spelen dat de frisheid in den 2den helft volledig weg zal zijn... Hem met den time nekeer laten opkomen zou volgens mij een betere oplossing zijn. 0ns beide goalen mochten er best wezen, maar op nog een kans voro Wouter na, waren dit onze enige 'kansen'. Op 't einde goe weggekomen als diene kopbal van Dessel onderkant lat raakt en voor de lijn (?) botst ipv erachter...

Voor de rest, goeie match van onze keeper, verder ook Coppens die in het oog sprong. Van Damme wisselde gralek goeie acties af met slechte passes. Ook Kestens was goed in zijn interventies, maar zijn passes waren ook niet altijd wat het moest zijn. De Castro goeie match maar een oooh zo domme gele kaart om den bal weg te trappen...

Voor de spionkop nen dikke merci want de sfeer zat er gans de match goe in. Zo kosten we ons warm houden ;) . 't feestje op straat was anders ook ni slecht. Komen die flikken zeggen da we van 't straat af moeten zodat de auto 's door kosten en wa beginnen we dan te zingen... Zetj a neer, as ge ver 'n iendracht zetj,... :plat:

Merci ver den toffen avond. De titelrace is nog lang, mor wemmen toch vedrom ne stap in de goeie richting gezet.


Zen content da er da hier nog zeggen, gisteren hoorde ik na de match ook weer ni anders als van: alé wrm start Sammy niet en zo ene moet altijd starten...
Kheb zeker nix tegen diene gast ma kdenk toch ook da diene jongen na 1ne helft verzuipt ze net zoals Yombo nu doet. Natuurlijk als BVR elke week Sammy wa vroeger brengt zal diene jongen het ook wel aankunnen na verloop van tijd.
Iets totaal anders -meer naar hansken en zijne groep gericht - zou er is geen goe lieken kunnen ineengestoken worden voor Niels De Schutter, is achteraan O zo belangrijk voor onze club en verdiend dit zeker zoveel als Depoitre, Moreels, Flippo en dergelijke. WIl er altyd aan meewerken ook, geen probleem!

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


28 Nov 2010, 19:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
ik wacht in spanning af wat den onderkroiper nog voor ons in petto heeft

_________________
www.spionkoplede.com


28 Nov 2010, 19:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Maar de ruimte die sammy maakt voor wouter is wel 10X groter dan die dat yombo maakt hoor. Het is nu 2 weken achter elkaar dat zijn inbreng het wouter mogelijk maakt om weer meer gerichter te spelen dan met yombo. En alleen daarvoor zou hij van mij mogen starten.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


28 Nov 2010, 19:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
SERRE schreef:
Net thuis. Vandaag eigenlijk de punten gepikt maar dat mag ook eens. De inbreng van Sam Crispijn en Kestens voor Yombo en Denys (allebei erg zwak....) deed de wedstrijd omslaan. Knappe kopbalgoal van Sammy en een al even mooie goal van Wouter gaven ons meer dan we verdienden. Ewen redde vroeg in de match een bal van de lijn en een kopbal van een thuisspeler strandde via de lat al dan niet over de lijn. Diene Prince Boateng speelde een uur heel sterk maar dan was zijn kaars uit en dat zag je ook aan het spel van de thuisploeg. Maar eigenlijk telt maar één ding, de 3 punten. Als je zo kan winnen van een concurrent dan wordt je kampioen zeker... Knap sfeerke ook vandaag!!! (y)



hier sluit ik mij bij aan. een klein wonder dat je aan de rust nog gelijk staat. Tweede helft geen kansen gehad maar wel twee goals gescoord. Punten dik gepikt, slecht gevoetbald, maar gewonnen.

wederom na de wissels keert de match terug, na wederom omschakeling van het systeem...

in het systeem waarmee je vorige en deze week start, "verkracht" je Wouter Moreels, helemaal alleen vooraan op een eiland :banana: :banana:

Van Renterghem is ne vakman :cool:


Ge bedoelt van Reetergem :cool:

edit

_________________
www.spionkoplede.com


28 Nov 2010, 19:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Gaskonijn schreef:
Maar de ruimte die sammy maakt voor wouter is wel 10X groter dan die dat yombo maakt hoor. Het is nu 2 weken achter elkaar dat zijn inbreng het wouter mogelijk maakt om weer meer gerichter te spelen dan met yombo. En alleen daarvoor zou hij van mij mogen starten.


Da van die ruimte is ni gesproken eh ;) da ziet iedereen ook zo wel en Yombo met zijn kwaliteiten hoort thuis op het middenveld.
Het gaat erom dat als Sammy start -neem nu bv gisteren- dat hij dan die bal na een uur mss ni zo binnenkopt omdat hij zo fris niet meer zit, daarom dak het beter vind dat hij nog invaller blijft en afwisselt met Yombo.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


28 Nov 2010, 19:45
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Verslag Wedstrijd website Dessel:

Ontgoocheling bij Dessel na het verlies tegen leider Eendracht Aalst. Dessel kreeg in de eerste helft al de beste kansen om op voorsprong te komen maar het was steeds net niet. In het begin van de tweede helft (49') klom Dessel op voorsprong met een schicht van Hannes. Dessel had de wedstrijd nu helemaal onder controle en Aalst had tot dan toe nog geen enkele uitgespeelde kans gehad. Maar op twee minuten tijd zette Aalst de scheve situatie recht en klom het van 1-0 naar 1-2. Twee keer ongelukkig balverlies lag aan de basis van deze doelpunten. Het was duidelijk dat Aalst erop loerde om individuele foutjes af te straffen. Bijna werd het nog 2-2 met een kopbal die tegen de onderkant van de deklat vloog maar niet over de lijn. Het heeft niet mogen zijn, het is niet altijd de beste ploeg die wint, daar kan men zich nu aan optrekken en vooral uitkijken naar de match van volgende zaterdag 4 december tegen Oudenaarde .... opnieuw een topper in de Lorzestraat.

(y)

Vind ik meer dan correct wedstrijdverslag ! Eigenlijk op de mannen van Dessel niets aan te merken,
sterke ploeg en in tegendeel tot veel andere clubs in 3de ook vrij veel supporters op post !


28 Nov 2010, 19:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef:
Gaskonijn schreef:
Maar de ruimte die sammy maakt voor wouter is wel 10X groter dan die dat yombo maakt hoor. Het is nu 2 weken achter elkaar dat zijn inbreng het wouter mogelijk maakt om weer meer gerichter te spelen dan met yombo. En alleen daarvoor zou hij van mij mogen starten.


Da van die ruimte is ni gesproken eh ;) da ziet iedereen ook zo wel en Yombo met zijn kwaliteiten hoort thuis op het middenveld.
Het gaat erom dat als Sammy start -neem nu bv gisteren- dat hij dan die bal na een uur mss ni zo binnenkopt omdat hij zo fris niet meer zit, daarom dak het beter vind dat hij nog invaller blijft en afwisselt met Yombo.


Ge kunt dan ook anders redeneren, met sammy van in het begin kunde mss al vroeger scoren. Dat zijn dingen dat ge niet kunt weten hé. Zou hem volgende week toch liefst zien starten.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


28 Nov 2010, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 20


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst