Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17
 Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Kvraag mij toch af waarom den trainer het hier weer moet ontgelden.Sommige wouden misschien dat we 51/51hadden gehaald of elke match winnen met grote cijfers.En nu de realiteit we staan op kop met 11gewonne matche,2verloren en 4gelijke spelen na de helft van de competitie.Is dat zo slecht?Enja,gisteren hebben sommige spelers slecht gespeeld,maar ik denk niet dat we moeten verwachten dat ze 34matchen op een constant niveau kunnen spelen.En als crispyn idd niet kon starten,wat had hij moeten doen de gussemé daar zetten?Alé voor mij geen probleem,maar dan zou ik hem meteen afgeraden hebben om het forum achteraf te lezen.Denys was in het andere geval dus de beste oplossing.


(y)


G'ebt gelijk! mjah, iedereen bekritiseert door een andere bril zeker? :wadde:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Met een gelijkspel op Deinze zou ik op voorhand kunnen leven hebben, maar de manier waarop stoort mij toch wel wat.

Moet zeggen dat ik de trainer ook niet meer zou hebben gevolgd gisteren, onze tegenstanders scouten ons dus wel hé, voor het geval moest er daar iemand nog aan twijfelen. Met elke week dat voorbij gaat worden de zwakheden van dat systeem bloot gelegd. Eigenlijk moogt ge al serieus content zijn dat ge op deze manier al aan zoveel punten geraakt zijt. Dat is trouwens voor 90% te danken aan Moreels.
Heeft diene er ons de laatste weken al doorgesleept ja !
Ook nen merci aan Coppens om na zo goed als afgeschreven te zijn toch nog zo een mentaliteit te tonen, 't is geen Wouter Moreels maar toch enorm content dat hij er bij loopt tegenwoordig.

In dat systeem dat je de voorbije weken probeert te brengen zou je verwachten dat uw flanken voor dreiging zorgen.... heb gisteren 1 keer iemand de achterlijn zien halen, dat was Filipovic. die laatste speelde trouwens zijn slechtste match uit de laatste 2 seizoenen.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Dec 2010, 13:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
wittebolle schreef:
skdeinze_ schreef:
Volgens mij moogde gulder eel content zijn met da puntje. Zwak vertoon toch van de leider... Zowel qua sfeer als qua spel (vooral het laatste dan).


jullie speelden toch thuis en jullie moesten winnen voor de tweede periodetitel en was jullie spel dan zoveel beter ?deinze was toch ook een van de titelkanditaten en waar staan jullie,daarbij anderlecht
speelt ook niet altijd goed als leider
maar 1 ding weet ik zeker jullie zullen nog lang in derde moeten spelen!!!!


zoek de drie waarheden in deze tekst :D

wie zoekt die vindt :D


13 Dec 2010, 14:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
De Zwawi was ook in form :D
Regenboog tijdens de match niet te dikwijls te ontwaren ;)

http://www.youtube.com/watch?v=NYrNCO9vOTI

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Dec 2010, 14:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
Iendrachtzot schreef:
wittebolle schreef:

jullie speelden toch thuis en jullie moesten winnen voor de tweede periodetitel en was jullie spel dan zoveel beter ?deinze was toch ook een van de titelkanditaten en waar staan jullie,daarbij anderlecht
speelt ook niet altijd goed als leider
maar 1 ding weet ik zeker jullie zullen nog lang in derde moeten spelen!!!!


zoek de drie waarheden in deze tekst :D

wie zoekt die vindt :D

HAHA :D :worship: :juij: :lol:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 14:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
panoleon schreef:
ik had gisteren het gevoel dat ik naar een eindeseizoenswedstrijd van ons aan het kijken was. Geen bezieling, geen zin en dat terwijl je een gouden zaak kon doen. Wat weet ik niet, maar er klopt iets niet aan het plaatje op dit moment, teveel jongens onder hun niveau en als je weet dat er van je echte basiself (neem de eerste 5 wedstrijden van het seizoen) er eigenlijk maar 2 mankeren (nl Bob en Lolo) dan vermoed ik dat de winterstop meer dan welkom gaat zijn. Hopelijk kunnen we tegen Hamme de laatste 3 punten pakken en dan mogen we al bij al niet klagen. ;)


Ik denk dat we zondag niet gaan moeten aftrappen ;)
Ik verwacht een volledige afgelasting als de weersvoorspellingen kloppen.


13 Dec 2010, 14:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
skdeinze_ schreef:
Volgens mij moogde gulder eel content zijn met da puntje. Zwak vertoon toch van de leider... Zowel qua sfeer als qua spel (vooral het laatste dan).

jullie speelden toch thuis en jullie moesten winnen voor de tweede periodetitel en was jullie spel dan zoveel beter ?deinze was toch ook een van de titelkanditaten en waar staan jullie,daarbij anderlecht
speelt ook niet altijd goed als leider maar 1 ding weet ik zeker jullie zullen nog lang in derde moeten spelen!!!!


Sfeer, in zo'n klotestation. Het enige dat daar nog op iets trekt is diene prefab-zittribune. Voor de rest, een zeer ongezellig stadion. :kots:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


13 Dec 2010, 14:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Met een gelijkspel op Deinze zou ik op voorhand kunnen leven hebben, maar de manier waarop stoort mij toch wel wat.

Moet zeggen dat ik de trainer ook niet meer zou hebben gevolgd gisteren, onze tegenstanders scouten ons dus wel hé, voor het geval moest er daar iemand nog aan twijfelen. Met elke week dat voorbij gaat worden de zwakheden van dat systeem bloot gelegd. Eigenlijk moogt ge al serieus content zijn dat ge op deze manier al aan zoveel punten geraakt zijt. Dat is trouwens voor 90% te danken aan Moreels.
Heeft diene er ons de laatste weken al doorgesleept ja !
Ook nen merci aan Coppens om na zo goed als afgeschreven te zijn toch nog zo een mentaliteit te tonen, 't is geen Wouter Moreels maar toch enorm content dat hij er bij loopt tegenwoordig.

In dat systeem dat je de voorbije weken probeert te brengen zou je verwachten dat uw flanken voor dreiging zorgen.... heb gisteren 1 keer iemand de achterlijn zien halen, dat was Filipovic. die laatste speelde trouwens zijn slechtste match uit de laatste 2 seizoenen.


Mja... we stonden nu wel weer in een echte 4-4-2 (dus niet die 3-5-2 die ons bijna dood deed op Dessel) maar met mensen die niet op hun positie staan hé - Coppens is geen linksback, Yombo geen linkermid en Denys geen hangende spits... Maar dan nog vind ik niet dat je enkel de tactiek met de vinger kan wijzen - het is niet verboden om eens een goede pass te geven ook al sta je in een systeem dat je niet ligt en dat was toch wel het manco. Zo'n laag tempo en geen deftige bal kunnen geven, heeft niet alleen met je positie te maken toch? Bovendien sta je met drie centraal op het middenveld - zeker in balverlies - en toch recupereer je geen bal. Dat is gewoon de basis en dat heeft niks met tactiek, etc. te maken toch? Ik vind wel dat een paar spelers eens mogen bezinnen ipv ook zelf naar de tactiek en de opstelling te wijzen. En ja, het plein was slecht, maar mag toch ook geen excuus zijn. De beloften hebben twee weken geleden op datzelfde plein gespeeld dat er toen nog veel harder bijlag en zij maakten wel iets klaar. Al enkele weken na elkaar te veel spelers onder niveau - niet meer niet minder.

Aangezien Glen het niet slecht doet op de linksmidden, mis je dus enkel Laurent als pure basisspeler. Hij is belangrijk voor de ploeg - maar nu alles daaraan beginnen toewijzen - zoals je in de kranten meer en meer begint te lezen door spelers en staff - vind ik een brug te ver. Daar waar je in het begin van het seizoen geen kans weggaf, is het sinds Oudenaarde vaak alle hens aan dek en daar heeft een Depoitre toch niet zo heel veel mee te maken, ook al zet hij druk op de verdediging van de tegenstander...

Het niveau moet terug omhoog qua tempo, passing, balcirculatie, durf, etc. Hopelijk ligt het enkel aan gemis aan scherpte...


13 Dec 2010, 14:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
DT schreef:
Bram schreef:
Met een gelijkspel op Deinze zou ik op voorhand kunnen leven hebben, maar de manier waarop stoort mij toch wel wat.

Moet zeggen dat ik de trainer ook niet meer zou hebben gevolgd gisteren, onze tegenstanders scouten ons dus wel hé, voor het geval moest er daar iemand nog aan twijfelen. Met elke week dat voorbij gaat worden de zwakheden van dat systeem bloot gelegd. Eigenlijk moogt ge al serieus content zijn dat ge op deze manier al aan zoveel punten geraakt zijt. Dat is trouwens voor 90% te danken aan Moreels.
Heeft diene er ons de laatste weken al doorgesleept ja !
Ook nen merci aan Coppens om na zo goed als afgeschreven te zijn toch nog zo een mentaliteit te tonen, 't is geen Wouter Moreels maar toch enorm content dat hij er bij loopt tegenwoordig.

In dat systeem dat je de voorbije weken probeert te brengen zou je verwachten dat uw flanken voor dreiging zorgen.... heb gisteren 1 keer iemand de achterlijn zien halen, dat was Filipovic. die laatste speelde trouwens zijn slechtste match uit de laatste 2 seizoenen.


Mja... we stonden nu wel weer in een echte 4-4-2 (dus niet die 3-5-2 die ons bijna dood deed op Dessel) maar met mensen die niet op hun positie staan hé - Coppens is geen linksback, Yombo geen linkermid en Denys geen hangende spits... Maar dan nog vind ik niet dat je enkel de tactiek met de vinger kan wijzen - het is niet verboden om eens een goede pass te geven ook al sta je in een systeem dat je niet ligt en dat was toch wel het manco. Zo'n laag tempo en geen deftige bal kunnen geven, heeft niet alleen met je positie te maken toch? Bovendien sta je met drie centraal op het middenveld - zeker in balverlies - en toch recupereer je geen bal. Dat is gewoon de basis en dat heeft niks met tactiek, etc. te maken toch? Ik vind wel dat een paar spelers eens mogen bezinnen ipv ook zelf naar de tactiek en de opstelling te wijzen. En ja, het plein was slecht, maar mag toch ook geen excuus zijn. De beloften hebben twee weken geleden op datzelfde plein gespeeld dat er toen nog veel harder bijlag en zij maakten wel iets klaar. Al enkele weken na elkaar te veel spelers onder niveau - niet meer niet minder.

Aangezien Glen het niet slecht doet op de linksmidden, mis je dus enkel Laurent als pure basisspeler. Hij is belangrijk voor de ploeg - maar nu alles daaraan beginnen toewijzen - zoals je in de kranten meer en meer begint te lezen door spelers en staff - vind ik een brug te ver. Het niveau moet terug omhoog - zeker achteraan en in het midden...


Ik stel mij eigenlijk de vraag of sommige spelers wel volledig fit op het veld staan,bij sommige heb ik toch serieus mijn twijfels.


13 Dec 2010, 14:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:

Ik stel mij eigenlijk de vraag of sommige spelers wel volledig fit op het veld staan,bij sommige heb ik toch serieus mijn twijfels.


Dan zouden ze dat toch beter melden want na Oudenaarde was het gisteren eigenlijk een tweede accident de parcours (Dessel eigenlijk ook al maar daar liep het goed af) op 5 matchen, speltechnisch bekeken. Dat is toch stilaan wat veel vind ik. Het niveauverschil met de eerste maanden van het seizoen is gewoon te groot en ik zou wel graag weten hoe dat komt.


13 Dec 2010, 15:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Met systeem bedoel ik niet specifiek 4-4-2 of 3-5-2, maar de combinatie van opstelling en hoe je dat in vult.
Het is niet omdat je nu weer in een 4-4-2 start dat uw systeem op iets trekt. Ik vind ons nu al weken aan een stuk tactisch dezelfde fouten maken (zoals je trouwens zelf ook al zei, vooral dan mbt ruimte in de rug van uw flanken). Allé ja, de scouting van de tegenstanders zien dat ook hé...
Uw systeem blijft nog altijd dezelfde gebreken vertonen dan over 2 en 3 weken, al is de opstelling lichtjes anders.

Mja, hopelijk brengt de rust in de winterperiode een beetje raad want heel lang moet dit niet meer duren vooraleer er echt onrust in de ploeg sluipt.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Dec 2010, 15:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
panoleon schreef:
Mariner schreef:

ge meigt oeik eir pollekes kussen met een puntje, en qua sfeer bij jullie, meer vlag dan supporters, heb jullie 0,0 keer gehoord en dat om thuis te spelen tegen de leider, zegt veel vind ik. Triestig stadion, triestig publiek, triestige ploeg. Ik heb medelijden met je dat je daar elke week moet gaan naar zien

triestig plein ;)

Triestig bier. :lol:

bevrozen hamburgers :D


13 Dec 2010, 16:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
DT schreef:
Aangezien Glen het niet slecht doet op de linksmidden, mis je dus enkel Laurent als pure basisspeler. Hij is belangrijk voor de ploeg - maar nu alles daaraan beginnen toewijzen - zoals je in de kranten meer en meer begint te lezen door spelers en staff - vind ik een brug te ver. Daar waar je in het begin van het seizoen geen kans weggaf, is het sinds Oudenaarde vaak alle hens aan dek en daar heeft een Depoitre toch niet zo heel veel mee te maken, ook al zet hij druk op de verdediging van de tegenstander...


't Is zoals je zegt, in sé mankeren we enkel Depoitre als basisspeler, maar om dan week na week te moeten constateren dat je sinds zijn uitvallen nog geen enkele keer de meest logische en waarschijnlijk meest efficiënte wisseloplossing hebt gekozen, stoort mij mateloos !! Crispijn is helemaal hetzelfde type dan Depoitre, hij haalt twee weken na elkaar BVR uit de modder en de spelers zijn vragende partij om hetzelfde systeem (4-4-2) te blijven hanteren... als je dan nog als trainer koppig je eigen gelijk wilt halen, wel dan ben je een sléchte trainer. En daar kan geen 51/51 tegenop. Mocht ik Crispijn zijn, ik zou denken trainer kuis nu zelf je shit op.
Sinds Oudenaarde is BVR het spoor bijster geraakt. We spelen daar, inderdaad met Crispijn in de basis, een archislechte wedstrijd, maar om daarom al het goede van de 4-4-2 overboord te moeten gooien? Sindsdien wordt elke week een nieuw folieke geprobeerd. Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen.
Let op, ik beweer niet dat variëren niet kan, maar als je de spelers voorhanden hebt voor je basisformule laat dat variëren dan aan de Peps en Josés onder ons.


13 Dec 2010, 16:10
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
We hadden voor het zelfde geld de drie laatste matchen goed kunnen spelen en 4 op 9
halen. Hier wordt regelmatig toch wat toogpraat verkocht.


13 Dec 2010, 16:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
nonkel august schreef:
We hadden voor het zelfde geld de drie laatste matchen goed kunnen spelen en 4 op 9
halen. Hier wordt regelmatig toch wat toogpraat verkocht.


Akkoord, je haalt 7 op 9. Waar ik de aanpak tegen Hoogstraten zeker nog aanvaardbaar vond, rekening houdend met de sterkte van de tegenstander, krijg je nu 4 op 6 door onkunde van de tegenstander, hoerechance dat je telkens nog iemand op de lijn hebt staan op de bal weg te werken en een attente keeper, maar dat geluk ga je niet blijven hebben. Toogpraat zou zijn dat je denkt dat alles goed verloopt omdat je 7 op 9 haalt. Maar als je het spelniveau vergelijkt met het begin van het seizoen, is het toch een schrikbarend verschil... Is geen toogpraat, maar pure realiteit.

De kansen/goals die we krijgen/maken de laatste weken zijn pure flitsen maar ik moet al een tijd teruggaan om nog eens een vloeiende combinatie voor de geest te halen waar er meer dan 3 spelers van ons bij betrokken zijn geweest. En dat stemt op zijn minst tot nadenken.

Het is al van tegen Coxyde geleden dat we nog eens een echt overtuigende prestatie gezien hebben en dat is toch al een tijdje geleden.


13 Dec 2010, 16:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst