Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
DT schreef:
Ook niet beginnen twijfelen aan iemand zoals Brecht Moreels hé - speelde een schitterend seizoen vorig jaar en liet duidelijk zien dat hij het niveau, zelfs een trapje hoger, aankan.

Sukkelt echter ook al heel het seizoen met lichte hinder en dat krampverschijnsel waardoor het gewoon een pak minder draait... maar daarom moeten we iedereen toch nog niet afserveren hé. We komen er wel, samen...

Op Bornem en thuis tegen Ronse na de winter 6 punten halen en de trein is weer vertrokken.


Een mopje tussendoor; --> als ze tenminste ni staken :p...

(@Gaskonijn; sorry als dit ongepast is...)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 21:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
eintracht frankfurt schreef:
zo een zever over "begeestering"..
ge pakt verdomme 4 op 6 op dessel en deinze.... als er geen begeestering is, ga je met 0 op 6 naar huis.

blijf nu es allemaal rustig.
de andere ploegen laten ook genoeg puntjes liggen, dus we moeten niet alle resterende 17 matchen winnen, don't worry.

:wave:


ge kunt op Dessel nog 20 keer zo gaan spelen, ge gaat er negentien keer verliezen, en als Van De Noortgaete ons gisteren tot 3maal toe niet rechthoudt gaan we met de billen bloot, of hebt ge da ni gezien misschien ?

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


13 Dec 2010, 21:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
eintracht frankfurt schreef:
zo een zever over "begeestering"..
ge pakt verdomme 4 op 6 op dessel en deinze.... als er geen begeestering is, ga je met 0 op 6 naar huis.

blijf nu es allemaal rustig.
de andere ploegen laten ook genoeg puntjes liggen, dus we moeten niet alle resterende 17 matchen winnen, don't worry.

:wave:


ge kunt op Dessel nog 20 keer zo gaan spelen, ge gaat er negentien keer verliezen, en als Van De Noortgaete ons gisteren tot 3maal toe niet rechthoudt gaan we met de billen bloot, of hebt ge da ni gezien misschien ?

het is allemaal waar wat ge zegt, maar is het ook niet waar dat we 7 op 9 pakken in een periode die op voorhand al werd als enorm moeilijk bestempeld :? ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


13 Dec 2010, 22:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
nonkeltje schreef:
eintracht frankfurt schreef:
zo een zever over "begeestering"..
ge pakt verdomme 4 op 6 op dessel en deinze.... als er geen begeestering is, ga je met 0 op 6 naar huis.

blijf nu es allemaal rustig.
de andere ploegen laten ook genoeg puntjes liggen, dus we moeten niet alle resterende 17 matchen winnen, don't worry.

:wave:


ge kunt op Dessel nog 20 keer zo gaan spelen, ge gaat er negentien keer verliezen, en als Van De Noortgaete ons gisteren tot 3maal toe niet rechthoudt gaan we met de billen bloot, of hebt ge da ni gezien misschien ?


Feit; daarentegen; tegen Waregem moesten wij zo zuiver gewonnen hebben, maar wie ging er de boot in? inderdaad, den iendracht, een wedstrijd heeft niet altijd de rechtmatige winnaar. Maar het compenseert wel met andere wedstrijden...

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 22:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
DT schreef:
Ook niet beginnen twijfelen aan iemand zoals Brecht Moreels hé - speelde een schitterend seizoen vorig jaar en liet duidelijk zien dat hij het niveau, zelfs een trapje hoger, aankan.

Sukkelt echter ook al heel het seizoen met lichte hinder en dat krampverschijnsel waardoor het gewoon een pak minder draait... maar daarom moeten we iedereen toch nog niet afserveren hé. We komen er wel, samen...

Op Bornem en thuis tegen Ronse na de winter 6 punten halen en de trein is weer vertrokken.


Een mopje tussendoor; --> als ze tenminste ni staken :p...

(@Gaskonijn; sorry als dit ongepast is...)


wtf :? :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


13 Dec 2010, 23:53
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Edit.


14 Dec 2010, 1:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Amaai, moest er nu nen voetbalanalfabeet het forum komen lezen dan denkt diejen meteen dat we laatste staan en op genen bal kunnen shotten.
Maja, zolang we maar op zondag kunnen roepen :'we zetten ons aal achter ons ploeg e'


14 Dec 2010, 1:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Amaai, moest er nu nen voetbalanalfabeet het forum komen lezen dan denkt diejen meteen dat we laatste staan en op genen bal kunnen shotten.
Maja, zolang we maar op zondag kunnen roepen :'we zetten ons aal achter ons ploeg e'


Als die voetbalanalfabeten de matchen op Dessel en Deinze gezien hebben, zouden ze ook niet geloven dat wij de leider zijn zenne... Is geen kritiek, maar een vaststelling en 3 slechte matchen op 5 is gewoon te veel. Verschuilen achter de resultaten is nu het minst slimme wat je kan doen - met alle respect, maar ik hoop toch op een reactie op het veld tegen Hamme...


14 Dec 2010, 9:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2010, 10:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
DT schreef:
voorbijganger schreef:
Amaai, moest er nu nen voetbalanalfabeet het forum komen lezen dan denkt diejen meteen dat we laatste staan en op genen bal kunnen shotten.
Maja, zolang we maar op zondag kunnen roepen :'we zetten ons aal achter ons ploeg e'


Als die voetbalanalfabeten de matchen op Dessel en Deinze gezien hebben, zouden ze ook niet geloven dat wij de leider zijn zenne... Is geen kritiek, maar een vaststelling en 3 slechte matchen op 5 is gewoon te veel. Verschuilen achter de resultaten is nu het minst slimme wat je kan doen - met alle respect, maar ik hoop toch op een reactie op het veld tegen Hamme...

ik kan hier alleen maar DT in volgen, slecht spelen en winnen en goed spelen en verliezen hoort erbij, maar als je op het einde van het seizoen de oppergaai wil pakken, doe je er goed aan om het niveau wat te gaan opkrikken. We hebben op Deinze nauwelijks één deftige aanval in elkaar geknutseld en werden te vaak achteraan simpel uitgespeeld, wat uiteindelijk het grote verschil is met het begin van het seizoen, waar we nauwelijks iets weggaven en er zelf toch een stuk of 6 creeërden. Ik sta op dit moment liever in onze schoenen als dat van onze concurenten, maar in een 3-punten systeem kan alles snel keren, remember ons 1ste jaar terug in 3de waar we ook als een sneltrein vertrokken, maar na nieuwjaar op gene platten bal meer konden shotten. We zien zondag wel, maar JP kennende zal het niet van een leien dakje lopen. ;)

_________________
geer'n bè


14 Dec 2010, 16:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Idd op naar zondag en dan zien we wel weer, er is nog geen man overboord !!!
:EA: :EA: :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


14 Dec 2010, 16:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
t kan mij nie bommen wie er wat van denkt en ik trek mij van geen enkel antwoord op deze tekst iet aan (want die gasten geven dan ook direct toe dat zij die volleerde zagen en kreften in ons midden zijn) maar dit moet mij wel even van mij tongske ze....

mannekes , we staan onzen EERSTEN!!!!!
't seizoen is ocharme justekes halfweg ,maar we staan toch onzen EERSTEN!!!!
dit seizoen op pakweg 16 matchen maximum 5 a 6 die iets minder waren , maar kijk , we staan toch nog altijd onzen EERSTEN!!!

melkt nu toch eens niet altijd zeg! godverdoemmen.....we staan 5 punten los op de tweede in de stand , we zen toch allemaal supporter van dezelfde ploeg mag ik hopen, we hebben inderdaad allemaal ons eigen gedacht over een matchverloop maar komaan eh zeg...

ik krijg daar t vliegend schijt van als ik elke week die pipo's hier op 't forum hun eigen ploeg zie kleineren en afbreken....zeje nie slimmer da ge alleen maar kunt komen zagen en kreften , eje thois niks te zeggen?
zetj content da a ploeg de eersten stoot godverdomme! wemmen al VEEL en VEEL slechtere joren g'had zeker ? ....

en toch nog moeten komen memmen op da forum .... blijft dan thuis en zoekt a een ander hobby! :fuck:


14 Dec 2010, 17:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
SK Deinze Trainer Franky Dekenne tevreden met gelijkspel tegen leider Aalst


DEINZE/AALST - SK Deinze verzuimde om de autoritaire leider Eendracht Aalst de derde seizoens- nederlaag aan te smeren. Timothy Van De Wouwer kreeg de beste kans om te scoren, maar hij raakte niet voorbij een goede doelman Kevin Van den Noortgaete. Johan Polet
'Ik had vooraf voor een gelijkspel willen tekenen', reageert trainer Franky Dekenne. 'Ik wist wel dat dit het ideale moment was om te proberen de Ajuinen een nederlaag aan te smeren. Mijn collega Bart Van Renterghem kon niet beschikken over Cousin en Depoitre. De afwezigheid van eerstgenoemde kon Aalst opvangen, maar Depoitre vervangen was veel moeilijker. Depoitre heeft voor Aalst dezelfde waarde als Papi voor SK Deinze. Dat zijn spitsen die met één actie een wedstrijd kunnen beslissen.'
SK Deinze schiep voldoende kansen om te winnen?
Franky Dekenne: 'Klopt. Er rustte misschien te veel druk op de schouders van Timothy Van De Wouwer, die ook al twee weken geleden tegen SV Temse een unieke kans onbenut liet. Het is jammer dat hij niet tot scoren kwam, want hij pakte met een goede prestatie uit.'
'Positief is dat wij met een andere manier van voetballen meer kansen afdwongen. Dat is een pluspunt voor de komende wedstrijden. Ik vind 1-1 tegen Aalst een goed resultaat. Wij waren tegen de leider de winnaar op punten, wat ons een mentale boost moet geven.'

Pakt Eendracht Aalst de titel?

'Ik denk het wel. De enige ploeg die de Ajuinen misschien van de titel kan houden, is VV Hoogstraten. Die beide ploegen zitten over een competitie van 34 speeldagen ver boven ons niveau.'
'Ik hoorde in Deinze al stemmen opgaan dat wij voor de tweede periodetitel zouden kunnen meestrijden. Die mensen mogen die droom uit hun hoofd zetten. Wij hebben daar iets te weinig kwaliteit voor in huis.'

Jij was ontstemd over de grasmat van Deinze?
'Ik wik mijn woorden, maar het is een schande dat wij Eendracht Aalst op zo'n slecht terrein moesten ontvangen. De hobbelige staat van het veld kwam de spelkwaliteit zeker niet ten goede. Er werd sedert de thuiswedstrijd van 27 november tegen Temse niets meer aan ons terrein gedaan.'


14 Dec 2010, 17:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Als ge het u dan toch niet aantrekt dat er op gereageerd wordt:
Er druipt bij u meer frustratie af, dan van alle voorgaande posts - wat trouwens gefundeerde "kritiek" was en amper gekreft - samen.

ps: klik hier eens:
Afbeelding

_________________
If you never try, you'll never know


14 Dec 2010, 17:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Als ge het u dan toch niet aantrekt dat er op gereageerd wordt:
Er druipt bij u meer frustratie af, dan van alle voorgaande posts - wat trouwens gefundeerde "kritiek" was en amper gekreft - samen.

ps: klik hier eens:
Afbeelding



:lol: den eersten is hier al.... :D
en neen , ik trek mij daar niks van aan want iedereen heeft toch zijn eigen gedacht , en ik probeer da in grote mate van iedereen te verstaan en te begrijpen....

maar ge hebt wel ergens gelijk ja, 't is er goe op , ik zet hier niet veel mor als ik eens iet typ ... dan gaan ze het geweten hebben....das ook een uiting van kritiek of gezaag ja...

't is natuurlijk zo dat het bij mij enkel de frustratie is die ik hier zet over al die - zoals gij het noemt -aanhoudende "gefundeerde kritiek" op alles ipv content te zijn met wat ze tot nu toe bereikt hebben... k hoop da ge mij daarin verstaat... voor de rest is iedereen hier mijne kameraad nog....hoop ik ;)


14 Dec 2010, 17:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst