Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
DavidSeal schreef:
jammen schreef:

Bij sommige zaken kun je je inderdaad vragen stellen maar zolang we punten blijven pakken en de marge van 5 bonuspunten min of meer in stand houden, mag hij van mij doen wat hij wil.



(y)


Da's waar, maar dat neemt niet weg dat er kan gediscussieerd worden over wiens verdienste dat is... en volgens mij is dat in de verste verte niet de zijne. Ik ben alvast geen fan van BVR. Na een gewonnen match heb ik vaak het misselijkmakend gevoel dat Bartje weer zal denken dat hij goed bezig is.


Wie dacht dat BVR na Oudenaarde,Hoogstraten en Dessel eindelijk tot inkeer zou komen,is van een kale reis thuis gekomen.Opnieuw werd met een opstelling en tacktiek gestart die nergens op lijkt.
Denijs werd in een soort 4-4-2 als tweede spits uitgespeeld.Blijkbaar wil BVR maar niet in zien dat die jongen geen spits is.Maar BVR wou Denijs erbij en wil nu aan zijn broodheren op alle manieren bewijzen dat met Denijs een meerwaarde aan de ploeg kan worden toegevoegd.De manier waarop Ewout met de bal buitenliep toen hij alleen voor doel verscheen was schrijnend.Zoekend naar zijn goede rechtervoet verloor hij alle controle over de bal.Die jongen past blijkbaar maar in één systeem en dat moet je als trainer zien.En ook de sportieve cel zou zoiets moeten zien.Het is toch absurd dat je een goed systeem moet aanpassen om een speler in te passen.
Yombo op de linkerflank was een absolute ramp.Liep volledig uit positie en als hij een bal kon afspelen naar een vrijstaande(lopende) Moreels wachtte hij veel te lang.Zelfs BVR kon zoveel geklungel van zijn poulain niet aan zien en liet zowaar Filipovic op de linksback spelen.Onze linkerflank haalde een beter niveau hoewel ik Flippo da laatste weken ook niet echt super vind.De Schutter is zowat de enige achteraan die een tweedeklasseniveau haalt.De Castro was gewoon ondermaats en Kestens veel goede wil en inderdaad 100% inzet maar hij mocht blij zijn dat hij bij zijn eerste verdedigende actie aan geel ontsnapte toen hij onmiddellijk in de wind werd gezet en aan het trekken ging.
Op het middenveld werd Van Damme zoals gewoonlijk in de steek gelaten door Verheyden.Met zo iemand moet je zeker niet naar tweede gaan.Iemand met een sterke balrecuperatie en ook nog een goede opbouw hebben we nodig maar geen Verheyden die nauwelijks een bal veroverd en pasjes van 5 meter geeft.Nu Depoitre en Moreels niet samen voor voldoende steun zorgen wordt de zwakte van Verheyden meer dan duidelijk.Alleen ziet BVR dat blijkbaar niet.
Er zijn er veel op het forum die denken dat je kampioen speelt als je eens slecht speelt en toch punten haalt.Ik heb daar toch mijn twijfels over.Dat slecht spelen duurt al veel te lang.Als Depoitre na Nieuwjaar opnieuw uitvalt wat niet ondenkbaar is met zijn blessure vrees ik voor het ergste.Moreels doet het onmogelijke maar mist zijn spitsbroeder enorm en met hem de ganse ploeg.Moest ook Wouter nog een tijdje uitvallen dan wordt het een ramp.Eindronde.....


13 Dec 2010, 13:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
DavidSeal schreef:
Op hun site spreken ze van 1500 toeschouwers waarvan de helft van ons? Zou er daar gisteren 750man geweest zijn van Deinze?


Toen de match begon stond er in hun staantribune welgeteld 77 man, ik wil er nog 10 bijdoen die ik mss niet gezien of mistelt heb. Als je daar wellicht 200 maximum man op hun zit bijtelt, kom je aan 288. Ik wil er nog 300 van maken...Maar 750 man...kan niet!

@skdeinze: simpele ziel...veel volk van jullie opgedaagd om de leider te zien :plat: Sukkelaar!! Ongelofelijk dat jullie leefbaar blijven.


Zou mij ook sterk verbazen, dat die gisteren meer dan 300 zouden gehaald hebben...soit, hun reactie na hun gelijkmaker die mannen lijken wel heel gefrustreerd :D . Er was zelfs ene die met zijn "handgebaren" zijn eigen bier over zichzelf goot :lol: :plat: .

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Dec 2010, 13:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Kvraag mij toch af waarom den trainer het hier weer moet ontgelden.Sommige wouden misschien dat we 51/51hadden gehaald of elke match winnen met grote cijfers.En nu de realiteit we staan op kop met 11gewonne matche,2verloren en 4gelijke spelen na de helft van de competitie.Is dat zo slecht?Enja,gisteren hebben sommige spelers slecht gespeeld,maar ik denk niet dat we moeten verwachten dat ze 34matchen op een constant niveau kunnen spelen.En als crispyn idd niet kon starten,wat had hij moeten doen de gussemé daar zetten?Alé voor mij geen probleem,maar dan zou ik hem meteen afgeraden hebben om het forum achteraf te lezen.Denys was in het andere geval dus de beste oplossing.


13 Dec 2010, 13:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Afbeelding

De geschiedenis herhaalt zich :D

Fotokes staan on-line

Wat het aantal thuissupporters betreft dit zijn deze uit de staantribune

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Dec 2010, 13:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Mochten we de titel mislopen (wat ik uiteraard niet hoop) dan ben ik er zeker van dat er sommigen NU al weten wiens fout dit zal zijn.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Dec 2010, 13:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Mochten we de titel mislopen (wat ik uiteraard niet hoop) dan ben ik er zeker van dat er sommigen NU al weten wiens fout dit zal zijn.


Den trainer,van damme,verheyden,de castro en galucci en delclef ? :D


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 13 Dec 2010, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Dec 2010, 13:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
schoon foto's

nog eens... 750 Deinze??? Hebben die geteld toen ze alles dubbel zagen? :wadde:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 13:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
DavidSeal schreef:
Mochten we de titel mislopen (wat ik uiteraard niet hoop) dan ben ik er zeker van dat er sommigen NU al weten wiens fout dit zal zijn.


Den trainer,van damme,verheyden,de castro en galucci? :D

Ge vergeet delclef :lol: :p

Ale tkomt er op neer... wtf we zijn halfweg... alles kan idd nog, maar en titel zal vandejaar wel lukken! :EA:
+gaste.. we staan nog altijd 5 punte los eh...

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 13:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
zwawi schreef:
Iendrachter90 schreef:

Die "fout" op glen coppens was zuiver bal en dan de duwfout op denys misschien?D

Ik heb het inderdaad over die duwfout op Denys. Terwijl hij springt, wordt hij duidelijk in de rug geduwd. Maar in plaats van hem te laten vallen, probeert hij hem recht te houden :wadde:


Ik vraag mij ook af welke kans gebedoelt?Bedoelt ge dieje aanval van denys waar hij den bal buitenloopt of?

nee witte bij die kopbal van denijs moet hij zich inderdaat laten vallen en dan fluit hij mischien want dat weet je nooit hier met die arbiters?


13 Dec 2010, 13:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
Iendrachter90 schreef:
zwawi schreef:
Ik heb het inderdaad over die duwfout op Denys. Terwijl hij springt, wordt hij duidelijk in de rug geduwd. Maar in plaats van hem te laten vallen, probeert hij hem recht te houden :wadde:


Ik vraag mij ook af welke kans gebedoelt?Bedoelt ge dieje aanval van denys waar hij den bal buitenloopt of?

nee witte bij die kopbal van denijs moet hij zich inderdaat laten vallen en dan fluit hij mischien want dat weet je nooit hier met die arbiters?


Kwas er ni... maar ne goeie ref zou uit zijn eigenlijk al moeten weten da't fout (dus al dan niet penalty) is of niet. En niet enkel uitgaan op: "Laat hij hem vallen of niet?"

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 13:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
wittebolle schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ik vraag mij ook af welke kans gebedoelt?Bedoelt ge dieje aanval van denys waar hij den bal buitenloopt of?

nee witte bij die kopbal van denijs moet hij zich inderdaat laten vallen en dan fluit hij mischien want dat weet je nooit hier met die arbiters?


Kwas er ni... maar ne goeie ref zou uit zijn eigenlijk al moeten weten da't fout (dus al dan niet penalty) is of niet. En niet enkel uitgaan op: "Laat hij hem vallen of niet?"


Tgohja ,weetge in feite we moeten wat eerlijk zijn,in de eerste helft 42ste minuut gaat ene van deinze alleen op doen en kestens hangt duidelijk aan zijn truitje,dus moet hij daar dan ook fluiten?De speler van deinze houd hem ook recht,alhoewel hij weet dat het zowiezo penalty is als hij gaat liggen.


13 Dec 2010, 13:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
skdeinze_ schreef:
Volgens mij moogde gulder eel content zijn met da puntje. Zwak vertoon toch van de leider... Zowel qua sfeer als qua spel (vooral het laatste dan).

jullie speelden toch thuis en jullie moesten winnen voor de tweede periodetitel en was jullie spel dan zoveel beter ?deinze was toch ook een van de titelkanditaten en waar staan jullie,daarbij anderlecht
speelt ook niet altijd goed als leider maar 1 ding weet ik zeker jullie zullen nog lang in derde moeten spelen!!!!


13 Dec 2010, 13:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
skdeinze_ schreef:
Volgens mij moogde gulder eel content zijn met da puntje. Zwak vertoon toch van de leider... Zowel qua sfeer als qua spel (vooral het laatste dan).


jullie speelden toch thuis en jullie moesten winnen voor de tweede periodetitel en was jullie spel dan zoveel beter ?deinze was toch ook een van de titelkanditaten en waar staan jullie,daarbij anderlecht
speelt ook niet altijd goed als leider
maar 1 ding weet ik zeker jullie zullen nog lang in derde moeten spelen!!!!


zoek de drie waarheden in deze tekst :D

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Dec 2010, 13:49
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Iendrachtzot schreef:
wittebolle schreef:
nee witte bij die kopbal van denijs moet hij zich inderdaat laten vallen en dan fluit hij mischien want dat weet je nooit hier met die arbiters?


Kwas er ni... maar ne goeie ref zou uit zijn eigenlijk al moeten weten da't fout (dus al dan niet penalty) is of niet. En niet enkel uitgaan op: "Laat hij hem vallen of niet?"


Tgohja ,weetge in feite we moeten wat eerlijk zijn,in de eerste helft 42ste minuut gaat ene van deinze alleen op doen en kestens hangt duidelijk aan zijn truitje,dus moet hij daar dan ook fluiten?De speler van deinze houd hem ook recht,alhoewel hij weet dat het zowiezo penalty is als hij gaat liggen.


Heel juist als die zich laat vallen en hij blaast, hebben we(ook) niets te zeggen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Dec 2010, 13:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Kvraag mij toch af waarom den trainer het hier weer moet ontgelden.Sommige wouden misschien dat we 51/51hadden gehaald of elke match winnen met grote cijfers.En nu de realiteit we staan op kop met 11gewonne matche,2verloren en 4gelijke spelen na de helft van de competitie.Is dat zo slecht?Enja,gisteren hebben sommige spelers slecht gespeeld,maar ik denk niet dat we moeten verwachten dat ze 34matchen op een constant niveau kunnen spelen.En als crispyn idd niet kon starten,wat had hij moeten doen de gussemé daar zetten?Alé voor mij geen probleem,maar dan zou ik hem meteen afgeraden hebben om het forum achteraf te lezen.Denys was in het andere geval dus de beste oplossing.


(y)

_________________
oilsjt, goi alien...


13 Dec 2010, 13:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst