Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 17
 Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
bert schreef:
Waarom Crispijn niet in de basis en tesamen met Moreels in de spits?Denijs kan nie afwerken en Yombo loopt teveel uit positie.De staat van da plein liet goed voetballen niet toe, maar das voor beide ploegen.Ik hoop eerlijk gezegd dat ze volgend weekend opnieuw aflassen zodanig dat Depoitre inzetbaar is op 9 januari.VDN zeer subliem keepend vandaag.


Crispijn had gisteren schouder uit de kom, daarmee zat hij op de bank.


12 Dec 2010, 22:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
Ik vond ons heel flets spelen vandaag. Een "klein" mirakel dat je de rust ingaat met een 0-0, VDN deed enkele heel puike reddingen. Met wat voor mentaliteit, of vooral het gebrek daaraan, bijvoorbeeld Yombo op het veld stond, doet mijn wenkbrauwen fronsen.

Moreels acteert al weken, zoniet maanden op eenzaam hoog niveau. Ons centrale middenveld verheyden, Van Damme, Denijs stond erbij en keek ernaar. Van Damme speelde zijn slechtste match in eendrachttenue.

Wat de heenronde betreft en dan vooral het niveau van Denijs, is het amper te geloven dat die jongen al in eerste en tweede klasse heeft gespeeld. Het moet frustrerend zijn voor iemand als Crispijn als je Denijs wekelijks ziet knoeien. Een brave kerel die Crispijn, maar mag nu gerust eens op tafel kloppen voor een basisplaats, won op een kwartiertje meer duels dan Denijs op zijn ganse heenronde...

Een gelijkspel was logisch, meer verdiende wij niet in ieder geval. En er was een prima doelman nodig om ons voor een nederlaag te behoeden.

Na de wissel van Yombo door Kestens , kwam er in de tweede helft iets meer schwung in ons middenveld door Coppens, een speler die er steeds voor gaat. (y)

Hopen op beterschap en op een 4-4-2 systeem met Moreels en Crispijn en dat zo het goede voetbal mag terugkomen, ongeacht de resultaten.


Awel é,volledig akkoord :D


Ik was er niet, maar heb van minstens 10 kennisen/vrienden da er wel waren ongeveer dezelfde meninge en verslage hoort...

Ik geef u (voor zover ik 't dus weet) ook gelijk ;) (y)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


12 Dec 2010, 22:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Ik heb het inderdaad over die duwfout op Denys. Terwijl hij springt, wordt hij duidelijk in de rug geduwd. Maar in plaats van hem te laten vallen, probeert hij hem recht te houden :wadde:


Dat was inderdaad penalty.


12 Dec 2010, 23:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Wat de heenronde betreft en dan vooral het niveau van Denijs, is het amper te geloven dat die jongen al in eerste en tweede klasse heeft gespeeld. Het moet frustrerend zijn voor iemand als Crispijn als je Denijs wekelijks ziet knoeien. Een brave kerel die Crispijn, maar mag nu gerust eens op tafel kloppen voor een basisplaats, won op een kwartiertje meer duels dan Denijs op zijn ganse heenronde...


Helemaal akkoord. Denijs heeft me nog op geen enkel moment kunnen overtuigen. Heeft de laatste weken nochtans speelkansen genoeg gehad. Als je er vanaf raakt, mag Denijs van mij gerust vertrekken in januari en vervangen door een echte spits. Denijs is toch geen spits en centraal op het middenveld hebben we mogelijkheden genoeg.

Hopelijk volgende week Crispijn in de ploeg ipv Denijs (als zijn schouder gisteren uit de kom was, is dat wel een aannemelijke reden om hem vandaag niet te laten starten)


12 Dec 2010, 23:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Ik vond ons heel flets spelen vandaag. Een "klein" mirakel dat je de rust ingaat met een 0-0, VDN deed enkele heel puike reddingen. Met wat voor mentaliteit, of vooral het gebrek daaraan, bijvoorbeeld Yombo op het veld stond, doet mijn wenkbrauwen fronsen.

Moreels acteert al weken, zoniet maanden op eenzaam hoog niveau. Ons centrale middenveld verheyden, Van Damme, Denijs stond erbij en keek ernaar. Van Damme speelde zijn slechtste match in eendrachttenue.

Wat de heenronde betreft en dan vooral het niveau van Denijs, is het amper te geloven dat die jongen al in eerste en tweede klasse heeft gespeeld. Het moet frustrerend zijn voor iemand als Crispijn als je Denijs wekelijks ziet knoeien. Een brave kerel die Crispijn, maar mag nu gerust eens op tafel kloppen voor een basisplaats, won op een kwartiertje meer duels dan Denijs op zijn ganse heenronde...

Een gelijkspel was logisch, meer verdiende wij niet in ieder geval. En er was een prima doelman nodig om ons voor een nederlaag te behoeden.

Na de wissel van Yombo door Kestens , kwam er in de tweede helft iets meer schwung in ons middenveld door Coppens, een speler die er steeds voor gaat. (y)

Hopen op beterschap en op een 4-4-2 systeem met Moreels en Crispijn en dat zo het goede voetbal mag terugkomen, ongeacht de resultaten.


Volledig akkoord! Ons middenveld was erg zwak om niet te zeggen onbestaand vandaag! Als je weet dat Van Mieghem in zijn eentje beter speelde dan onze twee centrale middenvelders tesamen....Denys en Yombo zijn, met veel respect, gewoon te zwak voor een ploeg die de titel ambieert! Dat Crispijn voor die twee op de bank moet zitten..... meer wil ik er niet over zeggen....
Dat we vandaag geen nederlaag leden was gewoon te wijten aan de sterke prestatie van onze doelman. Hopelijk volgende week beter en Yombo en Denys op de bank....

_________________
Afbeelding


13 Dec 2010, 0:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
Ik vond ons heel flets spelen vandaag. Een "klein" mirakel dat je de rust ingaat met een 0-0, VDN deed enkele heel puike reddingen. Met wat voor mentaliteit, of vooral het gebrek daaraan, bijvoorbeeld Yombo op het veld stond, doet mijn wenkbrauwen fronsen.

Moreels acteert al weken, zoniet maanden op eenzaam hoog niveau. Ons centrale middenveld verheyden, Van Damme, Denijs stond erbij en keek ernaar. Van Damme speelde zijn slechtste match in eendrachttenue.

Wat de heenronde betreft en dan vooral het niveau van Denijs, is het amper te geloven dat die jongen al in eerste en tweede klasse heeft gespeeld. Het moet frustrerend zijn voor iemand als Crispijn als je Denijs wekelijks ziet knoeien. Een brave kerel die Crispijn, maar mag nu gerust eens op tafel kloppen voor een basisplaats, won op een kwartiertje meer duels dan Denijs op zijn ganse heenronde...

Een gelijkspel was logisch, meer verdiende wij niet in ieder geval. En er was een prima doelman nodig om ons voor een nederlaag te behoeden.

Na de wissel van Yombo door Kestens , kwam er in de tweede helft iets meer schwung in ons middenveld door Coppens, een speler die er steeds voor gaat. (y)

Hopen op beterschap en op een 4-4-2 systeem met Moreels en Crispijn en dat zo het goede voetbal mag terugkomen, ongeacht de resultaten.


Volledig akkoord! Ons middenveld was erg zwak om niet te zeggen onbestaand vandaag! Als je weet dat Van Mieghem in zijn eentje beter speelde dan onze twee centrale middenvelders tesamen....Denys en Yombo zijn, met veel respect, gewoon te zwak voor een ploeg die de titel ambieert! Dat Crispijn voor die twee op de bank moet zitten..... meer wil ik er niet over zeggen....
Dat we vandaag geen nederlaag leden was gewoon te wijten aan de sterke prestatie van onze doelman. Hopelijk volgende week beter en Yombo en Denys op de bank....


Ja gehad idd evengoed de gussemé kunnen laten starten,zou het alleszins beter gedaan in de spits dan denys en dan yombo op de linksmidden vandaag.Slechter kon namelijk al niet en ik heb wel vertrouwen in de gussemé,we spreken altijd over onze jeugd,wel vandaag had van renterghem misschien beter is de kaart van de jeugd getrokken.Maarja,achteraf is het altijd makkelijk praten.Wat van damme,verheyden,de castro,galucci en filipovic betreft ja ze waren niet goed of zelfs slecht,maar die verdienen wat krediet.
Yombo is een goede speler,maar ik zou hem voorlopig als invaller houden.


13 Dec 2010, 0:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
bert schreef:
Waarom Crispijn niet in de basis en tesamen met Moreels in de spits?Denijs kan nie afwerken en Yombo loopt teveel uit positie.De staat van da plein liet goed voetballen niet toe, maar das voor beide ploegen.Ik hoop eerlijk gezegd dat ze volgend weekend opnieuw aflassen zodanig dat Depoitre inzetbaar is op 9 januari.VDN zeer subliem keepend vandaag.


Crispijn had gisteren schouder uit de kom, daarmee zat hij op de bank.


Ofwel zijt ge gegeblesseerd, en zit ge niet op de bank, ofwel niet en dan is dit geen excuus. Met hoeveel spelers gaat hij dit nog doen dit seizoen? Alle respect voor Van Renterghem en wat hij hier neerzet, maar een ploeg die schrik heeft krijgt vroeg of laat slaag. Dankzij en enkel en alleen dankzij Van Den Noortgate, was dit (nog) niet voor vandaag. In Dessel was er een gouden overwinning, maar eerlijk is eerlijk, daar zijn we dik betaald geweest. Als ge daar verliest, hebt ge niets te zeggen. Vandaag durft hij, als autoritaire leider, tegen een eerder middelmatige ploeg, alweer niet spelen voor de winst. Op deze manier lopen we binnenkort gegarandeerd eens tegen de lamp en dat kan, met deze tactiek, dan even goed tegen de laatste als tegen de tweede zijn. Ze spelen de laatste weken nooit van in het begin voor de winst. De tegenstander, die van op voorhand toch met enige voorzichtigheid, om niet te zeggen schrik, op het veld komt merkt na een kwartier: "Tiens, zo verschrikkelijk zijn die toch helemaal niet?," krijgt elke keer moed en stijgt boven zichzelf uit. Dan krijg je telkenmale een eerste helft zoals vandaag, tegen Dessel en tegen Hoogstraten. Als het dan meezit en ze missen hun kansen, dan hebben wij het geluk dat onze spelers vooraan hoe dan ook weinig nodig hebben voor een doelpunt, maar de match waarin we dan op het moment van die goal al twee goals achterstaan, komt er ongetwijfeld aan. De manier waarop die eerste goal vandaag bijna letterlijk uit de lucht viel, was tekenend.
Als Crispijn in deze omstandigheden nu nog niet meer dan 20 minuten per match mag spelen, kan je hem evengoed van de hand doen tijdens de winterstop. Het is ten andere niet door elke week 20 minuten te mogen spelen in een ploeg die na 70 minuten door zijn beste krachten heen zit, dat je matchritme en zelfvertrouwen opdoet.
Enfin, een punt in Deinze is in mijn ogen altijd een dik resultaat want het is bij mijn weten lang geleden dat we daar nog iets hebben gehaald. Maar zoals gezegd: het is de laatste weken met meer geluk dan kunde. De winterstop komt, denk ik, net op het goeie moment.


13 Dec 2010, 0:40
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
1-1 is gewoon een logische en verdiende uitslag over de ganse match. Deinze had zeker de betere kansen de 1ste helft, maar onze keeper doet natuurlijk ook mee. 2-0 was mogelijk (eigenlijk had Deinze altijd moeten scoren uit één van hun kansen, zeker de laatste, wat een misser …) , maar de 0-1 had ook gekund (kopbal Galucci ?? en daarna de rebound van ??). Dan volgt de broodnodige wissel Yombo-Kestens, en enkele verschuivingen en onze linkerflank is niet meer de kaas met gaten van de eerste 40 minuten
Tweede helft komen we snel, niet echt verdiend vind ik, op voorsprong en daarna was Deinze eigenlijk nergens meer. Verheyden moet dan eigenlijk de 0-2 scoren na slecht uitverdedigen van hunne keeper. En dan, tegen de gang van het spel, in een mooie actie van veruit de beste man van het veld (nummer 14 van Deinze, Papi denk ik) valt de 1-1. Alles daarna was eigenlijk wachten op het eindsignaal.
Niet echt een goede match maar wel een kostbaar punt. We hadden kunnen winnen , maar verliezen had “meer” gekund… We hebben volgens mij meer een punt gewonnen dan er twee verloren …
Bij ons waren er weinig op niveau, voor mij enkel Wouter, De Schutter en vooral VDN die echt goed waren. Bij Deinze was Papi (nr 14) héél goed. Nog steeds 5 punten voor en weeral een (moeilijke) match minder…
Zonder Depoitre zijn we een goeie ploeg, maar zeker niet meer dan dat, ondanks de klasse van Wouter en De Schutter. Daarvoor is de rest te wisselvallig.


13 Dec 2010, 0:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
England4ever schreef:
We hebben toch nen mooien regenboog gezien, :D (onderkroiper) De Castro na het laatste fluitsignaal terug direct de catacomben in :? Voor de rest is alles hier al gezegd, VDN was top! (y)


Foto's morgen on-line (Just thois) zejt er zeiker van da dienen reigenboegfoto noaste joar meidoet oan ne proiskamp :lol:
"Regenboog boven Supporters" ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Dec 2010, 1:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Yombo doet mij met momenten denken aan Lord, dinnen jongen kan wel iets maar is precies te lui of heeft geen zin om zich in moeilijke duels te wringen. Daartegenover stond gisteren dan een Kestens die duidelijk nooit echt een topvoetballer zal worden maar wel iemand is die er zijn kop voor legt en 100% geeft.

_________________
Afbeelding


13 Dec 2010, 9:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Tita Tovenaar Van Renterghem is ook weer goed in HLN: 'Door de afwezigheden van Podevijn, Cousin en Depoitre zijn we al drie matchen aan het zoeken naar oplossingen.'
D'akkoord, Depoitre is een zeer belangrijke speler voor onze ploeg, maar de eenvoudigste ingreep (Crispijn i.p.v. Depoitre en Cruyff op de bank) is voor koppigaard BVR blijkbaar de lastigste. Die trainers, echt een ras apart, altijd hun eigen gelijk willen halen.


13 Dec 2010, 9:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Waar is onze winnaars spirit naar toe heb ik mij gisteren afgevraagd !!!
Ik denk dat er gisteren het meerdere deel van de spelers liever in hun luie zetel zaten dan op een voetbalplein te staan. Het wordt de hoogste tijd dat zij zich herpakken, en terug met een over mijn lijk mentaliteit gaan spelen .


13 Dec 2010, 9:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Duels winnen op het middenveld is voor ons een probleem en de zwarte piet doorschuiven naar denys is laag van onze supp (n) .
Hoeveel duels hebben verheyden en van damme op het middenveld gewonnen? weinig of geen
yombo? dan begint het wel al moeilijk te worden om overwicht in het middenveld te krijgen hoor. En daarvoor wouter en denys die proberen alle gaten toelopen van de inschuivende middenvelders van deinze die op deze manier in een zetel spelen ( van miegehem de clercq) moet één van hun leukste namiddagen zijn geweest.

Hoop dat het snel keert want vind dat de mot er een beetje begint in te zitten.

ps waar is galluci de laatste weken?

Nog 1 keer winnen en dan is het winterstop zal voor veel jongens nodig zijn heb ik den indruk! :EA:


13 Dec 2010, 9:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Ik vond ons heel flets spelen vandaag. Een "klein" mirakel dat je de rust ingaat met een 0-0, VDN deed enkele heel puike reddingen. Met wat voor mentaliteit, of vooral het gebrek daaraan, bijvoorbeeld Yombo op het veld stond, doet mijn wenkbrauwen fronsen.

Moreels acteert al weken, zoniet maanden op eenzaam hoog niveau. Ons centrale middenveld verheyden, Van Damme, Denijs stond erbij en keek ernaar. Van Damme speelde zijn slechtste match in eendrachttenue.

Wat de heenronde betreft en dan vooral het niveau van Denijs, is het amper te geloven dat die jongen al in eerste en tweede klasse heeft gespeeld. Het moet frustrerend zijn voor iemand als Crispijn als je Denijs wekelijks ziet knoeien. Een brave kerel die Crispijn, maar mag nu gerust eens op tafel kloppen voor een basisplaats, won op een kwartiertje meer duels dan Denijs op zijn ganse heenronde...

Een gelijkspel was logisch, meer verdiende wij niet in ieder geval. En er was een prima doelman nodig om ons voor een nederlaag te behoeden.

Na de wissel van Yombo door Kestens , kwam er in de tweede helft iets meer schwung in ons middenveld door Coppens, een speler die er steeds voor gaat. (y)

Hopen op beterschap en op een 4-4-2 systeem met Moreels en Crispijn en dat zo het goede voetbal mag terugkomen, ongeacht de resultaten.


Agree met het bovenstaande, maar ik zou niet alleen de mentaliteit van Yombo in twijfel trekken... Al uw directe tegenstanders laten punten de avond ervoor, je kan dus een uitstekende zaak doen net voor de winterstop en dan speel je zo'n match?? Was eigenlijk nog minder van niveau dan op Oudenaarde waar we de wedstrijd tenminste starten om te willen winnen maar we toen simpelweg tegen een sterkere tegenstander botsten. Eerste helft gisteren was positioneel gewoon een ramp van de eerste tot de laatste - drie keer er simpel door centraal achteraan, ballen in de rug van Glen die er alleen voor stond op links omdat Yombo enkel in balbezit iets probeerde... Onze rechterkant die aanvallend precies niet meer vooruitkomt...

Dit Deinze is misschien op de terugweg, maar een goeie ploeg is toch nog iets anders hoor. Schrijnend is het dan om zien dat een puntendeling eigenlijk weer meer is dan we verdienen.

Als Deinze hetzelfde doet als wij in de heenwedstrijd - onze 3 eerste kansen afwerken aan 100% - staat het daar ginder 3-0 bij de rust want hoewel wij ook tweemaal konden dreigen, waren dat dotten van kansen hoor gisteren voor die oranje-zwarten.

Je kan van tactiek veel zeggen, maar qua individuele prestaties was het - buiten VDN, De Schutter en Wouter - toch (alweer) lang zoeken naar iemand die wat niveau haalde...

En sorry maar als je met drie tegenover het duo Declercq - Van Mieghem mag spelen en je raakt geen poot aan de grond, dan mag je u toch wat zorgen beginnen maken. De kwaliteiten van Declercq zijn genoegzaam bekend - hopelijk had het bestuur hun lijstje mee voor volgend seizoen - maar dat Van Mieghem beter was dan ons centraal middenveld samen zowel verdedigend als aanvallend, dat is een regelrechte schande, sorry. Met alle respect voor Van Mieghem maar dat kan gewoon niet.

Bovendien heb je het ver-schrik-ke-lijk traag centrale verdedigingsduo van Deinze nooit echt in de problemen gebracht en Pardo zat na een uur al stikkapot, maar toch slaag je er niet in dat uit te buiten.

Ik geef altijd lang en veel krediet, maar sommige jongens moeten stilaan toch eens voor de spiegel gaan staan: week na week mogen blijven staan om de hun aangeboden kans te grijpen en week na week geen drie deftige passes kunnen versturen en wachten tot minuut 55 alvorens het eerste duel aan te gaan... Als we nog eens mannen aantrekken, best eens scouten dan dat ze meer dan 1 systeem kunnen spelen... Ik lees hier dat Verheyden het niet meer kan - vond hem ook helemaal niet goed gisteren daar niet van - maar je gaat me toch niet zeggen dat een Denys mag eisen om op Ewen's plaats te acteren op basis van wat die dit eerste halfjaar heeft laten zien?? Wat stilaan wel heel hard opvalt - als Van Damme minder draait, loopt het bij ons op het middenveld eigenlijk voor geen meter. Dat is een grote verdienste van Ken, maar tegelijkertijd toch ook wel een serieuze waarschuwing...

Zwaar ontgoocheld - nog steeds...


13 Dec 2010, 9:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Dec 2010, 10:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst