Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17
 Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
dit en Dessel zijn matchen die je andere jaren verliest, deze keer kom je met 4 punten weg en zo wordt je kampioen zeker?

Wel een draak van een match vandaag in een sfeerloos en koud stadion met voetbal op provinciaal niveau ... enige man die op niveau was bij ons stond tussen de palen, zegt voor mij genoeg.


12 Dec 2010, 19:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
We hebben toch nen mooien regenboog gezien, :D (onderkroiper) De Castro na het laatste fluitsignaal terug direct de catacomben in :? Voor de rest is alles hier al gezegd, VDN was top! (y)


12 Dec 2010, 19:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Kom nu, Moreels was toch ook goed? En Coppens den tweede helft moest afgestopt worden enkel met fouten. Die jongen is goe bezig

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Dec 2010, 19:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Kom nu, Moreels was toch ook goed? En Coppens den tweede helft moest afgestopt worden enkel met fouten. Die jongen is goe bezig


En de schutter was ook goed.


12 Dec 2010, 19:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Kom nu, Moreels was toch ook goed? En Coppens den tweede helft moest afgestopt worden enkel met fouten. Die jongen is goe bezig


Moreels is alle weken bij de betere, en coppens 2den tijm op de flank goeie match gespeeld, speelt daar vele beter dan op den back! Volgende week Cousin ook terug.


12 Dec 2010, 19:31
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Zéér slechte match, als we verloren hadden we zelf niet veel te zeggen vond ik. VDN, De Schutter, Coppens en Wouter Moreels waren de enige op niveau.

Centraal middenveld was (andermaal) een ramp, Galluci is de laatste weken een schim van zichzelf. Bovendien was het verdedigen bij de tegengoal echt wel dramatisch...

Blijkbaar was het op Dessel ook zo slecht maar we halen toch 4 op 6. Volgende week op karakter de drie punten proberen thuis te houden maar na nieuwjaar zal't spelpeil toch serieus in de hoogte mogen gaan of we gaan nog zwaar in de problemen komen.


12 Dec 2010, 19:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Zéér slechte match, als we verloren hadden we zelf niet veel te zeggen vond ik. VDN, De Schutter, Coppens en Wouter Moreels waren de enige op niveau.

Centraal middenveld was (andermaal) een ramp, Galluci is de laatste weken een schim van zichzelf. Bovendien was het verdedigen bij de tegengoal echt wel dramatisch...

Blijkbaar was het op Dessel ook zo slecht maar we halen toch 4 op 6. Volgende week op karakter de drie punten proberen thuis te houden maar na nieuwjaar zal't spelpeil toch serieus in de hoogte mogen gaan of we gaan nog zwaar in de problemen komen.


Het uitverdedigen van filipovic was bij die goal idd ondermaats;ipv die bal de tribune in te sjotten legt hij de bal pardoes in de voeten van enen van deinze.En ons centraal middenveld,ja die moeten misschien is tegen van renterghem vertellen dat ze niet in staat zijn goed te spelen als ewout denys op het veld staat.Op dessel zijn ze pas in actie geschoten als denys gewisseld werd.


12 Dec 2010, 19:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Jeroen schreef:
Zéér slechte match, als we verloren hadden we zelf niet veel te zeggen vond ik. VDN, De Schutter, Coppens en Wouter Moreels waren de enige op niveau.

Centraal middenveld was (andermaal) een ramp, Galluci is de laatste weken een schim van zichzelf. Bovendien was het verdedigen bij de tegengoal echt wel dramatisch...

Blijkbaar was het op Dessel ook zo slecht maar we halen toch 4 op 6. Volgende week op karakter de drie punten proberen thuis te houden maar na nieuwjaar zal't spelpeil toch serieus in de hoogte mogen gaan of we gaan nog zwaar in de problemen komen.


Het uitverdedigen van filipovic was bij die goal idd ondermaats;ipv die bal de tribune in te sjotten legt hij de bal pardoes in de voeten van enen van deinze.En ons centraal middenveld,ja die moeten misschien is tegen van renterghem vertellen dat ze niet in staat zijn goed te spelen als ewout denys op het veld staat.Op dessel zijn ze pas in actie geschoten als denys gewisseld werd.



Das toch ook wa kort door den bocht dat Denys zijn fout hier weer is, niet? Zegt dan liever dat gewoon ni werkt me 3 centrale middenvelders.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


12 Dec 2010, 19:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
en als ewout er niet opstaat ook niet. :D


12 Dec 2010, 19:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Het was duidelijk dat onze trainer gekozen had om niet te veel risico's te nemen en we speelden dan ook wat afwachtend. Het eerste kwartier konden we Deinze op die manier goed weghouden van onze goal en we dreigden zelf een paar keer voor hun doel. Nadien nam Deinze den boel een beetje meer in handen en Declercq omspeelde Van Den Noortgaete maar Gallucci kon de poging vervolgens nog in corner glijden. Aan de overkant waren wij er twee keer dichtbij in dezelfde fase. Hun doelman weert een poging af na een vrije trap van ons en in de rebound trappen ze van kortbij terug pal op de keeper. Gelukkig stond het vizier bij de thuisploeg ook nog niet op scherp want ze doken twee keer redelijk alleen op voor Van Den Noortgaete, die telkens redding bracht. De laatste mogelijkheid was ook nog voor ons maar hun doelman pakte.
Na de rust kom je snel 0-1 voor nadat Wouter Moreels makkelijk kon binnen trappen na toch wel slecht verdedigingswerk bij Deinze. Nadien krijg je enkele kansen ( de grootste was voor Denys) om de voorsprong uit te diepen maar je werkt ze niet af en de scheidsrechter verzuimt ook om ons een penalty toe te kennen. En waar Deinze voor de pauze nog faalde als ze alleen voor onze goal opdoken, deden ze dit nu niet want nu hing de bal wel tegen de touwen. Nadien kregen beide ploegen nog mogelijkheden om te winnen maar er werd niet meer gescoord. Voor ons was de ingevallen Crispyn er het dichtste bij maar hij kopte recht in de armen van de doelman.
Het was een dubbeltje op zijn kant vandaag. Je had kunnen winnen maar je had ook kunnen verliezen en ik kan mij dan ook verzoenen met deze puntendeling. Door de andere resultaten blijft de situatie in het klassement ongewijzigd en op die manier zijn we er weeral een weekje dichterbij.


12 Dec 2010, 19:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Van Damme en Verheyden waren vandaag even slecht hoor... Laatstgenoemde heeft echt wel zijn besten tijd gehad, dat ziet iedereen toch ?


12 Dec 2010, 19:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Van Damme en Verheyden waren vandaag even slecht hoor... Laatstgenoemde heeft echt wel zijn besten tijd gehad, dat ziet iedereen toch ?


Tprobleem is dat er vandaag 7/11basisspelers even slecht waren :D
En de 3invallers ja kestens deed het behoorlijk en crispyn deed zijn best en de gussemé die ga ik geen beoordeling geven 10minuten op de flank staan en genene deftige bal krijgen,aalst speelde gewoon voor het punt de laatste 20minuten.


12 Dec 2010, 19:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
. Nadien krijg je enkele kansen ( de grootste was voor Denys) om de voorsprong uit te diepen maar je werkt ze niet af en de scheidsrechter verzuimt ook om ons een penalty toe te kennen. En


Huh? wanneer was er sprake van nen penalty in de 2de helft?
Misschien dan in den eerste helft, maar daar durf ik mij nie over uitspreken want ik had geen verrekijker bij.


12 Dec 2010, 19:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
zwawi schreef:
. Nadien krijg je enkele kansen ( de grootste was voor Denys) om de voorsprong uit te diepen maar je werkt ze niet af en de scheidsrechter verzuimt ook om ons een penalty toe te kennen. En


Huh? wanneer was er sprake van nen penalty in de 2de helft?
Misschien dan in den eerste helft, maar daar durf ik mij nie over uitspreken want ik had geen verrekijker bij.


Die "fout" op glen coppens was zuiver bal en dan de duwfout op denys misschien?D


12 Dec 2010, 19:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
voorbijganger schreef:
zwawi schreef:
. Nadien krijg je enkele kansen ( de grootste was voor Denys) om de voorsprong uit te diepen maar je werkt ze niet af en de scheidsrechter verzuimt ook om ons een penalty toe te kennen. En


Huh? wanneer was er sprake van nen penalty in de 2de helft?
Misschien dan in den eerste helft, maar daar durf ik mij nie over uitspreken want ik had geen verrekijker bij.


Die "fout" op glen coppens was zuiver bal en dan de duwfout op denys misschien?D

Ik heb het inderdaad over die duwfout op Denys. Terwijl hij springt, wordt hij duidelijk in de rug geduwd. Maar in plaats van hem te laten vallen, probeert hij hem recht te houden :wadde:


12 Dec 2010, 20:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst