Deinze - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17
 Deinze - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
davy1919 schreef:
Iendrachtzot schreef:

(n) da's ne minderen (n)
na depoitre het grootste verlies voor zondag :cry: , nieje, der zal wel nog enen zen met die ritme in de armen zeker. ;)


Anders gij eh Davyken ;) :D


allez zoon ,lotj ne ker a tannen zien vér den EA


09 Dec 2010, 21:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Zware nederlaag uitwissen'
Voetbal 3DE KLASSE DEINZE - AALST Alain Van Mieghem krijgt ex-ploeg en leider Eendracht Aalst op bezoek



DEINZE - SK Deinze vat de terugronde aan met een thuiswedstrijd op zondag tegen leider Eendracht Aalst dat de heenwedstrijd met 5-1 won. Oranjezwart staat op de elfde plaats en kan bij een stunt misschien opnieuw naar de linkerkolom van de rangschikking muteren.
Twee weken geleden was Alain Van Mieghem tegen SV Temse één van de uitblinkers bij SK Deinze.

'Ik speelde voor het eerst in deze campagne als controlerende middenvelder naast Frederik Declercq', zegt Van Mieghem (SK Deinze).

'Dit is ongetwijfeld mijn beste positie. Ik ben graag veel aan de bal en kan de ploeg vanuit die positie beter sturen. De wisselwerking met Declercq was zeer goed. We voelen elkaar goed aan en weten waar wij moeten lopen zonder een ploegmaat in de problemen te brengen. Het is moeilijker om als offensieve middenvelder in balbezit te komen en een goede laatste pas te versturen. Ik hoop dat onze trainer de 4-4-2 opstelling van tegen Temse in de komende wedstrijden behoudt. De automatismen met onze spitsen Timothy Van De Wouwer en Papi moeten nog groeien maar ik geloof in dit systeem. We gaven tegen SV Temse achterin geen enkele kans weg en hadden met ruimere cijfers moeten winnen.'

Wat wordt het tegen jouw ex-ploeg Eendracht Aalst?

'Iedereen weet intussen dat ik er in ondankbare omstandigheden ben vertrokken maar dit is verleden tijd. Het is jammer dat de thuiswedstrijd van vorige zaterdag tegen Cappellen werd afgelast. We hadden bij een overwinning met 23 punten kunnen draaien waardoor we iets meer ontspannen aan de tweede ronde konden beginnen. Dit betekent niet we ons tegen Aalst naar de slachtbank zullen laten leiden. Iedereen zit nog met de zware nederlaag uit de eerste ronde in het achterhoofd. We liggen erop gebrand om tegen de Ajuinen met een goede prestatie uit te pakken. We bewezen vorig seizoen tegen toppers als Rupel-Boom en SK Heist dat wij iedere ploeg het leven zuur kunnen maken. De harde en bevroren velden storen me niet. Ik ben een speler die het vooral van zijn technische bagage moet hebben en iets minder van kracht en fysieke duels.'


10 Dec 2010, 9:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Niels De Schutter - Aalst 'Voluit voor de titel'

AALST - Niels De Schutter groeide uit tot een vaste pion in het hart van de Aalsterse defensie. De 22-jarige Dendermondenaar wordt niet langer als stoplap gebruikt om posities op te vullen en groeide uit tot een vaste waarde in de basiself. Met de trip naar Deinze en een thuisduel tegen Hamme wachten nog twee derby's voor de winterstop.
'Deze week konden we trainen op de synthetische grasmat van de Zandberg. Ik denk dat weinig derdeklassers de luxe kennen dat ze kunnen uitwijken naar kunstgras.'

Eendracht kwam ongeschonden weg in Dessel, maar in Deinze moet zondag uit een ander vaatje getapt worden. 'Dessel stond met 19 op 21 genoteerd op eigen veld en dan weet je dat een aartslastige klus wacht. We speelden na Oudenaarde onze zwakste match van het seizoen, maar boekten wel een zege. Een mentale opsteker van formaat en nadat we tegen Waregem en Koksijde zelf te mager beloond werden. Zelf ben ik tevreden dat ik verder kan groeien als centrale verdediger. Zowel in een 3-5-2 als een 4-4-2 laat de coach me centraal staan en die positie ligt me. Continuïteit is belangrijk en een vaste positie helpt. Dit seizoen moet het absoluut lukken voor de club. Iedereen voelt dat het kan. Zowel het bestuur, de supporters als de spelers zijn tuk op tweede klasse, maar de mosselen zijn nog niet aan wal. We waren ooit nog herfstkampioen om dan fors terug te vallen. De brede kern is gelukkig een troef. Zonder goalgetter Depoitre pakten we al 6 op 6.'


10 Dec 2010, 9:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Dec 2010, 10:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
De Schutter en zijn chronisch ontstoken patellapezen... Ikzelf ben sinds 2006 ervaringsdeskundige toen m'n rechterpatellapees is geknakt, dus als hij info nodig heeft... Ik kan hem wel geruststellen: die pijn gaat nooit weg.


10 Dec 2010, 10:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


10 Dec 2010, 11:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.

(y)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


10 Dec 2010, 12:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
De Schutter en zijn chronisch ontstoken patellapezen... Ikzelf ben sinds 2006 ervaringsdeskundige toen m'n rechterpatellapees is geknakt, dus als hij info nodig heeft... Ik kan hem wel geruststellen: die pijn gaat nooit weg.



das dus echt geruststellend voor diene jongen.... :D


10 Dec 2010, 16:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Met één puntje op Deinze en 3 thuis tegen Hamme zou ik al tevreden zijn want ik zie onze naaste achtervolgers geen 6 op 6 halen.

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Dec 2010, 16:39
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Wie de titel wil spelen mag niet tevreden zijn met een punt op Deinze.


10 Dec 2010, 18:05
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
nonkel august schreef:
Wie de titel wil spelen mag niet tevreden zijn met een punt op Deinze.



Amai, ook ik ben blij met puntje op Deinze, vergeet niet dat dit ook een ploeg is die enkel door hun slechte start staan waar ze nu staan. Er zijn andere verplaatsingen waar je de 3 punten MOET halen!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


10 Dec 2010, 18:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Zondag gaan we winnen in Deinze en daarmee uit! :EA: :EA: :EA:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


10 Dec 2010, 19:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
:EA: :jepla that's the spirit !

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


10 Dec 2010, 19:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
ajoin54 schreef:
:EA: :jepla that's the spirit !


:EA: :EA: :EA: :juij: :juij:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


10 Dec 2010, 20:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Deinze - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
ajoin54 schreef:
:EA: :jepla that's the spirit !


:EA: :EA: :EA: :juij: :juij:


Twordt daar weeral e fistjen! :banana:


10 Dec 2010, 20:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst