Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
De_steve schreef:
waly 2 schreef:
ze kunnen volgende week misschien kempeneer in de spits zetten,ge gaat het verschil toch niet zien.verheyden,van damme,wat een ramp centraal op het middenveld.galucci vervangen,wat een luxe aan middenvelders hebben wij toch.brecht moreels op back links,hij kan op rechts nog niet mee.weer een discussie gezien tussen filipovic en ons trainerken,is dat normaal?ne spits moeten we niet bijkopen,hebben we vandaag gezien.nu 3 verplaatsingen,ik vrees ervoor.


Aléé man is da na vandoen om na 1 slechte match direct gans de ploeg af te breken??

Elke ploeg heeft wel eens ne slechte dag

We staan 5 punten voor op den tweede, als heel het seizoen aan de kop!!!!!!!! wa wilde meer?


Dat hij commentaar geeft ok,maar dat hij er altijd dezelfde spelers uitkiest dat werkt fameus op mijn zenuwen.Zoals sommige supporters int stadion ook vandaag,ze lopen 55minuten op denys te kreften(al dan niet terecht) en dan komt de gussemé derop en beginnen ze dieje maar te verwijten.Sommige moeten hun is afvragen of ze supporter zijn van aalst of dat ze gewoon thuis niets te zeggen hebben en dan maar op de spelers komen vitten.


23 Jan 2011, 22:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Jongens toch, wat je hier allemaal leest.... De Schutter die opzettelijk handspel begaat, Van Damme die opzettelijk geel pakt, Flippo die discussie aangaat met de trainer enzovoort enzovoort. Ik zit elke thuiswedstrijd altijd net achter onze dugout en kan jullie verzekeren dat Flippo gewoon met de trainer naar een oplossing kwam zoeken voor de opkomende STN spelers. Het was gewoon overleg tussen beide. Als dat al niet meer kan ..?? De gele kaart van Van Damme viel ook juist voor onze neus. Dat was eerder donkerrood hoor! En het handspel van De Schutter was gewoon een lichte beweging met zijn schouder naar de bal. Ik kon het heel goed zien van waar ik daar zat. Dat is eigenlijk een heel lichte penalty want veel scheidsrechters zouden hier niet voor fluiten.
We zijn vandaag gewoon overklast door een erg snedig en vlot combinerend Sint Niklaas. Tim De Meersman (nr 17) deed ons in de eerste helft heel veel pijn door telkens in de rug van Brecht Moreels op te duiken. Ik vind dat we best tevreden mogen zijn met deze uitslag want het had een veel zwaardere nederlaag kunnen zijn. Laat ons nu vooral rustig blijven en niet panikeren. We gaan niet elke week zo'n sterke tegenstander over de vloer krijgen.
Als het klopt van Depoitre, tja, dan is het nu een keuze maken, verder doen met wat we hebben.... Denys.. :shy1: of toch nog iets bijhalen. Laat ons eerlijk zijn, ik breek niet rap spelers af maar wat Denys dit seizoen al heeft gebracht... :hmm:
Dan nog één ding : proficiat aan die debielen die zich opnieuw geroepen voelden om zich andermaal als domme kloten te gedragen. Hebben jullie zichzelf al eens bezig gezien als wij op verplaatsing winnen??? Shame on you! Hopelijk krijgen jullie hiervoor waar jullie recht op hebben :kots:

_________________
Afbeelding


23 Jan 2011, 23:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Gilles schreef:
Vandaag totaal overklast door een sterk Sint-Niklaas. We hebben vandaag gewoon voetballes gekregen. Driehoekjes, knap passenspel. Sint-Niklaas bracht vandaag een knap staaltje totaalvoetbal. En bij ons...

Verschrikkelijk slecht. De Schutter normaal een van onze besten was vandaag een flop, wat een domme handsbal ook. Denys was een ramp, Verheyden kan het niet meer belopen, Galucci heb ik vandaag niet gezien.

Van Damme heeft kilometers gelopen maar is zo onzuiver in de passing. Een geluk dat we Wouter Moreels nog hebben vooraan want het is de enige die nog een bal kan vasthouden en verricht bergen werk.

Het viel op dat de goals en het gevaar steeds van op onze linkerkant kwamen. Er mag tegen Cousin best wel eens gezegd worden dat het voetbal niet stopt aan de middenlijn en dat er ook moet teruggekomen worden om te verdedigen. Brecht Moreels werd sowieso al overklast door zijn rechtstreekse tegenstander.

Zwak, zwak, zwak. De weg naar de titel is nog bijzonder lang en de strijd is zeker nog niet gestreden, dat is vandaag nog maar eens bewezen.

Als Depoitre terug hervallen is, moet er echt wel nog een spits bij.

We hebben zeer terecht én verdiend verloren van een sterk Sint-Niklaas. Hopelijk de voetjes terug op de grond.
compleet mee eens. Op links was echt wel tekenend, ben er niet helemaal uit of dat een tactische zet was van Regi Van Acker of pure onkunde van onze flank (vooral Cousin dan, want Brecht valt weinig te verwijten). Maar toch wel afgrijselijk dat dit keer op keer werd overgedaan.

Voorts nog toevoegen dat dit zowat de beste ref moet geweest zijn dat we dit seizoen al gehad hebben. Floot werkelijk perfect, spijtig genoeg was dat niet in ons voordeel.
Over Vandamme, voor mij wel de man van de match zenne, als ge zowel verdedigers, stofzuiger als spelmaker moet spelen dan komt het er niet altijd even zuiver uit .....

_________________
If you never try, you'll never know


23 Jan 2011, 23:46
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
We hebben vandaag tegen een goede ploeg gespeeld , die dan nog eens hun beste wedstrijd van het
seizoen hebben gespeeld. Wij kenden een zwakke dag . Dit is nog geen reden om plots alles negatief te gaan
bekijken . Als ik al die commentaren hier lees is het alsof we geen enkele valabele speler meer hebben.
Wij zijn en blijven nog altijd titelkandidaat n°1. met vijf punten voorsprong.
Eén ding wil ik wel nog kwijt. Als we dit jaar de titel mislopen wat ik niet denk of hoop dan zal de enige reden
of oorzaak het huidige spitsenprobleem zijn.


24 Jan 2011, 0:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
nonkel august schreef:
We hebben vandaag tegen een goede ploeg gespeeld , die dan nog eens hun beste wedstrijd van het
seizoen hebben gespeeld. Wij kenden een zwakke dag . Dit is nog geen reden om plots alles negatief te gaan
bekijken . Als ik al die commentaren hier lees is het alsof we geen enkele valabele speler meer hebben.
Wij zijn en blijven nog altijd titelkandidaat n°1. met vijf punten voorsprong.
Eén ding wil ik wel nog kwijt. Als we dit jaar de titel mislopen wat ik niet denk of hoop dan zal de enige reden
of oorzaak het huidige spitsenprobleem zijn.


Dat we vandaag verloren had echt niks met spitsen te maken..
We werden gewoon in alle linies overklast, laat ons daar eerlijk in zijn.
Dit Sint Niklaas was echt wel top vandaag!

_________________
Afbeelding


24 Jan 2011, 0:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Voor de late opblijvers :zzz: de fotokes staan on-line
Had deze vrijschop een goal opgeleverd kon de match gekanteld zijn :wadde:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2011, 0:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1268
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Vandaag op ons waarde geklopt door een sterk St-Niklaas.
Sorry voor brecht en ewout maar jullie komen gewoon te kort voor eendracht aalst.
Wat deze personen ,die ik zelf altijd verdedigd heb en vertrouwen in had , vandaag bewezen hebben is tweede klasse volgend jaar niet waard.
Het moet vandaag enorm frustrerend geweest zijn voor een wouter moreels,de enige met inzet en karakter vandaag, om met deze twee klungelaars samen te spelen.
Het geval met de kartons tijdens de match moet hier ook niet overroepen worden.
De ruzie na de match al helemaal niet.
Wie uitdaagd krijgt wat hij vraagt.
El corredor ik wil u toch wel eens persoonlijk ontmoeten want ik vraag mij echt wel af of jij supporter bent of ingehuurd wordt om mensen belachelijk te maken en de grote jan uit te hangen achter een nickname op een forum.


24 Jan 2011, 0:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Onderkroiper schreef:
Voor de late opblijvers :zzz: de fotokes staan on-line
Had deze vrijschop een goal opgeleverd kon de match gekanteld zijn :wadde:

Afbeelding


Dat was inderdaad echt wel een schitterende en cruciale redding van Willockx

_________________
Afbeelding


24 Jan 2011, 0:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Neutralboy schreef:
Vandaag op ons waarde geklopt door een sterk St-Niklaas.
Sorry voor brecht en ewout maar jullie komen gewoon te kort voor eendracht aalst.
Wat deze personen ,die ik zelf altijd verdedigd heb en vertrouwen in had , vandaag bewezen hebben is tweede klasse volgend jaar niet waard.
Het moet vandaag enorm frustrerend geweest zijn voor een wouter moreels,de enige met inzet en karakter vandaag, om met deze twee klungelaars samen te spelen.
Het geval met de kartons tijdens de match moet hier ook niet overroepen worden.
De ruzie na de match al helemaal niet.
Wie uitdaagd krijgt wat hij vraagt.
El corredor ik wil u toch wel eens persoonlijk ontmoeten want ik vraag mij echt wel af of jij supporter bent of ingehuurd wordt om mensen belachelijk te maken en de grote jan uit te hangen achter een nickname op een forum.


W.moreels was echt niet de enige met inzet hoor ;)
De castro,van damme,verheyden,kestens ,de gussemé,coppens ,... gingen er wel voor,maar het kwam er gewoon niet uit.
Wat brecht betreft gohja hij was niet slechter als de rest alleszins,over denys ja daar zijn de meeste het hier wel over eens zeker.


24 Jan 2011, 0:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Neutralboy schreef:
Vandaag op ons waarde geklopt door een sterk St-Niklaas.
Sorry voor brecht en ewout maar jullie komen gewoon te kort voor eendracht aalst.
Wat deze personen ,die ik zelf altijd verdedigd heb en vertrouwen in had , vandaag bewezen hebben is tweede klasse volgend jaar niet waard.
Het moet vandaag enorm frustrerend geweest zijn voor een wouter moreels,de enige met inzet en karakter vandaag, om met deze twee klungelaars samen te spelen.
Het geval met de kartons tijdens de match moet hier ook niet overroepen worden.
De ruzie na de match al helemaal niet.
Wie uitdaagd krijgt wat hij vraagt.
El corredor ik wil u toch wel eens persoonlijk ontmoeten want ik vraag mij echt wel af of jij supporter bent of ingehuurd wordt om mensen belachelijk te maken en de grote jan uit te hangen achter een nickname op een forum.


Proficiat! :kots:

_________________
Afbeelding


24 Jan 2011, 0:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Neutralboy schreef:
Vandaag op ons waarde geklopt door een sterk St-Niklaas.
Sorry voor brecht en ewout maar jullie komen gewoon te kort voor eendracht aalst.
Wat deze personen ,die ik zelf altijd verdedigd heb en vertrouwen in had , vandaag bewezen hebben is tweede klasse volgend jaar niet waard.
Het moet vandaag enorm frustrerend geweest zijn voor een wouter moreels,de enige met inzet en karakter vandaag, om met deze twee klungelaars samen te spelen.
Het geval met de kartons tijdens de match moet hier ook niet overroepen worden.
De ruzie na de match al helemaal niet.
Wie uitdaagd krijgt wat hij vraagt.
El corredor ik wil u toch wel eens persoonlijk ontmoeten want ik vraag mij echt wel af of jij supporter bent of ingehuurd wordt om mensen belachelijk te maken en de grote jan uit te hangen achter een nickname op een forum.


W.moreels was echt niet de enige met inzet hoor ;)
De castro,van damme,verheyden,kestens ,de gussemé,coppens ,... gingen er wel voor,maar het kwam er gewoon niet uit.
Wat brecht betreft gohja hij was niet slechter als de rest alleszins,over denys ja daar zijn de meeste het hier wel over eens zeker.


Het strafste was nog zijn artikel de vorige week in het nieuwsblad : "ik moet het hebben van mijn inzet en duelkracht...." :haha:

_________________
Afbeelding


24 Jan 2011, 0:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:
Onderkroiper schreef:
Voor de late opblijvers :zzz: de fotokes staan on-line
Had deze vrijschop een goal opgeleverd kon de match gekanteld zijn :wadde:

Afbeelding


Dat was inderdaad echt wel een schitterende en cruciale redding van Willockx


Ik weet zelfs niet wie deze vrijschop genomen heeft want was op de keeper gefocust :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2011, 0:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1268
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Serre ik keur de actie tijdens en na de match niet goed maar ik zeg alleen da het niet overroepen moet worden . Een stuk karton op het gras is allen slecht voor het milieu niet meer of minder.
Provocatie lokt allenmaar reactie uit zo simpel is het.
Goedkeuren das iet anders maar het is begrijpelijk.


24 Jan 2011, 0:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Onderkroiper schreef:
SERRE schreef:
Onderkroiper schreef:
Voor de late opblijvers :zzz: de fotokes staan on-line
Had deze vrijschop een goal opgeleverd kon de match gekanteld zijn :wadde:

Afbeelding


Dat was inderdaad echt wel een schitterende en cruciale redding van Willockx


Ik weet zelfs niet wie deze vrijschop genomen heeft want was op de keeper gefocust :wow:


Dat moet ons brechtje geweest zijn :D


24 Jan 2011, 0:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Neutralboy schreef:
Serre ik keur de actie tijdens en na de match niet goed maar ik zeg alleen da het niet overroepen moet worden . Een stuk karton op het gras is allen slecht voor het milieu niet meer of minder.Provocatie lokt allenmaar reactie uit zo simpel is het.
Goedkeuren das iet anders maar het is begrijpelijk.



toch even melden dat buiten het milieu ook de club hier last van zal ondervinden, onder de vorm van een boete. Indien de tegenstander je uit je tent probeert te lokken door provocatie, reageer dan gewoon niet, dan is die zever het snelst gedaan.

ps: deze post is mede mogelijk gemaakt door de sponsoring www.iendracht.be


24 Jan 2011, 8:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst