Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
3-5-2 schreef:
El Corredor schreef:
voorbijganger schreef:

Allez jong, das toch nen held. Af en toe doetem is rare dingen (Remember Rupel).
Zo ewa nen showman dat er is beenhard durft in te vliegen, ik vind da wel kunnen.
En hij heeft nog techniek ook, zeker voor rechtsback te zijn. Getuige zijn 'zidanneke' van gisteren.



De Castro had gisteren een leuke namiddag, hij moest niet zingen en kon (nog) vlugger naar huis dan anders :D


ben zeker niet de grootste fan van de castro maar het feit dat hij niet graag zingt doet er niet toe. bij mijn weten moeten voetballers kunnen voetballen en niet de showman achteraf uithangen. is wel plezant als ze het doen maar we gaan nu toch niet iemand afschieten omdat hij niet graag staat te zingen en springen achteraf hé. :banana:
troch (=den ajuin) kon dat wel goed en waar speelt hij nu?


Da van Troch er nu bij te halen snap ek niet... :?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


25 Jan 2011, 12:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.


25 Jan 2011, 13:14
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.


Je kan natuurlijk ook stellen dat sommigen minder presteerden dan het gemiddelde niveau dat we van Brecht gewend zijn hé.
Ik bedoel hiermee dat iedereen het op zijn eigen manier beoordeeld.
Zaak is nu van de knopjes om te draaien en zondag op het plein te antwoorden met een knalprestatie.

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Jan 2011, 13:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
voorbijganger schreef:
dwarskijker schreef:
@gwenhino en co
Dat De Castro een mooi kunstje liet zien kan ik aannemen maar dat hij zondag wordt geprezen voor zijn
inzet vind ik toch een brug te ver.
Het eerst doelpunt begint met slap verdedigen van hem.Kan gebeuren maar Ken die op het ogenblik 3m
van hem staat komt nog volledig terug terwijl Ollie bij het doelpunt nog altijd rustig op de terugweg is.
De penalty komt er opnieuw na slap verdedigen van Ollie.Kan gebeuren...
Bij het derde doelpunt komt Ollie als een bompa afgewandeld om nadien beginnen boontjes te planten
op de penaltystip.
Inzet is voor mij toch iets anders.


Alle begrip voor als ge niet direct iemand apprecieert, maar ge moet hier nu ook genen zever komen verkopen om gewoon iemand af te breken e.
1) iedereen wilt altijd schoon voetbal zien. Hij doet dan is iets moois en het is weer 'onnodig'. Wa is het nu? Hij was hem trouwens gelukt ook. 2 min later speelde De Schutter als laatste man iemand door te benen. Wa was uw reactie dan?
2) De eerste goal kwam van de andere kant, omdat Cousin helemaal nergens te bespeuren was.
3) Penalty door slap verdedigen? Kijk nog eens naar de beelden als ge wilt. De fout wordt begaan door Niels de Schutter. Ben ik zeker van want hij heeft er nog geel voor gekregen ook.

Anders kunde direct gaan zeggen :' KVDN moest maar niet uitgeshot hebben, want door dat te doen, mocht hij zich 10 min nadien omdraaien'.
AMbetant e, als iemand dwaze dingen zegt..

Het is vooral ambetant met iemand in discussie te gaan die niet goed kan lezen.
1.Voor mij mag Ollie kunstjes opvoeren zoveel hij wil.Ik zie dat ook graag en zeker als het iets opbrengt.Ik heb nergens gezegd dat het 'onnodig' was.Waar ik wel niet bijkan is dat hij geprezen wordt voor zijn inzet.Je moet hem maar eens volgen bij balverlies.
2.Dat bij de eerste goal Cousin en ook Verheyden iuit positie liepen heb ik ook reeds aangegeven(zie supra).Maar wees maar gerust dat ook BVR ook een stapje verder kijkt.Dat Ollie een duel verliest tot daar aan toe.maar dat hij het vertikt om dat nog recht te zetten daar kan ik niet bij.
3.Dat Niels die penalty (al dan niet gewild) veroorzaakt heeft,heb ik ook wel gezien.Daarvoor moet ik zelfs geen beelden zien en ook niet opmerken dat hij een gele kaart kreeg.Het gaat bij mij over het kopduel dat Ollie in de fase daarvoor verliest.Kan inderdaad gebeuren maar zoals hij bij het derde doelpunt komt afgewandeld kan er bij mij niet in.Dat is niet meer of niet minder dan je ploegmaats in de steek laten wat ook niet de eerste keer is.Als je dan ziet dat onze diepe spits de vedediging moet komen steunen omdat
monsieur op wandel is dan weet ik het wel.
En nee,voor mij moet hij ook niet zingen of roepen.Als hij speelt met volle inzet ben ik al ruim tevreden.
En voor de rest.Elk zijn mening zeker.


25 Jan 2011, 13:34
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Tokkie schreef:
eintracht frankfurt schreef:
rustig blijven allemaal.
komende 3 verplaatsingen pakken we 5 punten, hoogstraten pakt er maar 4 en we lopen weer een punt uit na 3 uitwedstrijden :EA:


I like your way of thinking! :EA:


Ik hoop dat Dessel dan geen 9 op 9 pakt. :stom:


25 Jan 2011, 13:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
chico schreef:
Tokkie schreef:
eintracht frankfurt schreef:
rustig blijven allemaal.
komende 3 verplaatsingen pakken we 5 punten, hoogstraten pakt er maar 4 en we lopen weer een punt uit na 3 uitwedstrijden :EA:


I like your way of thinking! :EA:


Ik hoop dat Dessel dan geen 9 op 9 pakt. :stom:


Dessel moet naar deinze en bornem en thuis tegen oudenaarde,met wat geluk halen ze 4/9 ;)


25 Jan 2011, 14:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Smetje schreef:
SERRE schreef:
Laat ons hopen dat we vóór de laatste uitwedstrijd op Hoogstraten al kampioen zijn dan moet je die zelfs niet meer mee tellen..


Dat zal nodig zijn ook. Want als je het in Hoogstraten moet gaan doen, wordt het heel moeilijk (ik zie ons daar niet winnen als het er nog op aan komt).



en ik zie Hoogstraten tegen ons niet winnen als het er op aankomt :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


25 Jan 2011, 19:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat Niels een penalty veroorzaakt, op de beelden zie je toch duidelijk hoe en waar hij de bal raakt en dat is tot zover ik het voetbalreglement ken toch GEEN penalty? :wadde:


25 Jan 2011, 19:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
chico schreef:
Tokkie schreef:
eintracht frankfurt schreef:
rustig blijven allemaal.
komende 3 verplaatsingen pakken we 5 punten, hoogstraten pakt er maar 4 en we lopen weer een punt uit na 3 uitwedstrijden :EA:


I like your way of thinking! :EA:


Ik hoop dat Dessel dan geen 9 op 9 pakt. :stom:


overzicht van wat er de komende 3 rondes op de agenda staat :

- Hoogstraten-Koksijde
- Torhout-Hoogstraten
- Hamme-Hoogstraten

- Dessel-Oudenaarde
- Deinze-Dessel
- Bornem-Dessel

- Ronse-Koksijde
- St-Niklaas-Koksijde

- Ronse-Geel
- Ronse-Waregem

Enkel Ronse heeft 3 thuismatchen, maar tegen zware ploegen.
ik zie geen enkele ploeg 9 op 9 halen.

Dus als we 5 op 9 halen nu, doen we een goede zaak, wees maar zeker.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


25 Jan 2011, 19:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
AlostanA schreef:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat Niels een penalty veroorzaakt, op de beelden zie je toch duidelijk hoe en waar hij de bal raakt en dat is tot zover ik het voetbalreglement ken toch GEEN penalty? :wadde:


Klopt maar perceptie doet heel veel. Vanuit mijn oogpunt in de K leek Niels een heel rare beweging te maken met de arm - eerst arm achteruit, dan weer vooruit, dan weer achteruit (afhankelijk van de bewustwording van wie er eigenlijk achter hem liep) - ondertussen boog hij ook voorover en leek hij dus de bal met de arm te beroeren. Komt daarbij dat bij een handsgeval - het maken van een beweging - vaak als doorslaggevend wordt beschouwd, en de scheidsrechter niet ideaal stond opgesteld, dan kan dat best wel eens een penalty opleveren. Probleem is dat als onze ploeg een hele slechte dag kent, dat ook meteen heel duidelijk zichtbaar wordt in de cijfers - 3 verliespartijen, alle 3 met 3 tegengoals...


25 Jan 2011, 20:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.


Ik vond Brecht heel slecht, barslecht eigenlijk. Ik heb moeite moeten doen om 3 "goeie" spelers te vinden

_________________
www.spionkoplede.com


26 Jan 2011, 15:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Mariner schreef:
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.


Ik vond Brecht heel slecht, barslecht eigenlijk. Ik heb moeite moeten doen om 3 "goeie" spelers te vinden


Alswe nu al de reactie's in dit topic is bekijken,we zijn toch echt allemaal naar dezelfde match geweest é ?
Want de meningen verschillen hier enorm :D
Trouwens zelfs als er maar 3-5spelers punten verdienen zijn er hier nog die er inslagen om filipovic en de schutter punten te geven,misschien volgend jaar dat puntensysteem toch is aanpassen ofzo?


26 Jan 2011, 15:14
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.

Niels is in elk geval wijs genoeg om er na een mindere prestatie geen ploegmaats uit te pikken, noch in de ene richting noch in de andere, en om alle misverstanden te vermijden te zeggen dat hij zelf ook slecht was. Voor de ploeggeest zijn dat heel verstandige uitspraken! Er zijn er velen op dit forum die daar nog een puntje aan kunnen zuigen...
"Samen winnen - samen verliezen"
En samen: dat is spelers, trainers en supporters, volgens mij!
Ik zou Niels op basis van dit interview punten geven voor de "man van de match", maar ja, ik ben niet geweest, dus dat zou niet correct zijn, zeker...


26 Jan 2011, 20:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
salvador schreef:
Iendrachter90 schreef:
Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.

Niels is in elk geval wijs genoeg om er na een mindere prestatie geen ploegmaats uit te pikken, noch in de ene richting noch in de andere, en om alle misverstanden te vermijden te zeggen dat hij zelf ook slecht was. Voor de ploeggeest zijn dat heel verstandige uitspraken! Er zijn er velen op dit forum die daar nog een puntje aan kunnen zuigen...
"Samen winnen - samen verliezen"
En samen: dat is spelers, trainers en supporters, volgens mij!
Ik zou Niels op basis van dit interview punten geven voor de "man van de match", maar ja, ik ben niet geweest, dus dat zou niet correct zijn, zeker...


Terechte commentaar op mijne post ;)
Met andere woorden ge hebt gelijk.


26 Jan 2011, 20:21
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
salvador schreef:
Iendrachter90 schreef:
Niels moet nu ook niet overdrijven met iedereen over dezelfde kam te scheren natuurlijk,er waren er een paar barslecht,maar aan een brecht moreels bv lag het niet dat we verloren hebben,die was meer dan degelijk voor zijn doen.

Niels is in elk geval wijs genoeg om er na een mindere prestatie geen ploegmaats uit te pikken, noch in de ene richting noch in de andere, en om alle misverstanden te vermijden te zeggen dat hij zelf ook slecht was. Voor de ploeggeest zijn dat heel verstandige uitspraken! Er zijn er velen op dit forum die daar nog een puntje aan kunnen zuigen...
"Samen winnen - samen verliezen"
En samen: dat is spelers, trainers en supporters, volgens mij!
Ik zou Niels op basis van dit interview punten geven voor de "man van de match", maar ja, ik ben niet geweest, dus dat zou niet correct zijn, zeker...


Terechte commentaar op mijne post ;)
Met andere woorden ge hebt gelijk.


Toch schoein ein as twie mensjen overien kommen. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


26 Jan 2011, 20:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst