Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Gisteren kansloos verloren van Sint Niklaas, de zevende in de algemene stand. Dit bewijst nogmaals dat deze reeks een knotsgekke reeks is.

Hopelijk heeft ons bestuur een aantal spelers van FCN goed in 't oog gehouden. Ik moet er geen tekeningske bij maken dat die kleine nr 17 ook bij ons niet zou misstaan ? Deze naam zal iedereen wel al kennen zeker ?

Soit, zeer zeker een feit is dat we de eerste helft veel te tam zijn begonnen.
Vooraleer dat we het goed beseften stonden we al 1-0 in het krijt. Zonder Crispijn en Depoitre wordt het dan wel heel moeilijk om die scheve situtatie recht te trekken, vooral als je op het middenveld geen poot aan de grond krijgt.

Ons middenveld...
Verheyden speelt nochtans niet eens zo slecht (vergeleken met seizoensstart) maar als het echt snel gaat (zoals gisteren) komt hij steeds een stap te kort.
Galucci was gisteren onzichtbaar ...
Cousin ... eerste helft grote gaten op links maar volgens mij opdracht van de coach om Cousin zo hoog mogelijk te laten spelen.
En dan Van Damme. tja, wat moet je over hem zeggen ? Een loopvermogen groter dan de wereldberoemde stofzuiger F. Van Der Elst. Maar daar houdt het dan ook al op. Heb je de techniek gezien van de tegenstander op zelfde positie ? Ken heeft het o zo moeilijk om die passing te verzorgen. Dat moet de staff toch ook zien ? Daar moet toch intensiever aan gewerkt worden ! Soit, als die jongen zijn loopvermogen kan combineren met een uitstekende passing, dan speelt hij nu iets hoger dan derde klasse...

Conclusie : die 8 punten voorsprong geeft ons toch een zeker gevoel van onderschatting van de tegenstander. En juist dat moet eruit.
Nu op papier een "makkelijker" drieluik maar allen op verplaatsing. Vooral Geel is goed bezig. Dus een 7/9 moet het doel zijn.

Het komt erop aan om nu vooral rustig te blijven en om te beginnen de geblesseerde Crispijn te recupereren. We hebben nood aan zo een speler. Heel onze speelwijze is afgestemd op een grote centrumspits.

Dan heb ik juist nog één vraag : wat is er nu juist gaande met Laurent ?


24 Jan 2011, 14:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Zoals DT hier al aanhaalde, dateert de laatste goede match van eind oktober, begin november.

Ik vond de tweede helft vorige week tegen Ronse nochtans heel goed, maar gisteren en de matchen ervoor vind ik toch dat we ons niveau dringend moeten opkrikken.

Hopelijk volgende week weer een driepunter, het zal nodig zijn om de rust in de tent te bewaren.


24 Jan 2011, 14:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
dwarskijker schreef:
DT schreef:
lolo4ever schreef:

Feit is dat Laurent bijzonder slecht gereageerd heeft op die inflltratie van die dokter van Anderlecht.Er is nog hoop maar het ziet er inderdaad niet goed uit;Eigenlijk hebben ze hem veel te lang laten spelen;BVR(professor voetbal) moet toch weten dat iemand laten spelen met een pubalgie waanzin is.
En zonder Lolo ziet het er inderdaad niet goed uit.
We staan inderdaad 5 punten voor maar we spelen al maanden slecht.Maar blijkbaar mag dat niet gezegd worden.En zeker niet na de betere tweede helft tegen Ronse.
Eigenlijk toch wel schrijnend dat Flippo naar BVR moet gaan om bij te sturen;Brecht en Flippo kwamen steeds tegen een overmacht te staan op de linkerflank omdat Cousin enkel verdedigd op helft van de tegenstander en Verheyden enkel staat het verkeer te regelen.Cousin is een prachtige voetballer als het op aanvallen aankomt maar voor mij mochten ze het seizoen zeker met Jens begonnen zijn.Die verdedigt tenminste mee.En voor agent Verheyden mogen ze gerust Kestens zetten.Niet altijd secuur maar hij recupereert tenminste ballen.
Op de rechterflank gaat De Castro gretig mee naar voor en doet daar soms leuke dingen maar komt dan rustig terug zodat Van Damme alles moet toelopen wat natuurlijk niet altijd lukt.Je moet maar eens kijken waar de miserie bij het eerste doelpunt begint.
En voor diegenen die denken dat Denijs in Wetteren als terughangende spits speelde;Ewout speelde daar op de 6.Dat is toch nog wat anders.Maar dat die jongen alle vertrouwen kwijt is daar kan je niet naast kijken.Ook niet verstandig om hem in het begin van het seizoen en nu nog als een tweede Moreels te doen opdraven.Hoe dan ook de titel is nog ver af.


Nogmaals: alle respect voor Denys maar als je geen vertrouwen hebt en eigenlijk al een heel seizoen geen deuk in een pak boter shot - of je nu een 6, een 10 of een 8 bent - hou dan uw mond in de krant en bewijs het op het veld. Er is er in Aalst nog nooit 1 beter van geworden door zo'n onzin uit te kramen in de krant. Zeker niet als een Nicky de Gusséme in zijn halfuur meer goeie dingen liet zien, dan Ewout op 60 min... En dat is ook niet de eerste keer dit seizoen. Als je in de krant aangeeft dat je het van uw infiltraties moet hebben en je als nummer tien welgeteld 1 keer in de zestien bent geweest en tegen Ronse twee keer en twee grote kansen de nek omwringt, dan moet je vooral nederig zijn, punt. Om een vergelijking te maken - Troch kreeg alle zonden ter wereld over zich vorig seizoen, maar die kon tenminste nog statistieken voorleggen naast zijn speelminuten (zelfs vorig seizoen) - bij Denys staat naast doelpunten en assists nog steeds een dikke vette nul (zijn doelpunten in de beker niet meegeteld). Gewoon zwijgen moet je dan doen...

Je hebt mij toch niet horen zeggen dat Denijs hier goed speelt.


Euh neen, ik reageerde gewoon op post lolo4ever en het feit dat het gezeur over dat vertrouwen nu toch al iets te lang aansleept... Ik moet op mijn werk ook niet afkomen gedurende 7 maanden met het excuus dat het niet echt snor zit met mijn vertrouwen. Bovendien denk ik dat BVR nog het meest van al teleurgesteld zal zijn met dit verlies... Afgaand op de beelden van Pascal tijdens de opwarming bijvoorbeeld... Ik heb het er alleen moeilijk mee dat men bepaalde spelers afbreekt owv beperkte capaciteiten zoals een Kestens, terwijl die gasten net wel die kwaliteit hebben die gisteren een groot deel van de ploeg ontbrak bij minuut 1: mentaliteit, wil om te winnen en de drang om die titel zo snel mogelijk binnen te halen.

Kritiek op Van Damme, VDN, Brecht, Nicky enz. vind ik er dan ook over - zij gingen er tenminste vol voor...

Graag reactie van de hele spelersgroep in de volgende matchen - die alle 3 gevaarlijk zijn. Geel is op de weg terug, hun grootste konijn zijn ze kwijt. Torhout pakt nagenoeg al zijn punten thuis en we hebben het daar sowieso steeds moeilijk, ook vorig jaar toen we zelfs met 0-4 voorstonden, maar nog bibberden tot het eind met 3-4. En Izegem heeft power in huis dus is het echt rekenen op Crispyn voor wat oorlog te kunnen maken...

Mijn opstelling voor zondag:

Doel: VDN
Achteraan: De Castro - Kestens - Flippo - Brecht
Midden: Galucci - De Schutter - Ewen - Coppens
Aanval: Wouter - Sam

Bank: Yombo, Delclef, Kempeneer en Cousin (moet veel meer kunnen brengen)


Laatst gewijzigd door DT op 24 Jan 2011, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.



24 Jan 2011, 14:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Btw,het mag hier is duidelijk vermeld worden:Een enorm goede wedstrijdleiding van dhr.Yuri Cosco gisteren,verdient net als zijn 2assistenten vocale en cuyt een eervolle vermelding ;) Alst goe is moeten we het ook zeggen é.


24 Jan 2011, 14:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Onderkroiper schreef:


Ongelofelijk hoe De Meersman daar op links alleen opduikt met geen enkele speler van Aalst in zijn buurt.
Brecht doet nog een poging om hem het scoren te beletten en verplicht De Meersman nog te passen.
Resultaat is dat er op de tribune idioten zitten die Brecht de goal aanwrijven terwijl Cousin en Verheyden daar hoorden te zijn.Of had BVR gezegd dat ze naar De Meersman niet moesten kijken(sic)?
Doet me een beetje denken aan die derde goal van Waregem toen Cousin(op dat moment als linksback) ook in geen uren te bespeuren was en Kestens de boter gegeten had bij sommige supporters.

Als je dan ziet hoe De Castro staat te verdedigen bij het derde doelpunt..
Hallo trainer.
Soms zou je gaan denken dat onze Fransmannen liever in derde spelen.


24 Jan 2011, 16:33
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Mannekes,
Ik heb de match niet gezien maar heb gehoord van vrienden die me gezegd hebben dat de klaasjes veel beter waren, we staan beter 5 punten voor dan 5 punten achter, dit is een goede les dat we niet onoverwinnelijk zijn en de strijd zal duren tot aan de eindmeet dus terug met de voetjes op de grond, we gaan nog verliezen maar de anderen gaan ook nog verliezen, een competitie duurt lang en de prijs wordt gegeven aan de eindmeet, we hebben wat gekwetsten maar toch een vrij brede kern, sommige jongens zijn wat uit vorm en spelen hier hun eerste jaar, dus maak ze niet direct af aub, we liggen nog in pole-positie dus geen paniek aub, we moeten wel de lessen trekken uit de voetballes van zondag en dat is dat er nog ploegen in onze reeks kunnen sjotten en dat het geen walk-over zal worden om kampien te spelen, gewoon gefocust blijven is de boodschap.
:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :banana:


24 Jan 2011, 16:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
De doelpunten, de strafschopfase en de reactie van Ewen Verheyden op AALST.TV


24 Jan 2011, 16:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
dwarskijker schreef:
Onderkroiper schreef:


Ongelofelijk hoe De Meersman daar op links alleen opduikt met geen enkele speler van Aalst in zijn buurt.
Brecht doet nog een poging om hem het scoren te beletten en verplicht De Meersman nog te passen.
Resultaat is dat er op de tribune idioten zitten die Brecht de goal aanwrijven terwijl Cousin en Verheyden daar hoorden te zijn.Of had BVR gezegd dat ze naar De Meersman niet moesten kijken(sic)?
Doet me een beetje denken aan die derde goal van Waregem toen Cousin(op dat moment als linksback) ook in geen uren te bespeuren was en Kestens de boter gegeten had bij sommige supporters.

Als je dan ziet hoe De Castro staat te verdedigen bij het derde doelpunt..
Hallo trainer.
Soms zou je gaan denken dat onze Fransmannen liever in derde spelen.
wat opvallend was bij die 1ste goal was dat er (heb wel de beelden nog niet gezien) iemand bij die speler bij stond, maar er precies van weg liep :?

_________________
If you never try, you'll never know


24 Jan 2011, 17:42
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Bram schreef:
dwarskijker schreef:
Onderkroiper schreef:


Ongelofelijk hoe De Meersman daar op links alleen opduikt met geen enkele speler van Aalst in zijn buurt.
Brecht doet nog een poging om hem het scoren te beletten en verplicht De Meersman nog te passen.
Resultaat is dat er op de tribune idioten zitten die Brecht de goal aanwrijven terwijl Cousin en Verheyden daar hoorden te zijn.Of had BVR gezegd dat ze naar De Meersman niet moesten kijken(sic)?
Doet me een beetje denken aan die derde goal van Waregem toen Cousin(op dat moment als linksback) ook in geen uren te bespeuren was en Kestens de boter gegeten had bij sommige supporters.

Als je dan ziet hoe De Castro staat te verdedigen bij het derde doelpunt..
Hallo trainer.
Soms zou je gaan denken dat onze Fransmannen liever in derde spelen.
wat opvallend was bij die 1ste goal was dat er (heb wel de beelden nog niet gezien) iemand bij die speler bij stond, maar er precies van weg liep :?


Er stond niemand bij ,wat mij wel opvalt is dat filipovic eigenlijk onnodig opkomt en dat brecht de volledige linkse kant laat openstaan.Filipovic en verheyden blijven dan ook nog eens gewoon staan terwijl ze nog konden verdedigen op dieje van sint niklaas.Daar gebeurd ook de foute communicatie met niels die plaatsnam in de 16maar niet had verwacht dat ewen en predrag gewoon gingen blijven staan en ken die kwam juist te laat om de bal nog te keren.


24 Jan 2011, 17:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
dwarskijker schreef:

Ongelofelijk hoe De Meersman daar op links alleen opduikt met geen enkele speler van Aalst in zijn buurt.
Brecht doet nog een poging om hem het scoren te beletten en verplicht De Meersman nog te passen.
Resultaat is dat er op de tribune idioten zitten die Brecht de goal aanwrijven terwijl Cousin en Verheyden daar hoorden te zijn.Of had BVR gezegd dat ze naar De Meersman niet moesten kijken(sic)?
Doet me een beetje denken aan die derde goal van Waregem toen Cousin(op dat moment als linksback) ook in geen uren te bespeuren was en Kestens de boter gegeten had bij sommige supporters.

Als je dan ziet hoe De Castro staat te verdedigen bij het derde doelpunt..
Hallo trainer.
Soms zou je gaan denken dat onze Fransmannen liever in derde spelen.
wat opvallend was bij die 1ste goal was dat er (heb wel de beelden nog niet gezien) iemand bij die speler bij stond, maar er precies van weg liep :?


Er stond niemand bij ,wat mij wel opvalt is dat filipovic eigenlijk onnodig opkomt en dat brecht de volledige linkse kant laat openstaan.Filipovic en verheyden blijven dan ook nog eens gewoon staan terwijl ze nog konden verdedigen op dieje van sint niklaas.Daar gebeurd ook de foute communicatie met niels die plaatsnam in de 16maar niet had verwacht dat ewen en predrag gewoon gingen blijven staan en ken die kwam juist te laat om de bal nog te keren.

Brecht dient in eerste instantie te verdedigen op Deschacht maar hij is verplicht die te laten lopen omdat De Meersman vrij op doel mag afgaan.Als die werd opgevangen door zijn een middenvelder was er niets aan de hand.Dat Deschacht kan scoren tussen 5 man van ons is natuurlijk ook wraakroepend.


24 Jan 2011, 18:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
wat opvallend was bij die 1ste goal was dat er (heb wel de beelden nog niet gezien) iemand bij die speler bij stond, maar er precies van weg liep :?


Er stond niemand bij ,wat mij wel opvalt is dat filipovic eigenlijk onnodig opkomt en dat brecht de volledige linkse kant laat openstaan.Filipovic en verheyden blijven dan ook nog eens gewoon staan terwijl ze nog konden verdedigen op dieje van sint niklaas.Daar gebeurd ook de foute communicatie met niels die plaatsnam in de 16maar niet had verwacht dat ewen en predrag gewoon gingen blijven staan en ken die kwam juist te laat om de bal nog te keren.

Brecht dient in eerste instantie te verdedigen op Deschacht maar hij is verplicht die te laten lopen omdat De Meersman vrij op doel mag afgaan.Als die werd opgevangen door zijn een middenvelder was er niets aan de hand.Dat Deschacht kan scoren tussen 5 man van ons is natuurlijk ook wraakroepend.


Verheyden of cousin dan,aangezien ken weer een gat aan het toelopen was van olivier in eerste instantie en dat damien niet links moet lopen natuurlijk.Alleszins een ding is wel duidelijk de goal moet niet op het conto van brecht moreels geschreven worden,zoals sommigen hier wel aangeven.
Maarja ze,het is nu gebeurd,zolang ze er zondag op izegem maar weer staan is het voor mij al goed.


24 Jan 2011, 18:15
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Dat we terecht verloren staat niet ter discussie. Sint Niklaas was simpelweg sneller en beter dan wij. We waren te traag in de opbouw, te zwak in duels en heel onzuiver in de passing. Bij FCN was het spijtig genoeg net omgekeerd…
Maar zitten er eigenlijk onder de forumbezoekers ook mensen die in het A vak zitten? Ik heb speciaal gewacht tot ik enkele beelden kon zien maar na het bekijken van de beelden ben ik nog meer overtuigd van mijn gelijk. Ten eerste was de penalty onterecht ( was inderdaad tegen zijn gezicht/borst ) en de derde goal van FCN, was doodsimpel buitenspel. Dat was trouwens de mening van iedereen rond mij, inclusief de FCN sups die daar zaten. Niet dat het wat afdoet aan de prestatie van FCN maar zolang het 0-1 blijft kan alles nog. Getuige de late goal van Verheyden. In ieder geval vond ik de prestatie van het arbitrage trio dus verre van goed.


24 Jan 2011, 19:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
scarfie schreef:
Dat we terecht verloren staat niet ter discussie. Sint Niklaas was simpelweg sneller en beter dan wij. We waren te traag in de opbouw, te zwak in duels en heel onzuiver in de passing. Bij FCN was het spijtig genoeg net omgekeerd…
Maar zitten er eigenlijk onder de forumbezoekers ook mensen die in het A vak zitten? Ik heb speciaal gewacht tot ik enkele beelden kon zien maar na het bekijken van de beelden ben ik nog meer overtuigd van mijn gelijk. Ten eerste was de penalty onterecht ( was inderdaad tegen zijn gezicht/borst ) en de derde goal van FCN, was doodsimpel buitenspel. Dat was trouwens de mening van iedereen rond mij, inclusief de FCN sups die daar zaten. Niet dat het wat afdoet aan de prestatie van FCN maar zolang het 0-1 blijft kan alles nog. Getuige de late goal van Verheyden. In ieder geval vond ik de prestatie van het arbitrage trio dus verre van goed.



met voorsprong de beste ref die we dit seizoen gehad hebben. Er zijn hier al andere pipo's op bezoek geweest...

als de ref dan al iets verkeerd deed, was het Van Damme een gele ipv een rode kaart geven... :cool:


24 Jan 2011, 19:16
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2007, 3:12
Berichten: 175
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Volgens mij is op de beelden van aalst tv toch te zien dat de de voorzet waaruit de derde goal valt, buitenspel is. Ni da het nog iets had veranderd ma toch


24 Jan 2011, 19:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
El Corredor schreef:
scarfie schreef:
Dat we terecht verloren staat niet ter discussie. Sint Niklaas was simpelweg sneller en beter dan wij. We waren te traag in de opbouw, te zwak in duels en heel onzuiver in de passing. Bij FCN was het spijtig genoeg net omgekeerd…
Maar zitten er eigenlijk onder de forumbezoekers ook mensen die in het A vak zitten? Ik heb speciaal gewacht tot ik enkele beelden kon zien maar na het bekijken van de beelden ben ik nog meer overtuigd van mijn gelijk. Ten eerste was de penalty onterecht ( was inderdaad tegen zijn gezicht/borst ) en de derde goal van FCN, was doodsimpel buitenspel. Dat was trouwens de mening van iedereen rond mij, inclusief de FCN sups die daar zaten. Niet dat het wat afdoet aan de prestatie van FCN maar zolang het 0-1 blijft kan alles nog. Getuige de late goal van Verheyden. In ieder geval vond ik de prestatie van het arbitrage trio dus verre van goed.



met voorsprong de beste ref die we dit seizoen gehad hebben. Er zijn hier al andere pipo's op bezoek geweest...

als de ref dan al iets verkeerd deed, was het Van Damme een gele ipv een rode kaart geven... :cool:


En de penalty fluiten,maarja kdenk dat er nog velen dachten dat de ref wel gelijk had eigenlijk gisteren,alsge de beelden ziet ist wel overduidelijk geen hands.


24 Jan 2011, 19:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst