Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Wat was het nut van al die schepenen die de aftrap kwamen geven? Familliebezoek? :whistle:


24 Jan 2011, 11:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
DavidSeal schreef:
Smetje schreef:
DavidSeal schreef:
MAANDEN slecht spelen?!!


Dat is inderdaad overdreven, maar we hebben wel punten gepakt in matchen (dessel, deinze, ...) waar we slecht speelden.


Had BVR over al zijn pionnen kunnen beschikken, zou zijn plaatje ook wel beter gepast hebben, niet? Soit, de komende weken zullen wel veel duidelijkheid brengen zeker?


Ik hoop alleen dat BVR zijn verstand gebruikt en kristof ipv ken zet en niet denys.
Trouwens degene die hier zei dat verheyden vervangen moet worden door kestens,dat gaat zeker niet pakken ze .Kestens met van damme


24 Jan 2011, 11:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Ge moet eens terugkijken naar den topic van vorige week tegen Ronse. En dan hier alles is komen lezen.
Vorige week waren we al kampioen en nu vrezen we al dat we geen matchen meer kunnen winnen...
Ben eens benieuwd wa het volgende week zal worden. Wat als we winnen en Hoogstraten verliest? Zijn we dan weer kampioen? En precies of Hoogstraten zal hier ook alle resterende wedstrijden gaan winnen.

Sint-Niklaas was gewoon beter. Durf het gewoon zeggen hoe het is. Deze match is absoluut nie te vergelijken met Oudenaarde. Als ge zelfs tegen 10 man amper aan den bal geraakt, dan ist omdat ge wordt uitgespeeld door een ploeg dat beter is. Ge moogt dan nog zoveel karakter en inzet hebben.

Soit, voor hetzelfde geld staan we volgende week weer op 8 punten. En als er dan toch een mentaliteit is waar ik mij aan stoor, is het aan die dat vanalles op het plein smijten, bier over hun eigen supporters kappen, nen bus half afbreken. En dan staan te zingen: 'we zetten ons aal achter ons ploeg...'


24 Jan 2011, 12:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
BVW schreef:
Barslechte match waar we vanaf de eerste minuut achter de bal mochten jagen. Niet van ons gewoonte...
Tot de penalty dacht ik dat het nog kon keren , maar bij 0-2 waren we "gezien".

Het plaatje van Van Acker klopte volledig en veel meer kunt ge er niet over zeggen.
Just de kritiek op Brecht... om van te :kots: . Tis niet zijn man die daar den eersten tijm continue alleen opdook.
Werd door Bob volledig aan zn lot overgelaten op die flank.

Denijs, mja, daar is al genoeg over gezegd. Het enige wat me opviel was dat het met De Gussemé niet veel beter was, integendeel, nóg minder gestalte voorin.

En dan de enkelingen in de tribune waarbij de "ware aard" nog es naar boven kwam. Gewoon degoutant!
Ze kunnen binnenkort weer hun pinten gaan drinken buiten de tribune, nl. wie zaait zal oogsten ;)
Alles alles goed gaat hebben we een superlegioen, alst eens een match minder gaat blijft daar niks meer van over. Proficiat. We kregen vandaag sportief een goeie les. En verdiend! Daar moet ge als supporter dan ook maar tegen kunnen.

Alleszins liever 5 punten voor dan 5 punten achter, maar met 3 verplaatsingen int vooruitzicht kunnen we maar beter geen steken meer laten vallen, de weg is nog lang!


Dieje gast is 18 en moet in de 55ste minuut invallen terwijl het totaal niet draaide,wat had ge verwacht eigenlijk?
Maarja makkelijk slachtoffer é,waarom op onze 2heilige centrale verdedigers iets zeggen als we op een belofte speler kunnen zagen(en nu ben ik niet op bezig bij dat laatste ;)
@voorbijganger hier boven:we mogen toch is zeggen wat er foutliep é?Ik twijfel er nog altijd niet aan dat we op 8mei als nr 1gaan staan,maar die prestatie van gisteren alswe daar al geen commentaar op geven,kunnen we het forum evegoed sluiten.
Btw,toch 1constante in onze verlies matchen we krijgen telkens 3goals tegen.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 24 Jan 2011, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.



24 Jan 2011, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Beelden van Pascal ( EA-TV)

http://www.youtube.com/watch?v=wZKoaO0_zmc

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Jan 2011, 12:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Zienaa schreef:
Ik heb die 'ambras' ni gezien, ben direct naar de kantine aan de voorkant gestapt, waar was er dan heisa?


Schuld is natuurlijk langs beide kanten en vooral de verantwoordelijken van de "veiligheid". Bijna elke match staan er politiemensen aan den uitgang van vak I en nu niet, wij verliezen met 1-3 en dan weet je zeker dat er niet veel nodig is bij onze "supporters". Zet die bus in de omheining aan de bezoekers cantine en het probleem is opgelost... Triestig :kots:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


24 Jan 2011, 12:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
BVW schreef:
Barslechte match waar we vanaf de eerste minuut achter de bal mochten jagen. Niet van ons gewoonte...
Tot de penalty dacht ik dat het nog kon keren , maar bij 0-2 waren we "gezien".

Het plaatje van Van Acker klopte volledig en veel meer kunt ge er niet over zeggen.
Just de kritiek op Brecht... om van te :kots: . Tis niet zijn man die daar den eersten tijm continue alleen opdook.
Werd door Bob volledig aan zn lot overgelaten op die flank.

Denijs, mja, daar is al genoeg over gezegd. Het enige wat me opviel was dat het met De Gussemé niet veel beter was, integendeel, nóg minder gestalte voorin.

En dan de enkelingen in de tribune waarbij de "ware aard" nog es naar boven kwam. Gewoon degoutant!
Ze kunnen binnenkort weer hun pinten gaan drinken buiten de tribune, nl. wie zaait zal oogsten ;)
Alles alles goed gaat hebben we een superlegioen, alst eens een match minder gaat blijft daar niks meer van over. Proficiat. We kregen vandaag sportief een goeie les. En verdiend! Daar moet ge als supporter dan ook maar tegen kunnen.

Alleszins liever 5 punten voor dan 5 punten achter, maar met 3 verplaatsingen int vooruitzicht kunnen we maar beter geen steken meer laten vallen, de weg is nog lang!


Dieje gast is 18 en moet in de 55ste minuut invallen terwijl het totaal niet draaide,wat had ge verwacht eigenlijk?
Maarja makkelijk slachtoffer é,waarom op onze 2heilige centrale verdedigers iets zeggen als we op een belofte speler kunnen zagen(en nu ben ik niet op bezig bij dat laatste ;)
@voorbijganger hier boven:we mogen toch is zeggen wat er foutliep é?Ik twijfel er nog altijd niet aan dat we op 8mei als nr 1gaan staan,maar die prestatie van gisteren alswe daar al geen commentaar op geven,kunnen we het forum evegoed sluiten.
Btw,toch 1constante in onze verlies matchen we krijgen telkens 3goals tegen.


Winnen doe je mé 11 en verliezen doeje mé 11.

_________________
Proud member " den natten toeig"


24 Jan 2011, 12:46
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Totale offday gisteren van onzen Iendracht dus valt er weinig positiefs over te vertellen.
Enfin, volgende week hebben ze de kans om deze miststap recht te trekken.
Bestekes, we hebben gisteren een wedstrijd verloren, niet het kampioenschap, dus begrijp ik de negatieve reacties niet goed van een klein deel van onze supporters.
Stel je eens voor, dat je de afloop van het kampioenschap niet kunt meemaken wegens SV, want wees gerust er zullen wel de nodige foto's genomen zijn van de amokmakers.
We hebben normaal gezien de beste supporters van het land, dus mannen zelfs in het verlies moet je groot zijn.
Mijn remedie is achteraf eens een stevige pint drinken om de match te laten bezinken. :drank: :banana:
Enfin genoeg gekreft volgende week beter. :p
Iendracht forever! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Jan 2011, 12:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
BVW schreef:
Denijs, mja, daar is al genoeg over gezegd. Het enige wat me opviel was dat het met De Gussemé niet veel beter was, integendeel, nóg minder gestalte voorin.


Dieje gast is 18 en moet in de 55ste minuut invallen terwijl het totaal niet draaide,wat had ge verwacht eigenlijk?
Maarja makkelijk slachtoffer é,waarom op onze 2heilige centrale verdedigers iets zeggen als we op een belofte speler kunnen zagen(en nu ben ik niet op bezig bij dat laatste ;)


Ow ow, sebiet gaat ge mij nog in de mond leggen dat ik ons verlies afschuif op de invalbeurt van De Gussemé :wow: Ik counter gewoon het gezaag op Denijs, mag ik?
Ik zeg alleen dat het er niet mee gebeterd is. Iedereen loopt te zagen op Denijs. Al dan niet terecht, had er ook meer van verwacht begin dit seizoen, maar die hebben in hun commentaar ook geen oog voor de volgens u (!) 2 heilige centrale verdedigers hé. Waar blijft uwe commentaar daarop?

Zoals ik reeds zei, we moesten gisteren COLLECTIEF onze meerdere kennen in Sint-Niklaas, so be it! De enige echte en terechte uitslag. Ik hoop dat men eruit leert.

Ist zo beter geformuleerd?

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


24 Jan 2011, 12:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Ge moogt dat hier ook zeggen ze iendrachter90.... ben nie zo voor PB gedoe ;)

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


24 Jan 2011, 13:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
BVW schreef:
Ge moogt dat hier ook zeggen ze iendrachter90.... ben nie zo voor PB gedoe ;)


Man kem gwn geen goesting om telkens ne post te moeten plaatsen bij misverstanden ;)
Maar soit,dat 2de was niet op u bedoeld zoals ik duidelijk gezegd heb en bij dat eerste stel ik een vraag en val ik u niet aan é ;)


24 Jan 2011, 13:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Tis hier droef om te lezen van sommigen... :hmm:
Voor mij wast simpel eigenlijk:
1ste helft een Super St-Niklaas gezien!
Wa die mannen bij ons op de mat komen leggen zijn, da zijn er hier nog ni teveel komen doen.
2de helft dacht ik da ze het ni zouden kunnen blijven belopen zoals alle andere ploegen hier voor hebben.
Maar hallo, die mannen deden vrolijk verder toch. Als die ploeg zo blijft aan elkaar hangen zie ik ze nog ver komen.
Conclusie: St-Niklaas heeft ons voetballes gegeven en wij keken ernaar!
Op naar volgende week nu, lessen trekken uit dit verlies en we zijn terug vertrokken!
Ik blijf geloven dat we kampioen kunnen spelen, want tegenstanders die zo voetballen gelijk St-Niklaas(geef toe elk weekend gaan die mannen da ook ni kunnen brengen) dit weekend gaan we ni teveel meer tegenkomen denk ik.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


24 Jan 2011, 13:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Zeker geen been gebroken na dit verlies, staan nog altijd vijf punten voor en ook onze achtervolgers
gaan natuurlijk geen foutloos parcours rijden. Toch maak ik mij zorgen om de ingesteldheid waarmee sommigen gisteren op het terrein stonden. Want laat het duidelijk zijn dat dit toch de hoofdreden is van ons verlies. De afwezigheid van bepaalde spelers inroepen vind ik flauw voor een ploeg met zo een kwalitatieve kern. De mannen die gisteren op het plein stonden moeten normaal altijd de beteren zijn van een ploeg als Sint-Niklaas. En ik heb het nog al aangehaald dienen Tim De Meersman mag altijd naar hier komen. Kritiek op Denijs vind ik wel terrecht, heeft gisteren slechts één goede actie gedaan en deze was in de 56 min toen hij van het terrein is gestapt.


24 Jan 2011, 13:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Dus omdat de supporters van Sint-Niklaas een feestje bouwen omdat ze met 1 - 3 komen winnen bij de leider en favoriet dagen ze uit? Ge moet ons eens bezig zien op verplaatsing al we winnen... We palmen daar gans het stadion in en maken de andere ploeg en supporters vaak belachelijk met spreekkoren allerhande. Dat is dan geen uitdagen ofwa?


24 Jan 2011, 13:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
ajoin_bart schreef:
malder schreef:
En waarom begint iedereen hier zo plots te panikeren en spelers te bekritiseren die dat amper verdienen (Vdn)? Ja, we verliezen maar diegene die gelooft dat we alles en iedereen op een hoopje gingen spelen, die dwaalt.

En nu nog een spits zoeken met een duidelijke meerwaarde, dat wil ik allemaal nog eens zien gebeuren. Liever geen extra spits en rooien met de riemen die we hebben in plaats van paniekaankopen met de nodige kosten erbovenop. Zo slecht doen we het trouwens niet, we staan verdorie eerste met vijf punten voorsprong!

Zeer juist. Liever geen spits meer halen als hij niet onmiddellijk een meerwaarde betekent (zoals amghar vorig seizoen). Crispijn zou binnen 2 weken terug fit zijn heb ik gehoord dus nu is het nog even roeien met de riemen die we hebben, maar ik geloof wel in deze kern.
Vandaag hadden we gewoon een offday en botsten we op een zeer sterk Sint-Niklaas dat bij momenten echt schitterend voetbal brecht. Volgende week beter en opnieuw aanknopen met de 3 punten en er is geen man overboord. De tegenstand gaat ook niet alles winnen hoor.

En wat er na de match gebeurd is, is natuurlijk jammer voor de club. Er waren vandaag een dikke 3000 supporters denk ik en die enkelingen brengen ons negatief in het daglicht. Wss zal de media dit ook weer uitvergroten natuurlijk...
Wel raar dat vorige week een gans leger flikken aan het bezoekende vak stond en nu geen flik te zien was... :wadde:


Sam Crispijn kan gelukkig zondag al meespelen. Hijzelf en onze trainer hebben dit na de match bevestigd. :)


24 Jan 2011, 13:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 256 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst