KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
eintracht frankfurt schreef:
ook een wedekerend fenomeen, al sinds de 24 jaar dat ik ga kijken, en volgens mijn pa ook al sinds de jaren '60 : als den Iendracht es 2 matchen niet wint, is het duidelijk dat het bestuur niet wil promoveren..

hoe vaak dat we niet wilden naar 1ste promoveren in de jaren '80... jongens toch... hou toch eens op met die zever allemaal.

Na Ronse gingen we met 15 pt voorsprong kampioen spelen en was het bestuur het beste in de voorbije 10 jaar, en nu krijgen er hier al schrik als Geel tot op 8 punten terugkomt.... :hmm:

zaterdag gewoon winnen op Geel, nadien Hoogstraten-Koksijde een gelijkspel.... en het zal hier weer een rooskleurig forum in peis en vree zijn... :kiss:


Alle respect, maar je hebt wel nog geen enkele match gezien hé dit seizoen. Feit is dat het spelpeil al maanden allesbehalve indrukwekkend is, maar dat we op één of andere manier punten bleven halen. "Winnen als je slecht speelt, zo wordt je kampioen", dat klopt, maar als je slecht blijft spelen krijg je vroeg of laat het deksel of de neus (Sint Niklaas) en als je dan de week erop een blijkbaar nog slechtere prestatie neerzet, dan mag je je toch serieuze zorgen beginnen te maken.

Wouter Moreels blijft de ploeg op een schitterende manier dragen maar voor de rest vind ik dat er te weinig tempo gemaakt wordt, het centrale middenveld nooit echt zijn stempel kan drukken en sommige spelers serieus onder hun niveau van vorig seizoen blijven.

Ik hoop dat Depoitre er zaterdag (fit) bij is en we voor een knalprestatie kunnen zorgen, en dat de trein dan hopelijk weer vertrokken is. Als Hoogstraten volgend weekend nog dichter zou komen zit je met een serieus probleem en daar gaan al die geschiedenisverhalen niets aan veranderen!



kleine correctie : heb wel al een paar matchen gezien, en het was meestal niet goed.
en of ik nu matchen gezien heb of niet, heeft geen enkele invloed op de inhoud van mijn post.
:wadde:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


02 Feb 2011, 15:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst