KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
dwarskijker schreef:
Eigenlijk wordt door DT aangegeven dat ons transferbeleid niet erg succesvol was.
Vorig jaar met nieuwjaar Amghar(onvoldoende) en Ringoot(steeds gekwetst wegens vroegere kwetsuur).
Dit jaar Denijs(kan zich niet doorzetten en past niet in de ploeg),Cousin(goed als hij ruimte krijgt en als hij goesting heeft.Yombo beloftevol maar blijkbaar te weinig ervaring om te spelen.Crispijn veel inzet en scoort gemakkelijk maar kan de leemte ontstaan door de afwezigheid van Depoitre niet opvullen.Hij kan de ploeg niet beter doen draaien.En Delclef is zeker niet die superback die we zochten.
Gelukkig was het vorig jaar toch een ander verhaal.

Hola Pola - a few bridges too far my friend - zeker als je mij even quoteert.
Amghar was om Depoitre te vervangen en was inderdaad geen voltreffer - maar kon ik best mee leven op dat moment. Met Depoitre gaan vergelijken, is sowieso problemen zoeken.
Ringoot - mijn mening is gekend - daar zal je zeker uw broek niet aan scheuren en bleek in de voorbereiding op dit seizoen wel degelijk over voldoende capaciteiten te beschikken om zijn streng te trekken op links. Blessuregevoelig ja, maar echte flop (prijs/kwaliteit bekeken dan), dan komen er een paar eerder op het lijstje
Denys - supertransfer en een gast die kan ballen, maar komt er voorlopig niet uit. Blijf geloven in hem, maar dan moet je geen domme dingen zeggen in een artikel. Does not help your case at all. De kansen die je krijgt, moet je grijpen en dat heeft hij tot dusver niet gedaan.
Cousin - kan aanwinst zijn, maar ik had daar wel meer van verwacht ja.
Yombo - totaal onterechte opmerking vind ik - ik heb gezegd dat ik hem zaterdag niet zou laten starten na een 1 op 6 tegen een ploeg in vorm, op verplaatsing met een druk om u tegen te zeggen. Je kan mensen geleidelijk brengen maar hem kapotmaken is ook nergens voor nodig. Viel goed in toen het kalf eigenlijk verdronken was (zoals op Brakel) maar pakte ook gele kaart. Wil zeggen dat je die goed kan laten invallen, maar nog niet moet laten starten. Was trouwens ook aangekocht in de breedte, dus mij hoor je hier Jonathan zeker niet afvallen.
Crispijn - heeft duidelijk laten zien dat hij de hele ploeg wel beter kan doen voetballen - zie zijn inbreng tegen Dessel, Bornem, etc. Maar gaat niet de ploeg dragen zoals Lolo dat kan, maar dat moet je Sam niet aanwrijven. De discussie is hier al genoeg gevoerd - je kan geen topspits kopen als je Lolo en Wouter lopen hebt. Maar blijkbaar wil niet iedereen dat inzien.
Delclef - zal het ongelijk van velen wel nog bewijzen(we willen het met u hopen maar een superback zie ik daar niet in)
Geen probleem als je de transferpolitiek wil hekelen, maar niet mijn naam erin verwerken. Doe dat dus voor uw eigen rekening ok? Redelijk laf vind ik dit. Ik blijf in deze kern geloven.

Eigenlijk vind ik dit toch een magere repliek van jou.Moet je me ook eens uitleggen waarom Yombo in Deinze wel mocht starten en dan nog in een systeem en op een plaats die hem niet lag.


Laatst gewijzigd door dwarskijker op 31 Jan 2011, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jan 2011, 20:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Ik heb geen zin om hier int lang en int breed uit te leggen wa het gisteren (weeral) was. Het liep gewoon fout. Er zijn spelers met geen/weinig inzet en dan zijn er toch nog spelers die spelen voor hun ploeg. Het seizoen is nog lang en we zullen uit een ander vaatje moeten tappen.
Voorts vind ik ook dat ge u mening moogt zeggen en gisteren kon je zeggen dat het slecht was , maar ook ik ergerde me aan bepaalde supporters die na een halfuur in de eerste helft dingen riepen à la : Bart pakt a biezen! Crispijn go nor provinciaal. Aan deze 1 boodschap : supporter of verhuist!
Volgende zaterdag nieuwe wedstrijd en AAL achter oos ploeg :EA:


En dan nog gezwegen van die supporters dat commentaar geven op spelers die er niet eens bijlopen,depoitre das toch ne slechte ze zeg tgoh,.......


31 Jan 2011, 20:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ik heb geen zin om hier int lang en int breed uit te leggen wa het gisteren (weeral) was. Het liep gewoon fout. Er zijn spelers met geen/weinig inzet en dan zijn er toch nog spelers die spelen voor hun ploeg. Het seizoen is nog lang en we zullen uit een ander vaatje moeten tappen.
Voorts vind ik ook dat ge u mening moogt zeggen en gisteren kon je zeggen dat het slecht was , maar ook ik ergerde me aan bepaalde supporters die na een halfuur in de eerste helft dingen riepen à la : Bart pakt a biezen! Crispijn go nor provinciaal. Aan deze 1 boodschap : supporter of verhuist!
Volgende zaterdag nieuwe wedstrijd en AAL achter oos ploeg :EA:


En dan nog gezwegen van die supporters dat commentaar geven op spelers die er niet eens bijlopen,depoitre das toch ne slechte ze zeg tgoh,.......


meende da xD? da heb ik ni eens gehoord :wow: echt (y) gezig moet ik zeggen dan :hmm: slopt voesj :zzz:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


31 Jan 2011, 20:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ik heb geen zin om hier int lang en int breed uit te leggen wa het gisteren (weeral) was. Het liep gewoon fout. Er zijn spelers met geen/weinig inzet en dan zijn er toch nog spelers die spelen voor hun ploeg. Het seizoen is nog lang en we zullen uit een ander vaatje moeten tappen.
Voorts vind ik ook dat ge u mening moogt zeggen en gisteren kon je zeggen dat het slecht was , maar ook ik ergerde me aan bepaalde supporters die na een halfuur in de eerste helft dingen riepen à la : Bart pakt a biezen! Crispijn go nor provinciaal. Aan deze 1 boodschap : supporter of verhuist!
Volgende zaterdag nieuwe wedstrijd en AAL achter oos ploeg :EA:


En dan nog gezwegen van die supporters dat commentaar geven op spelers die er niet eens bijlopen,depoitre das toch ne slechte ze zeg tgoh,.......


Dienen die da gezegd heeft bedoelde wss Crispijn hé omdat hij z'n haren gekortwiekt had. ;)
Maar 't is er soms bij sommigen echt over, de manier waarop ze "hun" ploeg "steunen".
Ik moet ook dikwijls op mijn "chic" bijten als ik ze bezig hoor.

_________________
oilsjt, goi alien...


31 Jan 2011, 20:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Ik heb geen zin om hier int lang en int breed uit te leggen wa het gisteren (weeral) was. Het liep gewoon fout. Er zijn spelers met geen/weinig inzet en dan zijn er toch nog spelers die spelen voor hun ploeg. Het seizoen is nog lang en we zullen uit een ander vaatje moeten tappen.
Voorts vind ik ook dat ge u mening moogt zeggen en gisteren kon je zeggen dat het slecht was , maar ook ik ergerde me aan bepaalde supporters die na een halfuur in de eerste helft dingen riepen à la : Bart pakt a biezen! Crispijn go nor provinciaal. Aan deze 1 boodschap : supporter of verhuist!
Volgende zaterdag nieuwe wedstrijd en AAL achter oos ploeg :EA:


En dan nog gezwegen van die supporters dat commentaar geven op spelers die er niet eens bijlopen,depoitre das toch ne slechte ze zeg tgoh,.......


Dienen die da gezegd heeft bedoelde wss Crispijn hé omdat hij z'n haren gekortwiekt had. ;)
Maar 't is er soms bij sommigen echt over, de manier waarop ze "hun" ploeg "steunen".
Ik moet ook dikwijls op mijn "chic" bijten als ik ze bezig hoor.


Ja,maja op van damme,delclef,....werd ook commentaar gegeven door dieje man dusja


31 Jan 2011, 20:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
t zal ene van dender geweest zijn.


31 Jan 2011, 20:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:

Eigenlijk vind ik dit toch een magere repliek van jou.Moet je me ook eens uitleggen waarom Yombo in Deinze wel mocht starten en dan nog in een systeem en op een plaats die hem niet lag.


Povere repliek? Waarom? Omdat ik alles ook objectief probeer aan te geven en niet alles zwart-wit wil zien zoals jij? Waar ik me aan erger, is het feit dat je op mijn kap uw punt wil duidelijk maken en dat zint me niet, punt. Je komt uit voor uw eigen mening onder uw nickname maar je probeert geen gelijk te halen door een andere te quoten.

Hoe moet ik nu weten waarom Yombo op links mocht starten? Omdat Cousin geschorst was, Glenn Coppens al op de linksback moest staan wegens blessures van Brecht, Preben en Ringoot. En je Kestens misschien best niet op de linkerflank uitspeelt?? Het is maar een gok hé.

Uw laatste alternatief was voor die positie dus Nicky De Gussémé... En gezien de opkomende kracht vanop rechts bij Deinze - waar Ngom vaak naar terugvalt - probeerde BVR dat misschien in te dijken met Yombo? Vraag het aan BVR hé...

Of was die repliek ook te mager?


31 Jan 2011, 20:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
We zitten voor het ogenblik in een mindere periode en er zijn teveel spelers die momenteel onder hun niveau spelen, spijtig genoeg gaat dit nu gepaard met puntenverlies waardoor er weer onrust zou kunnen terugkeren in de spelersgroep en in het bijzonder bij sommige fans.
Ik kan de onrust enigszins begrijpen, want iedereen wil dit jaar de promotie meemaken van onze geliefde club.
Ik ben ook zoals de meeste fans enorm teleurgesteld in het spelpeil van de laatste wedstrijden, maar ik ben er van overtuigd dat de kentering er zal komen en dat wij uiteindelijk toch zullen kampioen spelen.
Nu moeten wij laten zien dat we echte supporters zijn, niet op het forum maar rond het veld, de ploeg heeft ons nu hard nodig en daarom is het triestig en niet slim om bepaalde spelers af te maken.
Op deze wijze duw je deze jongens nog meer in de put, wij spelen niet meer in eerste klasse, maar in derde hoor!
Wees maar gerust het bestuur en spelers doen er alles aan om terug onze plaats in tweede klasse te veroveren en dat gezever van ze willen geen kampioen spelen enz... :kots:
Kampioen spelen met je club is het mooiste dat er is voor een voetballer en al de rest is flauwekul.
We staan nog altijd op de eerste plaats, we hebben nu nog twee verplaatsingen na mekaar om driepunten voorsprong te verdedigen, daarna speel je nog zeven keer thuis en vier maal op verplaatsing.
Ik ben er zeker van dat wij nog altijd over de beste papieren beschikken van alle eventuele titelkandidaten.
Daarom is het zo belangrijk, als het iets minder gaat om met z'n allen achter de ploeg te staan en hen op de gepaste wijze aan te moedigen, nu hebben de spelers hun fameuse twaalfde man nodig.
Komaan Iendrachters met z’n allen achter de ploeg.
Iendrachter ben je in goede en slechte dagen! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Jan 2011, 21:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
DT schreef:
Gilles schreef:

Ik heb ze gisteren niet gezien, dus ik kan niet oordelen daarover. Maar ik heb er al genoeg van Preben gezien en dat was ook 'hallo...' ;)


Laat ons zeggen dat Brecht gisteren speelde zoals Preben op GBA voor de beker... Ik wil Brecht niet afvallen, maar enige objectiviteit is toch ook op zijn plaats naar Preben toe.



weergaloos? :D


31 Jan 2011, 21:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
We zitten voor het ogenblik in een mindere periode en er zijn teveel spelers die momenteel onder hun niveau spelen, spijtig genoeg gaat dit nu gepaard met puntenverlies waardoor er weer onrust zou kunnen terugkeren in de spelersgroep en in het bijzonder bij sommige fans.
Ik kan de onrust enigszins begrijpen, want iedereen wil dit jaar de promotie meemaken van onze geliefde club.
Ik ben ook zoals de meeste fans enorm teleurgesteld in het spelpeil van de laatste wedstrijden, maar ik ben er van overtuigd dat de kentering er zal komen en dat wij uiteindelijk toch zullen kampioen spelen.
Nu moeten wij laten zien dat we echte supporters zijn, niet op het forum maar rond het veld, de ploeg heeft ons nu hard nodig en daarom is het triestig en niet slim om bepaalde spelers af te maken.
Op deze wijze duw je deze jongens nog meer in de put, wij spelen niet meer in eerste klasse, maar in derde hoor!
Wees maar gerust het bestuur en spelers doen er alles aan om terug onze plaats in tweede klasse te veroveren en dat gezever van ze willen geen kampioen spelen enz... :kots:
Kampioen spelen met je club is het mooiste dat er is voor een voetballer en al de rest is flauwekul.
We staan nog altijd op de eerste plaats, we hebben nu nog twee verplaatsingen na mekaar om driepunten voorsprong te verdedigen, daarna speel je nog zeven keer thuis en vier maal op verplaatsing.
Ik ben er zeker van dat wij nog altijd over de beste papieren beschikken van alle eventuele titelkandidaten.
Daarom is het zo belangrijk, als het iets minder gaat om met z'n allen achter de ploeg te staan en hen op de gepaste wijze aan te moedigen, nu hebben de spelers hun fameuse twaalfde man nodig.
Komaan Iendrachters met z’n allen achter de ploeg.
Iendrachter ben je in goede en slechte dagen! :EA:

De beste post die ik hier in weken gelezen heb tussen al die negatieve shit.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


31 Jan 2011, 21:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
@ Hugo, ge hebt overschot van gelijk, en ik zal er tegen Geel ook weer staan om te supporteren en mijn keel schor te roepen.
Maar je zegt dat het bestuur er alles wil aan doen om naar 2e klasse te gaan.. Er zijn veel geruchten en wat er van waar is, weet ik allemaal niet. Ik denk dan ook dat het bestuur de supporters het beste kan kalmeren door eens eerlijk en open te zijn naar de supporters toe. Hoe zit het met de financiële toestand? Met de blessure van Laurent? Wat is er allemaal waar van de geruchten?
Ik kijk al uit naar het volgende verslag van de supportersvergadering. Wanneer gaat deze trouwens door? :wadde:


31 Jan 2011, 21:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
@ Hugo, ge hebt overschot van gelijk, en ik zal er tegen Geel ook weer staan om te supporteren en mijn keel schor te roepen.
Maar je zegt dat het bestuur er alles wil aan doen om naar 2e klasse te gaan.. Er zijn veel geruchten en wat er van waar is, weet ik allemaal niet. Ik denk dan ook dat het bestuur de supporters het beste kan kalmeren door eens eerlijk en open te zijn naar de supporters toe. Hoe zit het met de financiële toestand? Met de blessure van Laurent? Wat is er allemaal waar van de geruchten?
Ik kijk al uit naar het volgende verslag van de supportersvergadering. Wanneer gaat deze trouwens door? :wadde:


Zal binnenkort wel doorgaan, maar je moet ook begrip hebben voor het feit dat onze bestuursleden zakenmensen zijn en ook verplichtingen hebben voor hun bedrijf en mede hierdoor meermaals in het buitenland vertoeven voor zaken.
Wees gerust de vergadering komt er aan en ik ben er zeker van dat het geen saaie vergadering zal worden, hopelijk zijn er geen buitenwippers nodig. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Jan 2011, 21:53
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Triestige match.
't Is misschien erg om te zeggen maar ik had liever gehad dat we gisteren met 3-1 verloren hadden.
Misschien dat ze dan eindelijk eens wakker geschud worden.

Ik kon bij de 3-3 niet staan springen zoals de meesten, daarvoor was het echt te slecht gisteren.
Ik denk dat we voor derde klasse zeker en vast heel talentvolle spelers bezitten maar 't is de moment dat ze gaan beseffen dat we niet met de vingers in de neus gaan kampioen spelen.

Hopelijk zijn er nu geen gasten da gaan afkomen "3 punten voorsprong daar zou ik voor getekend hebben voor het seizoen begon".

Het moet beter, talent genoeg!!!!!!!!!!


31 Jan 2011, 21:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik snap niet dat sommigen zich nog zo op stang laten jagen door die zogenaamde voetbalkenners, die dan op de kap van iedereen zitten. Laat die gasten toch doen en reageer er niet op! Het zijn trouwens ook Iendracht-supporters, geloof me, alleen om een potje te kankeren ga je op een zondagnamiddag niet naar Izegem afzakken hoor...In Oilsjt is 't nu eenmaal altijd al zwart-wit geweest.


31 Jan 2011, 21:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
We zitten voor het ogenblik in een mindere periode en er zijn teveel spelers die momenteel onder hun niveau spelen, spijtig genoeg gaat dit nu gepaard met puntenverlies waardoor er weer onrust zou kunnen terugkeren in de spelersgroep en in het bijzonder bij sommige fans.
Ik kan de onrust enigszins begrijpen, want iedereen wil dit jaar de promotie meemaken van onze geliefde club.
Ik ben ook zoals de meeste fans enorm teleurgesteld in het spelpeil van de laatste wedstrijden, maar ik ben er van overtuigd dat de kentering er zal komen en dat wij uiteindelijk toch zullen kampioen spelen.
Nu moeten wij laten zien dat we echte supporters zijn, niet op het forum maar rond het veld, de ploeg heeft ons nu hard nodig en daarom is het triestig en niet slim om bepaalde spelers af te maken.
Op deze wijze duw je deze jongens nog meer in de put, wij spelen niet meer in eerste klasse, maar in derde hoor!
Wees maar gerust het bestuur en spelers doen er alles aan om terug onze plaats in tweede klasse te veroveren en dat gezever van ze willen geen kampioen spelen enz... :kots:
Kampioen spelen met je club is het mooiste dat er is voor een voetballer en al de rest is flauwekul.
We staan nog altijd op de eerste plaats, we hebben nu nog twee verplaatsingen na mekaar om driepunten voorsprong te verdedigen, daarna speel je nog zeven keer thuis en vier maal op verplaatsing.
Ik ben er zeker van dat wij nog altijd over de beste papieren beschikken van alle eventuele titelkandidaten.
Daarom is het zo belangrijk, als het iets minder gaat om met z'n allen achter de ploeg te staan en hen op de gepaste wijze aan te moedigen, nu hebben de spelers hun fameuse twaalfde man nodig.
Komaan Iendrachters met z’n allen achter de ploeg.
Iendrachter ben je in goede en slechte dagen! :EA:



hugo , ne mens met een groot eendrachthart , zegt naar mijn mening in deze post weer een van de mooiste dingen die ge als supporter kunt zeggen! ipv al da voorbarig en onnodig gepanikeer hier van sommigen , dat iedereen een beetje in de richting zoals onzen hugo zijne post zou denken , t worden nog schone weken...supporters , herpak u en moedig iedere speler ( wie dan ook) aan tijdens de match , ze hebben het nodig en dan moeten wij er staan als 12de man! afkraken heeft geen enkele zin , integendeel...
zaterdag een ferme bonk op geven in geel , allemaal supporteren voor de ploeg en niet tegen de andere !! en nog 12 matchen onzen iendracht veroit roepen,kelen,schreeuwen,trommelen,trompetten en wa weet ik nog allemaal! :EA:


31 Jan 2011, 22:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst