KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
en cousin zelfs niet op de bank?wij hebben goede spelers te veel zeker? :crazy:


31 Jan 2011, 15:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ja idd Galucci & Cousin zijn nu wel nie onze zwakste schakels eh jongens. Het feit dat ze niet meer brengen wat ze int begin vant seizoen wel brachten zullen ze zelf ook wel beseffen. Kzou Coppens een basisplaats gunnen maar één van hun 2 toch laten staan. De castro kan vervangen worden door Ringoot (alstem niet meer geblesseerd is?). Dan rest er just nog het probleem Kestens, Van Damme & Verheyden voor 2 plaatsjes... waarvan de combinatie Kestens, Van Damme niet lijkt te werken.

_________________
Afbeelding


31 Jan 2011, 15:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Fanatix schreef:
Ja idd Galucci & Cousin zijn nu wel nie onze zwakste schakels eh jongens. Het feit dat ze niet meer brengen wat ze int begin vant seizoen wel brachten zullen ze zelf ook wel beseffen. Kzou Coppens een basisplaats gunnen maar één van hun 2 toch laten staan. De castro kan vervangen worden door Ringoot (alstem niet meer geblesseerd is?). Dan rest er just nog het probleem Kestens, Van Damme & Verheyden voor 2 plaatsjes... waarvan de combinatie Kestens, Van Damme niet lijkt te werken.


Ringoot heeft geen wedstrijdritme natuurlijk,Brecht rechts,kestens-de schutter centraal en Filipovic links.
Midden verheyden-van damme.
Kestens kunt ge er niet naast zetten na gisteren en met van damme haalt ge een van de weinige die altijd inzet toont weg.Btw,niemand zegt dat galucci en cousin onze zwakste schakels zijn é ,ze moeten gewoon is wakker geschud worden .


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 31 Jan 2011, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jan 2011, 15:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
en ewen blijft dan wel in u ploeg staan dt , das met 2 maten en gewichten werken.met de eerste helft van u post ben ik dan wel akkoord. dat overdreven positivisme hangt stilaan mijn kl.. uit. en waar zit die nieuwe spits hé,

een paar weken geleden heeft ons bestuur gezegd dat er niemand meer bij komt, dus verwacht ik geen versterking meer.


31 Jan 2011, 15:41
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
witteken schreef:
en ewen blijft dan wel in u ploeg staan dt , das met 2 maten en gewichten werken.met de eerste helft van u post ben ik dan wel akkoord. dat overdreven positivisme hangt stilaan mijn kl.. uit. en waar zit die nieuwe spits hé,

een paar weken geleden heeft ons bestuur gezegd dat er niemand meer bij komt, dus verwacht ik geen versterking meer.


Donderdag of vrijdag stond in de krant dat ze toch nog voor een spits zouden kijken door de grote twijfels over Depoitre.


31 Jan 2011, 15:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
eendrachter'80 schreef:
witteken schreef:
en ewen blijft dan wel in u ploeg staan dt , das met 2 maten en gewichten werken.met de eerste helft van u post ben ik dan wel akkoord. dat overdreven positivisme hangt stilaan mijn kl.. uit. en waar zit die nieuwe spits hé,

een paar weken geleden heeft ons bestuur gezegd dat er niemand meer bij komt, dus verwacht ik geen versterking meer.


Donderdag of vrijdag stond in de krant dat ze toch nog voor een spits zouden kijken door de grote twijfels over Depoitre.


En de kranten hebben altijd gelijk :lol: .


31 Jan 2011, 15:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik volg Iendrachter90 :)

Ja ok maar tussen in de tribune zetten en nekeer wakker schudden is wel serieus verschil.

_________________
Afbeelding


31 Jan 2011, 15:58
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
krisken schreef:
Bartos schreef:
BVW schreef:
Munyaneza hé, ne grote voor in de spits en alst erop aan komt de flank dienen.
Contract voor half jaar en optie op meer. Dat hij bewijst dat em nog voetbal goesting heeft.
Wishfull thinking zeker...

Tzou moeten zijn dat em elders al onderdak heeft intussen...


Toch een bedenking bij Munyaneza. Ten eerste, tis misschien ne grote, maar que duelkracht en kopbalsterkte is het wel noppes. En ten tweede, op de flank spelen ... dat zal dan toch niet in ons systeem zijn alleszins. Hij speelde wel nog op de flank met 1 diepe spits en 2 flankaanvallers ernaast, maar Munyaneza is echt wel een spits en ene die gene meter verdedigt, ook niet als hij op de flank speelt.

Soit, ne goeie Munyaneza is natuurlijk een grote aanwinst, alleen zal die hier niet voor een appel en een ei komen shotten en kan het misschien maanden duren eer die terug een beetje in vorm geraakt.

allemaal die slimme supporters hier op het forum die zijn vergeten dat munyaneza bij ons reeds speelde en kon niet mee en zou nu ne goeien geworden zen zeker als hij zo goed is waarom geen potten gebroken in dender,stvv,gba kan daar iemand op antwoorden?????




STVV, GBA, hebben hem te licht bevonden in 1ste, bij Dender was hij nog topschutter in tweede en ook bij ons heeft hij toch nooit echt ontgoocheld (ook in tweede) toen. Wie is hier nu de slimme? En let op ik zeg niet dat hij de spits is die we nodig hebben, maar om hem nu als gebuisd (zoals krisken hier zei) te bestempelen, vind ik er toch wat over.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


31 Jan 2011, 16:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
is nog maar 26 jaar ook.


31 Jan 2011, 16:45
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
als we blijven verder sukkelen zoals gisteren zie ik ons zelfs geen top 3 meer halen
als we verliezen in Geel komen die ook terug op 8 punten
het wordt tijd dat ze wakker worden


31 Jan 2011, 17:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Fanatix schreef:
Ja idd Galucci & Cousin zijn nu wel nie onze zwakste schakels eh jongens. Het feit dat ze niet meer brengen wat ze int begin vant seizoen wel brachten zullen ze zelf ook wel beseffen. Kzou Coppens een basisplaats gunnen maar één van hun 2 toch laten staan. De castro kan vervangen worden door Ringoot (alstem niet meer geblesseerd is?). Dan rest er just nog het probleem Kestens, Van Damme & Verheyden voor 2 plaatsjes... waarvan de combinatie Kestens, Van Damme niet lijkt te werken.

Ringoot heeft geen wedstrijdritme natuurlijk,Brecht rechts,kestens-de schutter centraal en Filipovic links.
Midden verheyden-van damme.
Kestens kunt ge er niet naast zetten na gisteren en met van damme haalt ge een van de weinige die altijd inzet toont weg.Btw,niemand zegt dat galucci en cousin onze zwakste schakels zijn é ,ze moeten gewoon is wakker geschud worden .

BVR zal Flippo niet als linksback laten beginnen.Op die plaats zal het gaan tussen Delclef,Ringoot of Coppens.Tenzij hij natuurlijk Brecht op de linksachter laat staan en Coppens of Delclef op rechts zet.
Bovendien zal BVR zeker starten met Cousin.
Waarom de combinatie Kestens-Van Damme als centraal middenveld niet kan,begrijp ik eigenlijk niet.
Een spelmaker hebben we toch niet lopen en dan kan je beter proberen de balrecuperatie te verhogen.
Crispijn doet vooraan meer dan zijn best en scoort misschien wel gemakkelijker dan Lolo.Anderzijds scoort de ploeg wel veel meer met Depoitre.Als die niet fit geraakt zitten we inderdaad met een groot probleem dat blijkbaar ook BVR niet kan oplossen.


31 Jan 2011, 18:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
en ewen blijft dan wel in u ploeg staan dt , das met 2 maten en gewichten werken.met de eerste helft van u post ben ik dan wel akkoord. dat overdreven positivisme hangt stilaan mijn kl.. uit. en waar zit die nieuwe spits hé,


Neen hoor - geen twee maten en gewichten, maar als je Ewen ook weghaalt, heb je op Flippo na geen enkele sturing meer en dat hebben ze ook nog nodig nu. Plus: ik ga nu voor truitje natmaken... Vandaar de keuze voor Ewen ook - het lukte zeker niet allemaal gisteren maar stuurt wel, zet zich steeds in en was sterk in de periode na de penalty als iedereen aan hetzelfde zeel trok. Bovendien is Ewen ook de enige - vind ik - die de laatste weken optreed als kapitein op het veld toen het minder ging, zonder zich te laten gaan. Ik snap ook niet waarom hij de indirecte vrije schoppen en corners niet meer mag geven. In onze betere wedstrijden waren die zeker niet slecht gegeven - kijk maar eens naar de goals die er uit zijn gevallen.

Ik kon ook opteren voor Denys of Yombo maar als het zaterdag fout zou gaan, weet ik al wie dan de zwarte piet zal worden toegespeeld. Yombo viel zeker goed in, maar in het middenveld dat ik oplijste, is het net een te groot risico vrees ik.

@ Gilles: ik weet dat er hier weinig fans van Preben zijn, maar met alle respect, Brecht op de linksback is toch ook niet het van het hé. Bovendien is De Castro geschorst en zal Brecht daar toch moeten depanneren. Waar ook in de verdediging, zie ik Preben er sowieso inkomen want Ringoot heeft 0,0 ritme qua competitiematchen. Enige ander alternatief zonder Preben is dat Kestens naar achter wordt gehaald, centraal met De Schutter en Flippo op links en dat er dan centraal op het midden een plaats vrijkomt. Als Denys speelt, kan dat dan zeker enkel in een systeem zoals tegen Anderlecht met Ken uitvallend naar de rechterkant. Het centrale middenveld met en Denys, en Ewen en Ken werkt niet...

Voor de volledigheid - Galucci zwier ik niet in de tribune hé trouwens. Ik vind dat die er steeds goed voor gaat, maar op een zeker moment moet je als trainer toch even de kans gunnen aan anderen als het niet loopt. En daar kunnen we toch niet naast kijken.

Blijkbaar zijn er heel veel fans van Cousin maar ik heb hem gisteren in de tweede helft heel weinig gezien - neemt heel weinig initiatief vind ik voor zijn status. Ik vind hem een asset als het heel goed draait, als er ruimte komt zoals net voor de rust of als we voorstaan, maar als we achterstaan, forceert hij niks. Rush op snelheid lukt niet en ook de voorzetten komen er niet meer uit.

Nogmaals, ik heb het hier niet over de intrinsieke kwaliteiten van iemand hé, maar de tijd is wel gekomen dat er eens een drastische beslissing genomen wordt om een signaal te geven. Denys zat er gisteren ook niet bij hé, dus waarom Cousin ook eens niet? Is zich te zeker van zijn plaats, is mijn indruk. Dus vandaar: geen twee maten en gewichten bij mij, maar wel een signaal. Als het voetballend niet lukt (waar ik geen probleem mee heb), moet er geknokt worden en dat mis ik iets te vaak de laatste weken. En dat is ook de reden waarom het ongenoegen groeit. Er heeft hier niemand een verkeerd woord laten vallen na de nederlaag tegen Waregem bijvoorbeeld omdat de ploeg er vol voor ging...maar ik weiger wel het onverhoopte puntje van gisteren te koesteren als je ziet hoe er de tweede helft van start werd gegaan, want dat had niks te maken met er alles voor geven. Vol erop en zien waar het schip strand dat moet het uitgangspunt zijn...

Waren opnieuw 3 (drie!) tegengoals hé gisteren die we enkel bij de gratie van Wouter hebben kunnen wegvegen. Dat is toch geen toeval meer hé...


31 Jan 2011, 18:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
en cousin zelfs niet op de bank?wij hebben goede spelers te veel zeker? :crazy:


Goede spelers op papier is 1 ding - op het veld is dat iets anders. Als al die "goede" spelers er vol tegenaan zouden gaan gedurende 90 minuten - zelfs zonder Depoitre - laat je geen punten op Izegem hoor. Op dit moment zie ik geen verschil tussen de inbreng van Cousin in de laatste matchen (behalve zijn doelpunt tegen Ronse) en de wedstrijden van Glen Coppens bijvoorbeeld op die positie toen Cousin geschorst moest toekijken... Met dat gegeven in het achterhoofd, het feit dat het voor geen meter draait EN Bob precies ook geen bal meer voor de pot kan slingeren, vind ik dat Coppens het nu wel eens mag proberen opnieuw. Aan inzet en duelkracht zal het alvast niet ontbreken dan.


31 Jan 2011, 18:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Eigenlijk wordt door DT aangegeven dat ons transferbeleid niet erg succesvol was.
Vorig jaar met nieuwjaar Amghar(onvoldoende) en Ringoot(steeds gekwetst wegens vroegere kwetsuur).
Dit jaar Denijs(kan zich niet doorzetten en past niet in de ploeg),Cousin(goed als hij ruimte krijgt en als hij goesting heeft.Yombo beloftevol maar blijkbaar te weinig ervaring om te spelen.Crispijn veel inzet en scoort gemakkelijk maar kan de leemte ontstaan door de afwezigheid van Depoitre niet opvullen.Hij kan de ploeg niet beter doen draaien.En Delclef is zeker niet die superback die we zochten.
Gelukkig was het vorig jaar toch een ander verhaal.


31 Jan 2011, 18:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Eigenlijk wordt door DT aangegeven dat ons transferbeleid niet erg succesvol was.
Vorig jaar met nieuwjaar Amghar(onvoldoende) en Ringoot(steeds gekwetst wegens vroegere kwetsuur).
Dit jaar Denijs(kan zich niet doorzetten en past niet in de ploeg),Cousin(goed als hij ruimte krijgt en als hij goesting heeft.Yombo beloftevol maar blijkbaar te weinig ervaring om te spelen.Crispijn veel inzet en scoort gemakkelijk maar kan de leemte ontstaan door de afwezigheid van Depoitre niet opvullen.Hij kan de ploeg niet beter doen draaien.En Delclef is zeker niet die superback die we zochten.
Gelukkig was het vorig jaar toch een ander verhaal.


Hola Pola - a few bridges too far my friend - zeker als je mij even quoteert.

Amghar was om Depoitre te vervangen en was inderdaad geen voltreffer - maar kon ik best mee leven op dat moment. Met Depoitre gaan vergelijken, is sowieso problemen zoeken.

Ringoot - mijn mening is gekend - daar zal je zeker uw broek niet aan scheuren en bleek in de voorbereiding op dit seizoen wel degelijk over voldoende capaciteiten te beschikken om zijn streng te trekken op links. Blessuregevoelig ja, maar echte flop (prijs/kwaliteit bekeken dan), dan komen er een paar eerder op het lijstje

Denys - supertransfer en een gast die kan ballen, maar komt er voorlopig niet uit. Blijf geloven in hem, maar dan moet je geen domme dingen zeggen in een artikel. Does not help your case at all. De kansen die je krijgt, moet je grijpen en dat heeft hij tot dusver niet gedaan.

Cousin - kan aanwinst zijn, maar ik had daar wel meer van verwacht ja.

Yombo - totaal onterechte opmerking vind ik - ik heb gezegd dat ik hem zaterdag niet zou laten starten na een 1 op 6 tegen een ploeg in vorm, op verplaatsing met een druk om u tegen te zeggen. Je kan mensen geleidelijk brengen maar hem kapotmaken is ook nergens voor nodig. Viel goed in toen het kalf eigenlijk verdronken was (zoals op Brakel) maar pakte ook gele kaart. Wil zeggen dat je die goed kan laten invallen, maar nog niet moet laten starten. Was trouwens ook aangekocht in de breedte, dus mij hoor je hier Jonathan zeker niet afvallen.

Crispijn - heeft duidelijk laten zien dat hij de hele ploeg wel beter kan doen voetballen - zie zijn inbreng tegen Dessel, Bornem, etc. Maar gaat niet de ploeg dragen zoals Lolo dat kan, maar dat moet je Sam niet aanwrijven. De discussie is hier al genoeg gevoerd - je kan geen topspits kopen als je Lolo en Wouter lopen hebt. Maar blijkbaar wil niet iedereen dat inzien.

Delclef - zal het ongelijk van velen wel nog bewijzen

Geen probleem als je de transferpolitiek wil hekelen, maar niet mijn naam erin verwerken. Doe dat dus voor uw eigen rekening ok? Redelijk laf vind ik dit. Ik blijf in deze kern geloven.


31 Jan 2011, 18:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst